Yep!quote:Op donderdag 28 september 2006 21:54 schreef Gert het volgende:
Volgens mij doen er geen schurfthomo's mee aan DGK, dus dat wordt een makkie!![]()
Gaan we hier trouwens ook COS'en, SC'en en streamen?
quote:Op donderdag 28 september 2006 22:02 schreef Sirolf het volgende:
In de eerste post uit het FAQ-topic staat (overigens net als in het BB6-forum) nog een kopje 'waar vind ik de streams?' met de melding dat die nog niet bekend zijn, terwijl die daar pal onder staan vermeld in een aparte post. Misschien wel zo netjes om die paar regels in de eerste post even weg te halen, kan verwarring onder bezoekers schelen.
Ohja, hieronder in de sig staat ook nog wat.
Stond er al in Scanquote:Op donderdag 28 september 2006 22:05 schreef scanman01 het volgende:
Plaats er dan misschien mijn pagina ook maar bij, waar je dus twee BB streams en twee DGK streams tegelijk kunt volgen:
http://members.home.nl/scanman/bb&dgk.html
Maak maar een nieuwe COS aan. [DGK COS #1] ofzo. Dan kan dit topic doodbloeden. Staat namelijk meer info in dan alleen COSquote:Op donderdag 28 september 2006 22:05 schreef Wickedangel het volgende:
Mag De Gouden Kooi - Deel 2 voor de duidelijkheid worden hernoemd? Commentaren? Streams? Weet ik veel?![]()
Dat zijn ook de garnierstreamsquote:Op donderdag 28 september 2006 22:33 schreef bbfakir het volgende:
Waarom staat deze stream er niet bij? Erg handig.
Maar dan direct en vrij snel schakelbaar. Of alle 4 de schermen tegelijk, of apart.quote:Op donderdag 28 september 2006 22:36 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dat zijn ook de garnierstreams
is een zelfde soort pagina als die van Sirolf.
dan is DGK toch nog ergens goed voorquote:Op donderdag 28 september 2006 23:29 schreef Manneke_Pils het volgende:
Scanman, komt hier ook een tietentopic?
Je collegamod vind hem ook wel aardig.quote:Op donderdag 28 september 2006 22:36 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dat zijn ook de garnierstreams
is een zelfde soort pagina als die van Sirolf.
quote:Op donderdag 28 september 2006 23:39 schreef teamlead het volgende:
de site van talpa zelf doet het bij mij ook niet nee...
deze werkt prima
quote:Op donderdag 28 september 2006 23:45 schreef bbfakir het volgende:
[..]
Je collegamod vind hem ook wel aardig.
[..]
SCANMAN!!! TIETUH!!! # 1quote:Op donderdag 28 september 2006 23:29 schreef Manneke_Pils het volgende:
Scanman, komt hier ook een tietentopic?
suggesties zijn natuurlijk altijd welkomquote:Op donderdag 28 september 2006 23:57 schreef Wickedangel het volgende:
Ik krijg wel een enorm deja vu bij veel TT'sLijkt me toch een uitgelezen kans om eens wat anders te verzinnen ipv kopieën van BB.
quote:Op donderdag 28 september 2006 22:05 schreef Sirolf het volgende:
Nog eentje: Ook de directe links in de FAQ kunnen een stuk korter. Dit is nu bijv. http://www.garnierstreamingmedia.com/asx/talpagdk_001.asp?a=2&uid=0&rnd=623994049, maar alles vanaf het vraagteken kan weg (dat wordt dus in dit voorbeeld http://www.garnierstreamingmedia.com/asx/talpagdk_001.asp ). Ziet er een stuk netter uit lijkt me.
einde mededelingquote:Dit is toch van Talpa
, maar dat is geen vrijbrief om "talpa " en creative varianten daarop te gaan posten. Die posts worden dan ook verwijderd zodra we ze tegenkomen
Laat ik de trend Sjakie01 jij verziekt altijd alles maar even doorzetten, en je hier vertellen dat er nog een 10e bewoner bij komt, en deze echt een achterbaks irritant kut ventje is. Ik ken hem namelijk.quote:Op donderdag 28 september 2006 21:54 schreef Gert het volgende:
Volgens mij doen er geen schurfthomo's mee aan DGK, dus dat wordt een makkie!![]()
En wanneer komt deze gangmaker het huis in? Zondag bij de kick off? Tja, mocht hij echt héél erg zijn, dan zullen de mods toch weer aan de bak moeten.quote:Op vrijdag 29 september 2006 14:10 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Laat ik de trend Sjakie01 jij verziekt altijd alles maar even doorzetten, en je hier vertellen dat er nog een 10e bewoner bij komt, en deze echt een achterbaks irritant kut ventje is. Ik ken hem namelijk.
En wie mij niet geloofd, zijn naam begint met de H.
Idd, kijk eens naar de poll op de frontpage, gaan jullie voor 32 man een subforum maken? Nou dan weer ik nog wel een paar onderwerpen voor subfora die op meer publiek kunnen rekenen. Trek je conclussies zou ik zeggen.quote:Op donderdag 28 september 2006 22:08 schreef boem-dikkie het volgende:
Waarom komen er steeds voor dit soort nutteloze programma subfora? Vind het totaal onnodig, dan kun je voor elk programma wel een subfora starten.
quote:Op zaterdag 30 september 2006 15:00 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Idd, kijk eens naar de poll op de frontpage, gaan jullie voor 32 man een subforum maken? Nou dan weer ik nog wel een paar onderwerpen voor subfora die op meer publiek kunnen rekenen. Trek je conclussies zou ik zeggen.
Goed bezig man, ga er vooral serieus op in. Prutserquote:Op zaterdag 30 september 2006 16:04 schreef teamlead het volgende:
[..]ah ja.. en die poll op de FP is ook echt representatief enzo
quote:Op zaterdag 30 september 2006 16:34 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Goed bezig man, ga er vooral serieus op in. Prutser
Ben ik ook wel benieuwd naar.quote:Op donderdag 28 september 2006 22:08 schreef boem-dikkie het volgende:
Waarom komen er steeds voor dit soort nutteloze programma subfora? Vind het totaal onnodig, dan kun je voor elk programma wel een subfora starten.
Een programma wat de één nutteloos vindt, kan voor de ander heel erg leuk zijn. Gezien het feit dat we met BB altijd een zeer constante stroom van volgers hebben gehad en DGK een soortgelijk programma is is een apart forum wel verdedigbaar. Er zijn 24/7 streams te zien. Die streams worden gevolgd en men wil erover babbelen, als we hier op FOK! de gelegenheid niet bieden gaat men het wel elders zoeken.quote:
Jammer dat je reactie op het einde zo vinnig en bijtend wordt. Ik vond het verder namelijk een prima uitleg, waarbij ik moet opmerken dat mijn vraag niet vanuit 'Gooi-maar-dicht'-punt werd gesteld, maar puur omdat ik wilde weten waarom dit soort fora worden geopend.quote:Op zondag 1 oktober 2006 12:15 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Een programma wat de één nutteloos vindt, kan voor de ander heel erg leuk zijn. Gezien het feit dat we met BB altijd een zeer constante stroom van volgers hebben gehad en DGK een soortgelijk programma is is een apart forum wel verdedigbaar. Er zijn 24/7 streams te zien. Die streams worden gevolgd en men wil erover babbelen, als we hier op FOK! de gelegenheid niet bieden gaat men het wel elders zoeken.
Het verschil met andere programma's is dat er hier dus 24/7 iets te zien is en niet één keer in de week een half uur of uurtje. Mocht DGK een succes worden zijn we er al vanaf het begin bij en kunnen we nieuwe users genereren, wordt DGK een flop is het forum ook zo dicht.
Als je er zelf niets aanvind is dat prima, in tegenstelling tot de 'anti' mensen kunnen de 'pro' mensen wel degelijk begrip opbrengen voor het feit dat een ander er niets aan vind. Maar als je het écht niets vind kom dan niet hier vragen waarom dit forum er is, je kunt 'm uit je AT slopen en er vervolgens geen last meer van hebben. Ik persoonlijk heb niets met VBL, moet ik dan ook maar gaan vragen waarom dát subforum er nog steeds is? Kan toch prima in SPT?
Ergo: Ieder z'n ding...
Ik ben geen azijnpisser hoorquote:Op zondag 1 oktober 2006 12:22 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Jammer dat je reactie op het einde zo vinnig en bijtend wordt. Ik vond het verder namelijk een prima uitleg, waarbij ik moet opmerken dat mijn vraag niet vanuit 'Gooi-maar-dicht'-punt werd gesteld, maar puur omdat ik wilde weten waarom dit soort fora worden geopend.
Serieus, dat laatste stukje van je reply laat je wel erg azijnpisserig overkomen. Jammer.
Zo. Klaar. Zet maar in de FAQ.quote:Op zondag 1 oktober 2006 12:15 schreef flugeltje het volgende:
Het verschil met andere programma's is dat er hier dus 24/7 iets te zien is en niet één keer in de week een half uur of uurtje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |