Ze zegt overal nee op, behalve als het op sex aankomt.quote:Op zondag 12 november 2006 20:13 schreef vosss het volgende:
Nena is toch die domme blonde muts zonder eigen mening of niet?
Dit vond ik in de submit, geen idee of jullie er wat aan hebben, wij op de fp in ieder geval niet zoveel. Wie het ook gesubmit heeft (stond er niet bij) toch bedankt voor de tijd je erin hebt gestoptquote:Vannacht na een aantal cocktails besloten natacia brian en nena in 1 bed te slapen. Op een gegeven moment stond natacia op om haar tanden te poetsen,en toen begon brian nena te vingeren.Dat bewegen viel dus zwaar op onder dat dekbed en nena zei nee ik ga weg dit valt op.
Vervolgens gaat ze naar natacia in de badkamer in de grote slaapkamer,en ik hoor ze praten natacia probeert haar over te halen terug te gaan,ze zegt als je zin hebt moet je je niet druk maken,zat dat kind zwaar te pushen.Toen zei ze anders kom ik er wel weer bijligen. Ik weet niet wat er toen precies gezegd werd werd een hoop sexuele gefluisterd door natacia.Ik kon ze niet goed zien alleen door t glazen raam vag.opeens hoor ik een hoop gehijg en zoengeluiden,ik denk dat kan niet natacia en nena zijn,is brian soms ook beneden?Even later hoor ik ze weer praten hoor ik nena zeggen dat ze dit geen goed idee vind,maar natacia begint te dwingen.Vervolgens probeert nena van haar af te komen dat als de familie van natacia dit ziet datnatacia weer problemen krijgt,natacia zegt nee met jou niet wel als ik bij bran ga liggen.Vervolgens zegt nena ja maar iedereen kan ons zien,en natacia wijst an dat de cameras in die badkamer naar de muur wijzen en alleen de camera in de slaapkamer naar binnen wijst dus dat ze niet voor die deur moeten staan.Ik hoor nena nog tegenspreken,vervolgens wordt natacia boos en zegt tegen nena dat ze het niet kan maken om natacia helemaal op te geilen en dan te stoppen.Vervolgens hoor ik weer gehig ,gesop, en zie ik snelle bewegingen door dat donkere raam.Ik hoor natacia zeggen IK WIL JE NENA,heel dwingend.Toen verschoven ze half voor die deur en zag ik dat ze nena heel wild zoende en ze greep nena net bij haar haar vast ,en toen werd de camera op de tuin gezet.
Een tijdje later heeft talpa de streams weer aangedaan,en toen zag je dat nena naar brian toeging en vertelde je raadt nooit wat er net gebeurt is.Ik ben gewoon aangevallen door...en toen gingen de streams weer uit.
Weer en tijd later zag je nena in bed brian ging z,n excuses aanbieden,maar ze waren moeilijk te verstaan.Ik weet dus niet of er verder nog iets met natacia of brian gebeurt is,waarschijlijk wel.
Ik vertel dit hier omdat weinig mensen dit gezien hebben,en ik weet niet wat er gebeurt is toen de streams uitwaren,aar ik weet wel hoe een meisje van 19 zo gemanipuleert is om dingen te doen waar ze zeker niet achter staat.Al zou nena op meisjes vallen,wat ik niet denk.Dan toch niet op natacia.Natacia heeft dit allang gepland,ze zei een tijd geleden al tegen dat meissie kijk maar uit ik ben nog veel gevaarlijker dan brian,en toen zei ze iets over schuren.Dat wijf maakt mij zo misselijk.Ik hoop dat Talpa laat zien hoe ze nena gemanipuleert heeft.
<!-- div -->Met dank aan voor de <a href="submit.fok">submit</a>.
ben jij de nerd dan?quote:Op zondag 12 november 2006 20:26 schreef Piovan het volgende:
Beauty en de nerd?
quote:Op zondag 12 november 2006 20:29 schreef Piovan het volgende:
[..]
Uit dat ander topic.
Was die kut van je moeder dan?
Ze is 19 ok. Maar heeft wel de volwassenheid zich in te schrijven voor dit programma op zoek naar het grote geld zonder verder er iets voor te doen. Met de anderen bedoel je Brian en Natasia. De één zit er in om via de TV een vrouw te vinden de ander om via de TV eeuwige roem te vergaren. Alle drie zijn op de goede weg.quote:Op zondag 12 november 2006 20:31 schreef shmoopy het volgende:
Nena is een soort speelbal geworden van Natasia en Brian.
Ze is beslist niet dom, maar in dit soort zaken blijkt gewoon dat ze ook nog maar 19 is, de anderen hadden beter moeten weten.
Dusch, heb de serie nog niet gezien, maar zoeken ze de bewoners erop uit ofzo?quote:Op zondag 12 november 2006 20:31 schreef shmoopy het volgende:
Nena is een soort speelbal geworden van Natasia en Brian.
Ze is beslist niet dom, maar in dit soort zaken blijkt gewoon dat ze ook nog maar 19 is, de anderen hadden beter moeten weten.
Ja, zo ongeveer als Marcia niet wilde wat Etienne bij haar deed zegmaarquote:Op zondag 12 november 2006 20:35 schreef NiGeLaToR het volgende:
[..]
Dusch, heb de serie nog niet gezien, maar zoeken ze de bewoners erop uit ofzo?
Die Nena is dus door 'n tweetal personen in 't ootje genomen terwijl ze dat eigenlijk niet wilde?
TopTv!
Euh, dat heeft met volwassenheid toch helemaal niets te maken?quote:Op zondag 12 november 2006 20:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ze is 19 ok. Maar heeft wel de volwassenheid zich in te schrijven voor dit programma op zoek naar het grote geld zonder verder er iets voor te doen.
Eerder diepere tissuesquote:Op zondag 12 november 2006 20:43 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Euh, dat heeft met volwassenheid toch helemaal niets te maken?
Het is een meisje dat helemaal niet weet wat ze met haar leven wil, dat ogenschijnlijk erg oppervlakkig overkomt, maar volgens mij met veel diepere issues worstelt dan je zou vermoeden.
Ik vroeg vanmorgen hier in de kamer wie zij dachten dat er vannacht erotisch bezig waren geweest. Ze mochten 10 keer raden. Je raadt het al: in 10x nog niet goed geraden.quote:Op zondag 12 november 2006 20:42 schreef maikel112 het volgende:
2 vrouwen die zulke spelletjes spelen, GEWELDIG!
Maar deze twee?? Nee dat gaat ook mij te ver![]()
Dat geloof ik wel ja. Ze heeft ook inmiddels de pest aan mannen gekregen (zei ze vanmorgen). Wel is ze heel blij dat Bart haar vriend is. Verder zei ze nog dat ze buiten het huis nooit moeite heeft om 'nee' te zeggen, maar om de een of andere vage reden in het huis wel.quote:Op zondag 12 november 2006 20:43 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Euh, dat heeft met volwassenheid toch helemaal niets te maken?
Het is een meisje dat helemaal niet weet wat ze met haar leven wil, dat ogenschijnlijk erg oppervlakkig overkomt, maar volgens mij met veel diepere issues worstelt dan je zou vermoeden.
quote:Op zondag 12 november 2006 13:10 schreef Gert het volgende:
Het is wat mij betreft niet nodig hoor, maar: opent iemand nog een apart topic over het voorval van vannacht, of laten we dat tong80 weer doen zodra hij hier lucht van krijgt?
Ik denk dat ze daarom ook zo erg aan Bart hangt, die is verder niet zo onder de indruk van haar uiterlijk (al vindt ie haar natuurlijk wel gewoon lekker), maar neemt haar voor wie ze is, en zo te merken vindt ze dat echt een verademing.quote:Op zondag 12 november 2006 20:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat geloof ik wel ja. Ze heeft ook inmiddels de pest aan mannen gekregen (zei ze vanmorgen). Wel is ze heel blij dat Bart haar vriend is. Verder zei ze nog dat ze buiten het huis nooit moeite heeft om 'nee' te zeggen, maar om de een of andere vage reden in het huis wel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |