Ik vond het onbeschoft van Natel dat hij ongevraagd een privé gesprek kwam binnenvallen en weigerde weg te gaan.quote:Op vrijdag 8 december 2006 22:07 schreef Sonique het volgende:
[..]
Huh?
in welke wereld leef jij?
Je bedoelt Natasia hoop ik toch?
ja onbeschoft is het zeker maar wel het spel.. dit is toch waar iedereen op zit te wachtenquote:Op vrijdag 8 december 2006 22:11 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ik vond het onbeschoft van Natel dat hij ongevraagd een privé gesprek kwam binnenvallen en weigerde weg te gaan.
precies, ik heb het toch echt gehoordquote:Op vrijdag 8 december 2006 22:14 schreef Kaleddis het volgende:
Wat bedoeld Natasia toch ? Alle wordt opgeblazen wat ik zeg![]()
Ze zegt het toch ? En daar wordt ze mee geconfronteerd. That's it.
Nou, ik snap het wel, hoor. Van Natasia. Als je kwaad ben dan flap je er wel eens wat uit.quote:Op vrijdag 8 december 2006 22:14 schreef Kaleddis het volgende:
Wat bedoeld Natasia toch ? Alle wordt opgeblazen wat ik zeg![]()
Ze zegt het toch ? En daar wordt ze mee geconfronteerd. That's it.
quote:Op vrijdag 8 december 2006 22:16 schreef demins het volgende:
Als God bestaat sterft Narasia Neurosia vanavond nog!![]()
Avonne, dankjewel!quote:Op vrijdag 8 december 2006 22:17 schreef avonne het volgende:
[..]
Nou, ik snap het wel, hoor. Van Natasia. Als je kwaad ben dan flap je er wel eens wat uit.
En het is ook waar dat ze die 12 uur wel wilde geven
Maar Sylvia heeft ook gelijk dat Natasia eens moet opletten met wat ze er uitflapt
ze is er van overtuigd dat ze het niet gezegd heeft, dat vrij ernstig want ze heeft het wel gezegd. Daar wordt ze op aangesproken, op die uitspraak, en als niemand anders wat had gezegd had ze nooit haar excuus aangeboden.quote:Op vrijdag 8 december 2006 22:17 schreef avonne het volgende:
[..]
Nou, ik snap het wel, hoor. Van Natasia. Als je kwaad ben dan flap je er wel eens wat uit.
Maar Sylvia heeft ook gelijk dat Natasia eens moet opletten met wat ze er uitflapt
klopt ook wel, maar Natas heeft al een aardig track record opgebouwd....quote:Op vrijdag 8 december 2006 22:17 schreef avonne het volgende:
[..]
Natasia flapt er idd vanalles uit als ze boos is, waarom denk je dat Nathanael zo reageerd?quote:Op vrijdag 8 december 2006 22:17 schreef avonne het volgende:
[..]
Ja echt heerlijkquote:Op vrijdag 8 december 2006 22:22 schreef Sonique het volgende:
Check hoe de groep aan NL hangt nu...
Geniaal is dit!
scherm aan de muur ja waar Syl zelf ook heen keek...quote:Op vrijdag 8 december 2006 22:22 schreef avonne het volgende:
Hoe weet Bart dat Syls microfoon niet goed zit?
oja... chatten
heel erg, en dat bewijst mijn theorie dat het allemaal in zijn plannetje past wat er vandaag gebeurd.quote:Op vrijdag 8 december 2006 22:11 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ik vond het onbeschoft van Natel dat hij ongevraagd een privé gesprek kwam binnenvallen en weigerde weg te gaan.
Ja, Brian heeft het flink gehad vandaag.quote:Op vrijdag 8 december 2006 22:22 schreef Gigageil het volgende:
Brian begint ook moe te worden van die feeks.....hij wil niet tussen twee vuren zitten ,maar zij betrekt hem er steeds weer bij .....dat doet ze ook niet goed.....![]()
ik ook nietquote:Op vrijdag 8 december 2006 22:16 schreef avonne het volgende:
ik kan WEEER niet kiezen tussen de streams
Hij is eventjes mijn held!quote:Op vrijdag 8 december 2006 22:22 schreef Sonique het volgende:
Check hoe de groep aan NL hangt nu...
Alles wat nu gaande is komt vauit NL
Geniaal is dit!
Het zou leuker zijn als de redactie laat zien wat Bart en Nel tegen Sylvia hebben gezegd vannachtquote:Op vrijdag 8 december 2006 22:14 schreef Tamaartje het volgende:
Het zou leuk zijn als de Redactie het straks even op de bank aan iedereen laat zien wat Natasia nu écht gezegd heeft![]()
(TIP!)
Laten we er dan gelijk een leuke compilatie van makenquote:Op vrijdag 8 december 2006 22:25 schreef avonne het volgende:
[..]
Het zou leuker zijn als de redactie laat zien wat Bart en Nel tegen Sylvia hebben gezegd vannacht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |