Dat is anders idd killing voor de streams en het programma, gelukkig is er vandaag genoeg gebeurd om er een paar spetterende uitzendingen van te makenquote:Op vrijdag 8 december 2006 23:14 schreef scanman01 het volgende:
Gelukkig mogen ze niet zo vaak tv kijken
Dit is de COS hoor, niet de SCquote:
Dr is genoeg gebeurd vandaag he..quote:Op vrijdag 8 december 2006 23:14 schreef scanman01 het volgende:
d/r is ook voor ons niks aan, maarre waar is natasia ??? Ik mis haarquote:Op vrijdag 8 december 2006 23:16 schreef n1ek het volgende:
[..]
Dr is genoeg gebeurd vandaag he..dat van die mysterieuze brief lijkt al wel 3 dagen geleden.
Ik zou ook wel ff een uurtje tv willen kijken na zo'n dag
maar ik snap dat er voor ons niks aan is.
Die ligt met haar hoofd in de oven...quote:Op vrijdag 8 december 2006 23:18 schreef petraa het volgende:
[..]
d/r is ook voor ons niks aan, maarre waar is natasia ??? Ik mis haar![]()
Dat is goed nieuws!quote:Op vrijdag 8 december 2006 23:21 schreef Sonique het volgende:
[..]
Die ligt met haar hoofd in de oven...
(tis een elektrische trouwens)
Zo kan die wel weer!quote:Op vrijdag 8 december 2006 23:21 schreef Sonique het volgende:
[..]
Die ligt met haar hoofd in de oven...
(tis een elektrische trouwens)
Ik kan me Natasia in de rol van Linda wel voorstellen, hoor!quote:Op vrijdag 8 december 2006 23:26 schreef Sonique het volgende:
[..]
Een HOERENFEEST!!!
oh nee, is een ander programma...![]()
Ik ben juist blij met even een half uur pauze voor ons screamers, pfffft...quote:Op vrijdag 8 december 2006 23:14 schreef scanman01 het volgende:
Er is al 'afgesproken' om haar bij de volgende stemronde eruit te gooien.quote:Op vrijdag 8 december 2006 23:26 schreef farceman het volgende:
Zou zeggen laat eveline gaan er breng er vers bloed in, anders wordt ze eruit gestemd en wordt het weer rustiger
Ik vraag me af hoe ze (de redactie en makers van het programma) dat gaan opvangen als er straks nog maar een paar bewoners zijn....dan krijg je BB tafrelen en dus saaiheid (op het einde) lijkt mijquote:Op vrijdag 8 december 2006 23:26 schreef farceman het volgende:
Zou zeggen laat eveline gaan er breng er vers bloed in, anders wordt ze eruit gestemd en wordt het weer rustiger
Neehoor is ook officiëel weggestemd, maar dan door de populariteitspollquote:Op vrijdag 8 december 2006 23:29 schreef happyme28 het volgende:
Er mag nog steeds iemand komen voor Angelique volgens mij.
Dat bepaal ik zelf wel, Demins.quote:
Wát bepaal je zelf wel, Day!quote:Op vrijdag 8 december 2006 23:30 schreef Day het volgende:
[..]
Dat bepaal ik zelf wel, Demins.![]()
Er zijn grenzen. Mocht je problemen hebben met mijn modden, weet je waar je terecht kunt!
Hou je rustig,anders wordt je straks gebloktquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |