Helaas nog niet. Ik weet dat de blonde Nena heet (was vroeger enorm Nena fan, dus die naam bleef meteen hangen).quote:Op donderdag 28 september 2006 01:10 schreef Gert het volgende:
Weet je ook al namen Scan, om evt bij de foto's te zetten?
Ja die náám hè, die doet het 'm.quote:Op donderdag 28 september 2006 01:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Helaas nog niet. Ik weet dat de blonde Nena heet (was vroeger enorm Nena fan, dus die naam bleef meteen hangen).
http://www.garnierstreamingmedia.com/asx/talpagdk_001.aspquote:Op donderdag 28 september 2006 01:22 schreef Greetings het volgende:
Meer mensen last van? Hoe los ik dat op? Of zijn er nog andere links naar streams?
doet ie t ook niet als je http://www.nowlive.eu/DGK copieert in je adresbalk ?quote:Op donderdag 28 september 2006 01:27 schreef Greetings het volgende:
Bedankt Gert, maar is er geen site waar ik alle 4 de streams op 1 pagina kan zien?
Nee, ook dan krijg ik BB-streamsquote:Op donderdag 28 september 2006 01:43 schreef Fikkert het volgende:
[..]
doet ie t ook niet als je http://www.nowlive.eu/DGK copieert in je adresbalk ?
Ik had hetzelfde, in Firefox speelt die pagina BB streams af, als je de URL in IE plakt zie je 4 streams met slapende mensen.quote:Op donderdag 28 september 2006 01:27 schreef Greetings het volgende:
Bedankt Gert, maar is er geen site waar ik alle 4 de streams op 1 pagina kan zien?
Wat raar... misschien de PC eens opnieuw opstarten?quote:Op donderdag 28 september 2006 01:49 schreef Greetings het volgende:
Nee, ook dan krijg ik BB-streams![]()
Maar dus niet in Firefox.quote:Op donderdag 28 september 2006 01:58 schreef static het volgende:
Op de site van DGK zie je precies hetzelfde, slapende mensen.
http://www.talpa.tv/web/s(...)117/typeofpage=51230
Idd..... ik zal het onthouden. Voortaan in IE doen dusquote:Op donderdag 28 september 2006 01:51 schreef APK het volgende:
[..]
Ik had hetzelfde, in Firefox speelt die pagina BB streams af, als je de URL in IE plakt zie je 4 streams met slapende mensen.
De bewonersquote:Op donderdag 28 september 2006 02:26 schreef Harrie het volgende:
waar staat de rest van de info over al die mensen ?????
Die site van Talpa is gewoon zo zwaar zuig daar heb ik niet het geduld voordaar zal toch wel ergens een topic over zijn
quote:John de Mol heeft gisteren de negen aspirant-miljonairs voorgesteld, die vanaf zondag bespied door honderden camera’s voor minstens één jaar gaan leven in De Gouden Kooi. Tussen de gelukszoekers die de villa met zwembad, paardenstallen en personeel gaan bewonen zitten maar liefst twee moeders en één vader. Op de vraag of zij hun kroost al die jaren (!) niet zullen missen wordt laconiek gereageerd. „Ze zitten thuis toch alleen maar te msn’en”, reageert bijvoorbeeld mama Angelique van drie tienerdochters.
Van gedumpte voetbalvrouw tot mama van tienerdochters…
Dit zijn de bewoners van ’DE GOUDEN KOOI’
MAMA ANGELIQUE
Angelique is mental coach, 17 jaar getrouwd en moeder van drie tienerdochters. Ze bewoont zelf een villa. Sterker, ze heeft drie jaar geleden geprobeerd het huis waar ze nu gaat leven te kopen. „Ik ben 44”, vertelt ze. „Tot nu toe stond mijn leven in dienst van anderen. Ik heb gedaan wat de buitenwereld van me verwachtte en kinderen opgevoed. Voor mij is dit niet de kans om geldelijk rijk te worden. Dat ben ik al.
Maar de mogelijkheid om me mentaal te verrijken. Ik wil me ontwikkelen tot een tvpersoonlijkheid als Oprah Winfrey.” Haar man zorgt in de tijd dat zij in De Gouden Kooi zit voor de dochters van 13, 15 en 16 jaar. „Ach, ons huwelijk is ook wel aan een time-out toe.”
SUPERSINGLE BART
„Ik heb een ontzettend grote kans om te winnen,” zegt de 27-jarige Hbo’er Bart. „Ik ben namelijk volkomen single en ik heb iedereen verteld dat ik zelfs als mijn ouders ziek worden er niet uit ga. Ik ben namelijk geen dokter en ook geen chirurg, dus ik kan toch niks doen. Dit is mijn kans om in één klap rijker te worden dan ik kan worden met veertig jaar werken.” Ladykiller Bart wil stoppen met roken en vijftien kilo afvallen. „Ik ga die personal trainer uitbuiten.”
DICHTER BRIAN
In De Gouden Kooi wil Brian (25) een gedichtenbundel gaan schrijven. „Ik ben geboren in Nederland en opgegroeid op Bonaire. Ik heb semi-professioneel getennist en gevoetbald, ik wil mijn leven een andere wending geven.”
Brian vreest dat hij zijn moeder het meest gaat missen. „Zij komt weer in Nederland wonen. Ik zou haar heel graag weer zien, maar kan nu voor ons alle twee een nieuwe toekomst verdienen. In de sport heb ik leren vechten en doorzetten. Mij krijgen ze er niet gemakkelijk uit.”
VOETBALVROUW NENA
Ze is 19, heeft geen beroepsopleiding genoten en houdt van een superluxe leventje. „Ik haat afwassen, ik haat huishouden en ik vind het heerlijk dat er in De Gouden Kooi veel personeel zal zijn.” Nena weet niet wat ze met haar leven zal doen maar weet wel zeker dat ze nooit ’gewoon’ in een winkel zal gaan werken zoals haar vriendinnen. De goed uitziende diva is op haar vijftiende gaan samenwonen met een voetballer, maar hij heeft haar gedumpt.
DIRECTEUR STEPHAN
De 41-jarige Stephan houdt van spelletjes. „Ik realiseer me dat je in de kooi niemand moet vertrouwen. We gaan allemaal voor de winst.” Stephan woont nu samen met een vriendin, maar het zit er dik in dat ze hem een paar jaar moet missen. „De wereld draait om geld en ik ga voor de hoofdprijs. Ik ben rijk geboren, maar toen mijn ouders gingen scheiden leefde ik met mijn moeder van de bijstand. Armoede wil ik nooit meer meemaken. Dit is mijn grote kans.”
DOCENTE EVELINE
Eveline (24) is vertrouwenspersoon van haar VMBO-leerlingen. Ze is een strenge docente, die niet tegen vloeken kan. Ook al doet ze dat in haar privé-leven wel. Eveline houdt ervan met mannen te spelen. „Ik heb er een hekel aan als iemand alleen op me afkomt om mijn mooie koppie.” En als ze drinkt, drinkt ze altijd teveel. „Mijn zus heeft me aangemeld. Volgens haar wil en kan ik zeker winnen.”
MANAGER ILONA
Van haar collega’s van de esthetische kliniek op de P.C. Hooftstraat heeft Ilona (44) met een uitbundig feest afscheid genomen. Ook haar veertien jaar jongere vriend laat ze achter. „Maar ik doe het voor ons allebei, om onze dromen te laten uitkomen. Een hotel in Spanje, bijvoorbeeld. We blijven ook op elkaar wachten, hoe lang het ook duurt.” Ilona weet al hoe ze gaat winnen: „Door mezelf te blijven. Ik heb veel discipline en ben heel stabiel. En ik ben goed in groepen, ik hou het lang vol.”
PAPA NICOLAAS
Twee dochters van 17 en 13 en een zoontje van 2 jaar moeten het de komende jaren zonder hun papa stellen. „Maar ik zie ze nu ook al heel onregelmatig, dus ik vind dat geen probleem. Hun moeders zorgen voor ze”, zegt de 39-jarige Nicolaas. Vastberaden: „Ik doe maar mee om één reden: om te winnen. Een grote droom heb ik niet, maar ik wil de rest van mijn leven financieel onafhankelijk zijn. Ik stap zeker niet op uit De Gouden Kooi.”
MAMA NATASIA
Natasia (32) is de tweede mama in de kooi. „Ik wil lekker tijd voor mezelf. Ga een cursus doen in het huis. Dat is voor de toekomst van mijn kindjes ook goed.” Natasia’s vriend, die niet de vader is van haar twee zoontjes van 9 en 5, gaat wel voor ze zorgen. „Samen met mijn zus. Komt helemaal goed.” Haar jongste zoontje heeft een levertransplantatie gehad, en de kans is er dat mama in de toekomst ook een stuk van haar lever aan hem moet afstaan. „Dan ga ik meteen het huis uit natuurlijk. Maar als hij gewoon ziek is, neemt hij maar een aspirientje”, lacht ze.
Er zijn er maar 6 meegekomen heb ik begrepen, dus het hoefde niet. En 1 persoon heeft al 50.000 euro gewonnen. Dat wordt de komende 4 maanden (4x12,5 duizend) op een rekening van zijn keuze gestort. Die 50.000 kreeg hij doordat hij de meeste stemmen kreeg van medebewoners die hem dat geld wel gunden. Dus met een klootzak/trut zijn win je nooit dit soort 'battles'.quote:Op donderdag 28 september 2006 10:11 schreef Frutsel het volgende:
thx Saco, wordt me nu al een stuk duidelijker...
over dat onverwachts opgehaald en die 'ton' weet jij dus ook niets
en dit alles moet dus nog op tv komen?quote:Op donderdag 28 september 2006 10:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Er zijn er maar 6 meegekomen heb ik begrepen, dus het hoefde niet. En 1 persoon heeft al 50.000 euro gewonnen. Dat wordt de komende 4 maanden (4x12,5 duizend) op een rekening van zijn keuze gestort. Die 50.000 kreeg hij doordat hij de meeste stemmen kreeg van medebewoners die hem dat geld wel gunden. Dus met een klootzak/trut zijn win je nooit dit soort 'battles'.
Ik neem aan van wel. Er is sowieso al heel veel gebeurd...quote:Op donderdag 28 september 2006 10:27 schreef Frutsel het volgende:
en dit alles moet dus nog op tv komen?
Tijdens de screening is verteld dat er waarschijnlijk na een jaar een soort stemronde gehouden gaat worden over wie er uit zou moeten of iets dergelijks.... Ben benieuwd (en ook wel beetje jaloers....)quote:Op donderdag 28 september 2006 00:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb ook geen flauw idee, maar lijkt me wel interessant. Ik heb wel gehoord dat zeer irritante mensen het huis uit kunnen worden gezet door de andere bewoners. Maar hoe daar de regels zijn weet ik nog niet. Ook geen idee of de bewoners tot een bepaalde datum nbog worden aangevuld ofzo... (als er iemand vrijwillig vertrekt).
als ze het formaat aanpassen kom ik nog een keer kijken... maar voorlopig is http://webtv.florisd.nl/goudenkooi toch wel the bestquote:Op donderdag 28 september 2006 12:15 schreef Nowlive het volgende:
http://www.nowlive.eu/DGK the best![]()
![]()
héy... maar wel gratis hequote:Op donderdag 28 september 2006 12:35 schreef Bombardier het volgende:
Net Artis. Lachen om debieltjes achter de tralies.
Ach ja, met een grotere kans om rijk te worden dan de sukkeltjes die dagelijks naar hun werk gaan voor een miezerig salarisje incl. het volgen van een gratis opleiding/hulp bij het opzetten van een eigen bedrijfje.quote:Op donderdag 28 september 2006 12:35 schreef Bombardier het volgende:
Ja, er valt geld te verdienen met aardig zijnquote:Op donderdag 28 september 2006 12:44 schreef laffer het volgende:
ze zijn veel te aardig voor elkaar, bah!![]()
Denk je dat de dieren in Artis wél betalen dan?quote:
haha, nee dat denk ik niet (of krijgen ze stiekum zakgeld ??), maar jij wel als kijkerquote:Op donderdag 28 september 2006 13:18 schreef Bombardier het volgende:
[..]
Denk je dat de dieren in Artis wél betalen dan?
Maar dít is een GOUDEN kooi.quote:Op donderdag 28 september 2006 12:35 schreef Bombardier het volgende:
Zou kunnen.. het is in ieder geval niet een van de bewoners.quote:Op donderdag 28 september 2006 13:39 schreef nachtzuster het volgende:
[afbeelding]
Dit is de huishoudster, Yvonne?
Het wordt tijd voor een eigen DGK-forum, met een eigen tieten-topic.quote:Op donderdag 28 september 2006 13:55 schreef Fikkert het volgende:
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060901/fatboysmall.jpg]afbeelding][/URL]
ja vind ik ook,.. maar veel zogenaamde 'diehard fokker' willen dat niet ( Wie willen er een Gouden kooi forum. ) , ik weet niet of de nééstemmers iets te vertellen hebben, ook weet ik niet of er genoeg ja-stemmers zijn... maar ach, dan gooien we tot die tijd toch alles in 1 topic, zal alleen wel een onoverzichtelijke kolerezooi wordenquote:Op donderdag 28 september 2006 14:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Het wordt tijd voor een eigen DGK-forum, met een eigen tieten-topic.![]()
En eentje voor de onderwater cameraquote:Op donderdag 28 september 2006 14:04 schreef Gert het volgende:
[..]
om het nog iets verwarrender te makenquote:Op donderdag 28 september 2006 14:23 schreef scanman01 het volgende:
Voor de mensen die behalve De Gouden Kooi ook nog de BB streams willen volgen, heb ik een pagina gemaakt met de twee close streams van Big Brother (1 en 3) en de twee close atreams van De Gouden Kooi (1 en 3)
Klik hieronder om zowel De Gouden Kooi als Big Brother te bekijken:
http://members.home.nl/scanman/bb&dgk.html
[afbeelding]
ging bij BB ook zo de eerste dagen,.. toen lagen de zusjes zich nog om te kleden onder de dekens in bedquote:Op donderdag 28 september 2006 14:36 schreef scanman01 het volgende:
De meiden zijn iets preutser dan in BB. Onkleden gebeurde onder de badjas.
[afbeelding]
Laat ze dat maar lekker een paar jaar vol gaan houden dan.quote:Op donderdag 28 september 2006 14:36 schreef scanman01 het volgende:
De meiden zijn iets preutser dan in BB. Onkleden gebeurde onder de badjas.
[afbeelding]
Nee, dit is de "COS, SC, Streamverslagen, Tieten etc" voor DGK.quote:
Dan kan je dus nooit offtopic gaanquote:Op donderdag 28 september 2006 14:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee, dit is de "COS, SC, Streamverslagen, Tieten etc" voor DGK.![]()
Dat van die SC neem ik terug.quote:Op donderdag 28 september 2006 15:03 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dan kan je dus nooit offtopic gaan
super, je doet mij hier veel plezier mee !quote:Op donderdag 28 september 2006 14:23 schreef scanman01 het volgende:
Voor de mensen die behalve De Gouden Kooi ook nog de BB streams willen volgen, heb ik een pagina gemaakt met de twee close streams van Big Brother (1 en 3) en de twee close streams van De Gouden Kooi (1 en 3)
Klik hieronder om zowel De Gouden Kooi als Big Brother te bekijken:
[afbeelding]
quote:Op donderdag 28 september 2006 14:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Wacht nou maar gewoon even af.quote:Op donderdag 28 september 2006 14:17 schreef Fikkert het volgende:
[..]
ja vind ik ook,.. maar veel zogenaamde 'diehard fokker' willen dat niet ( Wie willen er een Gouden kooi forum. ) , ik weet niet of de nééstemmers iets te vertellen hebben, ook weet ik niet of er genoeg ja-stemmers zijn... maar ach, dan gooien we tot die tijd toch alles in 1 topic, zal alleen wel een onoverzichtelijke kolerezooi worden
jajajaja dat doe ik ook,... ik schrijf toch: 'tot die tijd'quote:Op donderdag 28 september 2006 15:11 schreef static het volgende:
[..]
[..]
Wacht nou maar gewoon even af.![]()
nee,.. ik zou daar ook prima kunnen zitten, als er wat leuke dames in de huishouding lopen zeker wel een jaarquote:Op donderdag 28 september 2006 15:14 schreef scanman01 het volgende:
Het is niet echt een straf om daar te zitten.
[afbeelding]
't Komt.quote:
Het is anders. De gesprekken, de mensen, het huis................. Het is gewoon afwachten wat het wordt. Ik hou nu beide in de gaten.quote:Op donderdag 28 september 2006 16:32 schreef Urquhart het volgende:
Is het leuker in vergelijking met Big Brother?
Ongetwijfeld tegen betaling.quote:Op donderdag 28 september 2006 16:47 schreef nachtzuster het volgende:
Dat Tell-Me lijkt me ook wel geinig, ze moeten dus elke dag hun verschillende moods invullen.
Overall mood, stress- fun en flirt Level.
Is het straks de bedoeling dan dat wij kijkers in dat systeem mee kunnen kijken?
Dat is me op die site nog niet helemaal duidelijk
Daar was ik ook al bang voor jaquote:
Interessant artikel.quote:Op donderdag 28 september 2006 16:36 schreef golfer het volgende:
In het reclame- en marketingvakblad Adformatie staat deze week een aardig artikel over de commercie achter de Gouden Kooi.
Ik heb het betreffende artikel even ingescand voor jullie:
[afbeelding]
Ha Peter.quote:Op donderdag 28 september 2006 17:14 schreef Peter6000 het volgende:
De Kijkshop die het thema fitness claimt.
Gezien die fietsjes van BB5 kan je je afvragen of dàt nou zo`n goed idee is
Da's al de 3e keer dat ik 'm voorbij zie komen.quote:Op donderdag 28 september 2006 17:15 schreef scanman01 het volgende:
Als je niets te doen hebt, ga je toch even de biljartkamer in
[afbeelding]
Nou dat Die-hard fokkers valt wel mee, de meeste willen het wel een kans geven of zien het helemaal wel zitten alleen die die-hard zeikerd en jankerd van een Sunchaser zit te zeikenquote:Op donderdag 28 september 2006 14:17 schreef Fikkert het volgende:
[..]
ja vind ik ook,.. maar veel zogenaamde 'diehard fokker' willen dat niet ( Wie willen er een Gouden kooi forum. ) , ik weet niet of de nééstemmers iets te vertellen hebben, ook weet ik niet of er genoeg ja-stemmers zijn... maar ach, dan gooien we tot die tijd toch alles in 1 topic, zal alleen wel een onoverzichtelijke kolerezooi worden
Ik ook.quote:
Trashen van een forum is net zo makkelijk als er 1 aanmaken zou ik zo zeggen en een paar gemotiveerde modjes moeten ook wel gevonden kunnen worden zou ik zeggenquote:Op donderdag 28 september 2006 17:21 schreef Isabeau het volgende:
Ik zie het ook helemaal zittenEn als het flopt...nou ja, dan flopt het
![]()
Ah. Ik las net op een ander forum , in een artikel over de pers-presentatie door John de Mol, dat het bestellen van prostituees inderdaad is toegestaan.quote:
T is maar hoe je t bekijkt. Ik begrijp t ook wel, maar ik ben echt 1000 x liever vrij om te gaan en staan waar ik wil en gelukkig geen miezerig salarisje Als je altijd en alleen maar in hetzelfde huis kunt zitten met dezelfde mensen kun je al t geld van de wereld hebben. Op een gegeven moment is er niks meer aanquote:Op donderdag 28 september 2006 12:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ach ja, met een grotere kans om rijk te worden dan de sukkeltjes die dagelijks naar hun werk gaan voor een miezerig salarisje incl. het volgen van een gratis opleiding/hulp bij het opzetten van een eigen bedrijfje.
Ik zou alleen geen kleine kinderen hebben achter gelaten. Voor de rest begrijp ik het wel.
quote:Op donderdag 28 september 2006 18:22 schreef scanman01 het volgende:
Weet iemand trouwens of ze TV hebben... en zo ja, of ze ook naar hun eigen programma mogen kijken?
Aangezien het hele huis vol hangt met gesponsorde Samsung flatscreens, neem ik aan van wel.quote:Op donderdag 28 september 2006 18:22 schreef scanman01 het volgende:
Weet iemand trouwens of ze TV hebben... en zo ja, of ze ook naar hun eigen programma mogen kijken?
Maar hun eigen programma zou ik een slecht idee vinden.quote:Op donderdag 28 september 2006 18:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Aangezien het hele huis vol hangt met gesponsorde Samsung flatscreens, neem ik aan van wel.
Ik zou het zeker wél volhouden.quote:Op donderdag 28 september 2006 18:32 schreef dracula100 het volgende:
Lijkt me wel uit te houden, alleen mogen ze maar beperkt internetten scanman dus jij zal het niet uithouden, 24 uur nena gaat ook vervelen
Maar je gaat voor het oog van heel NL toch geen hoer 'bestellen'?quote:Op donderdag 28 september 2006 18:34 schreef dracula100 het volgende:
Maar eten drinken hoeren whaaaw alles mag
Zo even gecopy paste in bbstream.exequote:Op donderdag 28 september 2006 01:23 schreef Gert het volgende:
[..]
http://www.garnierstreamingmedia.com/asx/talpagdk_001.asp
http://www.garnierstreamingmedia.com/asx/talpagdk_002.asp
http://www.garnierstreamingmedia.com/asx/talpagdk_003.asp
http://www.garnierstreamingmedia.com/asx/talpagdk_004.asp
Misschien handig om in vervolg deze ook in de OP te zetten.
Klopt. Uit de regels:quote:Op donderdag 28 september 2006 18:32 schreef dracula100 het volgende:
Kijk maar bij de rgels van DGK ze mogen echt veel per dag meen ik een half uur tv ze kunnen dit opsparen tot 2 uur, onbepekt schriftelijk contact met de buitenwereld, 3 x per jaar bezoek enz enz
Lijkt me wel uit te houden, alleen mogen ze maar beperkt internetten scanman dus jij zal het niet uithouden, 24 uur nena gaat ook vervelen
quote:Elke ochtend krijgen de Miljonairs een krant en er mag dagelijks 30 minuten televisie worden gekeken. Deze 30 minuten mogen tot maximaal 2 uur worden opgespaard. De Miljonairs beslissen samen door middel van een meerderheid van stemmen welk programma er wordt bekeken.
Ik zou het ook best volhouden als ik het zo bekijkquote:Op donderdag 28 september 2006 18:34 schreef scanman01 het volgende:
Ik zou het zeker wél volhouden.... De biljartkamer is geweldig.. zwembad... sauna... fitnessruimte... en het belangrijkste: 8 andere mensen om je heen. Geen mens die dan nog een computer mist! En ik ben niet zo weg van Nena.
Probeer anders ook die nieuwe die ik gemaakt heb. Kun je ook BB blijven volgenquote:Op donderdag 28 september 2006 18:41 schreef DaMook het volgende:
Aangezien BB de knapste meid eruit gegooid heeft, ga ik nu maar dgk volgen. Ik ben nu al fan van Eveline en nena
.
[..]
Zo even gecopy paste in bbstream.exe.
In FF kreeg ik die trouwens niet aan de gang, in IE wel. Maar die zal ik vast wel gaan gebruiken zo nu en dan, al lijkt dit me leuker om te volgenquote:Op donderdag 28 september 2006 18:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Probeer anders ook die nieuwe die ik gemaakt heb. Kun je ook BB blijven volgen
Tyf eens op met je opdringerige spam...quote:Op donderdag 28 september 2006 19:11 schreef Nowlive het volgende:
http://www.nowspammerdespam.eu/DGK heeft een snelle host.![]()
Kijk je met een 4-in-1 pagina? Zet dan 3 van de 4 streams op mute (geluid uit dus). Dan is de echo als het goed is over. Ik heb er op dit moment op de streams namelijk geen last van.quote:Op donderdag 28 september 2006 19:39 schreef Augustina het volgende:
Ik heb een echo-ho-ho.
Geluid van 3 streams uitzettenquote:Op donderdag 28 september 2006 19:39 schreef Augustina het volgende:
Ik heb een echo-ho-ho.
Ze doet me aan haar denken:quote:Op donderdag 28 september 2006 19:58 schreef scanman01 het volgende:
Eveline lijkt op iemand trouwens. Misschien op Katie Holmes ofzo... Ik ben niet zeker.
De kickoff wordt gepresenteerd door Linda de Mol.quote:Op donderdag 28 september 2006 20:03 schreef BONG4002 het volgende:
Het is zeker nog niet bekend wie de presentatie van DGK op zich gaat nemen?
Jup, dit is de lockstand voor DGKquote:Op donderdag 28 september 2006 20:08 schreef scanman01 het volgende:
Streams weer locked? Er gebeurt weer iets wat we nog niet mogen zien zeker.
Okay, dus geen live zoals bij BBquote:Op donderdag 28 september 2006 20:10 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
De kickoff wordt gepresenteerd door Linda de Mol.
Er zijn alleen reguliere uitzendingen, dus verder geen presentatie nodig (voor zover ik weet).
Nee hoor, was met BB ook zo.quote:Op donderdag 28 september 2006 20:07 schreef __Saviour__ het volgende:
wel raar dat ze zo ver voor de kickoff gestart zijn. zo zullen de uitzendingen dagen achterlopen
maar dat was hooguit 1 of 2 dagen toch. dit programma loopt straks al een week ofzo voordat het op tv start.quote:
Zondag is de uitzending. Was bij BB ook. Ik dacht dat de streams van BB ook op donderdag zijn gestart. (of vrijdag)quote:Op donderdag 28 september 2006 20:13 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
maar dat was hooguit 1 of 2 dagen toch. dit programma loopt straks al een week ofzo voordat het op tv start.
De streams deden het gisteren ook al hoor. En misschien op dinsdag ook al wel.quote:Op donderdag 28 september 2006 20:17 schreef bbfakir het volgende:
[..]
Zondag is de uitzending. Was bij BB ook. Ik dacht dat de streams van BB ook op donderdag zijn gestart. (of vrijdag)
Ik dacht dat ze vanochtend pas begonnen zijn. Dan is het wel wat vroeg.quote:Op donderdag 28 september 2006 20:35 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De streams deden het gisteren ook al hoor. En misschien op dinsdag ook al wel.
Er zit ook erg veel geld in het programma, ze willen het natuurlijk groots aankondigen.quote:Op donderdag 28 september 2006 20:48 schreef bbfakir het volgende:
Talpa promoot het wel flink. Zelf onder Gooische vrouwen in het begin tralies.
Ik denk dat een hoop mensen al denken: Rot op met die tralies.quote:Op donderdag 28 september 2006 20:48 schreef bbfakir het volgende:
Talpa promoot het wel flink. Zelf onder Gooische vrouwen in het begin tralies.
Dat heeft een flinke poos geduurdquote:Op donderdag 28 september 2006 21:12 schreef scanman01 het volgende:
Streams zijn eindelijk weer unlocked...
quote:Op donderdag 28 september 2006 21:17 schreef scanman01 het volgende:
De twee hunks van DGK
Als ik een vrouw zou zijn zou ik die Bart Brian wel aantrekkelijk vinden.quote:Op donderdag 28 september 2006 21:22 schreef Wickedangel het volgende:
![]()
Hopelijk worden ze gauw vervangen.
Snap ik. Maar door er namen bij de caps te zoeken leer ik zelf de bewoners ook wat eerder kennen.quote:Op donderdag 28 september 2006 21:32 schreef DaMook het volgende:
Ik zie liever de 2 chicks scanNena en Eveline
![]()
.
Die heb ik vanavond horen praten in zo'n promoquote:Op donderdag 28 september 2006 21:24 schreef APK het volgende:
[..]
Als ik een vrouw zou zijn zou ik die Bart Brian wel aantrekkelijk vinden.
Denk ik, na het zien van de caps.
Jullie vrouwen zijn echt veel te veeleisend. Wij vonden toch ook allemaal gewoon Micheline de lekkerste. En je weet hoe die praatquote:Op donderdag 28 september 2006 21:39 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Die heb ik vanavond horen praten in zo'n promoEinde oefening.
En wij ook.quote:Op donderdag 28 september 2006 21:36 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Snap ik. Maar door er namen bij de caps te zoeken leer ik zelf de bewoners ook wat eerder kennen.
quote:Op donderdag 28 september 2006 21:43 schreef scanman01 het volgende:
Wij vonden toch ook allemaal gewoon Micheline de lekkerste.
Dat zeurstemmetje van Micheline knap ik wel behoorlijk op af hoor..quote:Op donderdag 28 september 2006 21:43 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jullie vrouwen zijn echt veel te veeleisend. Wij vonden toch ook allemaal gewoon Micheline de lekkerste. En je weet hoe die praat
Wat hij zegtquote:
Zo leer ik ze ook kennenquote:Op donderdag 28 september 2006 21:36 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Snap ik. Maar door er namen bij de caps te zoeken leer ik zelf de bewoners ook wat eerder kennen.
Jullie mannen zijn echt te oppervlakkigquote:Op donderdag 28 september 2006 21:43 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jullie vrouwen zijn echt veel te veeleisend. Wij vonden toch ook allemaal gewoon Micheline de lekkerste. En je weet hoe die praat
Ja, okee... niet allemaal. Ik ging even af op de poll en daar stond ze dik bovenaan.quote:
Dank jequote:Op donderdag 28 september 2006 21:59 schreef static het volgende:
Veel plezier in jullie nieuwe subforum.
SHO > DGK
It's out of my hands now.quote:Op donderdag 28 september 2006 22:03 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Kun je dit topic hernoemen ajb, Commentaren #1 of iets dergelijks? Streams?
aha. dus dat was dat testbaggerforumquote:
Op ditquote:Op zaterdag 30 september 2006 18:05 schreef dracula100 het volgende:
weet nog niet hoe je kan reageren op iemand dus heb ctrl copy gedaan,
leer het nog wel hoop ik
tekentje klikken rechts naast het bericht dat je wilt quoten.
Ga met je muis maar eens op de diverse icoontjes (plaatjes) staan bij de berichtenquote:Op zaterdag 30 september 2006 18:05 schreef dracula100 het volgende:
weet nog niet hoe je kan reageren op iemand dus heb ctrl copy gedaan,
leer het nog wel hoop ik
quote:Op zaterdag 30 september 2006 18:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Op dit [afbeelding] tekentje klikken rechts naast het bericht dat je wilt quoten.
En dan je eigen bericht typen onder het gequote bericht, na [ /quote ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |