Kan prima bij big brother in het subforum...quote:
Een soort Big Brother, alleen speelt het zich af in een luxueuze villa en zitten de mensen er voor onbepaalde tijd in. Wie als laatste overblijft, krijgt een geldprijs... Deze show is in het begin van het jaar in het nieuws gekomen onder de noemer "treitershow", omdat het treiteren en terroriseren van je medebewoners een van de manieren is om ze te laten vertrekken (al loop je daarmee wel het risico om gestraft te worden, geloof ik)quote:Op woensdag 27 september 2006 22:32 schreef ehqo het volgende:
Wat voor 'vernieuwend' concept hebben ze nu bedacht?
Ah is dat dit. Ik dacht dat dat niet doorging, of hebben ze het concept aangepast?quote:Op woensdag 27 september 2006 22:35 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Een soort Big Brother, alleen speelt het zich af in een luxueuze villa en zitten de mensen er voor onbepaalde tijd in. Wie als laatste overblijft, krijgt een geldprijs... Deze show is in het begin van het jaar in het nieuws gekomen onder de noemer "treitershow", omdat het treiteren en terroriseren van je medebewoners een van de manieren is om ze te laten vertrekken (al loop je daarmee wel het risico om gestraft te worden, geloof ik)
Ik ga er een derde beeldscherm bij zetten, geloof ik!quote:Op woensdag 27 september 2006 21:25 schreef Inca het volgende:
http://www.nowlive.eu/DGK
Voor mensen die daar ook willen meekijken.
Lekker hoor!quote:Op woensdag 27 september 2006 21:45 schreef Asskicker14 het volgende:
Jezus. Wat een villa is dat zeg.
Ik zou daar zonder enige moeite jaren kunnen doorbrengen hoor, zolang je onbeperkt van de tuin gebruik mag maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |