je spreekt de r uit als l ?quote:Op vrijdag 3 november 2006 03:50 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Dan ben ik een fries met een oosters accent
owwwwquote:
Oh jammerquote:Op vrijdag 3 november 2006 03:49 schreef Day het volgende:
[..]
Zie FB. Kan helaas niet meer veranderd worden.
dat even klopt toch ? maar hoe laat ben je er morgen ? Of heb ik je antwoord gemist ?quote:Op vrijdag 3 november 2006 03:53 schreef Day het volgende:
Ik ben over 5 minuutjes weg.
Zonde van de TT.
Als je weggaat kun je er toch van maken:quote:Op vrijdag 3 november 2006 03:53 schreef Day het volgende:
Ik ben over 5 minuutjes weg.
Zonde van de TT.
Ik ben er denk ik niet voor 12:00 uur.quote:Op vrijdag 3 november 2006 03:54 schreef Gladys het volgende:
[..]
dat even klopt toch ? maar hoe laat ben je er morgen ? Of heb ik je antwoord gemist ?
ach voor 2 uur is skippie niet uit hoorquote:Op vrijdag 3 november 2006 03:55 schreef Day het volgende:
[..]
Ik ben er denk ik niet voor 12:00 uur.
Neuh! Uit eten en even naar een kroegje, denk ik.quote:Op vrijdag 3 november 2006 03:55 schreef Gladys het volgende:
[..]
ach voor 2 uur is skippie niet uit hoorof ga je stappen ?
![]()
Of "waar Day nog even wakker was en toen ging slapen"?quote:Op vrijdag 3 november 2006 03:55 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Als je weggaat kun je er toch van maken:
Waar Day slaapt
das alles beter dan dat uteregs gezever hequote:Op vrijdag 3 november 2006 03:56 schreef Day het volgende:
[..]
Neuh! Uit eten en even naar een kroegje, denk ik.
volgens mij net wel, verzin maar iets, ik vind het primaquote:Op vrijdag 3 november 2006 03:57 schreef Day het volgende:
[..]
Of "waar Day nog even wakker was en toen ging slapen"?
Of zou dat niet passen?
waar Day niet weet wat ze wilquote:Op vrijdag 3 november 2006 03:57 schreef Day het volgende:
[..]
Of "waar Day nog even wakker was en toen ging slapen"?
Of zou dat niet passen?
truste meisquote:Op vrijdag 3 november 2006 03:59 schreef Day het volgende:
Het past
Ik ga pitten, jongens.
Have fun nog en slaap lekker straks![]()
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 3 november 2006 03:59 schreef Day het volgende:
Het past
Ik ga pitten, jongens.
Have fun nog en slaap lekker straks![]()
ik ben er nogquote:Op vrijdag 3 november 2006 04:02 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Slaap lekker![]()
Ik heb Day's attack overleefd
quote:
dan ben ik er nietquote:Op vrijdag 3 november 2006 04:04 schreef Manu82 het volgende:
[..]Maar ik ben er nu ook vandoor, moet morgen voor 10 uur wat inleveren...
tot morgenvroeg![]()
Jij hebt mij duidelijk nog nooit gehoordquote:Op vrijdag 3 november 2006 03:57 schreef Gladys het volgende:
[..]
das alles beter dan dat uteregs gezever he![]()
skippie al aan ?quote:Op vrijdag 3 november 2006 04:05 schreef PC eend het volgende:
[..]
Jij hebt mij duidelijk nog nooit gehoord
together alonequote:
denk eerder andersomquote:
Kijk wel uitquote:
quote:
echt welquote:
Dan moeten we wat anders verzinnenquote:
zwijgenquote:Op vrijdag 3 november 2006 04:16 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dan moeten we wat anders verzinnen
beter je best doen danquote:
sloeriequote:
quote:
quote:Op vrijdag 3 november 2006 09:10 schreef PH52 het volgende:
Goeiemorgen![]()
Tante Bep al gefelicitreerd Jap ?
Wij ???quote:Op vrijdag 3 november 2006 10:06 schreef Manu82 het volgende:
Wat hebben jullie eigenlijk met Bommels gedaanDat joch is volgens toegetreden tot de club van het werkschuwe tuig en ligt nog steeds in z'n bed te rotten!!
Beetje verdacht dat er ook geen vrouwelijke mod of poster te zien is hier, zou hij te pakken zijn genomen door deze leden van de Nederlandse Vereniging voor FOK! Vrouwen ?quote:Op vrijdag 3 november 2006 10:06 schreef Manu82 het volgende:
Wat hebben jullie eigenlijk met Bommels gedaanDat joch is volgens toegetreden tot de club van het werkschuwe tuig en ligt nog steeds in z'n bed te rotten!!
Nee, maar hij behoort normaal ook tot de ochtendploeg en wat PH ook al zegt, die vrouwelijke mods zijn er ook niet. Je moet je toch niet indenken dat Fluugs op hem is gaan zittenquote:Op vrijdag 3 november 2006 10:09 schreef Jappie het volgende:
[..]
Wij ???
Wij hebben niets gedaan...ik denk eerder dat ie zwaar gebukt onder al het vrouwelijk gebash jegens zijn persoontje van afgelopen nacht.![]()
Maar goed...wrom vraag je dat eik....durref je niet zo goed zonder je "grote" beschermhbeer ?![]()
hoi manuquote:
Ja, negeer me maar weer, en dat na al die lieve PMmettjes die ik heb gestuurd.quote:
ten eerste ... zei je wat tegen me toen ik binnen kwamquote:Op vrijdag 3 november 2006 10:32 schreef PH52 het volgende:
[..]
Ja, negeer me maar weer, en dat na al die lieve PMmettjes die ik heb gestuurd.
Ondank is 's werelds loon.![]()
Hoi Oortje, ook weer onlinequote:Op vrijdag 3 november 2006 10:34 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ten eerste ... zei je wat tegen me toen ik binnen kwam![]()
ten tweede ... kom maar op met lieve PMetjes ... ik kan ze wel ff gebruiken![]()
ten derde ....PH
ja, eventjes maar denk ik.... voel me nog niet helemaal top fit ...en moet vanmiddag ook nog met de kids naar de sponserloopquote:
hoi bongquote:
Hi Puntoortjequote:
... die staan sinds 3 dagen uitquote:Op vrijdag 3 november 2006 10:47 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hi Puntoortje
Volg je de streams ook nog een beetje?
Ik kijk ook niet zoveel meer, heb het meer op de achtergrond staan en ondertussen zit ik gewoon op FOK! te surfen of ik switch naar DGKquote:Op vrijdag 3 november 2006 10:52 schreef puntoortje het volgende:
[..]
... die staan sinds 3 dagen uit... zoveel gebeurt er toch niet meer denk ik
heb het ff aangezet .... slapende mensen en naaiende mensen (naaimachine en geadem)..... oeh spannend ...hihiquote:Op vrijdag 3 november 2006 10:54 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik kijk ook niet zoveel meer, heb het meer op de achtergrond staan en ondertussen zit ik gewoon op FOK! te surfen of ik switch naar DGK
Wel lekker rustig zo op de achtergrondquote:Op vrijdag 3 november 2006 10:59 schreef puntoortje het volgende:
[..]
heb het ff aangezet .... slapende mensen en naaiende mensen (naaimachine en geadem)..... oeh spannend ...hihi
quote:Op vrijdag 3 november 2006 10:53 schreef BONG4002 het volgende:
Manu
Kom je nog weleens op VOL trouwens?
Ik lurk soms mee op VOL maar actief posten doe ik eigenlijk alleen als FOK! down ligt of als er een oud bewoner mee komt posten zoals Egbert een paar weken terugquote:Op vrijdag 3 november 2006 11:02 schreef Manu82 het volgende:
[..]kom nu op FOK en VOL, ligt eraan waar het het drukst/leukst is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |