ff zonder dollen dan: voor zover ik weet, worden er geen forumbans meer gegeven, maar algehele bans.quote:Op zondag 1 oktober 2006 20:33 schreef Jappie het volgende:
Ff zonder dollen Teamlead....zo'n ban voor het ene subforum was toch nooit een ban voor het hele forum ?
quote:Op zondag 1 oktober 2006 20:34 schreef teamlead het volgende:
[..]
ff zonder dollen dan: voor zover ik weet, worden er geen forumbans meer gegeven, maar algehele bans.
da's volgens mij toch echt al een tijdje zo hoor. Check je mapje met spam eens?quote:Op zondag 1 oktober 2006 20:35 schreef Jappie het volgende:
[..]
![]()
![]()
...eeekkkk....this is to muts....sinds wanneer is dat ?
En wrom heb ik daar geen mailing over gehad?![]()
Hmmm daar zat ie idd...quote:Op zondag 1 oktober 2006 20:38 schreef teamlead het volgende:
[..]
da's volgens mij toch echt al een tijdje zo hoor. Check je mapje met spam eens?
Net zoals bij BB kunnen we de mensen niet dwingen om streamverslagen te schrijven. Aangezien dit programma wellicht meer dan een jaar gaat duren kan ik al bijna voorspellen dat de animo om verslagen te schrijven na enkele weken/maanden volledig verdwijnt. Aangezien de meesten hier zowel BB als DGK volgen is het wat lastig om je streamtijd te verdelen. Ikzelf kijk bijvoorbeeld de streams van BB en volg alleen de uitzendingen van DGK. Als er streamverslagen komen zal dat initiatief dus vanuit de users moeten gaan komen.quote:
Begrijpelijk.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 18:57 schreef flugeltje het volgende:
Net zoals bij BB kunnen we de mensen niet dwingen om streamverslagen te schrijven. Aangezien dit programma wellicht meer dan een jaar gaat duren kan ik al bijna voorspellen dat de animo om verslagen te schrijven na enkele weken/maanden volledig verdwijnt. Aangezien de meesten hier zowel BB als DGK volgen is het wat lastig om je streamtijd te verdelen. Ikzelf kijk bijvoorbeeld de streams van BB en volg alleen de uitzendingen van DGK. Als er streamverslagen komen zal dat initiatief dus vanuit de users moeten gaan komen.
Ik heb het idee dat er erg veel geswitched wordt per dag. Er zijn nog geen vaste groepen volgens mij...quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 19:52 schreef APK het volgende:
[..]
Begrijpelijk.
Maar ik kreeg de indruk -in COS en SC van BB- dat een aantal mensen van BB naar DGK waren geswitched.
Public Relationsquote:
Public relations voor het forum en de weblog .....wat moet ik me daar bij voorstellen ?quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 21:30 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Public Relations
Ik doe tegenwoordig ook de PR voor het forum en de weblog. Vandaar ook de upgrade in kleur.
Het regelen van prijsvragen e.d. en contacpersoon zijn voor externe partijen. Maar dat is eigenlijk helemaal offtopic hier.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 21:44 schreef Jappie het volgende:
[..]
Public relations voor het forum en de weblog .....wat moet ik me daar bij voorstellen ?
Mij maakt het niet uit mop...zolang Nicky er nog niets van gezegd heeft mag jij hier van mij af en toe best offtopic gaan.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 22:08 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Het regelen van prijsvragen e.d. en contacpersoon zijn voor externe partijen. Maar dat is eigenlijk helemaal offtopic hier.
't is Nikkyquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 22:16 schreef Jappie het volgende:
[..]
Mij maakt het niet uit mop...zolang Nicky er nog niets van gezegd heeft mag jij hier van mij af en toe best offtopic gaan.![]()
Ik zou het zelf ook wel leuk vinden om te lezenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:49 schreef happyme28 het volgende:
ik zou er wel behoefte aan hebben, maar zeg eerlijk dat ik niet de tijd/zin heb om zelf te streamen. Ik weet niet of er voldoende zijn die willen streamen. stukjes op de talpa site zijn behoorlijk volledig, maar niet gedetailleerd natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |