quote:Op vrijdag 8 december 2006 22:55 schreef petraa het volgende:
[..]
je was net iets sneller wilde dat ook net tikken
Tijdens het 4-uurs overleg, werd er duidelijk gezegd, dat als er zo iets gebeurd je gewoon die 12 uur krijgt. En na 3 x zijn ze op en dan gaat er een ander dilemma spelen. Iedereen stemde daar mee in. En sommigen zullen niet eens die 12 uur pakken maar gelijk gaan.quote:Op vrijdag 8 december 2006 22:53 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze zich dat realiseren, dat er slechts 3 maal 12 uur wordt weggegeven. Wellicht dat ze vertrouwen op de coulance van de redactie.
Natasia mag bijvoorbeeld nu ook ineens haar kinderen met kerst laten komen.
Geen idee of je het aanmoedigend of ironisch bedoelt, maar de update was welkom.quote:
dat stond trouwens al vast. Met kerst en oud&nieuw mag van iedereen familie komen.quote:Op vrijdag 8 december 2006 22:53 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze zich dat realiseren, dat er slechts 3 maal 12 uur wordt weggegeven. Wellicht dat ze vertrouwen op de coulance van de redactie.
Natasia mag bijvoorbeeld nu ook ineens haar kinderen met kerst laten komen.
Ze gaf anders vanmorgen nog aan, dat ze omdat ze de 4 uur niet kreeg, haar kinderen niet zou zien met kerst. Ze was ook erg gelukkig toen ze het bij de testimonials te horen kreeg...quote:Op vrijdag 8 december 2006 22:56 schreef n1ek het volgende:
[..]
dat stond trouwens al vast. Met kerst en oud&nieuw mag van iedereen familie komen.
Hoe "nodig is nodig" is dus voor iedereen persoonllijk.quote:Op vrijdag 8 december 2006 22:55 schreef Sonique het volgende:
[..]
Als ik Natasia was (want dat bedoel je eigenlijk)
De vraag is 'hoe nodig is nodig'
Ik zou alleen voor sterfte de 12 uur geven. Maar zou niet de opmerking plaatsen die Natasia maakte.
Ik zie toch duidelijk een verschil tussen sterfte en familie/kindjes. Die zie je zowiezo wel als je eruit gaat, of bij contactpunten of whatever.
Dood is definitief.
Wilgo niet, die ging de 17e naar Suriname, haar kinderen wel. Maar dan zit ze met het probleem dat die kids niet altijd maar geflimd kunnen worden (leeftijd) en de tijd is korter dacht ik. Maar dat ze langs mochten komen met kerst wist ze zeker.quote:Op vrijdag 8 december 2006 22:59 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ze gaf anders vanmorgen nog aan, dat ze omdat ze de 4 uur niet kreeg, haar kinderen niet zou zien met kerst. Ze was ook erg gelukkig toen ze het bij de testimonials te horen kreeg...
Ze is blij omdat beide kinderen mogen komen, in 1e instantie had ze moeten kiezen. Omdat ze dat niet wou én omdat de kinderen 's avonds niet aanwezig mogen zijn, had ze gezegd dat ze dat niet deed.quote:Op vrijdag 8 december 2006 22:59 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ze gaf anders vanmorgen nog aan, dat ze omdat ze de 4 uur niet kreeg, haar kinderen niet zou zien met kerst. Ze was ook erg gelukkig toen ze het bij de testimonials te horen kreeg...
Kinderen maar tot 19.00 uur.quote:Op vrijdag 8 december 2006 22:56 schreef n1ek het volgende:
[..]
dat stond trouwens al vast. Met kerst en oud&nieuw mag van iedereen familie komen.
Natasia wist dat ze haar kinderen niet zou zien (was zelfs de reden om erin te gaan volgens mij). Sylvia wist niet dat haar opa zou sterven. Dat was in ieder geval geen feit. Dat van Natasia wel.quote:Op vrijdag 8 december 2006 22:59 schreef Day het volgende:
[..]
Hoe "nodig is nodig" is dus voor iedereen persoonllijk.
Voor Sylvia is dat de dood van haar opa, voor Natasia is dat het zien van haar kinderen.
Nee, Wilgo gaat er vandoor. De kids gaan naar haar zussen geloof ik.quote:Op vrijdag 8 december 2006 23:00 schreef demins het volgende:
[..]
Kinderen maar tot 19.00 uur.
Maar die kinderen zijn toch al eerder naar Suriname met Wilgo?![]()
Het komt er eigenlijk op neer dat er geen duidelijke afspraken over zo een gevoelig en belangrijk onderwerp zijn gemaakt. Want het gaat hier op 3 keer 12 uur in één jaar.quote:Op vrijdag 8 december 2006 22:59 schreef Day het volgende:
[..]
Hoe "nodig is nodig" is dus voor iedereen persoonllijk.
Voor Sylvia is dat de dood van haar opa, voor Natasia is dat het zien van haar kinderen.
Bart doet een moord voor een ontmoeting met Lesley, maar heeft wel al gezegd dat als zijn dierbaren ziek worden hij er niet uit gaat, want hij is geen dokter.
Met je 2e zin ben ik het eens (in real life), maar dit is geen realiteit. Die mensen zitten vast en hebben beperkingen.
Ironisch? Moi? Maar je sluit niet uit dat ik meen!quote:Op vrijdag 8 december 2006 22:56 schreef APK het volgende:
[..]
Geen idee of je het aanmoedigend of ironisch bedoelt, maar de update was welkom.
Bepaal jij dat?quote:Op vrijdag 8 december 2006 23:02 schreef Sonique het volgende:
[..]
Maar, genoeg over die 12 uur/4 uur gedoe. It's done.
Ze wist het wel. Ze zei het vannacht "maar dat kan ook 2 of 3 jaar duren" tegen Bart en Nelquote:Op vrijdag 8 december 2006 23:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Natasia wist dat ze haar kinderen niet zou zien (was zelfs de reden om erin te gaan volgens mij). Sylvia wist niet dat haar opa zou sterven. Dat was in ieder geval geen feit. Dat van Natasia wel.
nou, ik begin er ook een beetje mee de draad kwijt te rakenquote:Op vrijdag 8 december 2006 23:05 schreef Day het volgende:
[..]
Bepaal jij dat?
Je hebt gelijk, zoveel mensen, zoveel meningen.![]()
Dus wist ze het niet zeker. Natasia wist wel zeker dat ze haar kinderen niet meer zou kunnen zien als ze in het huis gaat. En daar komt nog bij dat ze ze met de kerst toch ziet, dus waar gaat het over.quote:Op vrijdag 8 december 2006 23:06 schreef avonne het volgende:
[..]
Ze wist het wel. Ze zei het vannacht "maar dat kan ook 2 of 3 jaar duren" tegen Bart en Nel
Dat heb ik dus ook gehoord. (twijfelde even).quote:Op vrijdag 8 december 2006 23:06 schreef avonne het volgende:
[..]
Ze wist het wel. Ze zei het vannacht "maar dat kan ook 2 of 3 jaar duren" tegen Bart en Nel
De dames brengen zo nu en dan iets naar beneden (brood een thee), maar dat is alles en volgens mij eet ze daar ook niet goed van.quote:Op vrijdag 8 december 2006 23:11 schreef farceman het volgende:
Ziet iemand Eveline weleens eten?
Ik heb begrepen dat ze op een streng dieet van ijs en candybars staat!quote:Op vrijdag 8 december 2006 23:11 schreef farceman het volgende:
Ziet iemand Eveline weleens eten?
Dat is anders idd killing voor de streams en het programma, gelukkig is er vandaag genoeg gebeurd om er een paar spetterende uitzendingen van te makenquote:Op vrijdag 8 december 2006 23:14 schreef scanman01 het volgende:
Gelukkig mogen ze niet zo vaak tv kijken
Dit is de COS hoor, niet de SCquote:
Dr is genoeg gebeurd vandaag he..quote:Op vrijdag 8 december 2006 23:14 schreef scanman01 het volgende:
d/r is ook voor ons niks aan, maarre waar is natasia ??? Ik mis haarquote:Op vrijdag 8 december 2006 23:16 schreef n1ek het volgende:
[..]
Dr is genoeg gebeurd vandaag he..dat van die mysterieuze brief lijkt al wel 3 dagen geleden.
Ik zou ook wel ff een uurtje tv willen kijken na zo'n dag
maar ik snap dat er voor ons niks aan is.
Die ligt met haar hoofd in de oven...quote:Op vrijdag 8 december 2006 23:18 schreef petraa het volgende:
[..]
d/r is ook voor ons niks aan, maarre waar is natasia ??? Ik mis haar![]()
Dat is goed nieuws!quote:Op vrijdag 8 december 2006 23:21 schreef Sonique het volgende:
[..]
Die ligt met haar hoofd in de oven...
(tis een elektrische trouwens)
Zo kan die wel weer!quote:Op vrijdag 8 december 2006 23:21 schreef Sonique het volgende:
[..]
Die ligt met haar hoofd in de oven...
(tis een elektrische trouwens)
Ik kan me Natasia in de rol van Linda wel voorstellen, hoor!quote:Op vrijdag 8 december 2006 23:26 schreef Sonique het volgende:
[..]
Een HOERENFEEST!!!
oh nee, is een ander programma...![]()
Ik ben juist blij met even een half uur pauze voor ons screamers, pfffft...quote:Op vrijdag 8 december 2006 23:14 schreef scanman01 het volgende:
Er is al 'afgesproken' om haar bij de volgende stemronde eruit te gooien.quote:Op vrijdag 8 december 2006 23:26 schreef farceman het volgende:
Zou zeggen laat eveline gaan er breng er vers bloed in, anders wordt ze eruit gestemd en wordt het weer rustiger
Ik vraag me af hoe ze (de redactie en makers van het programma) dat gaan opvangen als er straks nog maar een paar bewoners zijn....dan krijg je BB tafrelen en dus saaiheid (op het einde) lijkt mijquote:Op vrijdag 8 december 2006 23:26 schreef farceman het volgende:
Zou zeggen laat eveline gaan er breng er vers bloed in, anders wordt ze eruit gestemd en wordt het weer rustiger
Neehoor is ook officiëel weggestemd, maar dan door de populariteitspollquote:Op vrijdag 8 december 2006 23:29 schreef happyme28 het volgende:
Er mag nog steeds iemand komen voor Angelique volgens mij.
Dat bepaal ik zelf wel, Demins.quote:
Wát bepaal je zelf wel, Day!quote:Op vrijdag 8 december 2006 23:30 schreef Day het volgende:
[..]
Dat bepaal ik zelf wel, Demins.![]()
Er zijn grenzen. Mocht je problemen hebben met mijn modden, weet je waar je terecht kunt!
Hou je rustig,anders wordt je straks gebloktquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |