DEAL!quote:
doei!quote:Op vrijdag 3 november 2006 20:27 schreef puntoortje het volgende:
jaaaaa... me eten is er ...tot straks
niet of maar EN anders was ie gewoon de Schlemiel geweest maar wel n schemiel met lefquote:
Eensch.quote:Op vrijdag 3 november 2006 20:34 schreef Inodder het volgende:
[..]
niet of maar EN anders was ie gewoon de Schlemiel geweest maar wel n schemiel met lef![]()
Joh asjeblieft....als ik dat nou ook nog uit moet gaan leggen...quote:Op vrijdag 3 november 2006 20:37 schreef Inodder het volgende:
wat is t jap weet je t zelf ook nie meer
Heej een talithaquote:Op vrijdag 3 november 2006 20:37 schreef Inodder het volgende:
wat is t jap weet je t zelf ook nie meer
Waarom staat hij nog niet op die kutlijst van Demins danquote:Op vrijdag 3 november 2006 20:39 schreef Jappie het volgende:
[..]
Joh asjeblieft....als ik dat nou ook nog uit moet gaan leggen...![]()
![]()
Waar begint die lijst ik had 136 2 jaar geledenquote:Op vrijdag 3 november 2006 20:40 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Waarom staat hij nog niet op die kutlijst van Demins dan
eejj..dont push me.... dat is demins feestje..quote:Op vrijdag 3 november 2006 20:40 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Waarom staat hij nog niet op die kutlijst van Demins dan
Wat doe je eraan, beter dan geen hersencellen denk ik danquote:Op vrijdag 3 november 2006 20:42 schreef Inodder het volgende:
[..]
Waar begint die lijst ik had 136 2 jaar geleden
maar goed k heb wel de nodige hersencellen vermoord tijdens t stappen de laatste tijd![]()
Ik wil de prison break verzamelingquote:Op vrijdag 3 november 2006 20:44 schreef Inodder het volgende:
ik wil die roxette verzameling
Op donderdag op tv, maar weet niet of het nu nog leuk is als je het niet vanaf het begin gevolgd hebtquote:Op vrijdag 3 november 2006 20:46 schreef Inodder het volgende:
ken k nie
Het was heerlijK!quote:Op vrijdag 3 november 2006 10:11 schreef PH52 het volgende:
[..]
Beetje verdacht dat er ook geen vrouwelijke mod of poster te zien is hier, zou hij te pakken zijn genomen door deze leden van de Nederlandse Vereniging voor FOK! Vrouwen ?
Weet ik ook welquote:Op vrijdag 3 november 2006 20:46 schreef Talitha het volgende:
[..]
Er is maar één echte Talitha.
En dat is maar goed ook.![]()
jahaa?quote:Op vrijdag 3 november 2006 20:49 schreef Talitha het volgende:
Bommie?
Toch wel sexy, dat linkeroog van jou.quote:Op vrijdag 3 november 2006 20:51 schreef PC eend het volgende:
[..]
Weet ik ook wel![]()
![]()
Wees blij, dat je zo popi bent, dat het nu al geimiteerd wordt
Ik denk dat ik het de volgende keer maar een inorder ga noemen
is het weer chagrijnigquote:
Hoi Lieverd!quote:
Nee heur pik, uitermate goedgemutstquote:Op vrijdag 3 november 2006 20:56 schreef Manu82 het volgende:
[..]
is het weer chagrijnig
Goedemorgen
En laat me voortaan 's ochtends niet achter met al dat tuig hier![]()
He kloddertje, alles flex?quote:
ohw alles goed heurquote:
Wil je t echt weten k wor n beetje moedeloos van t wanbeleid van mn baas.quote:
Komt henkie weer aan met zijn territoriumdrangquote:Op vrijdag 3 november 2006 20:55 schreef Jappie het volgende:
[..]
Daar sta je dan met je goeie gedrag...![]()
![]()
quote:Op vrijdag 3 november 2006 20:54 schreef Talitha het volgende:
[..]
Toch wel sexy, dat linkeroog van jou.![]()
achja joh, zolang je maar je geld krijgtquote:Op vrijdag 3 november 2006 21:04 schreef Inodder het volgende:
[..]
Wil je t echt weten k wor n beetje moedeloos van t wanbeleid van mn baas.
maar laat k daar verder maar niet over uitwijden k heb bier en peuken dusss![]()
Zelfreflectie is een mooi ding zolang je het niet continu projecteert...quote:Op vrijdag 3 november 2006 21:04 schreef versabommie het volgende:
[..]
Komt henkie weer aan met zijn territoriumdrang![]()
Dooddoeners worden het als je ze vaak gebruiktquote:Op vrijdag 3 november 2006 21:05 schreef Jappie het volgende:
[..]
Zelfreflectie is een mooi ding zolang je het niet continu projecteert...![]()
![]()
je kunt zeker niets met exchange servers he?quote:Op vrijdag 3 november 2006 21:06 schreef Inodder het volgende:
als je n bedrijf naar de kloten helpt houd dat ook n x op he!
Ik dacht dat je er niet over wilde uitweiden?quote:Op vrijdag 3 november 2006 21:06 schreef Inodder het volgende:
als je n bedrijf naar de kloten helpt houd dat ook n x op he!
Ik geloof dat jij zojuist een "talithaatje" danwel een in een modern jasje gehezen "inodder" gelaaien hebt.quote:Op vrijdag 3 november 2006 21:06 schreef versabommie het volgende:
[..]
Dooddoeners worden het als je ze vaak gebruikt![]()
Nu weer ff normaal doen ok, pik ?
ik weid ook niet uit over zn beleidquote:Op vrijdag 3 november 2006 21:08 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik dacht dat je er niet over wilde uitweiden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |