je spreekt de r uit als l ?quote:Op vrijdag 3 november 2006 03:50 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Dan ben ik een fries met een oosters accent
owwwwquote:
Oh jammerquote:Op vrijdag 3 november 2006 03:49 schreef Day het volgende:
[..]
Zie FB. Kan helaas niet meer veranderd worden.
dat even klopt toch ? maar hoe laat ben je er morgen ? Of heb ik je antwoord gemist ?quote:Op vrijdag 3 november 2006 03:53 schreef Day het volgende:
Ik ben over 5 minuutjes weg.
Zonde van de TT.
Als je weggaat kun je er toch van maken:quote:Op vrijdag 3 november 2006 03:53 schreef Day het volgende:
Ik ben over 5 minuutjes weg.
Zonde van de TT.
Ik ben er denk ik niet voor 12:00 uur.quote:Op vrijdag 3 november 2006 03:54 schreef Gladys het volgende:
[..]
dat even klopt toch ? maar hoe laat ben je er morgen ? Of heb ik je antwoord gemist ?
ach voor 2 uur is skippie niet uit hoorquote:Op vrijdag 3 november 2006 03:55 schreef Day het volgende:
[..]
Ik ben er denk ik niet voor 12:00 uur.
Neuh! Uit eten en even naar een kroegje, denk ik.quote:Op vrijdag 3 november 2006 03:55 schreef Gladys het volgende:
[..]
ach voor 2 uur is skippie niet uit hoorof ga je stappen ?
![]()
Of "waar Day nog even wakker was en toen ging slapen"?quote:Op vrijdag 3 november 2006 03:55 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Als je weggaat kun je er toch van maken:
Waar Day slaapt
das alles beter dan dat uteregs gezever hequote:Op vrijdag 3 november 2006 03:56 schreef Day het volgende:
[..]
Neuh! Uit eten en even naar een kroegje, denk ik.
volgens mij net wel, verzin maar iets, ik vind het primaquote:Op vrijdag 3 november 2006 03:57 schreef Day het volgende:
[..]
Of "waar Day nog even wakker was en toen ging slapen"?
Of zou dat niet passen?
waar Day niet weet wat ze wilquote:Op vrijdag 3 november 2006 03:57 schreef Day het volgende:
[..]
Of "waar Day nog even wakker was en toen ging slapen"?
Of zou dat niet passen?
truste meisquote:Op vrijdag 3 november 2006 03:59 schreef Day het volgende:
Het past
Ik ga pitten, jongens.
Have fun nog en slaap lekker straks![]()
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 3 november 2006 03:59 schreef Day het volgende:
Het past
Ik ga pitten, jongens.
Have fun nog en slaap lekker straks![]()
ik ben er nogquote:Op vrijdag 3 november 2006 04:02 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Slaap lekker![]()
Ik heb Day's attack overleefd
quote:
dan ben ik er nietquote:Op vrijdag 3 november 2006 04:04 schreef Manu82 het volgende:
[..]Maar ik ben er nu ook vandoor, moet morgen voor 10 uur wat inleveren...
tot morgenvroeg![]()
Jij hebt mij duidelijk nog nooit gehoordquote:Op vrijdag 3 november 2006 03:57 schreef Gladys het volgende:
[..]
das alles beter dan dat uteregs gezever he![]()
skippie al aan ?quote:Op vrijdag 3 november 2006 04:05 schreef PC eend het volgende:
[..]
Jij hebt mij duidelijk nog nooit gehoord
together alonequote:
denk eerder andersomquote:
Kijk wel uitquote:
quote:
echt welquote:
Dan moeten we wat anders verzinnenquote:
zwijgenquote:Op vrijdag 3 november 2006 04:16 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dan moeten we wat anders verzinnen
beter je best doen danquote:
sloeriequote:
quote:
quote:Op vrijdag 3 november 2006 09:10 schreef PH52 het volgende:
Goeiemorgen![]()
Tante Bep al gefelicitreerd Jap ?
Wij ???quote:Op vrijdag 3 november 2006 10:06 schreef Manu82 het volgende:
Wat hebben jullie eigenlijk met Bommels gedaanDat joch is volgens toegetreden tot de club van het werkschuwe tuig en ligt nog steeds in z'n bed te rotten!!
Beetje verdacht dat er ook geen vrouwelijke mod of poster te zien is hier, zou hij te pakken zijn genomen door deze leden van de Nederlandse Vereniging voor FOK! Vrouwen ?quote:Op vrijdag 3 november 2006 10:06 schreef Manu82 het volgende:
Wat hebben jullie eigenlijk met Bommels gedaanDat joch is volgens toegetreden tot de club van het werkschuwe tuig en ligt nog steeds in z'n bed te rotten!!
Nee, maar hij behoort normaal ook tot de ochtendploeg en wat PH ook al zegt, die vrouwelijke mods zijn er ook niet. Je moet je toch niet indenken dat Fluugs op hem is gaan zittenquote:Op vrijdag 3 november 2006 10:09 schreef Jappie het volgende:
[..]
Wij ???
Wij hebben niets gedaan...ik denk eerder dat ie zwaar gebukt onder al het vrouwelijk gebash jegens zijn persoontje van afgelopen nacht.![]()
Maar goed...wrom vraag je dat eik....durref je niet zo goed zonder je "grote" beschermhbeer ?![]()
hoi manuquote:
Ja, negeer me maar weer, en dat na al die lieve PMmettjes die ik heb gestuurd.quote:
ten eerste ... zei je wat tegen me toen ik binnen kwamquote:Op vrijdag 3 november 2006 10:32 schreef PH52 het volgende:
[..]
Ja, negeer me maar weer, en dat na al die lieve PMmettjes die ik heb gestuurd.
Ondank is 's werelds loon.![]()
Hoi Oortje, ook weer onlinequote:Op vrijdag 3 november 2006 10:34 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ten eerste ... zei je wat tegen me toen ik binnen kwam![]()
ten tweede ... kom maar op met lieve PMetjes ... ik kan ze wel ff gebruiken![]()
ten derde ....PH
ja, eventjes maar denk ik.... voel me nog niet helemaal top fit ...en moet vanmiddag ook nog met de kids naar de sponserloopquote:
hoi bongquote:
Hi Puntoortjequote:
... die staan sinds 3 dagen uitquote:Op vrijdag 3 november 2006 10:47 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hi Puntoortje
Volg je de streams ook nog een beetje?
Ik kijk ook niet zoveel meer, heb het meer op de achtergrond staan en ondertussen zit ik gewoon op FOK! te surfen of ik switch naar DGKquote:Op vrijdag 3 november 2006 10:52 schreef puntoortje het volgende:
[..]
... die staan sinds 3 dagen uit... zoveel gebeurt er toch niet meer denk ik
heb het ff aangezet .... slapende mensen en naaiende mensen (naaimachine en geadem)..... oeh spannend ...hihiquote:Op vrijdag 3 november 2006 10:54 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik kijk ook niet zoveel meer, heb het meer op de achtergrond staan en ondertussen zit ik gewoon op FOK! te surfen of ik switch naar DGK
Wel lekker rustig zo op de achtergrondquote:Op vrijdag 3 november 2006 10:59 schreef puntoortje het volgende:
[..]
heb het ff aangezet .... slapende mensen en naaiende mensen (naaimachine en geadem)..... oeh spannend ...hihi
quote:Op vrijdag 3 november 2006 10:53 schreef BONG4002 het volgende:
Manu
Kom je nog weleens op VOL trouwens?
Ik lurk soms mee op VOL maar actief posten doe ik eigenlijk alleen als FOK! down ligt of als er een oud bewoner mee komt posten zoals Egbert een paar weken terugquote:Op vrijdag 3 november 2006 11:02 schreef Manu82 het volgende:
[..]kom nu op FOK en VOL, ligt eraan waar het het drukst/leukst is
... ik vind die naaimachine wel vervelend ... maar dat gehijg vind ik nog erger... heb het geluid maar uitgedaan ..hihiquote:Op vrijdag 3 november 2006 11:01 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Wel lekker rustig zo op de achtergrondT werkt ontspannend op mij omdat het gewoon nergens over gaat
Morgenquote:Op vrijdag 3 november 2006 11:36 schreef demins het volgende:
En wie meldt zich weer als laatste?![]()
Goedemorgen allemaal!![]()
Ochtendhumeurtje Day?
Nachtmerries gehad over die irritante users hier, of belde Bommie je weer uit bedquote:Op vrijdag 3 november 2006 11:54 schreef Day het volgende:
[..]
Morgen
Nee, gewoon veels te weinig geslapen. Ging veels te laat naar bed, met de bedoeling om 'ns lekker uit te slapen. Maar dat plan ging dus niet door.![]()
Mag ik je erop wijzen dat al die verzuurde bejaarden tegenwoordig bij DGK zitten.........quote:Op vrijdag 3 november 2006 12:32 schreef luciano het volgende:
Belangrijke mededeling :
Dit weekend hebben we toestemming van Snaptnix + Lovebear , om de nieuwe mod , genaamd MORWEN te testen op stressvaardigheid ......
Men wil weten of ze een pelotonnetje relschoppers vrienden met veel ervaring op het gebied van ....... jeweetwel ........ een weekend lang overleeft , dus ........ doe de buurtjes een plezier , en werk hier aan mee , ik heb jullie medewerking al toegezegd namelijk![]()
Tja, en wie zou jóu nu een figuur willen laten slaan?quote:Op vrijdag 3 november 2006 12:32 schreef luciano het volgende:
Belangrijke mededeling :
Dit weekend hebben we toestemming van Snaptnix + Lovebear , om de nieuwe mod , genaamd MORWEN te testen op stressvaardigheid ......
Men wil weten of ze een pelotonnetje relschoppers vrienden met veel ervaring op het gebied van ....... jeweetwel ........ een weekend lang overleeft , dus ........ doe de buurtjes een plezier , en werk hier aan mee , ik heb jullie medewerking al toegezegd namelijk![]()
Ik zou niet durven. Ben helaas voor het weekend het land uitquote:Op vrijdag 3 november 2006 12:41 schreef demins het volgende:
[..]
Tja, en wie zou jóu nu een figuur willen laten slaan?![]()
Daar mogen ze gewoon slowchatten in de COS!quote:Op vrijdag 3 november 2006 12:38 schreef luciano het volgende:
Hebben ze daar geen SC ??? ik ben er nog nooit geweest namelijk .
quote:Op vrijdag 3 november 2006 12:38 schreef luciano het volgende:
Hebben ze daar geen SC ??? ik ben er nog nooit geweest namelijk .
quote:Op vrijdag 3 november 2006 12:44 schreef puntoortje het volgende:
gewoon een zoooooitje bij DGK dus
Wil jij dat even stil houden.quote:Op vrijdag 3 november 2006 12:42 schreef demins het volgende:
[..]
Daar mogen ze gewoon slowchatten in de COS!![]()
Rot jij eens even heel snel op naar je eigen kutkooiquote:Op vrijdag 3 november 2006 12:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Wil jij dat even stil houden.
Voor je het weet, lopen stumpers als Manu daar hun zouteloze bagger te schijten.![]()
Op JOUW advies verantwoording , heb ik nu wat crosspostjes geplaatst ........ ojee .... als dat maar goed gaat ( VOOR JOU ! )quote:Op vrijdag 3 november 2006 12:43 schreef Manu82 het volgende:
[..], maar je mag het ook in FB posten geloof ik daar, schijnt ook een halve SC te zijn
![]()
Ik heb er alle vertrouwen in dat Day en consorten er voor zorgen dat onderkruipsels als jij daar de boel niet kunnen komen verstieren.quote:Op vrijdag 3 november 2006 12:48 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Rot jij eens even heel snel op naar je eigen kutkooi, na BB komen we daar wel zeiken
quote:
Lekker makkelijk, om PH52 op z'n leeftijd te pakken.quote:Op vrijdag 3 november 2006 14:08 schreef Manu82 het volgende:
[..]krijg je als zo'n kutbejaarde
zich weer mengt onder het normale volk
Precies, pak iemand van je eigen niveau. Kelly ofzoquote:Op vrijdag 3 november 2006 14:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Lekker makkelijk, om PH52 op z'n leeftijd te pakken.
Doe eens niet zo onaardig tegen Kelly!quote:Op vrijdag 3 november 2006 14:25 schreef PH52 het volgende:
[..]
Precies, pak iemand van je eigen niveau. Kelly ofzo![]()
berney - bong nummer zoveel -quote:Op vrijdag 3 november 2006 14:37 schreef demins het volgende:
[..]
Doe eens niet zo onaardig tegen Kelly!![]()
Ik zal nog even nadenken over een beter voorbeeld. Kelly, dan een hele tijd niets, dan Manu. Dat gaat niet gemakkelijk worden! Help eens even...
Mona!quote:Op vrijdag 3 november 2006 14:37 schreef demins het volgende:
Ik zal nog even nadenken over een beter voorbeeld. Kelly, dan een hele tijd niets, dan Manu. Dat gaat niet gemakkelijk worden! Help eens even...
Ik had het over jou mallootquote:Op vrijdag 3 november 2006 14:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Lekker makkelijk, om PH52 op z'n leeftijd te pakken.
Echt waar, lulletje rozewater?quote:
Jou Mallootquote:Op vrijdag 3 november 2006 15:46 schreef demins het volgende:
Dan wordt de voorlopige eindstand:
Kelly
<knip>
<knip>
<knip>
Berney
<knip>
Bong4002
<knip>
Mona
<knip>
<knip>
<knip>
Manu
Hebben we het zo?![]()
Plaats die zelf even! Het is een dynamische lijst (tenminste voor users die boven Kelly staan).quote:Op vrijdag 3 november 2006 15:48 schreef PH52 het volgende:
[..]
Jou Malloot
en
Lul Rozewater
volgens mij ben je die vergeten![]()
Waarbij het laagste IQ bovenaan staat neem ik aan?quote:Op vrijdag 3 november 2006 15:56 schreef PH52 het volgende:
BB6 - Statistiek
Wie heeft volgens jou het hoogste IQ
Kelly
Berney
Bong4002
Mona
<knip>
Jou Malloot
<knip>
Lul Rozewater
<knip>
<knip>
Manu
ff teruglezen Mike, voordat je zelf onderaan geplakt wordtquote:Op vrijdag 3 november 2006 15:58 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Waarbij het laagste IQ bovenaan staat neem ik aan?
Ogenblik, ik moet de lijst even aanpassen!quote:Op vrijdag 3 november 2006 15:58 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Waarbij het laagste IQ bovenaan staat neem ik aan?
quote:Op vrijdag 3 november 2006 16:03 schreef demins het volgende:
[..]
Ogenblik, ik moet de lijst even aanpassen!
quote:Op vrijdag 3 november 2006 16:04 schreef demins het volgende:
BB6 - Statistiek
Wie heeft volgens jou het hoogste IQ
Kelly
Berney
Bong4002
Mona
<knip>
Jou Malloot
<knip>
Lul Rozewater
Mike1964
<knip>
Manu
Het zijn rare snuiters en TL is zelfs een pathologisch geval, maar dom zou ik ze niet willen noemen, in ieder geval niet dommer dan Kelly en daar ligt nou eenmaal de cesuur.quote:Op vrijdag 3 november 2006 17:51 schreef Manu82 het volgende:
[..]Dat je trouwens Loesje, TL en LS niet noemt
Volgens mij zitten die nog een heel eind daarboven...de lijst zou dan wel enorm lang worden.quote:Op vrijdag 3 november 2006 17:51 schreef Manu82 het volgende:
[..]Dat je trouwens Loesje, TL en LS niet noemt
Die is momenteel Morwen op V-O-L aan het uittesten.quote:Op vrijdag 3 november 2006 18:10 schreef Manu82 het volgende:
Ik begin over bejaarde verzuurde idioten en het hele blik wordt weer open getrokken. Waar blijft APK eigenlijk?
Ik zoek ook altijd op de verkeerde plaatsenquote:Op vrijdag 3 november 2006 18:19 schreef Jappie het volgende:
[..]
Die is momenteel Morwen op V-O-L aan het uittesten.![]()
meteen maar ff zoeken ..hihiquote:Op vrijdag 3 november 2006 18:25 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik zoek ook altijd op de verkeerde plaatsen![]()
Was je weer een auto kwijt ?quote:Op vrijdag 3 november 2006 18:25 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik zoek ook altijd op de verkeerde plaatsen![]()
Iig al 1quote:Op vrijdag 3 november 2006 18:28 schreef puntoortje het volgende:hoi allemaal ... al zullen het er niet veel zijn
wow .... wel helemaal 1quote:
quote:Op vrijdag 3 november 2006 18:41 schreef Jappie het volgende:
[..]
....tsskk....mompelt iets over een gegeven paard enzo...
![]()
hoi noddie ...quote:
En dat schijn ik te zijn.quote:Op vrijdag 3 november 2006 18:41 schreef Jappie het volgende:
[..]
....tsskk....mompelt iets over een gegeven paard enzo...
![]()
.. gaat weer wat lekkerder... beetje moeie pootjes van het staan en lopen op schoolquote:
hoiquote:
quote:
Werk je op school?quote:Op vrijdag 3 november 2006 18:49 schreef puntoortje het volgende:
[..]
.. gaat weer wat lekkerder... beetje moeie pootjes van het staan en lopen op school
nee, daan had sponserloop op schoolquote:
ah die fietsquote:Op vrijdag 3 november 2006 18:53 schreef puntoortje het volgende:
[..]
nee, daan had sponserloop op school
En bedankt!quote:Op vrijdag 3 november 2006 18:46 schreef Jappie het volgende:
[..]
en dat is hele hele dikke tante Kee... [afbeelding][afbeelding]
Jaquote:Op vrijdag 3 november 2006 18:55 schreef Inodder het volgende:
Heb ik Tal nu al weer weggejaagdk had gedacht dat daar meer voor nodig was
![]()
Je overschat je eigen capaciteiten.quote:Op vrijdag 3 november 2006 18:55 schreef Inodder het volgende:
Heb ik Tal nu al weer weggejaagdk had gedacht dat daar meer voor nodig was
![]()
nee hoor ik zei toch ook al dat ik dat niet gedacht had t was dus ook nie zoquote:Op vrijdag 3 november 2006 18:57 schreef Talitha het volgende:
[..]
Je overschat je eigen capaciteiten.
Hoi Inodder en Puntoortje
in totaal best veel ja ... weet niet precies hoeveel... we zijn eerder weggegaan omdat tim ook erg moe wasquote:
pffff...vrouwenquote:Op vrijdag 3 november 2006 18:58 schreef Inodder het volgende:
waarom heten al die kids tegenwoordig tim en daan enzo![]()
... kort maar krachtigquote:Op vrijdag 3 november 2006 18:58 schreef Inodder het volgende:
waarom heten al die kids tegenwoordig tim en daan enzo![]()
quote:
ja, nu ineens een grapje... lekker makkelijk ben jijquote:Op vrijdag 3 november 2006 19:02 schreef Jappie het volgende:
[..]
Eejjj.... ...just kidding...just kidding...
![]()
![]()
En daar gaan we weer!quote:Op vrijdag 3 november 2006 18:57 schreef Jappie het volgende:
[..]
.... Tally ho neighbourette......hoe is het met Tim ?
![]()
Easy as 1 2 3 ...kun je nagaanquote:Op vrijdag 3 november 2006 19:03 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ja, nu ineens een grapje... lekker makkelijk ben jij
ja ja en dat moet ik gaan gelovenquote:Op vrijdag 3 november 2006 19:05 schreef Jappie het volgende:
[..]
Easy as 1 2 3 ...kun je nagaan.....de grap zat nog ergens anders ook ...het ging helemaal niet over jou....
..uhuhquote:Op vrijdag 3 november 2006 19:08 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ja ja en dat moet ik gaan geloven![]()
Zet mij maar onderaan dat lijstje van Demins, want ik snap geen jota van je postjes.quote:
die moet je ook niet proberen te snappen ...quote:Op vrijdag 3 november 2006 19:14 schreef Talitha het volgende:
[..]
Zet mij maar onderaan dat lijstje van Demins, want ik snap geen jota van je postjes.![]()
![]()
"Home Improvement"quote:Op vrijdag 3 november 2006 19:14 schreef Talitha het volgende:
[..]
Zet mij maar onderaan dat lijstje van Demins, want ik snap geen jota van je postjes.![]()
![]()
quote:
heej lieverdquote:
And even more.......quote:Op vrijdag 3 november 2006 19:24 schreef Jappie het volgende:
[..]
"Home Improvement"
A sitcom starring Tim Allen as Tim Taylor a host of a Show Within A Show of this genre called Tool Time (where hilarious mishaps tend to occur). Featuring Earl Hindman as The Faceless neighbour Wilson.
[afbeelding]
Jaja, ik heb 'm inmiddels.quote:
Wroaf wroaf!!quote:Op vrijdag 3 november 2006 19:32 schreef Talitha het volgende:
[..]
Jaja, ik heb 'm inmiddels.Was je toch zinniger dan ik gedacht had.
Oóit gaat het me lukken!quote:Op vrijdag 3 november 2006 19:32 schreef Talitha het volgende:
[..]
Jaja, ik heb 'm inmiddels.Was je toch zinniger dan ik gedacht had.
Niet te hard over nadenken...misschien was het wel fout gespeld en had er eik "wraof wraof" moeten staan.quote:Op vrijdag 3 november 2006 19:39 schreef Talitha het volgende:
[..]
Oóit gaat het me lukken!![]()
Ik ben nu hard aan het nadenken over de diepere betekenis van 'wroaf' in tweevoud.![]()
Misschien kan Meester Demins eventuele spelfouten corrigeren. Ik wacht nog maar even met nadenken.quote:Op vrijdag 3 november 2006 19:41 schreef Jappie het volgende:
[..]
Niet te hard over nadenken...misschien was het wel fout gespeld en had er eik "wraof wraof" moeten staan.![]()
ik had het gezien![]()
Inodder komt uit de kast!quote:Op vrijdag 3 november 2006 20:01 schreef Inodder het volgende:
homo
pff dan moet ie mn text om msn net is ff doornemenquote:Op vrijdag 3 november 2006 20:01 schreef Talitha het volgende:
[..]
Misschien kan Meester Demins eventuele spelfouten corrigeren. Ik wacht nog maar even met nadenken.![]()
En alweer gehusseld. Ik heb er zin in vanavond.![]()
k heb zon inloopkast he moest ff outfit uitzoeken voor vanaafquote:
Richard moet met minimaal 10000 er vandoorquote:Op vrijdag 3 november 2006 20:06 schreef PC eend het volgende:
We glijden lekker door 6 dozen heen,... het lijkt de SC wel![]()
k zeg ook niet dat ik er problemen mee het hequote:
Mijn ideequote:Op vrijdag 3 november 2006 20:08 schreef Jappie het volgende:
[..]
Richard moet met minimaal 10000 er vandoor![]()
![]()
nee hoorquote:
...ik herken een homofoob wanneer ik er een zie...quote:Op vrijdag 3 november 2006 20:09 schreef Inodder het volgende:
[..]
k zeg ook niet dat ik er problemen mee het he![]()
was gewoon n eerste indruk
ltz lithaquote:
dan moet het zijn rechteroog zijnquote:Op vrijdag 3 november 2006 20:12 schreef Talitha het volgende:
[..]
Hij gaat goed.
Is er iets mis met je linkeroog?![]()
Geen grappen maken over mijn chronisch knippend oog hequote:Op vrijdag 3 november 2006 20:12 schreef Talitha het volgende:
[..]
Hij gaat goed.
Is er iets mis met je linkeroog?![]()
dat klopt jaquote:
wat jij wilquote:Op vrijdag 3 november 2006 20:12 schreef Jappie het volgende:
[..]
...ik herken een homofoob wanneer ik er een zie... [afbeelding]
quote:Op vrijdag 3 november 2006 20:15 schreef PC eend het volgende:
[..]
Geen grappen maken over mijn chronisch knippend oog he![]()
Biertjuh?quote:Op vrijdag 3 november 2006 20:18 schreef puntoortje het volgende:
ik heb treeeeeeeeeeek
neeee in etenquote:
k heb nog wat Paella staanquote:Op vrijdag 3 november 2006 20:20 schreef puntoortje het volgende:
[..]
neeee in etenbiertje heb ik al
![]()
DEAL!quote:
doei!quote:Op vrijdag 3 november 2006 20:27 schreef puntoortje het volgende:
jaaaaa... me eten is er ...tot straks
niet of maar EN anders was ie gewoon de Schlemiel geweest maar wel n schemiel met lefquote:
Eensch.quote:Op vrijdag 3 november 2006 20:34 schreef Inodder het volgende:
[..]
niet of maar EN anders was ie gewoon de Schlemiel geweest maar wel n schemiel met lef![]()
Joh asjeblieft....als ik dat nou ook nog uit moet gaan leggen...quote:Op vrijdag 3 november 2006 20:37 schreef Inodder het volgende:
wat is t jap weet je t zelf ook nie meer
Heej een talithaquote:Op vrijdag 3 november 2006 20:37 schreef Inodder het volgende:
wat is t jap weet je t zelf ook nie meer
Waarom staat hij nog niet op die kutlijst van Demins danquote:Op vrijdag 3 november 2006 20:39 schreef Jappie het volgende:
[..]
Joh asjeblieft....als ik dat nou ook nog uit moet gaan leggen...![]()
![]()
Waar begint die lijst ik had 136 2 jaar geledenquote:Op vrijdag 3 november 2006 20:40 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Waarom staat hij nog niet op die kutlijst van Demins dan
eejj..dont push me.... dat is demins feestje..quote:Op vrijdag 3 november 2006 20:40 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Waarom staat hij nog niet op die kutlijst van Demins dan
Wat doe je eraan, beter dan geen hersencellen denk ik danquote:Op vrijdag 3 november 2006 20:42 schreef Inodder het volgende:
[..]
Waar begint die lijst ik had 136 2 jaar geleden
maar goed k heb wel de nodige hersencellen vermoord tijdens t stappen de laatste tijd![]()
Ik wil de prison break verzamelingquote:Op vrijdag 3 november 2006 20:44 schreef Inodder het volgende:
ik wil die roxette verzameling
Op donderdag op tv, maar weet niet of het nu nog leuk is als je het niet vanaf het begin gevolgd hebtquote:Op vrijdag 3 november 2006 20:46 schreef Inodder het volgende:
ken k nie
Het was heerlijK!quote:Op vrijdag 3 november 2006 10:11 schreef PH52 het volgende:
[..]
Beetje verdacht dat er ook geen vrouwelijke mod of poster te zien is hier, zou hij te pakken zijn genomen door deze leden van de Nederlandse Vereniging voor FOK! Vrouwen ?
Weet ik ook welquote:Op vrijdag 3 november 2006 20:46 schreef Talitha het volgende:
[..]
Er is maar één echte Talitha.
En dat is maar goed ook.![]()
jahaa?quote:Op vrijdag 3 november 2006 20:49 schreef Talitha het volgende:
Bommie?
Toch wel sexy, dat linkeroog van jou.quote:Op vrijdag 3 november 2006 20:51 schreef PC eend het volgende:
[..]
Weet ik ook wel![]()
![]()
Wees blij, dat je zo popi bent, dat het nu al geimiteerd wordt
Ik denk dat ik het de volgende keer maar een inorder ga noemen
is het weer chagrijnigquote:
Hoi Lieverd!quote:
Nee heur pik, uitermate goedgemutstquote:Op vrijdag 3 november 2006 20:56 schreef Manu82 het volgende:
[..]
is het weer chagrijnig
Goedemorgen
En laat me voortaan 's ochtends niet achter met al dat tuig hier![]()
He kloddertje, alles flex?quote:
ohw alles goed heurquote:
Wil je t echt weten k wor n beetje moedeloos van t wanbeleid van mn baas.quote:
Komt henkie weer aan met zijn territoriumdrangquote:Op vrijdag 3 november 2006 20:55 schreef Jappie het volgende:
[..]
Daar sta je dan met je goeie gedrag...![]()
![]()
quote:Op vrijdag 3 november 2006 20:54 schreef Talitha het volgende:
[..]
Toch wel sexy, dat linkeroog van jou.![]()
achja joh, zolang je maar je geld krijgtquote:Op vrijdag 3 november 2006 21:04 schreef Inodder het volgende:
[..]
Wil je t echt weten k wor n beetje moedeloos van t wanbeleid van mn baas.
maar laat k daar verder maar niet over uitwijden k heb bier en peuken dusss![]()
Zelfreflectie is een mooi ding zolang je het niet continu projecteert...quote:Op vrijdag 3 november 2006 21:04 schreef versabommie het volgende:
[..]
Komt henkie weer aan met zijn territoriumdrang![]()
Dooddoeners worden het als je ze vaak gebruiktquote:Op vrijdag 3 november 2006 21:05 schreef Jappie het volgende:
[..]
Zelfreflectie is een mooi ding zolang je het niet continu projecteert...![]()
![]()
je kunt zeker niets met exchange servers he?quote:Op vrijdag 3 november 2006 21:06 schreef Inodder het volgende:
als je n bedrijf naar de kloten helpt houd dat ook n x op he!
Ik dacht dat je er niet over wilde uitweiden?quote:Op vrijdag 3 november 2006 21:06 schreef Inodder het volgende:
als je n bedrijf naar de kloten helpt houd dat ook n x op he!
Ik geloof dat jij zojuist een "talithaatje" danwel een in een modern jasje gehezen "inodder" gelaaien hebt.quote:Op vrijdag 3 november 2006 21:06 schreef versabommie het volgende:
[..]
Dooddoeners worden het als je ze vaak gebruikt![]()
Nu weer ff normaal doen ok, pik ?
ik weid ook niet uit over zn beleidquote:Op vrijdag 3 november 2006 21:08 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik dacht dat je er niet over wilde uitweiden?
??quote:Op vrijdag 3 november 2006 21:13 schreef Manu82 het volgende:
en dit topic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |