ze zei 'je kiest er niet voor dat mijn opa dood gaat' en daar bedoelt ze de uitspraak van Natasia mee.quote:Op vrijdag 8 december 2006 22:24 schreef avonne het volgende:
Hoho, Sylvia
"Ik heb er niet voor gekozen dat mijn opa dood gaat"
dat is net zo goed iets wat je overdacht hebt voor je het huis inging.
Dat heb je vannacht nog gezegd
Brianquote:Op vrijdag 8 december 2006 22:27 schreef LekkerSimpel het volgende:
Tegen wie praat Natasiaaaaa? Is dit een one-woman show? Ze kijkt continue in de camera....
Ach in 3 weken kan er nog héél veel gebeurenquote:Op vrijdag 8 december 2006 22:29 schreef avonne het volgende:
pffft.... het worden nog 3 lange weken voor we weten wie er voor de bijl gaat
Absoluut gelijk, maar er is ook nog iets als fatsoen, en die norm is door haar ruimschoots overtreden....quote:Op vrijdag 8 december 2006 22:28 schreef Day het volgende:
En toch klopt de gedachtegang van die gasten niet.
Ze hebben er alle 8 voor gekozen om in dat huis te zitten
En ze hebben allemaal hun eigen reden om dat huis (voor even) te verlaten.
Voor Natasia is dat d'r kids + Wilgo
Voor Syl dus d'r opa
Voor Bart is het Lesley.
De redenen zijn gelijk!!!!!
Natasia hoeft dus, in principe die uren niet aan Sylvia te gunnen, want zij heeft er inderdaad zelf voor gekozen om in dat huis te zitten. Dat er iemand dood is betekent niet dat je er dus automatisch recht op hebt.
Wel als dat een deal is en iedereen het daar mee eens is, en die deal was al gesloten tussen de bewoners voordat dit gaande wasquote:Op vrijdag 8 december 2006 22:28 schreef Day het volgende:
Voor Syl dus d'r opa
Voor Bart is het Lesley.
Natasia hoeft dus, in principe die uren niet aan Sylvia te gunnen, want zij heeft er inderdaad zelf voor gekozen om in dat huis te zitten. Dat er iemand dood is betekent niet dat je er dus automatisch recht op hebt.
Ik meen dat Nel een paar keer gezegd heeft dat hij niemand die 12 uur guntquote:Op vrijdag 8 december 2006 22:28 schreef Day het volgende:
-knip-
Dat er iemand dood is betekent niet dat je er dus automatisch recht op hebt.
Sylvia wist dat het slecht met haar opa ging, hoor. Ze had er dus voor kunnen kiezen om dat huis niet in te gaan.quote:Op vrijdag 8 december 2006 22:27 schreef Sonique het volgende:
[..]
ze zei 'je kiest er niet voor dat mijn opa dood gaat' en daar bedoelt ze de uitspraak van Natasia mee.
Volgens mij was Nel er op tegen gisterenquote:Op vrijdag 8 december 2006 22:30 schreef Sonique het volgende:
[..]
Wel als dat een iedereen het daar mee eens is, en die deal was al gesloten tussen de bewoners.
(Gaat er iemand dood, dan krijg je de 12 uur)
Dat is waar, maar je vergeet de menselijke maat...quote:Op vrijdag 8 december 2006 22:28 schreef Day het volgende:
Voor Syl dus d'r opa
Voor Bart is het Lesley.
Nathanael heeft ook niet die deal gemaakt met de bewoners. Die is er later bij gekomen.quote:Op vrijdag 8 december 2006 22:31 schreef avonne het volgende:
[..]
Ik meen dat Nel een paar keer gezegd heeft dat hij niemand nooit niet die 12 uur gunt
"ik zou er nooit om vragen, dan ga ik eruit" en zo
Nee, dat is het niet, want ze zei gelijk: als Sylvia die uren nodig heeft mag ze gaan.quote:Op vrijdag 8 december 2006 22:30 schreef Spike-man het volgende:
[..]
Absoluut gelijk, maar er is ook nog iets als fatsoen, en die norm is door haar ruimschoots overtreden....
ze heeft ook gezegt dat bij sterfte ze niet naar huis zou gaan.quote:Op vrijdag 8 december 2006 22:31 schreef Day het volgende:
[..]
Sylvia wist dat het slecht met haar opa ging, hoor. Ze had er dus voor kunnen kiezen om dat huis niet in te gaan.
Die deal is nooit gemaakt!quote:Op vrijdag 8 december 2006 22:33 schreef Sonique het volgende:
[..]
Nathanael heeft ook niet die deal gemaakt met de bewoners. Die is er later bij gekomen.
'niemand nooit' is iedereen altijd hequote:Op vrijdag 8 december 2006 22:31 schreef avonne het volgende:
[..]
Ik meen dat Nel een paar keer gezegd heeft dat hij niemand die 12 uur gunt
"ik zou er nooit om vragen, dan ga ik eruit" en zo
Als ze zich eventjes niet onder controle heeft, is het inderdaad niet zo'n bitch!quote:Op vrijdag 8 december 2006 22:35 schreef Day het volgende:
[..]
Nee, dat is het niet, want ze zei gelijk: als Sylvia die uren nodig heeft mag ze gaan.
Toen Nena met haar nichtje zat was zij de 1e die zei: ga naar je nichtje, je krijgt van mij zo die 12 uur.
Toen ze doorhad dat Ilona zich echt rot voelde om die punten was zij de enige die zei:: je krijgt van mij die punten
Toen Nicolaas die 5000 euro wou was zij de 1e die zij: neem jij ze maar.
M.a.w. het is een bitch, de God-opmerking was totaal misplaatst, maar ze is niet zo harteloos als NL en Bart nu van haar aan het maken zijn.
lezen... er stond niemand nooit niet = niemand ooitquote:Op vrijdag 8 december 2006 22:36 schreef D.Rose het volgende:
[..]
'niemand nooit' is iedereen altijd he
Ze maakt er nu zelf een issue van door te zeggen dat Natasia die vergelijking kan maken.quote:Op vrijdag 8 december 2006 22:36 schreef Sonique het volgende:
[..]
ze heeft ook gezegt dat bij sterfte ze niet naar huis zou gaan.
Dus DIE discussie over of ze wel of geen recht etc etc, gaat nerfgens over eigenlijk. Ze heeft nooit wat geeist. De andere bewoners maken er zo'n probleem van
In die opmerking kan ik me (gedeeltelijk) wel vinden, andere bewoners grijpen deze gelegenheid natuurlijk aan om de positie van Natasia de ondermijnen.quote:Op vrijdag 8 december 2006 22:35 schreef Day het volgende:
[..]
Nee, dat is het niet, want ze zei gelijk: als Sylvia die uren nodig heeft mag ze gaan.
Toen Nena met haar nichtje zat was zij de 1e die zei: ga naar je nichtje, je krijgt van mij zo die 12 uur.
Toen ze doorhad dat Ilona zich echt rot voelde om die punten was zij de enige die zei:: je krijgt van mij die punten
Toen Nicolaas die 5000 euro wou was zij de 1e die zij: neem jij ze maar.
M.a.w. het is een bitch, de God-opmerking was totaal misplaatst, maar ze is niet zo harteloos als NL en Bart nu van haar aan het maken zijn.
Maar ik gok dat ze 'm er toch aan het eind van de maand uit gaan stemmen. Unaniemquote:Op vrijdag 8 december 2006 22:22 schreef Sonique het volgende:
Check hoe de groep aan NL hangt nu...
Alles wat nu gaande is komt vauit NL
Geniaal is dit!
Ik weet niet of het een formele deal was, maar het is gezegd en iedereen was het er mee eens! (Behalve Nath, want het was voor zijn tijd)quote:Op vrijdag 8 december 2006 22:39 schreef Sonique het volgende:
[..]
Hoe kan Nathanael er dan niet mee eens zijn? Als er nooit een deal was...
Er is onder de bewoners nooit afgesproken dat als er dierbare overlijdt men dan automatisch die 12 uur krijgt.quote:Op vrijdag 8 december 2006 22:39 schreef Sonique het volgende:
[..]
Hoe kan Nathanael er dan niet mee eens zijn? Als er nooit een deal was...
Ik hoop het nietquote:Op vrijdag 8 december 2006 22:41 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Maar ik gok dat ze 'm er toch aan het eind van de maand uit gaan stemmen. Unaniem![]()
De issue van Sylvia gaat over de uitspraak van Natasia, en gaat niet over het wel of niet geven van 12 uur etc etc...quote:Op vrijdag 8 december 2006 22:38 schreef Day het volgende:
[..]
Ze maakt er nu zelf een issue van door te zeggen dat Natasia die vergelijking kan maken.
Maar zij kan helemaal niet voor Natasia bepalen wat wel en niet belangrijk is voor Natasia.
Dat zeg ik...quote:Op vrijdag 8 december 2006 22:41 schreef demins het volgende:
[..]
Ik weet niet of het een formele deal was, maar het is gezegd en iedereen was het er mee eens! (Behalve Nath, want het was voor zijn tijd)
Kan me herinnenren over 2de ring 12 uur, en eerste ring zouden sommige zelf vrijwillig opstappen.quote:Op vrijdag 8 december 2006 22:41 schreef Day het volgende:
[..]
Er is onder de bewoners nooit afgesproken dat als er dierbare overlijdt men dan automatisch die 12 uur krijgt.
Ze hebben maar 3 x 12 uur, hè? En hebben allemaal hun eigen reden waarom ze die zouden willen gebruiken.
woensdag of donderdag tijdens de 4-uurs discussie op de bankquote:Op vrijdag 8 december 2006 22:41 schreef demins het volgende:
[..]
Ik weet niet of het een formele deal was, maar het is gezegd en iedereen was het er mee eens! (Behalve Nath, want het was voor zijn tijd)
Laat ze even FOK-ken..quote:Op vrijdag 8 december 2006 22:47 schreef avonne het volgende:
Zeg , redactie, kunnnen die pc's eens uit?
Het wordt vervelend
Vraagje!quote:Op vrijdag 8 december 2006 22:44 schreef Sonique het volgende:
[..]
Kan me herinnenren over 2de ring 12 uur, en eerste ring zouden sommige zelf vrijwillig opstappen.
Het was ook niet een formele deal, maar een mondelinge aanname zeg maar
Ja tuurlijk, want meneer heeft gemerkt dat Nena toch wel belangijk is voor Bart. Dus hij moet haar te vriend houden.quote:
Nostalgist!quote:Op vrijdag 8 december 2006 22:51 schreef APK het volgende:
Heeft iemand nog een update over de afgelopen uren?
Dan ben ik niet te beroerd om het te copy/pasten naar het update-topic.
Mijn held!quote:Op vrijdag 8 december 2006 22:51 schreef APK het volgende:
Heeft iemand nog een update over de afgelopen uren?
Dan ben ik niet te beroerd om het te copy/pasten naar het update-topic.
Ik weet niet of ze zich dat realiseren, dat er slechts 3 maal 12 uur wordt weggegeven. Wellicht dat ze vertrouwen op de coulance van de redactie.quote:Op vrijdag 8 december 2006 22:48 schreef Day het volgende:
[..]
Vraagje!
Jij zit in dat huis en je hebt een partnerthuis, waar je graag die 12 uur voor wil gebruiken als er iets mee aan de hand is.
Er zijn maar 3 x 12 uur te vergeven.
Geef jij dan klakkeloos die 3 keer 12 uur weg als een ander die nodig heeft. Of heb je zoiets van: wacht effe, er kan een keer komen dat ik ze nodig hebt, ik moet hier goed over na denken?
Het is dat ik het die kinderen gun, anders zou ik hier ook ontploft zijn!quote:Op vrijdag 8 december 2006 22:53 schreef Nostalgist het volgende:
Natasia mag bijvoorbeeld nu ook ineens haar kinderen met kerst laten komen.
je was net iets sneller wilde dat ook net tikkenquote:Op vrijdag 8 december 2006 22:54 schreef demins het volgende:
[..]
Het is dat ik het die kinderen gun, anders zou ik hier ook ontploft zijn!![]()
Als ik Natasia was (want dat bedoel je eigenlijkquote:Op vrijdag 8 december 2006 22:48 schreef Day het volgende:
[..]
Vraagje!
Jij zit in dat huis en je hebt een partnerthuis, waar je graag die 12 uur voor wil gebruiken als er iets mee aan de hand is.
Er zijn maar 3 x 12 uur te vergeven.
Geef jij dan klakkeloos die 3 keer 12 uur weg als een ander die nodig heeft. Of heb je zoiets van: wacht effe, er kan een keer komen dat ik ze nodig hebt, ik moet hier goed over na denken?
Het was even rustig.....quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |