Kijk eens in FB.quote:Op woensdag 27 september 2006 22:28 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Kan dit programma niet ook een eigen forum krijgen? Het kan best interessant worden.
Zo ken ik je weerquote:Op woensdag 27 september 2006 22:29 schreef scanman01 het volgende:
Ook meteen al bloot in beeld.
Was een blote meneer. Dus misschien iets voor jouquote:Op woensdag 27 september 2006 22:33 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Zo ken ik je weer![]()
Enne... Wie willen er een Gouden kooi forum.
Ah, de ex-voetbalsamenwonendequote:Op woensdag 27 september 2006 22:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Was een blote meneer. Dus misschien iets voor jou
Deze dame ziet er aardig uit trouwens
[afbeelding]
Thanks. Ik zie soms door de bomen het bos niet meer hier op fok.quote:Op woensdag 27 september 2006 22:42 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ah, de ex-voetbalsamenwonende![]()
Misschien kun je hier beter terecht met je caps? De Gouden Kooi is open
Vooralsnog lopen de topics hier in SHO.quote:Op woensdag 27 september 2006 22:42 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Misschien kun je hier beter terecht met je caps? De Gouden Kooi is open
Eindelijk gevonden, ik moest serieus zoeken.quote:Op woensdag 27 september 2006 22:48 schreef static het volgende:
[..]
Vooralsnog lopen de topics hier in SHO.
Dan gaat er één uit.... de ander wint... en de eerste trekt er weer bij in.quote:Op woensdag 27 september 2006 23:11 schreef teamlead het volgende:
wat gebeurt er trouwens als dalijk 2 bewoners een relatie krijgen en gezellig samen in dat huis blijven zittenUiteindelijk is het toch de bedoeling dat er 1 overblijft?
Komt omdat de titel een tijd terug is gewijzigd, dat wordt niet geindexeerd.quote:Op woensdag 27 september 2006 23:08 schreef Harrie het volgende:
[..]
Eindelijk gevonden, ik moest serieus zoeken.
Meer een kruising tussen Janine en Chantalquote:Op donderdag 28 september 2006 00:18 schreef Fikkert het volgende:
loopt daar nou een kruising tussen janine en tanja ???
edit: met een vleugje hilde
maar ze is wel zwanger... of niet ?quote:Op donderdag 28 september 2006 00:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Meer een kruising tussen Janine en Chantal...
Janine omdat ze ook donker is... en Chantal omdat ze ook zo'n uitbundige lach heeft.
Het schijnt dat je gewoon een prostitue of een gigolo mag bestellen.quote:Op donderdag 28 september 2006 00:27 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb trouwens wel een paar vragen. Als deze mensen een paar jaar in het huis blijven,hoe zit dat dan met liefde en seks enzo. Zezullen dan dus wel bijna verliefd moeten worden op en seks moeten heben met één van de andere bewoners. Ik neem niet aan dat iemand jaren zonder seks kan. Dat kan nog zeer wanhopige beelden gaan opleveren na bv een half jaar. Als iemand niet in de smaak valt bij de mannen of de vrouwen, ben je dus zwaar de klos.
whoow... deze dame is 32 lees ik net, zou je niet zeggenquote:Op woensdag 27 september 2006 22:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Was een blote meneer. Dus misschien iets voor jou
Deze dame ziet er aardig uit trouwens
[afbeelding]
Dat heb ik ook gelezen ja.quote:Op donderdag 28 september 2006 00:34 schreef APK het volgende:
[..]
Het schijnt dat je gewoon een prostitue of een gigolo mag bestellen.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |