Wij ???quote:Op vrijdag 3 november 2006 10:06 schreef Manu82 het volgende:
Wat hebben jullie eigenlijk met Bommels gedaanDat joch is volgens toegetreden tot de club van het werkschuwe tuig en ligt nog steeds in z'n bed te rotten!!
Beetje verdacht dat er ook geen vrouwelijke mod of poster te zien is hier, zou hij te pakken zijn genomen door deze leden van de Nederlandse Vereniging voor FOK! Vrouwen ?quote:Op vrijdag 3 november 2006 10:06 schreef Manu82 het volgende:
Wat hebben jullie eigenlijk met Bommels gedaanDat joch is volgens toegetreden tot de club van het werkschuwe tuig en ligt nog steeds in z'n bed te rotten!!
Nee, maar hij behoort normaal ook tot de ochtendploeg en wat PH ook al zegt, die vrouwelijke mods zijn er ook niet. Je moet je toch niet indenken dat Fluugs op hem is gaan zittenquote:Op vrijdag 3 november 2006 10:09 schreef Jappie het volgende:
[..]
Wij ???
Wij hebben niets gedaan...ik denk eerder dat ie zwaar gebukt onder al het vrouwelijk gebash jegens zijn persoontje van afgelopen nacht.![]()
Maar goed...wrom vraag je dat eik....durref je niet zo goed zonder je "grote" beschermhbeer ?![]()
hoi manuquote:
Ja, negeer me maar weer, en dat na al die lieve PMmettjes die ik heb gestuurd.quote:
ten eerste ... zei je wat tegen me toen ik binnen kwamquote:Op vrijdag 3 november 2006 10:32 schreef PH52 het volgende:
[..]
Ja, negeer me maar weer, en dat na al die lieve PMmettjes die ik heb gestuurd.
Ondank is 's werelds loon.![]()
Hoi Oortje, ook weer onlinequote:Op vrijdag 3 november 2006 10:34 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ten eerste ... zei je wat tegen me toen ik binnen kwam![]()
ten tweede ... kom maar op met lieve PMetjes ... ik kan ze wel ff gebruiken![]()
ten derde ....PH
ja, eventjes maar denk ik.... voel me nog niet helemaal top fit ...en moet vanmiddag ook nog met de kids naar de sponserloopquote:
hoi bongquote:
Hi Puntoortjequote:
... die staan sinds 3 dagen uitquote:Op vrijdag 3 november 2006 10:47 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hi Puntoortje
Volg je de streams ook nog een beetje?
Ik kijk ook niet zoveel meer, heb het meer op de achtergrond staan en ondertussen zit ik gewoon op FOK! te surfen of ik switch naar DGKquote:Op vrijdag 3 november 2006 10:52 schreef puntoortje het volgende:
[..]
... die staan sinds 3 dagen uit... zoveel gebeurt er toch niet meer denk ik
heb het ff aangezet .... slapende mensen en naaiende mensen (naaimachine en geadem)..... oeh spannend ...hihiquote:Op vrijdag 3 november 2006 10:54 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik kijk ook niet zoveel meer, heb het meer op de achtergrond staan en ondertussen zit ik gewoon op FOK! te surfen of ik switch naar DGK
Wel lekker rustig zo op de achtergrondquote:Op vrijdag 3 november 2006 10:59 schreef puntoortje het volgende:
[..]
heb het ff aangezet .... slapende mensen en naaiende mensen (naaimachine en geadem)..... oeh spannend ...hihi
quote:Op vrijdag 3 november 2006 10:53 schreef BONG4002 het volgende:
Manu
Kom je nog weleens op VOL trouwens?
Ik lurk soms mee op VOL maar actief posten doe ik eigenlijk alleen als FOK! down ligt of als er een oud bewoner mee komt posten zoals Egbert een paar weken terugquote:Op vrijdag 3 november 2006 11:02 schreef Manu82 het volgende:
[..]kom nu op FOK en VOL, ligt eraan waar het het drukst/leukst is
... ik vind die naaimachine wel vervelend ... maar dat gehijg vind ik nog erger... heb het geluid maar uitgedaan ..hihiquote:Op vrijdag 3 november 2006 11:01 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Wel lekker rustig zo op de achtergrondT werkt ontspannend op mij omdat het gewoon nergens over gaat
Morgenquote:Op vrijdag 3 november 2006 11:36 schreef demins het volgende:
En wie meldt zich weer als laatste?![]()
Goedemorgen allemaal!![]()
Ochtendhumeurtje Day?
Nachtmerries gehad over die irritante users hier, of belde Bommie je weer uit bedquote:Op vrijdag 3 november 2006 11:54 schreef Day het volgende:
[..]
Morgen
Nee, gewoon veels te weinig geslapen. Ging veels te laat naar bed, met de bedoeling om 'ns lekker uit te slapen. Maar dat plan ging dus niet door.![]()
Mag ik je erop wijzen dat al die verzuurde bejaarden tegenwoordig bij DGK zitten.........quote:Op vrijdag 3 november 2006 12:32 schreef luciano het volgende:
Belangrijke mededeling :
Dit weekend hebben we toestemming van Snaptnix + Lovebear , om de nieuwe mod , genaamd MORWEN te testen op stressvaardigheid ......
Men wil weten of ze een pelotonnetje relschoppers vrienden met veel ervaring op het gebied van ....... jeweetwel ........ een weekend lang overleeft , dus ........ doe de buurtjes een plezier , en werk hier aan mee , ik heb jullie medewerking al toegezegd namelijk![]()
Tja, en wie zou jóu nu een figuur willen laten slaan?quote:Op vrijdag 3 november 2006 12:32 schreef luciano het volgende:
Belangrijke mededeling :
Dit weekend hebben we toestemming van Snaptnix + Lovebear , om de nieuwe mod , genaamd MORWEN te testen op stressvaardigheid ......
Men wil weten of ze een pelotonnetje relschoppers vrienden met veel ervaring op het gebied van ....... jeweetwel ........ een weekend lang overleeft , dus ........ doe de buurtjes een plezier , en werk hier aan mee , ik heb jullie medewerking al toegezegd namelijk![]()
Ik zou niet durven. Ben helaas voor het weekend het land uitquote:Op vrijdag 3 november 2006 12:41 schreef demins het volgende:
[..]
Tja, en wie zou jóu nu een figuur willen laten slaan?![]()
Daar mogen ze gewoon slowchatten in de COS!quote:Op vrijdag 3 november 2006 12:38 schreef luciano het volgende:
Hebben ze daar geen SC ??? ik ben er nog nooit geweest namelijk .
quote:Op vrijdag 3 november 2006 12:38 schreef luciano het volgende:
Hebben ze daar geen SC ??? ik ben er nog nooit geweest namelijk .
quote:Op vrijdag 3 november 2006 12:44 schreef puntoortje het volgende:
gewoon een zoooooitje bij DGK dus
Wil jij dat even stil houden.quote:Op vrijdag 3 november 2006 12:42 schreef demins het volgende:
[..]
Daar mogen ze gewoon slowchatten in de COS!![]()
Rot jij eens even heel snel op naar je eigen kutkooiquote:Op vrijdag 3 november 2006 12:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Wil jij dat even stil houden.
Voor je het weet, lopen stumpers als Manu daar hun zouteloze bagger te schijten.![]()
Op JOUW advies verantwoording , heb ik nu wat crosspostjes geplaatst ........ ojee .... als dat maar goed gaat ( VOOR JOU ! )quote:Op vrijdag 3 november 2006 12:43 schreef Manu82 het volgende:
[..], maar je mag het ook in FB posten geloof ik daar, schijnt ook een halve SC te zijn
![]()
Ik heb er alle vertrouwen in dat Day en consorten er voor zorgen dat onderkruipsels als jij daar de boel niet kunnen komen verstieren.quote:Op vrijdag 3 november 2006 12:48 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Rot jij eens even heel snel op naar je eigen kutkooi, na BB komen we daar wel zeiken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |