Ja, er valt geld te verdienen met aardig zijnquote:Op donderdag 28 september 2006 12:44 schreef laffer het volgende:
ze zijn veel te aardig voor elkaar, bah!![]()
Denk je dat de dieren in Artis wél betalen dan?quote:
haha, nee dat denk ik niet (of krijgen ze stiekum zakgeld ??), maar jij wel als kijkerquote:Op donderdag 28 september 2006 13:18 schreef Bombardier het volgende:
[..]
Denk je dat de dieren in Artis wél betalen dan?
Maar dít is een GOUDEN kooi.quote:Op donderdag 28 september 2006 12:35 schreef Bombardier het volgende:
Net Artis. Lachen om debieltjes achter de tralies.
Zou kunnen.. het is in ieder geval niet een van de bewoners.quote:Op donderdag 28 september 2006 13:39 schreef nachtzuster het volgende:
[afbeelding]
Dit is de huishoudster, Yvonne?
Het wordt tijd voor een eigen DGK-forum, met een eigen tieten-topic.quote:Op donderdag 28 september 2006 13:55 schreef Fikkert het volgende:
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060901/fatboysmall.jpg]afbeelding][/URL]
ja vind ik ook,.. maar veel zogenaamde 'diehard fokker' willen dat niet ( Wie willen er een Gouden kooi forum. ) , ik weet niet of de nééstemmers iets te vertellen hebben, ook weet ik niet of er genoeg ja-stemmers zijn... maar ach, dan gooien we tot die tijd toch alles in 1 topic, zal alleen wel een onoverzichtelijke kolerezooi wordenquote:Op donderdag 28 september 2006 14:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Het wordt tijd voor een eigen DGK-forum, met een eigen tieten-topic.![]()
En eentje voor de onderwater cameraquote:Op donderdag 28 september 2006 14:04 schreef Gert het volgende:
[..]
om het nog iets verwarrender te makenquote:Op donderdag 28 september 2006 14:23 schreef scanman01 het volgende:
Voor de mensen die behalve De Gouden Kooi ook nog de BB streams willen volgen, heb ik een pagina gemaakt met de twee close streams van Big Brother (1 en 3) en de twee close atreams van De Gouden Kooi (1 en 3)
Klik hieronder om zowel De Gouden Kooi als Big Brother te bekijken:
http://members.home.nl/scanman/bb&dgk.html
[afbeelding]
ging bij BB ook zo de eerste dagen,.. toen lagen de zusjes zich nog om te kleden onder de dekens in bedquote:Op donderdag 28 september 2006 14:36 schreef scanman01 het volgende:
De meiden zijn iets preutser dan in BB. Onkleden gebeurde onder de badjas.
[afbeelding]
Laat ze dat maar lekker een paar jaar vol gaan houden dan.quote:Op donderdag 28 september 2006 14:36 schreef scanman01 het volgende:
De meiden zijn iets preutser dan in BB. Onkleden gebeurde onder de badjas.
[afbeelding]
Nee, dit is de "COS, SC, Streamverslagen, Tieten etc" voor DGK.quote:
Dan kan je dus nooit offtopic gaanquote:Op donderdag 28 september 2006 14:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee, dit is de "COS, SC, Streamverslagen, Tieten etc" voor DGK.![]()
Dat van die SC neem ik terug.quote:Op donderdag 28 september 2006 15:03 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dan kan je dus nooit offtopic gaan
super, je doet mij hier veel plezier mee !quote:Op donderdag 28 september 2006 14:23 schreef scanman01 het volgende:
Voor de mensen die behalve De Gouden Kooi ook nog de BB streams willen volgen, heb ik een pagina gemaakt met de twee close streams van Big Brother (1 en 3) en de twee close streams van De Gouden Kooi (1 en 3)
Klik hieronder om zowel De Gouden Kooi als Big Brother te bekijken:
http://members.home.nl/scanman/bb&dgk.html
[afbeelding]
quote:Op donderdag 28 september 2006 14:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Wacht nou maar gewoon even af.quote:Op donderdag 28 september 2006 14:17 schreef Fikkert het volgende:
[..]
ja vind ik ook,.. maar veel zogenaamde 'diehard fokker' willen dat niet ( Wie willen er een Gouden kooi forum. ) , ik weet niet of de nééstemmers iets te vertellen hebben, ook weet ik niet of er genoeg ja-stemmers zijn... maar ach, dan gooien we tot die tijd toch alles in 1 topic, zal alleen wel een onoverzichtelijke kolerezooi worden
jajajaja dat doe ik ook,... ik schrijf toch: 'tot die tijd'quote:Op donderdag 28 september 2006 15:11 schreef static het volgende:
[..]
[..]
Wacht nou maar gewoon even af.![]()
nee,.. ik zou daar ook prima kunnen zitten, als er wat leuke dames in de huishouding lopen zeker wel een jaarquote:Op donderdag 28 september 2006 15:14 schreef scanman01 het volgende:
Het is niet echt een straf om daar te zitten.
[afbeelding]
't Komt.quote:
Het is anders. De gesprekken, de mensen, het huis................. Het is gewoon afwachten wat het wordt. Ik hou nu beide in de gaten.quote:Op donderdag 28 september 2006 16:32 schreef Urquhart het volgende:
Is het leuker in vergelijking met Big Brother?
Ongetwijfeld tegen betaling.quote:Op donderdag 28 september 2006 16:47 schreef nachtzuster het volgende:
Dat Tell-Me lijkt me ook wel geinig, ze moeten dus elke dag hun verschillende moods invullen.
Overall mood, stress- fun en flirt Level.
Is het straks de bedoeling dan dat wij kijkers in dat systeem mee kunnen kijken?
Dat is me op die site nog niet helemaal duidelijk
Daar was ik ook al bang voor jaquote:
Interessant artikel.quote:Op donderdag 28 september 2006 16:36 schreef golfer het volgende:
In het reclame- en marketingvakblad Adformatie staat deze week een aardig artikel over de commercie achter de Gouden Kooi.
Ik heb het betreffende artikel even ingescand voor jullie:
[afbeelding]
Ha Peter.quote:Op donderdag 28 september 2006 17:14 schreef Peter6000 het volgende:
De Kijkshop die het thema fitness claimt.
Gezien die fietsjes van BB5 kan je je afvragen of dàt nou zo`n goed idee is
Da's al de 3e keer dat ik 'm voorbij zie komen.quote:Op donderdag 28 september 2006 17:15 schreef scanman01 het volgende:
Als je niets te doen hebt, ga je toch even de biljartkamer in
[afbeelding]
Nou dat Die-hard fokkers valt wel mee, de meeste willen het wel een kans geven of zien het helemaal wel zitten alleen die die-hard zeikerd en jankerd van een Sunchaser zit te zeikenquote:Op donderdag 28 september 2006 14:17 schreef Fikkert het volgende:
[..]
ja vind ik ook,.. maar veel zogenaamde 'diehard fokker' willen dat niet ( Wie willen er een Gouden kooi forum. ) , ik weet niet of de nééstemmers iets te vertellen hebben, ook weet ik niet of er genoeg ja-stemmers zijn... maar ach, dan gooien we tot die tijd toch alles in 1 topic, zal alleen wel een onoverzichtelijke kolerezooi worden
Ik ook.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |