Neuh, dat 'ie niet plakkerig meer is boeit mij niet echt.quote:Op zaterdag 11 november 2006 17:21 schreef Gert het volgende:
Menéér lullo.![]()
Maar goed, dat heeft dus niets met het al dan niet sticky zijn te maken.
eens: donequote:Op zaterdag 11 november 2006 17:51 schreef scanman01 het volgende:
Kan de foto uit het Natasia topic worden weggehaald? Niet echt gepast vind ik zelf.
donequote:Op zaterdag 11 november 2006 21:25 schreef happyme28 het volgende:
Willen jullie de TT aanpassen. Ik ben COS vergeten tussen de hekjes
[DGK COS #35]Wat goochelt de goochelaar?
Joh, die douwen we in een SC-reeks en daar heb je vervolgens geen kind meer aan.quote:Op zondag 12 november 2006 19:37 schreef APK het volgende:
is een verwijzing naar andere topics misschien af en toe handig voordat de BB-meute het DGK subforum ontdekt?
Wmb geen bezwaar, ik gooi het even naar de andere mods.quote:Op maandag 13 november 2006 10:16 schreef sirrom het volgende:
Ik vind het 'Update' topic erg handig om snel even de laatste nieuwtjes te lezen.
Mag die misschien sticky? ( [DGK] Updates. )
Waarom sticky? Bij een update komt ie toch weer bovenaan?quote:Op maandag 13 november 2006 10:16 schreef sirrom het volgende:
Ik vind het 'Update' topic erg handig om snel even de laatste nieuwtjes te lezen.
Mag die misschien sticky? ( [DGK] Updates. )
Inderdaad, alléén bij 'n update komt die weer bovenaan. Daarom is het prettig dat die constant bovenaan staat. Ik kan niet altijd lezen dus ik vind een update van een dag of 1 a 2 oud ook interessant. En anderen welicht ook. Bovendien zal een sticky onderwerp waarschijnlijk nog meer up-to-date worden gehouden.quote:Op maandag 13 november 2006 10:34 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Waarom sticky? Bij een update komt ie toch weer bovenaan?![]()
Topic is nu sticky!quote:Op maandag 13 november 2006 16:35 schreef sirrom het volgende:
[..]
Inderdaad, alléén bij 'n update komt die weer bovenaan. Daarom is het prettig dat die constant bovenaan staat. Ik kan niet altijd lezen dus ik vind een update van een dag of 1 a 2 oud ook interessant. En anderen welicht ook. Bovendien zal een sticky onderwerp waarschijnlijk nog meer up-to-date worden gehouden.
Imho zal menigeen veel plezier hebben aan de bijdragen die o.a. APK en Scanman e.a. daarin leveren.
Ik kan hun werk bijzonder waarderen. Dat mag dus best een bijzonder plekkie hebben!
![]()
quote:Op maandag 13 november 2006 16:25 schreef Roy_vdm het volgende:
Het lijkt me duidelijk dat dát niet gaat lukken. Misschien kan Natasia haar een dag negeren, maar langerlijkt me niet haalbaar.
Wel volstrékt terecht natuurlijk, dat Natasia haar een half jaar lang wil negeren.
Okee. Dat dacht ik al maar ik wilde het even zeker weten.quote:Op maandag 13 november 2006 17:59 schreef Day het volgende:
Op verzoek van Scan, voorbeeld van een niet-gewenste post:
quote:Op vrijdag 24 november 2006 17:27 schreef SmeerCaas het volgende:
Verzoekje om inhoudsloze reply's uit het Update forum te verwijderen.
Omdat BB stoptquote:Op vrijdag 24 november 2006 23:41 schreef APK het volgende:
[..]
![]()
Die ene.![]()
Volgens mij gaat dit subforum helemaal los volgende week!![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |