Lijkt me toch wel heel wat anders.quote:Op donderdag 28 september 2006 00:34 schreef APK het volgende:
[..]
Het schijnt dat je gewoon een prostitue of een gigolo mag bestellen.![]()
Ik krijg BB op die streams.quote:Op woensdag 27 september 2006 21:38 schreef Arcee het volgende:
De streams: http://www.nowlive.eu/DGK
Ik vind dit idee al leuker dan BB trouwens. Geen gezeik met rantsoen enzo. Geef ze gewoon alle luxe, drank en noem maar op. Ze hebben ook een sauna geloof ik.... en een televisie. En dan maar zien wat er gebeurt. In BB wordt de aandacht veel te veel afgeleid door de opdrachten enzo.quote:Op donderdag 28 september 2006 00:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat heb ik ook gelezen ja.
Ze hoeven in ieder geval geen wasknijpers te vouwen daar.![]()
Er zitten wel een stel heavy mensen tussen, is mijn eerste indruk.
Mee eens. Dat geneuzel over pindakaas en wasknijpers.quote:Op donderdag 28 september 2006 00:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik vind dit idee al leuker dan BB trouwens. Geen gezeik met rantsoen enzo. Geef ze gewoon alle luxe, drank en noem maar op. Ze hebben ook een sauna geloof ik.... en een televisie. En dan maar zien wat er gebeurt. In BB wordt de aandacht veel te veel afgeleid door de opdrachten enzo.
Ze kunnen in ieder geval niet zeggen dat je het geen kans hebt gegevenquote:
Ik heb ook geen flauw idee, maar lijkt me wel interessant. Ik heb wel gehoord dat zeer irritante mensen het huis uit kunnen worden gezet door de andere bewoners. Maar hoe daar de regels zijn weet ik nog niet. Ook geen idee of de bewoners tot een bepaalde datum nbog worden aangevuld ofzo... (als er iemand vrijwillig vertrekt).quote:Op donderdag 28 september 2006 00:45 schreef Gert het volgende:
Ben benieuwd welke visie de ontwikkelaars van dit quasi-nieuwe format hierover hebben
Gaat de productie helemáál niet ingrijpen in de ontwikkelingen in het huis bijvoorbeeld? Is dat al bekend?
Dus er komt een subforum?quote:Op donderdag 28 september 2006 00:39 schreef Day het volgende:
Ik erger me nu al aan die kakstem!!!
Ik hoop het van harte. In zo'n enkel topic is het vrij lastig iedereen te leren kennen. Als alle bewoners een eigen topic hebben, zoals bij BB, gaat dat toch iets makkelijker misschien. En is veel leuker natuurlijk.quote:
Dat zou dan weer botsen met het concept "Treiter-Big Brother".quote:Op donderdag 28 september 2006 00:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb ook geen flauw idee, maar lijkt me wel interessant. Ik heb wel gehoord dat zeer irritante mensen het huis uit kunnen worden gezet door de andere bewoners.
Day meldde in COS dat er "waarschijnlijk een subforum komt."quote:Op donderdag 28 september 2006 00:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik hoop het van harte. In zo'n enkel topic is het vrij lastig iedereen te leren kennen. Als alle bewoners een eigen topic hebben, zoals bij BB, gaat dat toch iets makkelijker misschien. En is veel leuker natuurlijk.
Wel waardeloos dat het samen met BB valt. Volgens mij geen goede keuze van Johnny.quote:Op donderdag 28 september 2006 00:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Day meldde in COS dat er "waarschijnlijk een subforum komt."
Lijkt me voor zo'n langlopend programma, met waarschijnlijk wel weer een vaste club streamers, op z'n minst het proberen waard.
Als het nou echt totáál niet loopt, kan het altijd weer opgenomen worden in SHO.
Ik snap daar ook weinig van.quote:Op donderdag 28 september 2006 00:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wel waardeloos dat het samen met BB valt. Volgens mij geen goede keuze van Johnny.
misschien dat het niet uitmaakt omdat DGK langer dan een jaar gaat durenquote:Op donderdag 28 september 2006 01:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik snap daar ook weinig van.
Er moét over nagedacht zijn, zou je zeggen, maar de logica ontgaat me volkomen.
Maar fans van BB zullen misschien ook DGK willen volgen en dat is best lastig. Zeker als je de streams volgt en dus steeds moet switchen.quote:Op donderdag 28 september 2006 01:05 schreef Fikkert het volgende:
[..]
misschien dat het niet uitmaakt omdat DGK langer dan een jaar gaat duren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |