De streams deden het gisteren ook al hoor. En misschien op dinsdag ook al wel.quote:Op donderdag 28 september 2006 20:17 schreef bbfakir het volgende:
[..]
Zondag is de uitzending. Was bij BB ook. Ik dacht dat de streams van BB ook op donderdag zijn gestart. (of vrijdag)
Ik dacht dat ze vanochtend pas begonnen zijn. Dan is het wel wat vroeg.quote:Op donderdag 28 september 2006 20:35 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De streams deden het gisteren ook al hoor. En misschien op dinsdag ook al wel.
Er zit ook erg veel geld in het programma, ze willen het natuurlijk groots aankondigen.quote:Op donderdag 28 september 2006 20:48 schreef bbfakir het volgende:
Talpa promoot het wel flink. Zelf onder Gooische vrouwen in het begin tralies.
Ik denk dat een hoop mensen al denken: Rot op met die tralies.quote:Op donderdag 28 september 2006 20:48 schreef bbfakir het volgende:
Talpa promoot het wel flink. Zelf onder Gooische vrouwen in het begin tralies.
Dat heeft een flinke poos geduurdquote:Op donderdag 28 september 2006 21:12 schreef scanman01 het volgende:
Streams zijn eindelijk weer unlocked...
quote:Op donderdag 28 september 2006 21:17 schreef scanman01 het volgende:
De twee hunks van DGK
Als ik een vrouw zou zijn zou ik die Bart Brian wel aantrekkelijk vinden.quote:Op donderdag 28 september 2006 21:22 schreef Wickedangel het volgende:
![]()
Hopelijk worden ze gauw vervangen.
Snap ik. Maar door er namen bij de caps te zoeken leer ik zelf de bewoners ook wat eerder kennen.quote:Op donderdag 28 september 2006 21:32 schreef DaMook het volgende:
Ik zie liever de 2 chicks scanNena en Eveline
![]()
.
Die heb ik vanavond horen praten in zo'n promoquote:Op donderdag 28 september 2006 21:24 schreef APK het volgende:
[..]
Als ik een vrouw zou zijn zou ik die Bart Brian wel aantrekkelijk vinden.
Denk ik, na het zien van de caps.
Jullie vrouwen zijn echt veel te veeleisend. Wij vonden toch ook allemaal gewoon Micheline de lekkerste. En je weet hoe die praatquote:Op donderdag 28 september 2006 21:39 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Die heb ik vanavond horen praten in zo'n promoEinde oefening.
En wij ook.quote:Op donderdag 28 september 2006 21:36 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Snap ik. Maar door er namen bij de caps te zoeken leer ik zelf de bewoners ook wat eerder kennen.
quote:Op donderdag 28 september 2006 21:43 schreef scanman01 het volgende:
Wij vonden toch ook allemaal gewoon Micheline de lekkerste.
Dat zeurstemmetje van Micheline knap ik wel behoorlijk op af hoor..quote:Op donderdag 28 september 2006 21:43 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jullie vrouwen zijn echt veel te veeleisend. Wij vonden toch ook allemaal gewoon Micheline de lekkerste. En je weet hoe die praat
Wat hij zegtquote:
Zo leer ik ze ook kennenquote:Op donderdag 28 september 2006 21:36 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Snap ik. Maar door er namen bij de caps te zoeken leer ik zelf de bewoners ook wat eerder kennen.
Jullie mannen zijn echt te oppervlakkigquote:Op donderdag 28 september 2006 21:43 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jullie vrouwen zijn echt veel te veeleisend. Wij vonden toch ook allemaal gewoon Micheline de lekkerste. En je weet hoe die praat
Ja, okee... niet allemaal. Ik ging even af op de poll en daar stond ze dik bovenaan.quote:
Dank jequote:Op donderdag 28 september 2006 21:59 schreef static het volgende:
Veel plezier in jullie nieuwe subforum.
SHO > DGK
It's out of my hands now.quote:Op donderdag 28 september 2006 22:03 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Kun je dit topic hernoemen ajb, Commentaren #1 of iets dergelijks? Streams?
aha. dus dat was dat testbaggerforumquote:
Op ditquote:Op zaterdag 30 september 2006 18:05 schreef dracula100 het volgende:
weet nog niet hoe je kan reageren op iemand dus heb ctrl copy gedaan,
leer het nog wel hoop ik
tekentje klikken rechts naast het bericht dat je wilt quoten.
Ga met je muis maar eens op de diverse icoontjes (plaatjes) staan bij de berichtenquote:Op zaterdag 30 september 2006 18:05 schreef dracula100 het volgende:
weet nog niet hoe je kan reageren op iemand dus heb ctrl copy gedaan,
leer het nog wel hoop ik
quote:Op zaterdag 30 september 2006 18:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Op dit [afbeelding] tekentje klikken rechts naast het bericht dat je wilt quoten.
En dan je eigen bericht typen onder het gequote bericht, na [ /quote ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |