abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 28 september 2006 @ 01:09:12 #1
16701 scanman01
Today's a good day
pi_42187914

Het wachten is op een eigen forum voor deze nieuwe reality soap. Hopelijk gaat het programma lang lopen en dan is een eigen forum wel zeer op z'n plaats.
Voor mensen die het ook willlen, geef hier je mening: Wie willen er een Gouden kooi forum.

Voor de mensen die behalve De Gouden Kooi ook nog de BB streams willen volgen, heb ik een pagina gemaakt met de twee close streams van Big Brother (1 en 3) en de twee close atreams van De Gouden Kooi (1 en 3)

Klik hieronder om zowel De Gouden Kooi als Big Brother te bekijken:

http://members.home.nl/scanman/bb&dgk.html

Wat captures tot nu toe gemaakt van de streams, die hier zijn te volgen: http://www.nowlive.eu/DGK

[ Bericht 3% gewijzigd door scanman01 op 28-09-2006 14:25:27 ]
My soul is painted like the wings of butterflies
  Moderator donderdag 28 september 2006 @ 01:10:59 #2
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_42187951
Weet je ook al namen Scan, om evt bij de foto's te zetten?
"Nederlanders koesteren hun zelfoverschatting, terwijl ze hun gebrek aan beschaving en bescheidenheid als assertiviteit vieren."
  donderdag 28 september 2006 @ 01:13:16 #3
16701 scanman01
Today's a good day
pi_42187992
quote:
Op donderdag 28 september 2006 01:10 schreef Gert het volgende:
Weet je ook al namen Scan, om evt bij de foto's te zetten?
Helaas nog niet. Ik weet dat de blonde Nena heet (was vroeger enorm Nena fan, dus die naam bleef meteen hangen).
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_42188043
namen staan op de talpa site http://www.talpa.tv/web/s(...)923/typeofpage=47019

ze gaan al naar bed
pi_42188175
Ik krijg toch echt streams van BB als ik op de link in de OP klik

Meer mensen last van? Hoe los ik dat op? Of zijn er nog andere links naar streams?
  Moderator donderdag 28 september 2006 @ 01:22:19 #6
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_42188179
quote:
Op donderdag 28 september 2006 01:13 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Helaas nog niet. Ik weet dat de blonde Nena heet (was vroeger enorm Nena fan, dus die naam bleef meteen hangen).
Ja die náám hè, die doet het 'm.

"Nederlanders koesteren hun zelfoverschatting, terwijl ze hun gebrek aan beschaving en bescheidenheid als assertiviteit vieren."
pi_42188204
Scan, wat ben je weer snel!
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
  Moderator donderdag 28 september 2006 @ 01:23:46 #8
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_42188205
quote:
Op donderdag 28 september 2006 01:22 schreef Greetings het volgende:
Meer mensen last van? Hoe los ik dat op? Of zijn er nog andere links naar streams?
http://www.garnierstreamingmedia.com/asx/talpagdk_001.asp
http://www.garnierstreamingmedia.com/asx/talpagdk_002.asp
http://www.garnierstreamingmedia.com/asx/talpagdk_003.asp
http://www.garnierstreamingmedia.com/asx/talpagdk_004.asp

Misschien handig om in vervolg deze ook in de OP te zetten.
pi_42188267
Bedankt Gert, maar is er geen site waar ik alle 4 de streams op 1 pagina kan zien?
pi_42188496
quote:
Op donderdag 28 september 2006 01:27 schreef Greetings het volgende:
Bedankt Gert, maar is er geen site waar ik alle 4 de streams op 1 pagina kan zien?
doet ie t ook niet als je http://www.nowlive.eu/DGK copieert in je adresbalk ?
pi_42188590
quote:
Op donderdag 28 september 2006 01:43 schreef Fikkert het volgende:

[..]

doet ie t ook niet als je http://www.nowlive.eu/DGK copieert in je adresbalk ?
Nee, ook dan krijg ik BB-streams
  donderdag 28 september 2006 @ 01:51:11 #12
6941 APK
Factual, I think.
pi_42188618
quote:
Op donderdag 28 september 2006 01:27 schreef Greetings het volgende:
Ik had hetzelfde, in Firefox speelt die pagina BB streams af, als je de URL in IE plakt zie je 4 streams met slapende mensen.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 28 september 2006 @ 01:51:50 #13
862 Arcee
Look closer
pi_42188627
quote:
Op donderdag 28 september 2006 01:49 schreef Greetings het volgende:
Nee, ook dan krijg ik BB-streams
Wat raar... misschien de PC eens opnieuw opstarten?
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  donderdag 28 september 2006 @ 01:58:00 #14
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_42188744
Op de site van DGK zie je precies hetzelfde, slapende mensen.

http://www.talpa.tv/web/s(...)117/typeofpage=51230
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  donderdag 28 september 2006 @ 02:04:33 #15
6941 APK
Factual, I think.
pi_42188861
quote:
Op donderdag 28 september 2006 01:58 schreef static het volgende:
Op de site van DGK zie je precies hetzelfde, slapende mensen.

http://www.talpa.tv/web/s(...)117/typeofpage=51230
Maar dus niet in Firefox.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_42188890
quote:
Op donderdag 28 september 2006 01:51 schreef APK het volgende:

[..]

Ik had hetzelfde, in Firefox speelt die pagina BB streams af, als je de URL in IE plakt zie je 4 streams met slapende mensen.
Idd..... ik zal het onthouden. Voortaan in IE doen dus
pi_42189058
Vaag... hier doet die site het prima, zowel in FF als IE.

Streamadressen die Gert postte invullen in progje BBstream werkt overigens ook perfect
pi_42189114
waar staat de rest van de info over al die mensen ?????
Die site van Talpa is gewoon zo zwaar zuig daar heb ik niet het geduld voor daar zal toch wel ergens een topic over zijn
pi_42189157
quote:
Op donderdag 28 september 2006 02:26 schreef Harrie het volgende:
waar staat de rest van de info over al die mensen ?????
Die site van Talpa is gewoon zo zwaar zuig daar heb ik niet het geduld voor daar zal toch wel ergens een topic over zijn
De bewoners
  donderdag 28 september 2006 @ 02:36:35 #20
15080 static
pi_42189223
Ik zal hem in de starpost plaatsen.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  donderdag 28 september 2006 @ 02:37:43 #21
15080 static
pi_42189238
Is te lang, dan maar hier:
quote:
John de Mol heeft gisteren de negen aspirant-miljonairs voorgesteld, die vanaf zondag bespied door honderden camera’s voor minstens één jaar gaan leven in De Gouden Kooi. Tussen de gelukszoekers die de villa met zwembad, paardenstallen en personeel gaan bewonen zitten maar liefst twee moeders en één vader. Op de vraag of zij hun kroost al die jaren (!) niet zullen missen wordt laconiek gereageerd. „Ze zitten thuis toch alleen maar te msn’en”, reageert bijvoorbeeld mama Angelique van drie tienerdochters.

Van gedumpte voetbalvrouw tot mama van tienerdochters…

Dit zijn de bewoners van ’DE GOUDEN KOOI’

MAMA ANGELIQUE
Angelique is mental coach, 17 jaar getrouwd en moeder van drie tienerdochters. Ze bewoont zelf een villa. Sterker, ze heeft drie jaar geleden geprobeerd het huis waar ze nu gaat leven te kopen. „Ik ben 44”, vertelt ze. „Tot nu toe stond mijn leven in dienst van anderen. Ik heb gedaan wat de buitenwereld van me verwachtte en kinderen opgevoed. Voor mij is dit niet de kans om geldelijk rijk te worden. Dat ben ik al.
Maar de mogelijkheid om me mentaal te verrijken. Ik wil me ontwikkelen tot een tvpersoonlijkheid als Oprah Winfrey.” Haar man zorgt in de tijd dat zij in De Gouden Kooi zit voor de dochters van 13, 15 en 16 jaar. „Ach, ons huwelijk is ook wel aan een time-out toe.”

SUPERSINGLE BART
„Ik heb een ontzettend grote kans om te winnen,” zegt de 27-jarige Hbo’er Bart. „Ik ben namelijk volkomen single en ik heb iedereen verteld dat ik zelfs als mijn ouders ziek worden er niet uit ga. Ik ben namelijk geen dokter en ook geen chirurg, dus ik kan toch niks doen. Dit is mijn kans om in één klap rijker te worden dan ik kan worden met veertig jaar werken.” Ladykiller Bart wil stoppen met roken en vijftien kilo afvallen. „Ik ga die personal trainer uitbuiten.”

DICHTER BRIAN
In De Gouden Kooi wil Brian (25) een gedichtenbundel gaan schrijven. „Ik ben geboren in Nederland en opgegroeid op Bonaire. Ik heb semi-professioneel getennist en gevoetbald, ik wil mijn leven een andere wending geven.”
Brian vreest dat hij zijn moeder het meest gaat missen. „Zij komt weer in Nederland wonen. Ik zou haar heel graag weer zien, maar kan nu voor ons alle twee een nieuwe toekomst verdienen. In de sport heb ik leren vechten en doorzetten. Mij krijgen ze er niet gemakkelijk uit.”

VOETBALVROUW NENA
Ze is 19, heeft geen beroepsopleiding genoten en houdt van een superluxe leventje. „Ik haat afwassen, ik haat huishouden en ik vind het heerlijk dat er in De Gouden Kooi veel personeel zal zijn.” Nena weet niet wat ze met haar leven zal doen maar weet wel zeker dat ze nooit ’gewoon’ in een winkel zal gaan werken zoals haar vriendinnen. De goed uitziende diva is op haar vijftiende gaan samenwonen met een voetballer, maar hij heeft haar gedumpt.

DIRECTEUR STEPHAN
De 41-jarige Stephan houdt van spelletjes. „Ik realiseer me dat je in de kooi niemand moet vertrouwen. We gaan allemaal voor de winst.” Stephan woont nu samen met een vriendin, maar het zit er dik in dat ze hem een paar jaar moet missen. „De wereld draait om geld en ik ga voor de hoofdprijs. Ik ben rijk geboren, maar toen mijn ouders gingen scheiden leefde ik met mijn moeder van de bijstand. Armoede wil ik nooit meer meemaken. Dit is mijn grote kans.”

DOCENTE EVELINE
Eveline (24) is vertrouwenspersoon van haar VMBO-leerlingen. Ze is een strenge docente, die niet tegen vloeken kan. Ook al doet ze dat in haar privé-leven wel. Eveline houdt ervan met mannen te spelen. „Ik heb er een hekel aan als iemand alleen op me afkomt om mijn mooie koppie.” En als ze drinkt, drinkt ze altijd teveel. „Mijn zus heeft me aangemeld. Volgens haar wil en kan ik zeker winnen.”

MANAGER ILONA
Van haar collega’s van de esthetische kliniek op de P.C. Hooftstraat heeft Ilona (44) met een uitbundig feest afscheid genomen. Ook haar veertien jaar jongere vriend laat ze achter. „Maar ik doe het voor ons allebei, om onze dromen te laten uitkomen. Een hotel in Spanje, bijvoorbeeld. We blijven ook op elkaar wachten, hoe lang het ook duurt.” Ilona weet al hoe ze gaat winnen: „Door mezelf te blijven. Ik heb veel discipline en ben heel stabiel. En ik ben goed in groepen, ik hou het lang vol.”

PAPA NICOLAAS
Twee dochters van 17 en 13 en een zoontje van 2 jaar moeten het de komende jaren zonder hun papa stellen. „Maar ik zie ze nu ook al heel onregelmatig, dus ik vind dat geen probleem. Hun moeders zorgen voor ze”, zegt de 39-jarige Nicolaas. Vastberaden: „Ik doe maar mee om één reden: om te winnen. Een grote droom heb ik niet, maar ik wil de rest van mijn leven financieel onafhankelijk zijn. Ik stap zeker niet op uit De Gouden Kooi.”

MAMA NATASIA
Natasia (32) is de tweede mama in de kooi. „Ik wil lekker tijd voor mezelf. Ga een cursus doen in het huis. Dat is voor de toekomst van mijn kindjes ook goed.” Natasia’s vriend, die niet de vader is van haar twee zoontjes van 9 en 5, gaat wel voor ze zorgen. „Samen met mijn zus. Komt helemaal goed.” Haar jongste zoontje heeft een levertransplantatie gehad, en de kans is er dat mama in de toekomst ook een stuk van haar lever aan hem moet afstaan. „Dan ga ik meteen het huis uit natuurlijk. Maar als hij gewoon ziek is, neemt hij maar een aspirientje”, lacht ze.

pi_42189266
Heel lief static alleen als ik er naar op zoek ga dan zoek ik naar iets van DGK-De bewoners of DGK de achtergrond informatie.

Niet naar 1 topic over een hoop gelul over een serie die nog niet begonnen is en nu al meer leeft dan BB6 ooit zal doen.

jij snapt wel wat ik bedoel

voor de snollen info
  donderdag 28 september 2006 @ 02:52:50 #23
15080 static
pi_42189379
Ik snap je wel, no problem.
pi_42192086
De streams zijn leuk om te kijken en er is al verschrikkelijk veel gebeurd zeg!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 28 september 2006 @ 09:44:05 #25
15080 static
pi_42192124
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')