Kijk eens in FB.quote:Op woensdag 27 september 2006 22:28 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Kan dit programma niet ook een eigen forum krijgen? Het kan best interessant worden.
Zo ken ik je weerquote:Op woensdag 27 september 2006 22:29 schreef scanman01 het volgende:
Ook meteen al bloot in beeld.
Was een blote meneer. Dus misschien iets voor jouquote:Op woensdag 27 september 2006 22:33 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Zo ken ik je weer![]()
Enne... Wie willen er een Gouden kooi forum.
Ah, de ex-voetbalsamenwonendequote:Op woensdag 27 september 2006 22:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Was een blote meneer. Dus misschien iets voor jou
Deze dame ziet er aardig uit trouwens
[afbeelding]
Thanks. Ik zie soms door de bomen het bos niet meer hier op fok.quote:Op woensdag 27 september 2006 22:42 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ah, de ex-voetbalsamenwonende![]()
Misschien kun je hier beter terecht met je caps? De Gouden Kooi is open
Vooralsnog lopen de topics hier in SHO.quote:Op woensdag 27 september 2006 22:42 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Misschien kun je hier beter terecht met je caps? De Gouden Kooi is open
Eindelijk gevonden, ik moest serieus zoeken.quote:Op woensdag 27 september 2006 22:48 schreef static het volgende:
[..]
Vooralsnog lopen de topics hier in SHO.
Dan gaat er één uit.... de ander wint... en de eerste trekt er weer bij in.quote:Op woensdag 27 september 2006 23:11 schreef teamlead het volgende:
wat gebeurt er trouwens als dalijk 2 bewoners een relatie krijgen en gezellig samen in dat huis blijven zittenUiteindelijk is het toch de bedoeling dat er 1 overblijft?
Komt omdat de titel een tijd terug is gewijzigd, dat wordt niet geindexeerd.quote:Op woensdag 27 september 2006 23:08 schreef Harrie het volgende:
[..]
Eindelijk gevonden, ik moest serieus zoeken.
Meer een kruising tussen Janine en Chantalquote:Op donderdag 28 september 2006 00:18 schreef Fikkert het volgende:
loopt daar nou een kruising tussen janine en tanja ???
edit: met een vleugje hilde
maar ze is wel zwanger... of niet ?quote:Op donderdag 28 september 2006 00:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Meer een kruising tussen Janine en Chantal...
Janine omdat ze ook donker is... en Chantal omdat ze ook zo'n uitbundige lach heeft.
Het schijnt dat je gewoon een prostitue of een gigolo mag bestellen.quote:Op donderdag 28 september 2006 00:27 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb trouwens wel een paar vragen. Als deze mensen een paar jaar in het huis blijven,hoe zit dat dan met liefde en seks enzo. Zezullen dan dus wel bijna verliefd moeten worden op en seks moeten heben met één van de andere bewoners. Ik neem niet aan dat iemand jaren zonder seks kan. Dat kan nog zeer wanhopige beelden gaan opleveren na bv een half jaar. Als iemand niet in de smaak valt bij de mannen of de vrouwen, ben je dus zwaar de klos.
whoow... deze dame is 32 lees ik net, zou je niet zeggenquote:Op woensdag 27 september 2006 22:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Was een blote meneer. Dus misschien iets voor jou
Deze dame ziet er aardig uit trouwens
[afbeelding]
Dat heb ik ook gelezen ja.quote:Op donderdag 28 september 2006 00:34 schreef APK het volgende:
[..]
Het schijnt dat je gewoon een prostitue of een gigolo mag bestellen.![]()
Lijkt me toch wel heel wat anders.quote:Op donderdag 28 september 2006 00:34 schreef APK het volgende:
[..]
Het schijnt dat je gewoon een prostitue of een gigolo mag bestellen.![]()
Ik krijg BB op die streams.quote:Op woensdag 27 september 2006 21:38 schreef Arcee het volgende:
De streams: http://www.nowlive.eu/DGK
Ik vind dit idee al leuker dan BB trouwens. Geen gezeik met rantsoen enzo. Geef ze gewoon alle luxe, drank en noem maar op. Ze hebben ook een sauna geloof ik.... en een televisie. En dan maar zien wat er gebeurt. In BB wordt de aandacht veel te veel afgeleid door de opdrachten enzo.quote:Op donderdag 28 september 2006 00:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat heb ik ook gelezen ja.
Ze hoeven in ieder geval geen wasknijpers te vouwen daar.![]()
Er zitten wel een stel heavy mensen tussen, is mijn eerste indruk.
Mee eens. Dat geneuzel over pindakaas en wasknijpers.quote:Op donderdag 28 september 2006 00:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik vind dit idee al leuker dan BB trouwens. Geen gezeik met rantsoen enzo. Geef ze gewoon alle luxe, drank en noem maar op. Ze hebben ook een sauna geloof ik.... en een televisie. En dan maar zien wat er gebeurt. In BB wordt de aandacht veel te veel afgeleid door de opdrachten enzo.
Ze kunnen in ieder geval niet zeggen dat je het geen kans hebt gegevenquote:
Ik heb ook geen flauw idee, maar lijkt me wel interessant. Ik heb wel gehoord dat zeer irritante mensen het huis uit kunnen worden gezet door de andere bewoners. Maar hoe daar de regels zijn weet ik nog niet. Ook geen idee of de bewoners tot een bepaalde datum nbog worden aangevuld ofzo... (als er iemand vrijwillig vertrekt).quote:Op donderdag 28 september 2006 00:45 schreef Gert het volgende:
Ben benieuwd welke visie de ontwikkelaars van dit quasi-nieuwe format hierover hebben
Gaat de productie helemáál niet ingrijpen in de ontwikkelingen in het huis bijvoorbeeld? Is dat al bekend?
Dus er komt een subforum?quote:Op donderdag 28 september 2006 00:39 schreef Day het volgende:
Ik erger me nu al aan die kakstem!!!
Ik hoop het van harte. In zo'n enkel topic is het vrij lastig iedereen te leren kennen. Als alle bewoners een eigen topic hebben, zoals bij BB, gaat dat toch iets makkelijker misschien. En is veel leuker natuurlijk.quote:
Dat zou dan weer botsen met het concept "Treiter-Big Brother".quote:Op donderdag 28 september 2006 00:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb ook geen flauw idee, maar lijkt me wel interessant. Ik heb wel gehoord dat zeer irritante mensen het huis uit kunnen worden gezet door de andere bewoners.
Day meldde in COS dat er "waarschijnlijk een subforum komt."quote:Op donderdag 28 september 2006 00:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik hoop het van harte. In zo'n enkel topic is het vrij lastig iedereen te leren kennen. Als alle bewoners een eigen topic hebben, zoals bij BB, gaat dat toch iets makkelijker misschien. En is veel leuker natuurlijk.
Wel waardeloos dat het samen met BB valt. Volgens mij geen goede keuze van Johnny.quote:Op donderdag 28 september 2006 00:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Day meldde in COS dat er "waarschijnlijk een subforum komt."
Lijkt me voor zo'n langlopend programma, met waarschijnlijk wel weer een vaste club streamers, op z'n minst het proberen waard.
Als het nou echt totáál niet loopt, kan het altijd weer opgenomen worden in SHO.
Ik snap daar ook weinig van.quote:Op donderdag 28 september 2006 00:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wel waardeloos dat het samen met BB valt. Volgens mij geen goede keuze van Johnny.
misschien dat het niet uitmaakt omdat DGK langer dan een jaar gaat durenquote:Op donderdag 28 september 2006 01:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik snap daar ook weinig van.
Er moét over nagedacht zijn, zou je zeggen, maar de logica ontgaat me volkomen.
Maar fans van BB zullen misschien ook DGK willen volgen en dat is best lastig. Zeker als je de streams volgt en dus steeds moet switchen.quote:Op donderdag 28 september 2006 01:05 schreef Fikkert het volgende:
[..]
misschien dat het niet uitmaakt omdat DGK langer dan een jaar gaat duren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |