quote:
Ik tast volledig in het duister. Als Angelique nou nog leuk was, maar het tegendeel is waar.quote:Op vrijdag 3 november 2006 14:47 schreef demins het volgende:
Negen van de tien streamers (volgens de Talpapoll) willen Sylvia eruit! Wat heeft die gedaan of nagelaten om dat te bereiken?
Heb je al gebeld?quote:Op vrijdag 3 november 2006 15:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik tast volledig in het duister. Als Angelique nou nog leuk was, maar het tegendeel is waar.
Ik vermoed een complot!![]()
Omdat ze nep is. Ze heeft een muur om haar heen en ze is te oud om die nog af te breken. In haar ogen zie je één en al boosheid en verdriet en ze probeert dit te onderdrukken door zich helemaal in haar hoofd terug te trekken en volledig mentaal te leven. Daardoor kun je je ook totaal niet in haar inleven en zal ze onbewust agressie oproepen bij mensen bij wie dit ook onbewust aanwezig is (en dat zijn er nogal wat aan de talpa poll te zien). Je kan haar prijzen voor haar carriere maar dat boeit ons niet, we willen Sylvia zien en geen wandelend brein. Dus..... optiefen hoer.quote:Op vrijdag 3 november 2006 14:47 schreef demins het volgende:
Negen van de tien streamers (volgens de Talpapoll) willen Sylvia eruit! Wat heeft die gedaan of nagelaten om dat te bereiken? Wil iemand daar een korte column aan wijden graag?![]()
Ze roept aardig wat agressie bij je op. Ben je je daarvan bewust?quote:Op vrijdag 3 november 2006 15:46 schreef Wireless het volgende:
[..]
Omdat ze nep is. Ze heeft een muur om haar heen en ze is te oud om die nog af te breken. In haar ogen zie je één en al boosheid en verdriet en ze probeert dit te onderdrukken door zich helemaal in haar hoofd terug te trekken en volledig mentaal te leven. Daardoor kun je je ook totaal niet in haar inleven en zal ze onbewust agressie oproepen bij mensen bij wie dit ook onbewust aanwezig is (en dat zijn er nogal wat aan de talpa poll te zien). Je kan haar prijzen voor haar carriere maar dat boeit ons niet, we willen Sylvia zien en geen wandelend brein. Dus..... optiefen hoer.
De talpa poll vraagt toch wie je DENKT dat eruit gaat? Dus niet wie je zelf wilt dat eruit gaat?quote:Op vrijdag 3 november 2006 14:47 schreef demins het volgende:
Negen van de tien streamers (volgens de Talpapoll) willen Sylvia eruit! Wat heeft die gedaan of nagelaten om dat te bereiken? Wil iemand daar een korte column aan wijden graag?![]()
Hij gaat volgens mij iedereen langs? Nu is Natasia aan de beurt...quote:Op vrijdag 3 november 2006 16:54 schreef Fikkert het volgende:
stephan geeft ook iets aan Evil om in te vullen, verder moet ze er niet over praten ?!?!
Wel heel apart ja...quote:Op vrijdag 3 november 2006 16:58 schreef avonne het volgende:
Ilona wordt weggeroepen als ze net gaat stemmen... ingreep?
Die kunnen elkaar niet luchten of zien, dus dat zat er wel in.quote:Op vrijdag 3 november 2006 16:58 schreef demins het volgende:
De Zwarte Parel stemde net op Sylvia!
Wat zei Brian nou tegen Nena?quote:Op vrijdag 3 november 2006 17:03 schreef avonne het volgende:
Brian heeft het er moeilijk mee, denk ik.
Wantrouwend over de procedure, de brief nog eens lezen
En Nena schrijftquote:Op vrijdag 3 november 2006 17:03 schreef avonne het volgende:
Brian heeft het er moeilijk mee, denk ik.
Wantrouwend over de procedure, de brief nog eens lezen
"ik heb zo maar wat opgeschreven"quote:
Ik weet het niet.. Brian schreef echt maar heel kort iets op..quote:Op vrijdag 3 november 2006 17:05 schreef Fikkert het volgende:
nena en brian hebben niets ingevuld,.. ze vertrouwen het niet
ahhh okequote:Op vrijdag 3 november 2006 17:06 schreef avonne het volgende:
[..]
"ik heb zo maar wat opgeschreven"
het leek me al te lang voor sylvia en te kort voor angelique wat hij schreef
brian zei tegen nena dat ie zomaar iets had ingevuldquote:Op vrijdag 3 november 2006 17:06 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ik weet het niet.. Brian schreef echt maar heel kort iets op..
Het kon niet zoiets zijn als Nena
Jaquote:Op vrijdag 3 november 2006 17:07 schreef Fikkert het volgende:
[..]
brian zei tegen nena dat ie zomaar iets had ingevuld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |