Jaquote:Op vrijdag 3 november 2006 18:55 schreef Inodder het volgende:
Heb ik Tal nu al weer weggejaagdk had gedacht dat daar meer voor nodig was
![]()
Je overschat je eigen capaciteiten.quote:Op vrijdag 3 november 2006 18:55 schreef Inodder het volgende:
Heb ik Tal nu al weer weggejaagdk had gedacht dat daar meer voor nodig was
![]()
nee hoor ik zei toch ook al dat ik dat niet gedacht had t was dus ook nie zoquote:Op vrijdag 3 november 2006 18:57 schreef Talitha het volgende:
[..]
Je overschat je eigen capaciteiten.
Hoi Inodder en Puntoortje
in totaal best veel ja ... weet niet precies hoeveel... we zijn eerder weggegaan omdat tim ook erg moe wasquote:
pffff...vrouwenquote:Op vrijdag 3 november 2006 18:58 schreef Inodder het volgende:
waarom heten al die kids tegenwoordig tim en daan enzo![]()
... kort maar krachtigquote:Op vrijdag 3 november 2006 18:58 schreef Inodder het volgende:
waarom heten al die kids tegenwoordig tim en daan enzo![]()
quote:
ja, nu ineens een grapje... lekker makkelijk ben jijquote:Op vrijdag 3 november 2006 19:02 schreef Jappie het volgende:
[..]
Eejjj.... ...just kidding...just kidding...
![]()
![]()
En daar gaan we weer!quote:Op vrijdag 3 november 2006 18:57 schreef Jappie het volgende:
[..]
.... Tally ho neighbourette......hoe is het met Tim ?
![]()
Easy as 1 2 3 ...kun je nagaanquote:Op vrijdag 3 november 2006 19:03 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ja, nu ineens een grapje... lekker makkelijk ben jij
ja ja en dat moet ik gaan gelovenquote:Op vrijdag 3 november 2006 19:05 schreef Jappie het volgende:
[..]
Easy as 1 2 3 ...kun je nagaan.....de grap zat nog ergens anders ook ...het ging helemaal niet over jou....
..uhuhquote:Op vrijdag 3 november 2006 19:08 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ja ja en dat moet ik gaan geloven![]()
Zet mij maar onderaan dat lijstje van Demins, want ik snap geen jota van je postjes.quote:
die moet je ook niet proberen te snappen ...quote:Op vrijdag 3 november 2006 19:14 schreef Talitha het volgende:
[..]
Zet mij maar onderaan dat lijstje van Demins, want ik snap geen jota van je postjes.![]()
![]()
"Home Improvement"quote:Op vrijdag 3 november 2006 19:14 schreef Talitha het volgende:
[..]
Zet mij maar onderaan dat lijstje van Demins, want ik snap geen jota van je postjes.![]()
![]()
quote:
heej lieverdquote:
And even more.......quote:Op vrijdag 3 november 2006 19:24 schreef Jappie het volgende:
[..]
"Home Improvement"
A sitcom starring Tim Allen as Tim Taylor a host of a Show Within A Show of this genre called Tool Time (where hilarious mishaps tend to occur). Featuring Earl Hindman as The Faceless neighbour Wilson.
[afbeelding]
Jaja, ik heb 'm inmiddels.quote:
Wroaf wroaf!!quote:Op vrijdag 3 november 2006 19:32 schreef Talitha het volgende:
[..]
Jaja, ik heb 'm inmiddels.Was je toch zinniger dan ik gedacht had.
Oóit gaat het me lukken!quote:Op vrijdag 3 november 2006 19:32 schreef Talitha het volgende:
[..]
Jaja, ik heb 'm inmiddels.Was je toch zinniger dan ik gedacht had.
Niet te hard over nadenken...misschien was het wel fout gespeld en had er eik "wraof wraof" moeten staan.quote:Op vrijdag 3 november 2006 19:39 schreef Talitha het volgende:
[..]
Oóit gaat het me lukken!![]()
Ik ben nu hard aan het nadenken over de diepere betekenis van 'wroaf' in tweevoud.![]()
Misschien kan Meester Demins eventuele spelfouten corrigeren. Ik wacht nog maar even met nadenken.quote:Op vrijdag 3 november 2006 19:41 schreef Jappie het volgende:
[..]
Niet te hard over nadenken...misschien was het wel fout gespeld en had er eik "wraof wraof" moeten staan.![]()
ik had het gezien![]()
Inodder komt uit de kast!quote:Op vrijdag 3 november 2006 20:01 schreef Inodder het volgende:
homo
pff dan moet ie mn text om msn net is ff doornemenquote:Op vrijdag 3 november 2006 20:01 schreef Talitha het volgende:
[..]
Misschien kan Meester Demins eventuele spelfouten corrigeren. Ik wacht nog maar even met nadenken.![]()
En alweer gehusseld. Ik heb er zin in vanavond.![]()
k heb zon inloopkast he moest ff outfit uitzoeken voor vanaafquote:
Richard moet met minimaal 10000 er vandoorquote:Op vrijdag 3 november 2006 20:06 schreef PC eend het volgende:
We glijden lekker door 6 dozen heen,... het lijkt de SC wel![]()
k zeg ook niet dat ik er problemen mee het hequote:
Mijn ideequote:Op vrijdag 3 november 2006 20:08 schreef Jappie het volgende:
[..]
Richard moet met minimaal 10000 er vandoor![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |