... ik vind die naaimachine wel vervelend ... maar dat gehijg vind ik nog erger... heb het geluid maar uitgedaan ..hihiquote:Op vrijdag 3 november 2006 11:01 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Wel lekker rustig zo op de achtergrondT werkt ontspannend op mij omdat het gewoon nergens over gaat
Morgenquote:Op vrijdag 3 november 2006 11:36 schreef demins het volgende:
En wie meldt zich weer als laatste?![]()
Goedemorgen allemaal!![]()
Ochtendhumeurtje Day?
Nachtmerries gehad over die irritante users hier, of belde Bommie je weer uit bedquote:Op vrijdag 3 november 2006 11:54 schreef Day het volgende:
[..]
Morgen
Nee, gewoon veels te weinig geslapen. Ging veels te laat naar bed, met de bedoeling om 'ns lekker uit te slapen. Maar dat plan ging dus niet door.![]()
Mag ik je erop wijzen dat al die verzuurde bejaarden tegenwoordig bij DGK zitten.........quote:Op vrijdag 3 november 2006 12:32 schreef luciano het volgende:
Belangrijke mededeling :
Dit weekend hebben we toestemming van Snaptnix + Lovebear , om de nieuwe mod , genaamd MORWEN te testen op stressvaardigheid ......
Men wil weten of ze een pelotonnetje relschoppers vrienden met veel ervaring op het gebied van ....... jeweetwel ........ een weekend lang overleeft , dus ........ doe de buurtjes een plezier , en werk hier aan mee , ik heb jullie medewerking al toegezegd namelijk![]()
Tja, en wie zou jóu nu een figuur willen laten slaan?quote:Op vrijdag 3 november 2006 12:32 schreef luciano het volgende:
Belangrijke mededeling :
Dit weekend hebben we toestemming van Snaptnix + Lovebear , om de nieuwe mod , genaamd MORWEN te testen op stressvaardigheid ......
Men wil weten of ze een pelotonnetje relschoppers vrienden met veel ervaring op het gebied van ....... jeweetwel ........ een weekend lang overleeft , dus ........ doe de buurtjes een plezier , en werk hier aan mee , ik heb jullie medewerking al toegezegd namelijk![]()
Ik zou niet durven. Ben helaas voor het weekend het land uitquote:Op vrijdag 3 november 2006 12:41 schreef demins het volgende:
[..]
Tja, en wie zou jóu nu een figuur willen laten slaan?![]()
Daar mogen ze gewoon slowchatten in de COS!quote:Op vrijdag 3 november 2006 12:38 schreef luciano het volgende:
Hebben ze daar geen SC ??? ik ben er nog nooit geweest namelijk .
quote:Op vrijdag 3 november 2006 12:38 schreef luciano het volgende:
Hebben ze daar geen SC ??? ik ben er nog nooit geweest namelijk .
quote:Op vrijdag 3 november 2006 12:44 schreef puntoortje het volgende:
gewoon een zoooooitje bij DGK dus
Wil jij dat even stil houden.quote:Op vrijdag 3 november 2006 12:42 schreef demins het volgende:
[..]
Daar mogen ze gewoon slowchatten in de COS!![]()
Rot jij eens even heel snel op naar je eigen kutkooiquote:Op vrijdag 3 november 2006 12:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Wil jij dat even stil houden.
Voor je het weet, lopen stumpers als Manu daar hun zouteloze bagger te schijten.![]()
Op JOUW advies verantwoording , heb ik nu wat crosspostjes geplaatst ........ ojee .... als dat maar goed gaat ( VOOR JOU ! )quote:Op vrijdag 3 november 2006 12:43 schreef Manu82 het volgende:
[..], maar je mag het ook in FB posten geloof ik daar, schijnt ook een halve SC te zijn
![]()
Ik heb er alle vertrouwen in dat Day en consorten er voor zorgen dat onderkruipsels als jij daar de boel niet kunnen komen verstieren.quote:Op vrijdag 3 november 2006 12:48 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Rot jij eens even heel snel op naar je eigen kutkooi, na BB komen we daar wel zeiken
quote:
Lekker makkelijk, om PH52 op z'n leeftijd te pakken.quote:Op vrijdag 3 november 2006 14:08 schreef Manu82 het volgende:
[..]krijg je als zo'n kutbejaarde
zich weer mengt onder het normale volk
Precies, pak iemand van je eigen niveau. Kelly ofzoquote:Op vrijdag 3 november 2006 14:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Lekker makkelijk, om PH52 op z'n leeftijd te pakken.
Doe eens niet zo onaardig tegen Kelly!quote:Op vrijdag 3 november 2006 14:25 schreef PH52 het volgende:
[..]
Precies, pak iemand van je eigen niveau. Kelly ofzo![]()
berney - bong nummer zoveel -quote:Op vrijdag 3 november 2006 14:37 schreef demins het volgende:
[..]
Doe eens niet zo onaardig tegen Kelly!![]()
Ik zal nog even nadenken over een beter voorbeeld. Kelly, dan een hele tijd niets, dan Manu. Dat gaat niet gemakkelijk worden! Help eens even...
Mona!quote:Op vrijdag 3 november 2006 14:37 schreef demins het volgende:
Ik zal nog even nadenken over een beter voorbeeld. Kelly, dan een hele tijd niets, dan Manu. Dat gaat niet gemakkelijk worden! Help eens even...
Ik had het over jou mallootquote:Op vrijdag 3 november 2006 14:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Lekker makkelijk, om PH52 op z'n leeftijd te pakken.
Echt waar, lulletje rozewater?quote:
Jou Mallootquote:Op vrijdag 3 november 2006 15:46 schreef demins het volgende:
Dan wordt de voorlopige eindstand:
Kelly
<knip>
<knip>
<knip>
Berney
<knip>
Bong4002
<knip>
Mona
<knip>
<knip>
<knip>
Manu
Hebben we het zo?![]()
Plaats die zelf even! Het is een dynamische lijst (tenminste voor users die boven Kelly staan).quote:Op vrijdag 3 november 2006 15:48 schreef PH52 het volgende:
[..]
Jou Malloot
en
Lul Rozewater
volgens mij ben je die vergeten![]()
Waarbij het laagste IQ bovenaan staat neem ik aan?quote:Op vrijdag 3 november 2006 15:56 schreef PH52 het volgende:
BB6 - Statistiek
Wie heeft volgens jou het hoogste IQ
Kelly
Berney
Bong4002
Mona
<knip>
Jou Malloot
<knip>
Lul Rozewater
<knip>
<knip>
Manu
ff teruglezen Mike, voordat je zelf onderaan geplakt wordtquote:Op vrijdag 3 november 2006 15:58 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Waarbij het laagste IQ bovenaan staat neem ik aan?
Ogenblik, ik moet de lijst even aanpassen!quote:Op vrijdag 3 november 2006 15:58 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Waarbij het laagste IQ bovenaan staat neem ik aan?
quote:Op vrijdag 3 november 2006 16:03 schreef demins het volgende:
[..]
Ogenblik, ik moet de lijst even aanpassen!
quote:Op vrijdag 3 november 2006 16:04 schreef demins het volgende:
BB6 - Statistiek
Wie heeft volgens jou het hoogste IQ
Kelly
Berney
Bong4002
Mona
<knip>
Jou Malloot
<knip>
Lul Rozewater
Mike1964
<knip>
Manu
Het zijn rare snuiters en TL is zelfs een pathologisch geval, maar dom zou ik ze niet willen noemen, in ieder geval niet dommer dan Kelly en daar ligt nou eenmaal de cesuur.quote:Op vrijdag 3 november 2006 17:51 schreef Manu82 het volgende:
[..]Dat je trouwens Loesje, TL en LS niet noemt
Volgens mij zitten die nog een heel eind daarboven...de lijst zou dan wel enorm lang worden.quote:Op vrijdag 3 november 2006 17:51 schreef Manu82 het volgende:
[..]Dat je trouwens Loesje, TL en LS niet noemt
Die is momenteel Morwen op V-O-L aan het uittesten.quote:Op vrijdag 3 november 2006 18:10 schreef Manu82 het volgende:
Ik begin over bejaarde verzuurde idioten en het hele blik wordt weer open getrokken. Waar blijft APK eigenlijk?
Ik zoek ook altijd op de verkeerde plaatsenquote:Op vrijdag 3 november 2006 18:19 schreef Jappie het volgende:
[..]
Die is momenteel Morwen op V-O-L aan het uittesten.![]()
meteen maar ff zoeken ..hihiquote:Op vrijdag 3 november 2006 18:25 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik zoek ook altijd op de verkeerde plaatsen![]()
Was je weer een auto kwijt ?quote:Op vrijdag 3 november 2006 18:25 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik zoek ook altijd op de verkeerde plaatsen![]()
Iig al 1quote:Op vrijdag 3 november 2006 18:28 schreef puntoortje het volgende:hoi allemaal ... al zullen het er niet veel zijn
wow .... wel helemaal 1quote:
quote:Op vrijdag 3 november 2006 18:41 schreef Jappie het volgende:
[..]
....tsskk....mompelt iets over een gegeven paard enzo...
![]()
hoi noddie ...quote:
En dat schijn ik te zijn.quote:Op vrijdag 3 november 2006 18:41 schreef Jappie het volgende:
[..]
....tsskk....mompelt iets over een gegeven paard enzo...
![]()
.. gaat weer wat lekkerder... beetje moeie pootjes van het staan en lopen op schoolquote:
hoiquote:
quote:
Werk je op school?quote:Op vrijdag 3 november 2006 18:49 schreef puntoortje het volgende:
[..]
.. gaat weer wat lekkerder... beetje moeie pootjes van het staan en lopen op school
nee, daan had sponserloop op schoolquote:
ah die fietsquote:Op vrijdag 3 november 2006 18:53 schreef puntoortje het volgende:
[..]
nee, daan had sponserloop op school
En bedankt!quote:Op vrijdag 3 november 2006 18:46 schreef Jappie het volgende:
[..]
en dat is hele hele dikke tante Kee... [afbeelding][afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |