abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Donald Duck held dinsdag 26 september 2006 @ 10:25:28 #226
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_42135269
denk niet dat er livestreams zijn. daarmee zouden een eigen concurrent voor het toch al niet superlopende bb creeëren.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_42135531
Maar in de zomer stond het bekend als het nieuwe treiter progamma waar mensen elkaar zouden pesten om er uit te gaan. Het enige wat ik nu nog hoor is dat ze drie jaar in dat huis zitten.
Mijn Snape wat doe je !
Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
Asperger and proud !
  dinsdag 26 september 2006 @ 13:58:37 #228
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_42140360
Het introfilmpje op www.degoudenkooi.tv is lachwekkend slecht.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_42142464
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 13:58 schreef Falco het volgende:
Het introfilmpje op www.degoudenkooi.tv is lachwekkend slecht.
Inderdaad.... niet eens een fatsoenlijke camera-behandeling...
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 26 september 2006 @ 15:31:56 #230
862 Arcee
Look closer
pi_42142636
En wat een kutmuziek erbij.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_42162031
quote:
Tranen om ’Gouden Kooi’-mama

De Gouden Kooi heeft zijn eerste tranen opgeleverd. In het weekend waarin de aspirant-miljonairs voor minimaal een jaar afscheid moesten nemen van hun familieleden, zijn ze aan de eerste verlokkingen blootgesteld. Negen bekende Nederlanders overvielen de kooibewoners tijdens hun afscheidsfeestje. Meteen meekomen in plaats van nog 24 uur samenzijn met de geliefden, betekende de mogelijkheid om een extra honderdduizend euro te verdienen.

Dat de singles daarvoor gingen, is begrijpelijk. En dat de gescheiden vader Nicolaas meteen in de gereedstaande auto stapte, is te verdedigen. Maar dat ook de 32-jarige Natasia, mama van een ernstig ziek 6-jarig zoontje en een dochtertje van negen abrupt vertrok, verbaasde zelfs de producent van het programma.

„Het was best hartverscheurend,” vertelt zij.

„Gordon was degene die daar op bezoek kwam. Natasia ging meteen mee. Haar dochtertje schreeuwde het uit van verdriet. Maar Natasia koos voor cold turkey. Zij stuurde Gordon terug om het meisje te troosten. En bleef zelf buiten wachten.”

Natasia was op het moment van de overval alleen thuis met de kinderen. Ze charterde het buurmeisje om op te passen. Haar vriend vertelt: „Ik ben gebeld en naar huis gesneld. Ik heb ook geen gelegenheid meer gehad om afscheid van Natasia te nemen. Maar ik sta helemaal achter haar beslissing. Wanneer het afscheid is, maakt niet uit. Anders was er een dag later ook gehuild. En het is heel belangrijk dat Natasia dit doet. Voor haarzelf moest er afstand van de kinderen komen, want ze heeft er de afgelopen tijd bijna te dicht op gezeten. En ik heb de kinderen uitgelegd hoe goed het is voor hun toekomst is als mama wint. De traantjes zijn intussen gedroogd. Ik denk dat de kinderen het volhouden als mama het ook volhoudt. En omgekeerd.”

Natasia zei tijdens de interviews die vooraf gingen aan het programma dat zij tijd nodig had om aan zichzelf te werken. Ze voelt zich ’moe’ van het zorgen voor de kinderen. Haar zoontje heeft een levertransplantatie gehad en daardoor is Natasia de afgelopen jaren bijna niet aan zichzelf toegekomen. Wel gaf ze aan De Gouden Kooi direct te zullen verlaten als haar zoontje medisch behoefte heeft aan een stuk van haar lever. Natasia: „Dan ben ik er natuurlijk wel. Maar nu zijn de kinderen bij mijn vriend in goede handen.” De vriend, die overigens niet de vader is van haar kinderen, is voorlopig ingetrokken in het huis van Natasia, waar hij samen met haar zus voor hen zorgt.

De mama heeft het, nadat zij toch ook flink wat tranen moest wegslikken, intussen erg fijn in de villa. Nadat ze gisteren had gesport met personal trainer Carlos, hield ze zich bezig met het beoordelen van de capaciteiten van de huishoudsters, die bij de villa solliciteerden.
pi_42162687
Eerlijk gezegd -als ik dit zo lees- vind ik het allemaal wat eng, ik krijg er zo'n naar gevoel bij.
pi_42163346
Nena: "op kantoor werken vind ik niks, dan maar een paar jaar in de gouden kooi".

FF serieus wat had Nena op kantoor willen doen? De hele dag onder het bureau zitten? Ze kan toch niks?

Er moeten nu wel gruwelijke en afschuwelijke spelletjes gespeeld worden in die kooi, want wanneer er geen levens verwoest worden, dan kijkt er geen hond.

En de volgende real-life-show moet weer een stapje verder gaan want wij wennen heel snel en zijn snel verveeld
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_42163391
Pff ik snap niet dat mensen hier uberhaupt aan mee willen doen, ik wed dat 4 van hen er een pest-trauma aan over gaat houden... En die moeder heeft een ziek zoontje.. wat als die ineens zieker wordt? Ik zou het niet kunnen in elk geval
pi_42172079
Ik ben benieuwd hoelang dit programma blijf lopen/bestaan een jaar is wel erg lang
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
pi_42172473
Het gaat gewoon net zo lang door tot er 1 iemand overblijft toch? Volgens mij kan dat lang gaan duren aangezien iedereen die villa wel wil, maar aan de andere kant hangt het af van hoe erg er getreiterd wordt
  woensdag 27 september 2006 @ 16:45:02 #238
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_42172651
tot kerst zal het goed gaan maar daarna zullen veel mensen niet meer kijken gok ik.
ik ben na bb1 al opgehouden... beetje mensen kijken die lui worden en alleen maar aan geld en roem denken
The girl that lost her mind
  woensdag 27 september 2006 @ 17:54:25 #239
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_42174478
Ze zitten dus al vanaf maandag in die villa?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! İgolfer
pi_42174612
Het lijkt me wel dat als je het eenmaal bijv. een halfjaar in die kooi kan uithouden, dan dan 1 jaar, of 2 jaar etc. ook wel lukt. Op een gegeven moment kom je over dat moeilijke punt heen en dan zal het heel lang duren voor er iemand uitgaat. Het zou me dan ook niet verbazen als we na 1,5 jaar nog geen winnaar hebben.
  Donald Duck held woensdag 27 september 2006 @ 18:43:12 #241
46149 __Saviour__
pi_42175645
de streams zijn nu dus online. rare zet van talpa, bb loopt nog volop
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
  woensdag 27 september 2006 @ 20:33:43 #242
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_42179204
De streams zijn vanavond begonnen inderdaad

Ik heb vanmiddag nog gekeken en toen was er nog niets te zien, nét keek ik en de streams draaiden al. Heel vreemd.
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_42180244
Wel lollig vind ik het. Brian heeft al 50.000 euro verdiend maar het is wel nog wat ingewikkeld met contactpunten en het verhandelen van uitnodigingen enzo. Maar ik ga zondag wel naar de Kick off kijken, maar ik hou het nooit vol om iets te blijven kijken, dus ik zie wel.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 27 september 2006 @ 21:38:46 #244
862 Arcee
Look closer
pi_42181082
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  woensdag 27 september 2006 @ 21:51:54 #245
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_42181543
quote:
Op woensdag 27 september 2006 21:38 schreef Arcee het volgende:
De streams: http://www.nowlive.eu/DGK
BB met een écht zwembad.

Ik heb er gewoon de kracht niet voor
Erst kommt das Fressen und dann kommt die Moral
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 27 september 2006 @ 21:55:40 #246
862 Arcee
Look closer
pi_42181703
Ga je niet kijken, Wick?

Ik wil 't toch wel een kans geven. Wie weet wordt 't wel knéttersuccesvol.
  woensdag 27 september 2006 @ 22:06:25 #247
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_42182171
quote:
Op woensdag 27 september 2006 21:55 schreef Arcee het volgende:
Ga je niet kijken, Wick?
Misschien eens een uitzending hier of daar. De streams niet.
quote:
Ik wil 't toch wel een kans geven. Wie weet wordt 't wel knéttersuccesvol.
Eerder net zo slecht camp als HBB
Erst kommt das Fressen und dann kommt die Moral
  Donald Duck held woensdag 27 september 2006 @ 22:10:22 #248
46149 __Saviour__
pi_42182340
het concept op zich is gaaf. alleen zal het gaan lijden aan de talpa=kut mentaliteit.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
  woensdag 27 september 2006 @ 22:10:30 #249
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_42182346
Ik ga de laatste maand wel kijken of zo...
Oh shit, ze weten nog niet wanneer het einde is!
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  woensdag 27 september 2006 @ 22:28:00 #250
16701 scanman01
Today's a good day
pi_42183060
quote:
Op woensdag 27 september 2006 21:38 schreef Arcee het volgende:
De streams: http://www.nowlive.eu/DGK
Thanks

Kan dit programma niet ook een eigen forum krijgen? Het kan best interessant worden.
My soul is painted like the wings of butterflies
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')