Ik weet niet of het een formele deal was, maar het is gezegd en iedereen was het er mee eens! (Behalve Nath, want het was voor zijn tijd)quote:Op vrijdag 8 december 2006 22:39 schreef Sonique het volgende:
[..]
Hoe kan Nathanael er dan niet mee eens zijn? Als er nooit een deal was...
Er is onder de bewoners nooit afgesproken dat als er dierbare overlijdt men dan automatisch die 12 uur krijgt.quote:Op vrijdag 8 december 2006 22:39 schreef Sonique het volgende:
[..]
Hoe kan Nathanael er dan niet mee eens zijn? Als er nooit een deal was...
Ik hoop het nietquote:Op vrijdag 8 december 2006 22:41 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Maar ik gok dat ze 'm er toch aan het eind van de maand uit gaan stemmen. Unaniem![]()
De issue van Sylvia gaat over de uitspraak van Natasia, en gaat niet over het wel of niet geven van 12 uur etc etc...quote:Op vrijdag 8 december 2006 22:38 schreef Day het volgende:
[..]
Ze maakt er nu zelf een issue van door te zeggen dat Natasia die vergelijking kan maken.
Maar zij kan helemaal niet voor Natasia bepalen wat wel en niet belangrijk is voor Natasia.
Dat zeg ik...quote:Op vrijdag 8 december 2006 22:41 schreef demins het volgende:
[..]
Ik weet niet of het een formele deal was, maar het is gezegd en iedereen was het er mee eens! (Behalve Nath, want het was voor zijn tijd)
Kan me herinnenren over 2de ring 12 uur, en eerste ring zouden sommige zelf vrijwillig opstappen.quote:Op vrijdag 8 december 2006 22:41 schreef Day het volgende:
[..]
Er is onder de bewoners nooit afgesproken dat als er dierbare overlijdt men dan automatisch die 12 uur krijgt.
Ze hebben maar 3 x 12 uur, hè? En hebben allemaal hun eigen reden waarom ze die zouden willen gebruiken.
woensdag of donderdag tijdens de 4-uurs discussie op de bankquote:Op vrijdag 8 december 2006 22:41 schreef demins het volgende:
[..]
Ik weet niet of het een formele deal was, maar het is gezegd en iedereen was het er mee eens! (Behalve Nath, want het was voor zijn tijd)
Laat ze even FOK-ken..quote:Op vrijdag 8 december 2006 22:47 schreef avonne het volgende:
Zeg , redactie, kunnnen die pc's eens uit?
Het wordt vervelend
Vraagje!quote:Op vrijdag 8 december 2006 22:44 schreef Sonique het volgende:
[..]
Kan me herinnenren over 2de ring 12 uur, en eerste ring zouden sommige zelf vrijwillig opstappen.
Het was ook niet een formele deal, maar een mondelinge aanname zeg maar
Ja tuurlijk, want meneer heeft gemerkt dat Nena toch wel belangijk is voor Bart. Dus hij moet haar te vriend houden.quote:
Nostalgist!quote:Op vrijdag 8 december 2006 22:51 schreef APK het volgende:
Heeft iemand nog een update over de afgelopen uren?
Dan ben ik niet te beroerd om het te copy/pasten naar het update-topic.
Mijn held!quote:Op vrijdag 8 december 2006 22:51 schreef APK het volgende:
Heeft iemand nog een update over de afgelopen uren?
Dan ben ik niet te beroerd om het te copy/pasten naar het update-topic.
Ik weet niet of ze zich dat realiseren, dat er slechts 3 maal 12 uur wordt weggegeven. Wellicht dat ze vertrouwen op de coulance van de redactie.quote:Op vrijdag 8 december 2006 22:48 schreef Day het volgende:
[..]
Vraagje!
Jij zit in dat huis en je hebt een partnerthuis, waar je graag die 12 uur voor wil gebruiken als er iets mee aan de hand is.
Er zijn maar 3 x 12 uur te vergeven.
Geef jij dan klakkeloos die 3 keer 12 uur weg als een ander die nodig heeft. Of heb je zoiets van: wacht effe, er kan een keer komen dat ik ze nodig hebt, ik moet hier goed over na denken?
Het is dat ik het die kinderen gun, anders zou ik hier ook ontploft zijn!quote:Op vrijdag 8 december 2006 22:53 schreef Nostalgist het volgende:
Natasia mag bijvoorbeeld nu ook ineens haar kinderen met kerst laten komen.
je was net iets sneller wilde dat ook net tikkenquote:Op vrijdag 8 december 2006 22:54 schreef demins het volgende:
[..]
Het is dat ik het die kinderen gun, anders zou ik hier ook ontploft zijn!![]()
Als ik Natasia was (want dat bedoel je eigenlijkquote:Op vrijdag 8 december 2006 22:48 schreef Day het volgende:
[..]
Vraagje!
Jij zit in dat huis en je hebt een partnerthuis, waar je graag die 12 uur voor wil gebruiken als er iets mee aan de hand is.
Er zijn maar 3 x 12 uur te vergeven.
Geef jij dan klakkeloos die 3 keer 12 uur weg als een ander die nodig heeft. Of heb je zoiets van: wacht effe, er kan een keer komen dat ik ze nodig hebt, ik moet hier goed over na denken?
Het was even rustig.....quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |