Ze had er anders niet veel problemen mee dat er een man op haar kwam liggen om die tien ruggen te scoren voor DGK.quote:Op vrijdag 3 november 2006 00:49 schreef Day het volgende:
Ze schijnt als de dood te zijn dat er een man naast haar komt te liggen
Nee, Carlos werd niet belachelijk gemaakt.quote:Op vrijdag 3 november 2006 00:49 schreef Day het volgende:
Ook Carlo wordt nog even belachelijk gemaakt door Evil.
Ze hoopt trouwens dat de nieuwe bewoner een man is, dan kan hij naast Stefan slapen. Ze schijnt als de dood te zijn dat er een man naast haar komt te liggen
Sylvia roddelt overigens flink mee. Zo lieverdje is dat dus niet.
Wat een lelijke rode verlopen rotkop (en dan zeg ik het nog subtiel), hoop niet dat dat de nieuwe bewoner is.quote:
quote:Op vrijdag 3 november 2006 09:43 schreef shmoopy het volgende:
Van die huisvrouwen die niets kunnen, en dan maar gaan doen alsof ze spiritueel begaafd zijn.
Ja daar heb je het gezeik dus.quote:Op vrijdag 3 november 2006 10:53 schreef happyme28 het volgende:
Tijdens het ontbijt kwam Bart met het idee om tijdens de ontslagdag altijd de nieuwe Miljonair er uit te stemmen.
Gebeurd toch niet.quote:Op vrijdag 3 november 2006 11:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja daar heb je het gezeik dus.
Weg concept.
Als ze haar mond niet opendoet, is het best te neuqen.quote:
Die heet Semih, heb ik begrepen! Een australische sheperd oid.quote:Op vrijdag 3 november 2006 11:29 schreef scanman01 het volgende:
Ik zie weer een hond lopen.
Wie weet! Maar wie is dat meisje op de foto?quote:Op vrijdag 3 november 2006 11:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Als ze haar mond niet opendoet, is het best te neuqen.![]()
Dat is Sylvia, en die moet (hoogstwaarschijnlijk) vanavond het huis verlaten, ten faveure van hangwanghamster Angelique.quote:Op vrijdag 3 november 2006 12:16 schreef demins het volgende:
[..]
Wie weet! Maar wie is dat meisje op de foto?![]()
En Angelique schijt adolescentenpoep en vormt dat om tot kollums en zoekt nu nog een schoolkrant waar dat in gepubliceerd mag worden van de rector? En ze is bovendien nog eens spiritueel gehandicapt? In dat geval wil ik haar best persoonlijk aan d'r haren eruit slepen! Zal ze een spirituele beleving meemaken waar ze nog jaren op kan teren, in hell!quote:Op vrijdag 3 november 2006 12:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat is Sylvia, en die moet (hoogstwaarschijnlijk) vanavond het huis verlaten, ten faveure van hangwanghamster Angelique.![]()
sprak hij zacht en tederquote:Op vrijdag 3 november 2006 12:26 schreef demins het volgende:
[..]
En Angelique schijt adolescentenpoep en vormt dat om tot kollums en zoekt nu nog een schoolkrant waar dat in gepubliceerd mag worden van de rector? En ze is bovendien nog eens spiritueel gehandicapt? In dat geval wil ik haar best persoonlijk aan d'r haren eruit slepen! Zal ze een spirituele beleving meemaken waar ze nog jaren op kan teren, in hell!![]()
Haar lenzenboerquote:Op vrijdag 3 november 2006 12:43 schreef happyme28 het volgende:
Wat zoekt Nena op Google Earth?
quote:
Ik tast volledig in het duister. Als Angelique nou nog leuk was, maar het tegendeel is waar.quote:Op vrijdag 3 november 2006 14:47 schreef demins het volgende:
Negen van de tien streamers (volgens de Talpapoll) willen Sylvia eruit! Wat heeft die gedaan of nagelaten om dat te bereiken?
Heb je al gebeld?quote:Op vrijdag 3 november 2006 15:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik tast volledig in het duister. Als Angelique nou nog leuk was, maar het tegendeel is waar.
Ik vermoed een complot!![]()
Omdat ze nep is. Ze heeft een muur om haar heen en ze is te oud om die nog af te breken. In haar ogen zie je één en al boosheid en verdriet en ze probeert dit te onderdrukken door zich helemaal in haar hoofd terug te trekken en volledig mentaal te leven. Daardoor kun je je ook totaal niet in haar inleven en zal ze onbewust agressie oproepen bij mensen bij wie dit ook onbewust aanwezig is (en dat zijn er nogal wat aan de talpa poll te zien). Je kan haar prijzen voor haar carriere maar dat boeit ons niet, we willen Sylvia zien en geen wandelend brein. Dus..... optiefen hoer.quote:Op vrijdag 3 november 2006 14:47 schreef demins het volgende:
Negen van de tien streamers (volgens de Talpapoll) willen Sylvia eruit! Wat heeft die gedaan of nagelaten om dat te bereiken? Wil iemand daar een korte column aan wijden graag?![]()
Ze roept aardig wat agressie bij je op. Ben je je daarvan bewust?quote:Op vrijdag 3 november 2006 15:46 schreef Wireless het volgende:
[..]
Omdat ze nep is. Ze heeft een muur om haar heen en ze is te oud om die nog af te breken. In haar ogen zie je één en al boosheid en verdriet en ze probeert dit te onderdrukken door zich helemaal in haar hoofd terug te trekken en volledig mentaal te leven. Daardoor kun je je ook totaal niet in haar inleven en zal ze onbewust agressie oproepen bij mensen bij wie dit ook onbewust aanwezig is (en dat zijn er nogal wat aan de talpa poll te zien). Je kan haar prijzen voor haar carriere maar dat boeit ons niet, we willen Sylvia zien en geen wandelend brein. Dus..... optiefen hoer.
De talpa poll vraagt toch wie je DENKT dat eruit gaat? Dus niet wie je zelf wilt dat eruit gaat?quote:Op vrijdag 3 november 2006 14:47 schreef demins het volgende:
Negen van de tien streamers (volgens de Talpapoll) willen Sylvia eruit! Wat heeft die gedaan of nagelaten om dat te bereiken? Wil iemand daar een korte column aan wijden graag?![]()
Hij gaat volgens mij iedereen langs? Nu is Natasia aan de beurt...quote:Op vrijdag 3 november 2006 16:54 schreef Fikkert het volgende:
stephan geeft ook iets aan Evil om in te vullen, verder moet ze er niet over praten ?!?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |