abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 28 september 2006 @ 01:09:12 #1
16701 scanman01
Today's a good day
pi_42187914

Het wachten is op een eigen forum voor deze nieuwe reality soap. Hopelijk gaat het programma lang lopen en dan is een eigen forum wel zeer op z'n plaats.
Voor mensen die het ook willlen, geef hier je mening: Wie willen er een Gouden kooi forum.

Voor de mensen die behalve De Gouden Kooi ook nog de BB streams willen volgen, heb ik een pagina gemaakt met de twee close streams van Big Brother (1 en 3) en de twee close atreams van De Gouden Kooi (1 en 3)

Klik hieronder om zowel De Gouden Kooi als Big Brother te bekijken:

http://members.home.nl/scanman/bb&dgk.html

Wat captures tot nu toe gemaakt van de streams, die hier zijn te volgen: http://www.nowlive.eu/DGK

[ Bericht 3% gewijzigd door scanman01 op 28-09-2006 14:25:27 ]
My soul is painted like the wings of butterflies
  Moderator donderdag 28 september 2006 @ 01:10:59 #2
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_42187951
Weet je ook al namen Scan, om evt bij de foto's te zetten?
"Nederlanders koesteren hun zelfoverschatting, terwijl ze hun gebrek aan beschaving en bescheidenheid als assertiviteit vieren."
  donderdag 28 september 2006 @ 01:13:16 #3
16701 scanman01
Today's a good day
pi_42187992
quote:
Op donderdag 28 september 2006 01:10 schreef Gert het volgende:
Weet je ook al namen Scan, om evt bij de foto's te zetten?
Helaas nog niet. Ik weet dat de blonde Nena heet (was vroeger enorm Nena fan, dus die naam bleef meteen hangen).
pi_42188043
namen staan op de talpa site http://www.talpa.tv/web/s(...)923/typeofpage=47019

ze gaan al naar bed
pi_42188175
Ik krijg toch echt streams van BB als ik op de link in de OP klik

Meer mensen last van? Hoe los ik dat op? Of zijn er nog andere links naar streams?
  Moderator donderdag 28 september 2006 @ 01:22:19 #6
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_42188179
quote:
Op donderdag 28 september 2006 01:13 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Helaas nog niet. Ik weet dat de blonde Nena heet (was vroeger enorm Nena fan, dus die naam bleef meteen hangen).
Ja die náám hè, die doet het 'm.

"Nederlanders koesteren hun zelfoverschatting, terwijl ze hun gebrek aan beschaving en bescheidenheid als assertiviteit vieren."
pi_42188204
Scan, wat ben je weer snel!
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
  Moderator donderdag 28 september 2006 @ 01:23:46 #8
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_42188205
quote:
Op donderdag 28 september 2006 01:22 schreef Greetings het volgende:
Meer mensen last van? Hoe los ik dat op? Of zijn er nog andere links naar streams?
http://www.garnierstreamingmedia.com/asx/talpagdk_001.asp
http://www.garnierstreamingmedia.com/asx/talpagdk_002.asp
http://www.garnierstreamingmedia.com/asx/talpagdk_003.asp
http://www.garnierstreamingmedia.com/asx/talpagdk_004.asp

Misschien handig om in vervolg deze ook in de OP te zetten.
pi_42188267
Bedankt Gert, maar is er geen site waar ik alle 4 de streams op 1 pagina kan zien?
pi_42188496
quote:
Op donderdag 28 september 2006 01:27 schreef Greetings het volgende:
Bedankt Gert, maar is er geen site waar ik alle 4 de streams op 1 pagina kan zien?
doet ie t ook niet als je http://www.nowlive.eu/DGK copieert in je adresbalk ?
pi_42188590
quote:
Op donderdag 28 september 2006 01:43 schreef Fikkert het volgende:

[..]

doet ie t ook niet als je http://www.nowlive.eu/DGK copieert in je adresbalk ?
Nee, ook dan krijg ik BB-streams
  donderdag 28 september 2006 @ 01:51:11 #12
6941 APK
Factual, I think.
pi_42188618
quote:
Op donderdag 28 september 2006 01:27 schreef Greetings het volgende:
Ik had hetzelfde, in Firefox speelt die pagina BB streams af, als je de URL in IE plakt zie je 4 streams met slapende mensen.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 28 september 2006 @ 01:51:50 #13
862 Arcee
Look closer
pi_42188627
quote:
Op donderdag 28 september 2006 01:49 schreef Greetings het volgende:
Nee, ook dan krijg ik BB-streams
Wat raar... misschien de PC eens opnieuw opstarten?
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  donderdag 28 september 2006 @ 01:58:00 #14
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_42188744
Op de site van DGK zie je precies hetzelfde, slapende mensen.

http://www.talpa.tv/web/s(...)117/typeofpage=51230
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  donderdag 28 september 2006 @ 02:04:33 #15
6941 APK
Factual, I think.
pi_42188861
quote:
Op donderdag 28 september 2006 01:58 schreef static het volgende:
Op de site van DGK zie je precies hetzelfde, slapende mensen.

http://www.talpa.tv/web/s(...)117/typeofpage=51230
Maar dus niet in Firefox.
pi_42188890
quote:
Op donderdag 28 september 2006 01:51 schreef APK het volgende:

[..]

Ik had hetzelfde, in Firefox speelt die pagina BB streams af, als je de URL in IE plakt zie je 4 streams met slapende mensen.
Idd..... ik zal het onthouden. Voortaan in IE doen dus
pi_42189058
Vaag... hier doet die site het prima, zowel in FF als IE.

Streamadressen die Gert postte invullen in progje BBstream werkt overigens ook perfect
pi_42189114
waar staat de rest van de info over al die mensen ?????
Die site van Talpa is gewoon zo zwaar zuig daar heb ik niet het geduld voor daar zal toch wel ergens een topic over zijn
pi_42189157
quote:
Op donderdag 28 september 2006 02:26 schreef Harrie het volgende:
waar staat de rest van de info over al die mensen ?????
Die site van Talpa is gewoon zo zwaar zuig daar heb ik niet het geduld voor daar zal toch wel ergens een topic over zijn
De bewoners
  donderdag 28 september 2006 @ 02:36:35 #20
15080 static
pi_42189223
Ik zal hem in de starpost plaatsen.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  donderdag 28 september 2006 @ 02:37:43 #21
15080 static
pi_42189238
Is te lang, dan maar hier:
quote:
John de Mol heeft gisteren de negen aspirant-miljonairs voorgesteld, die vanaf zondag bespied door honderden camera’s voor minstens één jaar gaan leven in De Gouden Kooi. Tussen de gelukszoekers die de villa met zwembad, paardenstallen en personeel gaan bewonen zitten maar liefst twee moeders en één vader. Op de vraag of zij hun kroost al die jaren (!) niet zullen missen wordt laconiek gereageerd. „Ze zitten thuis toch alleen maar te msn’en”, reageert bijvoorbeeld mama Angelique van drie tienerdochters.

Van gedumpte voetbalvrouw tot mama van tienerdochters…

Dit zijn de bewoners van ’DE GOUDEN KOOI’

MAMA ANGELIQUE
Angelique is mental coach, 17 jaar getrouwd en moeder van drie tienerdochters. Ze bewoont zelf een villa. Sterker, ze heeft drie jaar geleden geprobeerd het huis waar ze nu gaat leven te kopen. „Ik ben 44”, vertelt ze. „Tot nu toe stond mijn leven in dienst van anderen. Ik heb gedaan wat de buitenwereld van me verwachtte en kinderen opgevoed. Voor mij is dit niet de kans om geldelijk rijk te worden. Dat ben ik al.
Maar de mogelijkheid om me mentaal te verrijken. Ik wil me ontwikkelen tot een tvpersoonlijkheid als Oprah Winfrey.” Haar man zorgt in de tijd dat zij in De Gouden Kooi zit voor de dochters van 13, 15 en 16 jaar. „Ach, ons huwelijk is ook wel aan een time-out toe.”

SUPERSINGLE BART
„Ik heb een ontzettend grote kans om te winnen,” zegt de 27-jarige Hbo’er Bart. „Ik ben namelijk volkomen single en ik heb iedereen verteld dat ik zelfs als mijn ouders ziek worden er niet uit ga. Ik ben namelijk geen dokter en ook geen chirurg, dus ik kan toch niks doen. Dit is mijn kans om in één klap rijker te worden dan ik kan worden met veertig jaar werken.” Ladykiller Bart wil stoppen met roken en vijftien kilo afvallen. „Ik ga die personal trainer uitbuiten.”

DICHTER BRIAN
In De Gouden Kooi wil Brian (25) een gedichtenbundel gaan schrijven. „Ik ben geboren in Nederland en opgegroeid op Bonaire. Ik heb semi-professioneel getennist en gevoetbald, ik wil mijn leven een andere wending geven.”
Brian vreest dat hij zijn moeder het meest gaat missen. „Zij komt weer in Nederland wonen. Ik zou haar heel graag weer zien, maar kan nu voor ons alle twee een nieuwe toekomst verdienen. In de sport heb ik leren vechten en doorzetten. Mij krijgen ze er niet gemakkelijk uit.”

VOETBALVROUW NENA
Ze is 19, heeft geen beroepsopleiding genoten en houdt van een superluxe leventje. „Ik haat afwassen, ik haat huishouden en ik vind het heerlijk dat er in De Gouden Kooi veel personeel zal zijn.” Nena weet niet wat ze met haar leven zal doen maar weet wel zeker dat ze nooit ’gewoon’ in een winkel zal gaan werken zoals haar vriendinnen. De goed uitziende diva is op haar vijftiende gaan samenwonen met een voetballer, maar hij heeft haar gedumpt.

DIRECTEUR STEPHAN
De 41-jarige Stephan houdt van spelletjes. „Ik realiseer me dat je in de kooi niemand moet vertrouwen. We gaan allemaal voor de winst.” Stephan woont nu samen met een vriendin, maar het zit er dik in dat ze hem een paar jaar moet missen. „De wereld draait om geld en ik ga voor de hoofdprijs. Ik ben rijk geboren, maar toen mijn ouders gingen scheiden leefde ik met mijn moeder van de bijstand. Armoede wil ik nooit meer meemaken. Dit is mijn grote kans.”

DOCENTE EVELINE
Eveline (24) is vertrouwenspersoon van haar VMBO-leerlingen. Ze is een strenge docente, die niet tegen vloeken kan. Ook al doet ze dat in haar privé-leven wel. Eveline houdt ervan met mannen te spelen. „Ik heb er een hekel aan als iemand alleen op me afkomt om mijn mooie koppie.” En als ze drinkt, drinkt ze altijd teveel. „Mijn zus heeft me aangemeld. Volgens haar wil en kan ik zeker winnen.”

MANAGER ILONA
Van haar collega’s van de esthetische kliniek op de P.C. Hooftstraat heeft Ilona (44) met een uitbundig feest afscheid genomen. Ook haar veertien jaar jongere vriend laat ze achter. „Maar ik doe het voor ons allebei, om onze dromen te laten uitkomen. Een hotel in Spanje, bijvoorbeeld. We blijven ook op elkaar wachten, hoe lang het ook duurt.” Ilona weet al hoe ze gaat winnen: „Door mezelf te blijven. Ik heb veel discipline en ben heel stabiel. En ik ben goed in groepen, ik hou het lang vol.”

PAPA NICOLAAS
Twee dochters van 17 en 13 en een zoontje van 2 jaar moeten het de komende jaren zonder hun papa stellen. „Maar ik zie ze nu ook al heel onregelmatig, dus ik vind dat geen probleem. Hun moeders zorgen voor ze”, zegt de 39-jarige Nicolaas. Vastberaden: „Ik doe maar mee om één reden: om te winnen. Een grote droom heb ik niet, maar ik wil de rest van mijn leven financieel onafhankelijk zijn. Ik stap zeker niet op uit De Gouden Kooi.”

MAMA NATASIA
Natasia (32) is de tweede mama in de kooi. „Ik wil lekker tijd voor mezelf. Ga een cursus doen in het huis. Dat is voor de toekomst van mijn kindjes ook goed.” Natasia’s vriend, die niet de vader is van haar twee zoontjes van 9 en 5, gaat wel voor ze zorgen. „Samen met mijn zus. Komt helemaal goed.” Haar jongste zoontje heeft een levertransplantatie gehad, en de kans is er dat mama in de toekomst ook een stuk van haar lever aan hem moet afstaan. „Dan ga ik meteen het huis uit natuurlijk. Maar als hij gewoon ziek is, neemt hij maar een aspirientje”, lacht ze.

pi_42189266
Heel lief static alleen als ik er naar op zoek ga dan zoek ik naar iets van DGK-De bewoners of DGK de achtergrond informatie.

Niet naar 1 topic over een hoop gelul over een serie die nog niet begonnen is en nu al meer leeft dan BB6 ooit zal doen.

jij snapt wel wat ik bedoel

voor de snollen info
  donderdag 28 september 2006 @ 02:52:50 #23
15080 static
pi_42189379
Ik snap je wel, no problem.
pi_42192086
De streams zijn leuk om te kijken en er is al verschrikkelijk veel gebeurd zeg!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 28 september 2006 @ 09:44:05 #25
15080 static
pi_42192124
pi_42192310
Misschien kan er ook iets in de OP over het hele concept?
Hoe moet ik dit programma gaan zien? Duurt het een jaar? Nominaties? Prijzen? Hoe werkt het?
Vanochtend op 583 was er al een kleine rel ivm dat deze mensen vorige week onverwachts van huis waren opgehaald en dat ze een 'ton' kregen als ze NU direct meegingen, waarbij o.a. een moeder uit de klauwtjes van drie kleine kinderen werd gerukt enzo... onder het mom van "mama komt gauw weer" met veel geld. Ook zeiden ze iets over 10.000 euro armer...
Ik wil het best gaan volgen misschien, maar het hele concept snap ik nog niet...
pi_42192423
Gouden Regels* De deelnemer die als laatste bewoner overblijft wint de kapitale villa – hypotheekvrij – en de megaspaarpot. Voorwaarde is dat hij of zij minimaal 1 jaar in de villa moet hebben gewoond.

* De kandidaat die zonder toestemming één stap buiten de villa zet, is gediskwalificeerd.

* Deelnemers aan De Gouden Kooi betalen een borgsom van 10.000 euro. Iedereen die minimaal 1 jaar in De Gouden Kooi blijft, krijgt die borgsom volledig terug. Stapt een kandidaat echter binnen een jaar uit het programma, dan is hij of zij die borgsom kwijt. Dit geld gaat naar een goed doel.
Alléén als iemand op medische gronden vroegtijdig moet uitstappen, geldt deze regel niet.

* Omdat deelnemers hun baan moeten opzeggen om mee te kunnen doen, ontvangen hun gezinnen tijdens hun afwezigheid een bedrag per maand om in hun vaste lasten te kunnen voorzien.

* Elke dag wordt 1.000 euro in een beleggingsfonds gestort.

Omdat de duur van De Gouden Kooi onbepaald is (maar minimaal 1 jaar), heeft ook het prijzengeld geen limiet en kan die spaarpot oplopen tot miljoenen euro’s. Deze spaarpot is voor de winnaar.

* De bewoners mogen onbeperkt post ontvangen van familie en vrienden. Elk ander contact moet worden verdiend. Elke dag vinden dan ook duels tussen de bewoners plaats waarmee zogenaamde ‘contactpunten’ kunnen worden gewonnen; met die punten kan het recht worden ‘gekocht’ om te bellen of bezoek te mogen ontvangen.

* Drie keer per jaar mag één bewoner de villa gedurende 12 uur verlaten. Bijvoorbeeld om een begrafenis of een huwelijk bij te wonen, of zich medisch te kunnen laten behandelen. De bewoner die op zo’n bijzonder verlof wil, moet dat verzoek bij de andere bewoners neerleggen. Die bepalen met meerderheid van stemmen of het verlof wordt toegestaan.

* De bewoners van de villa hebben de beschikking over een riant weekbudget. Daarmee kunnen ze niet alleen eten en drinken in overvloed bestellen, maar ook fitnesstrainers, kappers, masseurs, pedicures et cetera. Zelfs de dokter en de tandarts doen visites aan huis.

* Voor elke beslissing die de bewoners moeten nemen geldt dat die met meerderheid van stemmen moet worden genomen.
  donderdag 28 september 2006 @ 10:03:57 #28
52834 Droeke
Curiosity killed the cat
pi_42192454
Ik vind het wel een vernieuwend en leuk concept. Ben eens benieuwd of het ook echt 1 jaar gaat lopen...
A cat is a lion in a jungle of small bushes
pi_42192594
thx Saco, wordt me nu al een stuk duidelijker...

over dat onverwachts opgehaald en die 'ton' weet jij dus ook niets
pi_42192668
En het feit dat ze allemaal een opleiding mogen volgen/eigen bedrijfje kunnen beginnen maakt het in ieder geval al niet een weggegooid jaar
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_42192717
quote:
Op donderdag 28 september 2006 10:11 schreef Frutsel het volgende:
thx Saco, wordt me nu al een stuk duidelijker...

over dat onverwachts opgehaald en die 'ton' weet jij dus ook niets
Er zijn er maar 6 meegekomen heb ik begrepen, dus het hoefde niet. En 1 persoon heeft al 50.000 euro gewonnen. Dat wordt de komende 4 maanden (4x12,5 duizend) op een rekening van zijn keuze gestort. Die 50.000 kreeg hij doordat hij de meeste stemmen kreeg van medebewoners die hem dat geld wel gunden. Dus met een klootzak/trut zijn win je nooit dit soort 'battles'.
pi_42192965
quote:
Op donderdag 28 september 2006 10:17 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Er zijn er maar 6 meegekomen heb ik begrepen, dus het hoefde niet. En 1 persoon heeft al 50.000 euro gewonnen. Dat wordt de komende 4 maanden (4x12,5 duizend) op een rekening van zijn keuze gestort. Die 50.000 kreeg hij doordat hij de meeste stemmen kreeg van medebewoners die hem dat geld wel gunden. Dus met een klootzak/trut zijn win je nooit dit soort 'battles'.
en dit alles moet dus nog op tv komen?
pi_42193018
quote:
Op donderdag 28 september 2006 10:27 schreef Frutsel het volgende:

en dit alles moet dus nog op tv komen?
Ik neem aan van wel. Er is sowieso al heel veel gebeurd...
pi_42193031
Zondag was de eerste aflevering toch?
pi_42193168
Lijkt me nu al negen keer boeiender dan BB.
pi_42193199
De streams staan alweer in mijn bladwijzers. Ik ben benieuwd of dit ook een beetje gaat lopen.

woef
pi_42193269
ziet er best fijn uit die nena...
pi_42193314
quote:
Op donderdag 28 september 2006 10:42 schreef Frutsel het volgende:
Ik weet het niet. Leuk omhusel maar zit er ook inhoud in?
woef
pi_42193504
De gesprekken klinken wel anders. Leuk zwembad ook.

woef
pi_42193606
Zitten ze er nu al in dan? Zondag is toch pas de kick-off, of hoe gaat dat dan?
  donderdag 28 september 2006 @ 11:06:05 #41
109485 Sirolf
001100110100011001001101
pi_42193852
Ze zitten er inderdaad al in, net als BB beginnen ze een paar dagen eerder.

Ook was er een speciale actie waarbij de deelnemers thuis werden verrast om de keuze te krijgen tussen NU het huis in gaan, afscheidsfeestjes missen, maar wel kans op een geldbedrag te krijgen OF wachten tot de officieele datum. Een aantal (namelijk 6) zijn er toen al ingegaan. Dat was 2 dagen voor de geplande start.

Ohja, kijk eens in mn signature hieronder. Werkt ook in Firefox en met de correcte streamafmetingen.

[ Bericht 6% gewijzigd door Sirolf op 28-09-2006 12:15:42 ]
  Moderator donderdag 28 september 2006 @ 11:43:36 #42
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_42194974
Die mamma's, en waarschijnlijk ook die papa, gaan het sowieso al niet winnen.
De mensen van 25 jaar of jonger maken denk ik ook geen kans. De levenslust gaat te veel knagen op den duur: het is denk ik makkelijker om een tijd in dat huis te zitten als je de "party-jaren" al een beetje achter de rug hebt.

Die onbepaalde tijd, wow: dat is wel een enorme extra druk, vergeleken bij Big Brother! Waar de DGK-productie dus streng op zal moeten toezien, is dat er op een gegeven moment geen deal gesloten gaat worden tussen de deelnemers. Ik kan me voorstellen dat er tussen de volhouders op een gegeven moment een sfeer ontstaat van: "we kunnen hier nog wel ácht jaar zitten, maar we kunnen ook één iemand laten winnen en de pot verdelen."
Er zal dan wel vertrouwen moeten zijn in de persoon die ze laten winnen.
  Moderator donderdag 28 september 2006 @ 11:59:17 #43
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_42195403

Liefdesrivalen!

Het lijkt erop dat de twee jonge honden in de Villa, Bart en Brian, om de gunsten van de blonde schone strijden.

Nena is de laatste dagen helemaal losgekomen in de Villa. Was ze in het begin vooral een stil muisje, nu lijkt de Landsmeerse tot bloei te komen. En mede-Miljonairs Brian en Bart spelen daar een grote rol in...

Samen met topkok Marc bereidde Nena gisteravond een heerlijke maaltijd. Vooral Bart schuift zijn bewondering niet onder stoelen of banken: “Het is echt heerlijk!” Even later kijkt hij de Landsmeerse indringend aan! Als Nena zijn blik ontdekt, vraagt ze blozend: “Wat?” “Er is niets!”, antwoordt de Amsterdammer. “Ik kijk gewoon even naar je!” En hiermee neemt Bart een duidelijke voorsprong op zijn ‘rivaal’.

Het antwoord van Brian laat echter niet lang op zich wachten. Later op de avond neemt hij Nena apart in de ‘game room’. Hij geeft aan veel respect te hebben voor de blonde Miljonair. Hij wil haar graag helpen haar doelen te verwezenlijken.

“Als je iets kwijt wil, kun je altijd bij me terecht!”, laat de Almeerder haar duidelijk weten. “Ik heb geen bijbedoelingen. Ik wil je niet versieren!” Nena is duidelijk onder de indruk van Brians betoog en raakt geëmotioneerd. Hierop ziet Brian zijn kans schoon en neemt haar in zijn armen: “Maak je niet druk. Je kunt altijd op me rekenen!” En hiermee lijkt Brian opnieuw een voorsprong op Bart te hebben genomen.

Ook vandaag laten de heren zich gelden en ze wijken geen minuut van Nena’s zijde. En tijdens een potje ‘balletje gooien’ proberen ze allebei de aandacht van de Landsmeerse op te eisen. Deze geniet op haar beurt duidelijk van alle aandacht. Als Nena even de Villa is ingelopen vertrouwt Brian Bart toe: “Ze is wel een ‘dick-teaser’!”

Wie zal deze strijd winnen?
(talpa.tv)
  donderdag 28 september 2006 @ 12:15:36 #44
155982 Nowlive
Kijk live op www.nowlive.eu
pi_42195782
http://www.nowlive.eu/DGK the best

[ Bericht 60% gewijzigd door Nowlive op 28-09-2006 12:16:34 (zat een foutje in) ]
  donderdag 28 september 2006 @ 12:21:27 #45
134710 bb-millie
pragmatisch gestoord
pi_42195941
quote:
Op donderdag 28 september 2006 00:50 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Ik heb ook geen flauw idee, maar lijkt me wel interessant. Ik heb wel gehoord dat zeer irritante mensen het huis uit kunnen worden gezet door de andere bewoners. Maar hoe daar de regels zijn weet ik nog niet. Ook geen idee of de bewoners tot een bepaalde datum nbog worden aangevuld ofzo... (als er iemand vrijwillig vertrekt).
Tijdens de screening is verteld dat er waarschijnlijk na een jaar een soort stemronde gehouden gaat worden over wie er uit zou moeten of iets dergelijks.... Ben benieuwd (en ook wel beetje jaloers....)
Chaos is de duivel en ik ben er mee getrouwd...
  donderdag 28 september 2006 @ 12:25:26 #46
134710 bb-millie
pragmatisch gestoord
pi_42196052
Hoorde vandaag over een moeder in de gk die haar zoontje van 3 achterlaat. Dat kindje had net een niertransplantatie gekregen of iets dergelijks....
Chaos is de duivel en ik ben er mee getrouwd...
pi_42196218
quote:
Op donderdag 28 september 2006 12:15 schreef Nowlive het volgende:
http://www.nowlive.eu/DGK the best
als ze het formaat aanpassen kom ik nog een keer kijken... maar voorlopig is http://webtv.florisd.nl/goudenkooi toch wel the best
  donderdag 28 september 2006 @ 12:35:53 #48
147235 Bombardier
The artillery man
pi_42196323
Net Artis. Lachen om debieltjes achter de tralies.
Gerasimenko: Task received. Destroy target 60-65 with missile fire, accept control of fighter from Smyrnykh.
Kornukov: Carry out the task, destroy it!
pi_42196385
quote:
Op donderdag 28 september 2006 12:35 schreef Bombardier het volgende:
héy... maar wel gratis he
pi_42196478
quote:
Ach ja, met een grotere kans om rijk te worden dan de sukkeltjes die dagelijks naar hun werk gaan voor een miezerig salarisje incl. het volgen van een gratis opleiding/hulp bij het opzetten van een eigen bedrijfje.

Ik zou alleen geen kleine kinderen hebben achter gelaten. Voor de rest begrijp ik het wel.
pi_42196526
ze zijn veel te aardig voor elkaar, bah!
Zet `s nachts je prostaat op tenminste 16 graden, dan bevriezen je leidingen niet.
pi_42196630
ja tis net begonnen he, komt vast nog wel verandering in
pi_42196848
quote:
Op donderdag 28 september 2006 12:44 schreef laffer het volgende:
ze zijn veel te aardig voor elkaar, bah!
Ja, er valt geld te verdienen met aardig zijn Het is dus verdomde nep aardig zijn.
  donderdag 28 september 2006 @ 13:18:30 #54
147235 Bombardier
The artillery man
pi_42197237
quote:
Op donderdag 28 september 2006 12:38 schreef Fikkert het volgende:

[..]

héy... maar wel gratis he
Denk je dat de dieren in Artis wél betalen dan?
Gerasimenko: Task received. Destroy target 60-65 with missile fire, accept control of fighter from Smyrnykh.
Kornukov: Carry out the task, destroy it!
pi_42197477
quote:
Op donderdag 28 september 2006 13:18 schreef Bombardier het volgende:

[..]

Denk je dat de dieren in Artis wél betalen dan?
haha, nee dat denk ik niet (of krijgen ze stiekum zakgeld ??), maar jij wel als kijker
  Moderator donderdag 28 september 2006 @ 13:28:33 #56
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_42197503
quote:
Maar dít is een GOUDEN kooi.
pi_42197770

Dit is de huishoudster, Yvonne?

Ze mocht net van de rest wel gewoon met hun mee eten
Er komen nog twee werksters bij volgens Yvonne.

ik was eigenlijk niet van plan om dit te kijken
pi_42198170
  Moderator donderdag 28 september 2006 @ 14:03:50 #59
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_42198337
quote:
Op donderdag 28 september 2006 13:39 schreef nachtzuster het volgende:
[afbeelding]

Dit is de huishoudster, Yvonne?
Zou kunnen.. het is in ieder geval niet een van de bewoners.
  Moderator donderdag 28 september 2006 @ 14:04:23 #60
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_42198356
quote:
Het wordt tijd voor een eigen DGK-forum, met een eigen tieten-topic.
pi_42198642
quote:
Op donderdag 28 september 2006 14:04 schreef Gert het volgende:

[..]

ja vind ik ook,.. maar veel zogenaamde 'diehard fokker' willen dat niet ( Wie willen er een Gouden kooi forum. ) , ik weet niet of de nééstemmers iets te vertellen hebben, ook weet ik niet of er genoeg ja-stemmers zijn... maar ach, dan gooien we tot die tijd toch alles in 1 topic, zal alleen wel een onoverzichtelijke kolerezooi worden
pi_42198735
quote:

[..]

En eentje voor de onderwater camera

donderdag 28 september 2006 @ 14:23:47 #63
16701 scanman01
Today's a good day
pi_42198790
Voor de mensen die behalve De Gouden Kooi ook nog de BB streams willen volgen, heb ik een pagina gemaakt met de twee close streams van Big Brother (1 en 3) en de twee close streams van De Gouden Kooi (1 en 3)

[ Bericht 2% gewijzigd door scanman01 op 28-09-2006 14:40:54 ]
pi_42198989
quote:
Op donderdag 28 september 2006 14:23 schreef scanman01 het volgende:
Voor de mensen die behalve De Gouden Kooi ook nog de BB streams willen volgen, heb ik een pagina gemaakt met de twee close streams van Big Brother (1 en 3) en de twee close atreams van De Gouden Kooi (1 en 3)

[afbeelding]
om het nog iets verwarrender te maken ... nice job !
  donderdag 28 september 2006 @ 14:36:21 #65
16701 scanman01
Today's a good day
pi_42199111
De meiden zijn iets preutser dan in BB. Onkleden gebeurde onder de badjas.

pi_42199133
quote:
Op donderdag 28 september 2006 14:36 schreef scanman01 het volgende:

[afbeelding]
ging bij BB ook zo de eerste dagen,.. toen lagen de zusjes zich nog om te kleden onder de dekens in bed
  donderdag 28 september 2006 @ 14:44:45 #67
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_42199306
Dit is dus de "COS" voor DGK?
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
  Moderator donderdag 28 september 2006 @ 14:45:38 #68
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_42199320
quote:
Op donderdag 28 september 2006 14:36 schreef scanman01 het volgende:

[afbeelding]
Laat ze dat maar lekker een paar jaar vol gaan houden dan.
pi_42199576
quote:
Op donderdag 28 september 2006 14:44 schreef BONG4002 het volgende:
ook
  Moderator donderdag 28 september 2006 @ 14:59:06 #70
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_42199688
quote:
Op donderdag 28 september 2006 14:44 schreef BONG4002 het volgende:
Nee, dit is de "COS, SC, Streamverslagen, Tieten etc" voor DGK.
  donderdag 28 september 2006 @ 15:03:14 #71
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_42199813
quote:
Op donderdag 28 september 2006 14:59 schreef Gert het volgende:

[..]

Nee, dit is de "COS, SC, Streamverslagen, Tieten etc" voor DGK.
Dan kan je dus nooit offtopic gaan
  Moderator donderdag 28 september 2006 @ 15:05:14 #72
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_42199875
quote:
Op donderdag 28 september 2006 15:03 schreef BONG4002 het volgende:

[..]

Dan kan je dus nooit offtopic gaan
Dat van die SC neem ik terug.
  donderdag 28 september 2006 @ 15:07:47 #73
16701 scanman01
Today's a good day
pi_42199951
Ook een op het eerste gezicht leuke dame: Eveline

pi_42200021
quote:
Op donderdag 28 september 2006 14:23 schreef scanman01 het volgende:
Voor de mensen die behalve De Gouden Kooi ook nog de BB streams willen volgen, heb ik een pagina gemaakt met de twee close streams van Big Brother (1 en 3) en de twee close streams van De Gouden Kooi (1 en 3)

[afbeelding]
super, je doet mij hier veel plezier mee !
  donderdag 28 september 2006 @ 15:11:07 #75
15080 static
pi_42200022
quote:

[..]

quote:
Op donderdag 28 september 2006 14:17 schreef Fikkert het volgende:

[..]

ja vind ik ook,.. maar veel zogenaamde 'diehard fokker' willen dat niet ( Wie willen er een Gouden kooi forum. ) , ik weet niet of de nééstemmers iets te vertellen hebben, ook weet ik niet of er genoeg ja-stemmers zijn... maar ach, dan gooien we tot die tijd toch alles in 1 topic, zal alleen wel een onoverzichtelijke kolerezooi worden
Wacht nou maar gewoon even af.
  donderdag 28 september 2006 @ 15:11:30 #76
16701 scanman01
Today's a good day
pi_42200032
Gezellig een potje Monopoly
  donderdag 28 september 2006 @ 15:14:30 #77
16701 scanman01
Today's a good day
pi_42200122
Het is niet echt een straf om daar te zitten.

pi_42200829
quote:
Op donderdag 28 september 2006 15:11 schreef static het volgende:

[..]

[..]

jajajaja dat doe ik ook,... ik schrijf toch: 'tot die tijd'
  donderdag 28 september 2006 @ 15:45:12 #79
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_42200850
Eerste streamlock is een feit op alle streamgates

[ Bericht 10% gewijzigd door BONG4002 op 28-09-2006 15:47:08 (alle gates locked) ]
pi_42200889
quote:
Op donderdag 28 september 2006 15:14 schreef scanman01 het volgende:
Het is niet echt een straf om daar te zitten.

[afbeelding]
nee,.. ik zou daar ook prima kunnen zitten, als er wat leuke dames in de huishouding lopen zeker wel een jaar
pi_42201859
Met een personal trainer erbij Lijkt me super!
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 28 september 2006 @ 16:20:51 #82
862 Arcee
Look closer
pi_42202056
quote:
Op donderdag 28 september 2006 15:11 schreef static het volgende:
't Komt.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_42202393
Is het leuker in vergelijking met Big Brother?
pi_42202513
quote:
Op donderdag 28 september 2006 16:20 schreef Arcee het volgende:

[..]

't Komt.
Ach alles in een topic heeft ook wel wat.

Of is dit oftopic?
woef
pi_42202544
In het reclame- en marketingvakblad Adformatie staat deze week een aardig artikel over de commercie achter de Gouden Kooi.
Ik heb het betreffende artikel even ingescand voor jullie:

There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_42202585
quote:
Op donderdag 28 september 2006 16:32 schreef Urquhart het volgende:
Is het leuker in vergelijking met Big Brother?
Het is anders. De gesprekken, de mensen, het huis................. Het is gewoon afwachten wat het wordt. Ik hou nu beide in de gaten.
woef
pi_42202910
Dat Tell-Me lijkt me ook wel geinig, ze moeten dus elke dag hun verschillende moods invullen.
Overall mood, stress- fun en flirt Level.

Is het straks de bedoeling dan dat wij kijkers in dat systeem mee kunnen kijken?
Dat is me op die site nog niet helemaal duidelijk

Zag eerder vanmiddag Nena er al mee bezig.

pi_42202969
quote:
Op donderdag 28 september 2006 16:47 schreef nachtzuster het volgende:
Dat Tell-Me lijkt me ook wel geinig, ze moeten dus elke dag hun verschillende moods invullen.
Overall mood, stress- fun en flirt Level.

Is het straks de bedoeling dan dat wij kijkers in dat systeem mee kunnen kijken?
Dat is me op die site nog niet helemaal duidelijk
Ongetwijfeld tegen betaling.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_42203004
Is er al bekend met welke voetballer die Nena samen heeft gewoond? Volgens mij is die speler dan flink wat jaartjes ouder dan haar.. Als zij samen woonde bij die jongen en zij verder niks anders deed op een dag dan shoppen en niks doen.

Die Nena is wel een flink mooie meid.. laten we hopen dat ze er een aantal jaartjes in blijft!! Maar met welke voetballer heeft zij wat gehad ???????????
pi_42203042
quote:
Op donderdag 28 september 2006 16:49 schreef golfer het volgende:

[..]

Ongetwijfeld tegen betaling.
Daar was ik ook al bang voor ja

Ze zullen ons toch eerst even warm moeten maken voor dit hele concept dus lijkt me voorlopig geen goed plan
pi_42203351
ook nog een pooltafel

Moderator donderdag 28 september 2006 @ 17:08:55 #92
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_42203472
quote:
Op donderdag 28 september 2006 16:36 schreef golfer het volgende:
In het reclame- en marketingvakblad Adformatie staat deze week een aardig artikel over de commercie achter de Gouden Kooi.
Ik heb het betreffende artikel even ingescand voor jullie:

[afbeelding]
Interessant artikel.
  donderdag 28 september 2006 @ 17:10:53 #93
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_42203531
Mooie update van talpa
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
  † In Memoriam † donderdag 28 september 2006 @ 17:14:04 #94
128220 Peter6000
pi_42203609
De Kijkshop die het thema fitness claimt.

Gezien die fietsjes van BB5 kan je je afvragen of dàt nou zo`n goed idee is
  donderdag 28 september 2006 @ 17:15:44 #95
16701 scanman01
Today's a good day
pi_42203642
Als je niets te doen hebt, ga je toch even de biljartkamer in

Moderator donderdag 28 september 2006 @ 17:16:38 #96
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_42203667
quote:
Op donderdag 28 september 2006 17:14 schreef Peter6000 het volgende:
De Kijkshop die het thema fitness claimt.

Gezien die fietsjes van BB5 kan je je afvragen of dàt nou zo`n goed idee is
Ha Peter.

Misschien hebben ze er van geleerd, en is de deelnemers te verstaan gegeven dat ze zich nimmer negatief over de te gebruiken producten mogen uitlaten, en in het geval van een defect met zo min mogelijk ophef de productie dienen te waarschuwen.
  Moderator donderdag 28 september 2006 @ 17:17:31 #97
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_42203690
quote:
Op donderdag 28 september 2006 17:15 schreef scanman01 het volgende:
Als je niets te doen hebt, ga je toch even de biljartkamer in

[afbeelding]
Da's al de 3e keer dat ik 'm voorbij zie komen.
Kijk eens een paar postjes omhoog.
pi_42203776
quote:
Op donderdag 28 september 2006 14:17 schreef Fikkert het volgende:

[..]

Nou dat Die-hard fokkers valt wel mee, de meeste willen het wel een kans geven of zien het helemaal wel zitten alleen die die-hard zeikerd en jankerd van een Sunchaser zit te zeiken
pi_42203839
Ik zie het ook helemaal zitten En als het flopt...nou ja, dan flopt het
  Moderator donderdag 28 september 2006 @ 17:22:58 #100
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_42203878
quote:
Op donderdag 28 september 2006 17:21 schreef Isabeau het volgende:
Ik zie het ook helemaal zitten
Ik ook.
Komt als geroepen: ik was best wel een beetje teleurgesteld over deze stomme BB-editie.
pi_42203977
quote:
Op donderdag 28 september 2006 17:21 schreef Isabeau het volgende:
Ik zie het ook helemaal zitten En als het flopt...nou ja, dan flopt het
Trashen van een forum is net zo makkelijk als er 1 aanmaken zou ik zo zeggen en een paar gemotiveerde modjes moeten ook wel gevonden kunnen worden zou ik zeggen
  donderdag 28 september 2006 @ 17:46:29 #102
16701 scanman01
Today's a good day
pi_42204695
Ilona, Bart en Nena

Eveline

Nicolaas en Eveline

donderdag 28 september 2006 @ 17:49:05 #103
16701 scanman01
Today's a good day
pi_42204797
Bart

Moderator donderdag 28 september 2006 @ 17:50:26 #104
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_42204866
Leuke kleren heeft Eveliene aan.
pi_42205432
morgen hebben ze een feestje
  Moderator donderdag 28 september 2006 @ 18:14:32 #106
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_42205677
quote:
Op donderdag 28 september 2006 18:08 schreef Fikkert het volgende:
morgen hebben ze een feestje
Ah. Ik las net op een ander forum , in een artikel over de pers-presentatie door John de Mol, dat het bestellen van prostituees inderdaad is toegestaan.

Al zal de nood nu nog niet zo hoog zijn.

Maar het is in ieder geval een stuk beter dan BB, waar ze drie flesjes wijn met z'n tienen moeten verdelen en ze dan nóg superslijmerig en haast jankend van ontroering "sèènk joe big broddùùùr" richting camera kwijlen.
pi_42205730
quote:
Op donderdag 28 september 2006 12:42 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ach ja, met een grotere kans om rijk te worden dan de sukkeltjes die dagelijks naar hun werk gaan voor een miezerig salarisje incl. het volgen van een gratis opleiding/hulp bij het opzetten van een eigen bedrijfje.

Ik zou alleen geen kleine kinderen hebben achter gelaten. Voor de rest begrijp ik het wel.
T is maar hoe je t bekijkt. Ik begrijp t ook wel, maar ik ben echt 1000 x liever vrij om te gaan en staan waar ik wil en gelukkig geen miezerig salarisje Als je altijd en alleen maar in hetzelfde huis kunt zitten met dezelfde mensen kun je al t geld van de wereld hebben. Op een gegeven moment is er niks meer aan
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
  donderdag 28 september 2006 @ 18:22:02 #108
16701 scanman01
Today's a good day
pi_42205909
Weet iemand trouwens of ze TV hebben... en zo ja, of ze ook naar hun eigen programma mogen kijken?
  donderdag 28 september 2006 @ 18:23:18 #109
155982 Nowlive
pi_42205945
het beeld op http://www.nowlive.eu/DGK is ook breedbeeld
  donderdag 28 september 2006 @ 18:24:05 #110
155982 Nowlive
pi_42205970
Ja ze hebben TV, ik zag ze gister ook naar het NOS journaal kijken.
quote:
Op donderdag 28 september 2006 18:22 schreef scanman01 het volgende:
Weet iemand trouwens of ze TV hebben... en zo ja, of ze ook naar hun eigen programma mogen kijken?
pi_42205995
quote:
Op donderdag 28 september 2006 18:22 schreef scanman01 het volgende:
Aangezien het hele huis vol hangt met gesponsorde Samsung flatscreens, neem ik aan van wel.
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 28 september 2006 @ 18:31:10 #112
16701 scanman01
Today's a good day
pi_42206192
quote:
Op donderdag 28 september 2006 18:24 schreef golfer het volgende:

[..]

Aangezien het hele huis vol hangt met gesponsorde Samsung flatscreens, neem ik aan van wel.
Maar hun eigen programma zou ik een slecht idee vinden.
pi_42206250
Kijk maar bij de rgels van DGK ze mogen echt veel per dag meen ik een half uur tv ze kunnen dit opsparen tot 2 uur, onbepekt schriftelijk contact met de buitenwereld, 3 x per jaar bezoek enz enz

Lijkt me wel uit te houden, alleen mogen ze maar beperkt internetten scanman dus jij zal het niet uithouden, 24 uur nena gaat ook vervelen
  donderdag 28 september 2006 @ 18:32:44 #114
16701 scanman01
Today's a good day
pi_42206253
pi_42206296
ok snap de hint
  donderdag 28 september 2006 @ 18:34:16 #116
16701 scanman01
Today's a good day
pi_42206309
quote:
Op donderdag 28 september 2006 18:32 schreef dracula100 het volgende:
Lijkt me wel uit te houden, alleen mogen ze maar beperkt internetten scanman dus jij zal het niet uithouden, 24 uur nena gaat ook vervelen
Ik zou het zeker wél volhouden. ... De biljartkamer is geweldig.. zwembad... sauna... fitnessruimte... en het belangrijkste: 8 andere mensen om je heen. Geen mens die dan nog een computer mist! En ik ben niet zo weg van Nena.
pi_42206341
Maar eten drinken hoeren whaaaw alles mag
  donderdag 28 september 2006 @ 18:37:04 #118
16701 scanman01
Today's a good day
pi_42206417
  donderdag 28 september 2006 @ 18:38:56 #119
16701 scanman01
Today's a good day
pi_42206485
quote:
Op donderdag 28 september 2006 18:34 schreef dracula100 het volgende:
Maar eten drinken hoeren whaaaw alles mag
Maar je gaat voor het oog van heel NL toch geen hoer 'bestellen'?
Het boeiende lijkt mij dus dat de bewoners echt helemaal op elkaar zijn aangewezen. Ook voor liefde en seks. Maar dan zullen er altijd een paar buiten de boot vallen. En hoe gaan die reageren op de stelletjes die vast wel zullen komen?
  donderdag 28 september 2006 @ 18:40:13 #120
16701 scanman01
Today's a good day
pi_42206525
  donderdag 28 september 2006 @ 18:41:42 #121
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_42206568
Aangezien BB de knapste meid eruit gegooid heeft, ga ik nu maar dgk volgen . Ik ben nu al fan van Eveline en nena .
quote:
Zo even gecopy paste in bbstream.exe .
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
pi_42206584
quote:
Op donderdag 28 september 2006 18:32 schreef dracula100 het volgende:
Kijk maar bij de rgels van DGK ze mogen echt veel per dag meen ik een half uur tv ze kunnen dit opsparen tot 2 uur, onbepekt schriftelijk contact met de buitenwereld, 3 x per jaar bezoek enz enz

Klopt. Uit de regels:
quote:
Elke ochtend krijgen de Miljonairs een krant en er mag dagelijks 30 minuten televisie worden gekeken. Deze 30 minuten mogen tot maximaal 2 uur worden opgespaard. De Miljonairs beslissen samen door middel van een meerderheid van stemmen welk programma er wordt bekeken.
Poef.....gone! ©golfer
pi_42206589
quote:
Op donderdag 28 september 2006 18:34 schreef scanman01 het volgende:

Ik zou het zeker wél volhouden. ... De biljartkamer is geweldig.. zwembad... sauna... fitnessruimte... en het belangrijkste: 8 andere mensen om je heen. Geen mens die dan nog een computer mist! En ik ben niet zo weg van Nena.
Ik zou het ook best volhouden als ik het zo bekijk Als ik maar mag lezen vind ik het prima.
pi_42206653
Ik denk dat de winnaar een persoon is die erg op zichzelf is en er dus schijt aan heeft wat nederland van hem denkt, ik zou het niet volhouden omdat ik te veel van een aantal mensen hou die missen is me geen miljoen waard.
Om dit vol te houden moet je een bepaalde hardheid hebben.
  donderdag 28 september 2006 @ 18:44:48 #125
16701 scanman01
Today's a good day
pi_42206659
quote:
Op donderdag 28 september 2006 18:41 schreef DaMook het volgende:
Aangezien BB de knapste meid eruit gegooid heeft, ga ik nu maar dgk volgen . Ik ben nu al fan van Eveline en nena .
[..]

Zo even gecopy paste in bbstream.exe .
Probeer anders ook die nieuwe die ik gemaakt heb. Kun je ook BB blijven volgen

donderdag 28 september 2006 @ 18:45:02 #126
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_42206661
en je mag misschien wel niet de hele dag internetten, maar wel de hele dag gamen
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
  donderdag 28 september 2006 @ 18:48:06 #127
16701 scanman01
Today's a good day
pi_42206749
Stephan

pi_42206764
Ik gooi dr even een tvp'tje tegenaan.
pi_42206877
woef
  donderdag 28 september 2006 @ 18:53:34 #130
50442 DaMook
pi_42206916
quote:
Op donderdag 28 september 2006 18:44 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Probeer anders ook die nieuwe die ik gemaakt heb. Kun je ook BB blijven volgen

In FF kreeg ik die trouwens niet aan de gang, in IE wel. Maar die zal ik vast wel gaan gebruiken zo nu en dan, al lijkt dit me leuker om te volgen .

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
pi_42207108
ik zag Janninne en bedenk net hoe zou dit voor Hilde zijn?
pi_42207129
woef
pi_42207373
Ziet er wel mooi uit.

woef
  donderdag 28 september 2006 @ 19:11:40 #134
155982 Nowlive
pi_42207463
http://www.nowlive.eu/DGK heeft een snelle host.
  donderdag 28 september 2006 @ 19:37:25 #135
109485 Sirolf
001100110100011001001101
pi_42208446
Ik ben altijd ietwat sceptisch met dergelijke programma's. Ik ga a.s. zondag de kick-off kjiken en dan zie ik wel wat er van komt of ik het ga kijken of niet. BB6 heeft het bij mij dit jaar niet gehaald (kijk alleen nog wel de LIVE-uitzendingen). Ben benieuwd of dit interessanter is, al zal ik het niet het hele X-aantal jaar volhouden denk ik.
quote:
Op donderdag 28 september 2006 19:11 schreef Nowlive het volgende:
http://www.nowspammerdespam.eu/DGK heeft een snelle host.
Tyf eens op met je opdringerige spam...
pi_42208501
Ik heb een echo-ho-ho.
  donderdag 28 september 2006 @ 19:43:09 #137
109485 Sirolf
001100110100011001001101
pi_42208650
quote:
Op donderdag 28 september 2006 19:39 schreef Augustina het volgende:
Ik heb een echo-ho-ho.
Kijk je met een 4-in-1 pagina? Zet dan 3 van de 4 streams op mute (geluid uit dus). Dan is de echo als het goed is over. Ik heb er op dit moment op de streams namelijk geen last van.
  donderdag 28 september 2006 @ 19:43:17 #138
16701 scanman01
Today's a good day
pi_42208654
quote:
Op donderdag 28 september 2006 19:39 schreef Augustina het volgende:
Ik heb een echo-ho-ho.
Geluid van 3 streams uitzetten
  donderdag 28 september 2006 @ 19:58:37 #139
16701 scanman01
Today's a good day
pi_42209205
Eveline lijkt op iemand trouwens. Misschien op Katie Holmes ofzo... Ik ben niet zeker.
  donderdag 28 september 2006 @ 20:03:40 #140
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_42209425
Het is zeker nog niet bekend wie de presentatie van DGK op zich gaat nemen?
pi_42209465
quote:
Op donderdag 28 september 2006 19:58 schreef scanman01 het volgende:
Eveline lijkt op iemand trouwens. Misschien op Katie Holmes ofzo... Ik ben niet zeker.
Ze doet me aan haar denken:

Donald Duck held donderdag 28 september 2006 @ 20:07:22 #142
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_42209582
wel raar dat ze zo ver voor de kickoff gestart zijn. zo zullen de uitzendingen dagen achterlopen
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  donderdag 28 september 2006 @ 20:08:22 #143
16701 scanman01
Today's a good day
pi_42209621
Streams weer locked? Er gebeurt weer iets wat we nog niet mogen zien zeker.
  † In Memoriam † donderdag 28 september 2006 @ 20:10:23 #144
128220 Peter6000
pi_42209704
quote:
Op donderdag 28 september 2006 20:03 schreef BONG4002 het volgende:
Het is zeker nog niet bekend wie de presentatie van DGK op zich gaat nemen?
De kickoff wordt gepresenteerd door Linda de Mol.

Er zijn alleen reguliere uitzendingen, dus verder geen presentatie nodig (voor zover ik weet).
  donderdag 28 september 2006 @ 20:10:23 #145
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_42209706
quote:
Op donderdag 28 september 2006 20:08 schreef scanman01 het volgende:
Streams weer locked? Er gebeurt weer iets wat we nog niet mogen zien zeker.
Jup, dit is de lockstand voor DGK
  donderdag 28 september 2006 @ 20:11:06 #146
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_42209742
quote:
Op donderdag 28 september 2006 20:10 schreef Peter6000 het volgende:

[..]

De kickoff wordt gepresenteerd door Linda de Mol.

Er zijn alleen reguliere uitzendingen, dus verder geen presentatie nodig (voor zover ik weet).
Okay, dus geen live zoals bij BB
pi_42209770
quote:
Op donderdag 28 september 2006 20:07 schreef __Saviour__ het volgende:
wel raar dat ze zo ver voor de kickoff gestart zijn. zo zullen de uitzendingen dagen achterlopen
Nee hoor, was met BB ook zo.
woef
  donderdag 28 september 2006 @ 20:12:23 #148
16701 scanman01
Today's a good day
pi_42209790
Stefan, Ilona en Natasia zitten binnen op de rode sofa. Met z’n drieën hebben ze een goed gesprek over liefde en geluk.
Het is voor de drie overduidelijk dat Bart een oogje heeft op de 19-jarige Nena. “In het begin probeerde Bart steeds dichter tot Nena te komen”, zegt Natasia. Ilona reageert direct. “Ja, maar nu gaat hij juist verder bij haar vandaan.” “Als je gek bent op dat 'ding', dan moet je dat gewoon doen”, reageert Ilona. Natasia en Stephan schieten in de lach. Voor 'dokter' Stephan is het duidelijk: “Als Bart haar echt leuk vindt dan kan hij dat op de lange duur niet forceren." Hier zijn Ilona en Natasia het helemaal mee eens. Ze zien een koppel in de Villa wel zitten.

"Ze zien een koppel wel zitten"??? Gaan ze niet van veel meer koppels uit dan? Of gaan ze echt allemaal jaren celebatair leven
  Donald Duck held donderdag 28 september 2006 @ 20:13:15 #149
46149 __Saviour__
pi_42209819
quote:
Op donderdag 28 september 2006 20:11 schreef bbfakir het volgende:

[..]

Nee hoor, was met BB ook zo.
maar dat was hooguit 1 of 2 dagen toch. dit programma loopt straks al een week ofzo voordat het op tv start.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_42210008
quote:
Op donderdag 28 september 2006 20:13 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

maar dat was hooguit 1 of 2 dagen toch. dit programma loopt straks al een week ofzo voordat het op tv start.
Zondag is de uitzending. Was bij BB ook. Ik dacht dat de streams van BB ook op donderdag zijn gestart. (of vrijdag)
woef
  donderdag 28 september 2006 @ 20:19:04 #151
50442 DaMook
pi_42210064
begint goed zeg Wel mooi zo'n fontein, dat wil ik ook

donderdag 28 september 2006 @ 20:35:46 #152
16701 scanman01
Today's a good day
pi_42210767
quote:
Op donderdag 28 september 2006 20:17 schreef bbfakir het volgende:

[..]

Zondag is de uitzending. Was bij BB ook. Ik dacht dat de streams van BB ook op donderdag zijn gestart. (of vrijdag)
De streams deden het gisteren ook al hoor. En misschien op dinsdag ook al wel.
pi_42211306
quote:
Op donderdag 28 september 2006 20:35 schreef scanman01 het volgende:

[..]

De streams deden het gisteren ook al hoor. En misschien op dinsdag ook al wel.
Ik dacht dat ze vanochtend pas begonnen zijn. Dan is het wel wat vroeg.

Talpa promoot het wel flink. Zelf onder Gooische vrouwen in het begin tralies.
woef
  donderdag 28 september 2006 @ 21:12:22 #154
16701 scanman01
Today's a good day
pi_42212635
Streams zijn eindelijk weer unlocked...
  Donald Duck held donderdag 28 september 2006 @ 21:13:55 #155
46149 __Saviour__
pi_42212711
quote:
Op donderdag 28 september 2006 20:48 schreef bbfakir het volgende:
Er zit ook erg veel geld in het programma, ze willen het natuurlijk groots aankondigen.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
  donderdag 28 september 2006 @ 21:16:19 #156
6941 APK
Factual, I think.
pi_42212843
quote:
Op donderdag 28 september 2006 20:48 schreef bbfakir het volgende:

Ik denk dat een hoop mensen al denken: Rot op met die tralies.
  donderdag 28 september 2006 @ 21:17:59 #157
16701 scanman01
Today's a good day
pi_42212944
De twee hunks van DGK

Bart

Brian

Bart lijkt me tot nu toe de leukere van de twee. Volgens mij is Brian een enorme macho.
  donderdag 28 september 2006 @ 21:18:00 #158
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_42212945
quote:
Op donderdag 28 september 2006 21:12 schreef scanman01 het volgende:
Streams zijn eindelijk weer unlocked...
Dat heeft een flinke poos geduurd
  donderdag 28 september 2006 @ 21:20:37 #159
16701 scanman01
Today's a good day
pi_42213084
  donderdag 28 september 2006 @ 21:22:42 #160
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_42213177
quote:
Op donderdag 28 september 2006 21:17 schreef scanman01 het volgende:
De twee hunks van DGK

Hopelijk worden ze gauw vervangen.
Erst kommt das Fressen und dann kommt die Moral
  donderdag 28 september 2006 @ 21:24:04 #161
6941 APK
Factual, I think.
pi_42213253
quote:
Op donderdag 28 september 2006 21:22 schreef Wickedangel het volgende:

Hopelijk worden ze gauw vervangen.
Als ik een vrouw zou zijn zou ik die Bart Brian wel aantrekkelijk vinden.
Denk ik, na het zien van de caps.
  donderdag 28 september 2006 @ 21:24:39 #162
16701 scanman01
Today's a good day
pi_42213284
  donderdag 28 september 2006 @ 21:25:56 #163
16701 scanman01
Today's a good day
pi_42213357
Bart lijkt me een rustige, aardige jongen, maar daar kun je nu natuurlijk nog niet zoveel van zeggen.
Hij schijnt dus ook al een beetje de kriebeles te hebben voor Nena, maar durft niet echt actie te ondernemen.
  donderdag 28 september 2006 @ 21:29:24 #164
16701 scanman01
Today's a good day
pi_42213543
Het eerste massage apparaat is al binnen. Deze is nog voor het hoofd

donderdag 28 september 2006 @ 21:30:17 #165
16701 scanman01
Today's a good day
pi_42213580
  donderdag 28 september 2006 @ 21:32:13 #166
16701 scanman01
Today's a good day
pi_42213672
Nicolaas

donderdag 28 september 2006 @ 21:32:56 #167
50442 DaMook
pi_42213695
Ik zie liever de 2 chicks scan Nena en Eveline .

donderdag 28 september 2006 @ 21:35:18 #168
16701 scanman01
Today's a good day
pi_42213836
Natasia

donderdag 28 september 2006 @ 21:36:05 #169
16701 scanman01
Today's a good day
pi_42213875
quote:
Op donderdag 28 september 2006 21:32 schreef DaMook het volgende:
Ik zie liever de 2 chicks scan Nena en Eveline .
Snap ik. Maar door er namen bij de caps te zoeken leer ik zelf de bewoners ook wat eerder kennen.
  donderdag 28 september 2006 @ 21:39:43 #170
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_42214035
quote:
Op donderdag 28 september 2006 21:24 schreef APK het volgende:

[..]

Als ik een vrouw zou zijn zou ik die Bart Brian wel aantrekkelijk vinden.
Denk ik, na het zien van de caps.
Die heb ik vanavond horen praten in zo'n promo Einde oefening.
  donderdag 28 september 2006 @ 21:43:59 #171
16701 scanman01
Today's a good day
pi_42214250
quote:
Op donderdag 28 september 2006 21:39 schreef Wickedangel het volgende:

[..]

Die heb ik vanavond horen praten in zo'n promo Einde oefening.
Jullie vrouwen zijn echt veel te veeleisend. Wij vonden toch ook allemaal gewoon Micheline de lekkerste. En je weet hoe die praat
  Moderator donderdag 28 september 2006 @ 21:44:18 #172
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_42214262
quote:
Op donderdag 28 september 2006 21:36 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Snap ik. Maar door er namen bij de caps te zoeken leer ik zelf de bewoners ook wat eerder kennen.
En wij ook.
pi_42214268
Die Eveline verkondigt net dat ze moeite heeft met de camera's in de badkamer..
Waarom doe je dan met zon programma mee....
  donderdag 28 september 2006 @ 21:45:06 #174
6941 APK
Factual, I think.
pi_42214314
quote:
Op donderdag 28 september 2006 21:43 schreef scanman01 het volgende:
Wij vonden toch ook allemaal gewoon Micheline de lekkerste.
  Moderator donderdag 28 september 2006 @ 21:47:14 #175
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_42214421
quote:

[..]

Jullie vrouwen zijn echt veel te veeleisend. Wij vonden toch ook allemaal gewoon Micheline de lekkerste. En je weet hoe die praat
Dat zeurstemmetje van Micheline knap ik wel behoorlijk op af hoor..
Maar zonder geluid valt er prima op die uiers te sjorren.
  donderdag 28 september 2006 @ 21:48:30 #176
50442 DaMook
pi_42214481
quote:
Op donderdag 28 september 2006 21:45 schreef APK het volgende:

[..]

Wat hij zegt Milica was en blijft de BB6 babe Helaas is ze weg en nu ga ik door met dgk en geilen op nena en eveline .

donderdag 28 september 2006 @ 21:49:05 #177
50442 DaMook
pi_42214503
quote:
Op donderdag 28 september 2006 21:36 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Zo leer ik ze ook kennen Als jij maar genoeg caps met naam erbij post

donderdag 28 september 2006 @ 21:49:48 #178
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_42214536
quote:

[..]

Jullie mannen zijn echt te oppervlakkig
Een prettig stemgeluid lijkt me echt niet zo'n hoge eis.
  donderdag 28 september 2006 @ 21:51:11 #179
50442 DaMook
pi_42214606
Die Nena lijkt trouwens heeft trouwens iets weg van een meidje hier in vwaard dat ik leuk vind (zo op het eerste gezicht iig, heb die hier in vwaard al weer een te lange tijd niet gezien ) .

donderdag 28 september 2006 @ 21:51:20 #180
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_42214614
De Gouden Kooi
Een subforum!
  donderdag 28 september 2006 @ 21:59:46 #181
15080 static
pi_42215044
Veel plezier in jullie nieuwe subforum.

SHO > DGK
  donderdag 28 september 2006 @ 22:01:23 #182
16701 scanman01
Today's a good day
pi_42215121
quote:
Op donderdag 28 september 2006 21:45 schreef APK het volgende:

[..]

Ja, okee... niet allemaal. Ik ging even af op de poll en daar stond ze dik bovenaan.
  donderdag 28 september 2006 @ 22:03:12 #183
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_42215200
quote:
Op donderdag 28 september 2006 21:59 schreef static het volgende:
Veel plezier in jullie nieuwe subforum.

SHO > DGK
Dank je
Kun je dit topic hernoemen ajb, Commentaren #1 of iets dergelijks? Streams?
Edit: wacht, hier is FB voor.
  donderdag 28 september 2006 @ 22:05:34 #184
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_42215300
TT kan dus zoiets als [COS #1] <insert titel> worden
  donderdag 28 september 2006 @ 22:19:05 #185
15080 static
pi_42215903
quote:
Op donderdag 28 september 2006 22:03 schreef Wickedangel het volgende:

[..]

Kun je dit topic hernoemen ajb, Commentaren #1 of iets dergelijks? Streams?
It's out of my hands now.
pi_42217725
Kan dit topic niet sluiten dan>

We hebben nu een COS en een CS... deze onnodig lijtk mij?

Of we kunnen er een algemeen topic van maken?
  donderdag 28 september 2006 @ 23:01:23 #187
15080 static
pi_42217843
Vraag het even na in het FB topic, andere mods enzo.
  Donald Duck held donderdag 28 september 2006 @ 23:36:41 #188
46149 __Saviour__
pi_42219303
quote:
Op donderdag 28 september 2006 21:51 schreef Wickedangel het volgende:
De Gouden Kooi
Een subforum!
aha. dus dat was dat testbaggerforum
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
  donderdag 28 september 2006 @ 23:50:35 #189
15080 static
pi_42219753
  zaterdag 30 september 2006 @ 01:40:39 #190
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_42250211
Wat doen ze de hele dag, krijgen ze opdrachten
pi_42261619
bbfakir - donderdag 28 september 2006 @ 10:44
quote:Op donderdag 28 september 2006 10:42 schreef Frutsel het volgende:
Ik weet het niet. Leuk omhusel maar zit er ook inhoud in?

Ik wil er wel inhoud indoen hoor
pi_42261652
weet nog niet hoe je kan reageren op iemand dus heb ctrl copy gedaan,
leer het nog wel hoop ik
  zaterdag 30 september 2006 @ 18:12:49 #193
16701 scanman01
Today's a good day
pi_42261812
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 18:05 schreef dracula100 het volgende:
leer het nog wel hoop ik
Op dit tekentje klikken rechts naast het bericht dat je wilt quoten.

En dan je eigen bericht typen onder het gequote bericht, na [ /quote ]
  zaterdag 30 september 2006 @ 20:37:01 #194
159017 chas
Ik zie ze vliegen!
pi_42265077
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 18:05 schreef dracula100 het volgende:
leer het nog wel hoop ik
Ga met je muis maar eens op de diverse icoontjes (plaatjes) staan bij de berichten
en zie dan wat er voor een tekst komt te staan!
pi_42268763
dank je Scan
pi_42268789
ok deze dus
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 18:12 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Op dit [afbeelding] tekentje klikken rechts naast het bericht dat je wilt quoten.

En dan je eigen bericht typen onder het gequote bericht, na [ /quote ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')