Trashen van een forum is net zo makkelijk als er 1 aanmaken zou ik zo zeggen en een paar gemotiveerde modjes moeten ook wel gevonden kunnen worden zou ik zeggenquote:Op donderdag 28 september 2006 17:21 schreef Isabeau het volgende:
Ik zie het ook helemaal zittenEn als het flopt...nou ja, dan flopt het
![]()
Ah. Ik las net op een ander forum , in een artikel over de pers-presentatie door John de Mol, dat het bestellen van prostituees inderdaad is toegestaan.quote:
T is maar hoe je t bekijkt. Ik begrijp t ook wel, maar ik ben echt 1000 x liever vrij om te gaan en staan waar ik wil en gelukkig geen miezerig salarisje Als je altijd en alleen maar in hetzelfde huis kunt zitten met dezelfde mensen kun je al t geld van de wereld hebben. Op een gegeven moment is er niks meer aanquote:Op donderdag 28 september 2006 12:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ach ja, met een grotere kans om rijk te worden dan de sukkeltjes die dagelijks naar hun werk gaan voor een miezerig salarisje incl. het volgen van een gratis opleiding/hulp bij het opzetten van een eigen bedrijfje.
Ik zou alleen geen kleine kinderen hebben achter gelaten. Voor de rest begrijp ik het wel.
quote:Op donderdag 28 september 2006 18:22 schreef scanman01 het volgende:
Weet iemand trouwens of ze TV hebben... en zo ja, of ze ook naar hun eigen programma mogen kijken?
Aangezien het hele huis vol hangt met gesponsorde Samsung flatscreens, neem ik aan van wel.quote:Op donderdag 28 september 2006 18:22 schreef scanman01 het volgende:
Weet iemand trouwens of ze TV hebben... en zo ja, of ze ook naar hun eigen programma mogen kijken?
Maar hun eigen programma zou ik een slecht idee vinden.quote:Op donderdag 28 september 2006 18:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Aangezien het hele huis vol hangt met gesponsorde Samsung flatscreens, neem ik aan van wel.
Ik zou het zeker wél volhouden.quote:Op donderdag 28 september 2006 18:32 schreef dracula100 het volgende:
Lijkt me wel uit te houden, alleen mogen ze maar beperkt internetten scanman dus jij zal het niet uithouden, 24 uur nena gaat ook vervelen
Maar je gaat voor het oog van heel NL toch geen hoer 'bestellen'?quote:Op donderdag 28 september 2006 18:34 schreef dracula100 het volgende:
Maar eten drinken hoeren whaaaw alles mag
Zo even gecopy paste in bbstream.exequote:Op donderdag 28 september 2006 01:23 schreef Gert het volgende:
[..]
http://www.garnierstreamingmedia.com/asx/talpagdk_001.asp
http://www.garnierstreamingmedia.com/asx/talpagdk_002.asp
http://www.garnierstreamingmedia.com/asx/talpagdk_003.asp
http://www.garnierstreamingmedia.com/asx/talpagdk_004.asp
Misschien handig om in vervolg deze ook in de OP te zetten.
Klopt. Uit de regels:quote:Op donderdag 28 september 2006 18:32 schreef dracula100 het volgende:
Kijk maar bij de rgels van DGK ze mogen echt veel per dag meen ik een half uur tv ze kunnen dit opsparen tot 2 uur, onbepekt schriftelijk contact met de buitenwereld, 3 x per jaar bezoek enz enz
Lijkt me wel uit te houden, alleen mogen ze maar beperkt internetten scanman dus jij zal het niet uithouden, 24 uur nena gaat ook vervelen
quote:Elke ochtend krijgen de Miljonairs een krant en er mag dagelijks 30 minuten televisie worden gekeken. Deze 30 minuten mogen tot maximaal 2 uur worden opgespaard. De Miljonairs beslissen samen door middel van een meerderheid van stemmen welk programma er wordt bekeken.
Ik zou het ook best volhouden als ik het zo bekijkquote:Op donderdag 28 september 2006 18:34 schreef scanman01 het volgende:
Ik zou het zeker wél volhouden.... De biljartkamer is geweldig.. zwembad... sauna... fitnessruimte... en het belangrijkste: 8 andere mensen om je heen. Geen mens die dan nog een computer mist! En ik ben niet zo weg van Nena.
Probeer anders ook die nieuwe die ik gemaakt heb. Kun je ook BB blijven volgenquote:Op donderdag 28 september 2006 18:41 schreef DaMook het volgende:
Aangezien BB de knapste meid eruit gegooid heeft, ga ik nu maar dgk volgen. Ik ben nu al fan van Eveline en nena
.
[..]
Zo even gecopy paste in bbstream.exe.
In FF kreeg ik die trouwens niet aan de gang, in IE wel. Maar die zal ik vast wel gaan gebruiken zo nu en dan, al lijkt dit me leuker om te volgenquote:Op donderdag 28 september 2006 18:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Probeer anders ook die nieuwe die ik gemaakt heb. Kun je ook BB blijven volgen
http://members.home.nl/scanman/bb&dgk.html
Tyf eens op met je opdringerige spam...quote:Op donderdag 28 september 2006 19:11 schreef Nowlive het volgende:
http://www.nowspammerdespam.eu/DGK heeft een snelle host.![]()
Kijk je met een 4-in-1 pagina? Zet dan 3 van de 4 streams op mute (geluid uit dus). Dan is de echo als het goed is over. Ik heb er op dit moment op de streams namelijk geen last van.quote:Op donderdag 28 september 2006 19:39 schreef Augustina het volgende:
Ik heb een echo-ho-ho.
Geluid van 3 streams uitzettenquote:Op donderdag 28 september 2006 19:39 schreef Augustina het volgende:
Ik heb een echo-ho-ho.
Ze doet me aan haar denken:quote:Op donderdag 28 september 2006 19:58 schreef scanman01 het volgende:
Eveline lijkt op iemand trouwens. Misschien op Katie Holmes ofzo... Ik ben niet zeker.
De kickoff wordt gepresenteerd door Linda de Mol.quote:Op donderdag 28 september 2006 20:03 schreef BONG4002 het volgende:
Het is zeker nog niet bekend wie de presentatie van DGK op zich gaat nemen?
Jup, dit is de lockstand voor DGKquote:Op donderdag 28 september 2006 20:08 schreef scanman01 het volgende:
Streams weer locked? Er gebeurt weer iets wat we nog niet mogen zien zeker.
Okay, dus geen live zoals bij BBquote:Op donderdag 28 september 2006 20:10 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
De kickoff wordt gepresenteerd door Linda de Mol.
Er zijn alleen reguliere uitzendingen, dus verder geen presentatie nodig (voor zover ik weet).
Nee hoor, was met BB ook zo.quote:Op donderdag 28 september 2006 20:07 schreef __Saviour__ het volgende:
wel raar dat ze zo ver voor de kickoff gestart zijn. zo zullen de uitzendingen dagen achterlopen
maar dat was hooguit 1 of 2 dagen toch. dit programma loopt straks al een week ofzo voordat het op tv start.quote:
Zondag is de uitzending. Was bij BB ook. Ik dacht dat de streams van BB ook op donderdag zijn gestart. (of vrijdag)quote:Op donderdag 28 september 2006 20:13 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
maar dat was hooguit 1 of 2 dagen toch. dit programma loopt straks al een week ofzo voordat het op tv start.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |