Ze zegt net dus dat ze daar buiten het huis helemaal geen moeite mee heeft. Om de een of andere vreemde reden kan ze het in het huis alleen niet.quote:Op zondag 12 november 2006 13:47 schreef soylent het volgende:
Daar ben ik het mee eens. Ze moet nodig nee leren zeggen.
Als je mij bedoelt: ik maak geen filmpjes, dus nee.quote:Op zondag 12 november 2006 14:12 schreef Oksel het volgende:
En daar heb jij natuurlijk een filmpje van!
Valt heel erg mee vind ik zelf. Natasia wel. Die flikt dingen terwijl ze wil gaan trouwen.quote:Op zondag 12 november 2006 14:33 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Als ik Nena was ging ik direct het huis uit, ze maakt zichzelf compleet belachelijk in het huis. Of ze kan zichzelf niet voldoende beschermen.
quote:Op zondag 12 november 2006 14:36 schreef scanman01 het volgende:
Valt heel erg mee vind ik zelf.
Dit vond ik in de submit, geen idee of jullie er wat aan hebben, wij op de fp in ieder geval niet zoveel. Wie het ook gesubmit heeft (stond er niet bij) toch bedankt voor de tijd je erin hebt gestoptquote:Vannacht na een aantal cocktails besloten natacia brian en nena in 1 bed te slapen. Op een gegeven moment stond natacia op om haar tanden te poetsen,en toen begon brian nena te vingeren.Dat bewegen viel dus zwaar op onder dat dekbed en nena zei nee ik ga weg dit valt op.
Vervolgens gaat ze naar natacia in de badkamer in de grote slaapkamer,en ik hoor ze praten natacia probeert haar over te halen terug te gaan,ze zegt als je zin hebt moet je je niet druk maken,zat dat kind zwaar te pushen.Toen zei ze anders kom ik er wel weer bijligen. Ik weet niet wat er toen precies gezegd werd werd een hoop sexuele gefluisterd door natacia.Ik kon ze niet goed zien alleen door t glazen raam vag.opeens hoor ik een hoop gehijg en zoengeluiden,ik denk dat kan niet natacia en nena zijn,is brian soms ook beneden?Even later hoor ik ze weer praten hoor ik nena zeggen dat ze dit geen goed idee vind,maar natacia begint te dwingen.Vervolgens probeert nena van haar af te komen dat als de familie van natacia dit ziet datnatacia weer problemen krijgt,natacia zegt nee met jou niet wel als ik bij bran ga liggen.Vervolgens zegt nena ja maar iedereen kan ons zien,en natacia wijst an dat de cameras in die badkamer naar de muur wijzen en alleen de camera in de slaapkamer naar binnen wijst dus dat ze niet voor die deur moeten staan.Ik hoor nena nog tegenspreken,vervolgens wordt natacia boos en zegt tegen nena dat ze het niet kan maken om natacia helemaal op te geilen en dan te stoppen.Vervolgens hoor ik weer gehig ,gesop, en zie ik snelle bewegingen door dat donkere raam.Ik hoor natacia zeggen IK WIL JE NENA,heel dwingend.Toen verschoven ze half voor die deur en zag ik dat ze nena heel wild zoende en ze greep nena net bij haar haar vast ,en toen werd de camera op de tuin gezet.
Een tijdje later heeft talpa de streams weer aangedaan,en toen zag je dat nena naar brian toeging en vertelde je raadt nooit wat er net gebeurt is.Ik ben gewoon aangevallen door...en toen gingen de streams weer uit.
Weer en tijd later zag je nena in bed brian ging z,n excuses aanbieden,maar ze waren moeilijk te verstaan.Ik weet dus niet of er verder nog iets met natacia of brian gebeurt is,waarschijlijk wel.
Ik vertel dit hier omdat weinig mensen dit gezien hebben,en ik weet niet wat er gebeurt is toen de streams uitwaren,aar ik weet wel hoe een meisje van 19 zo gemanipuleert is om dingen te doen waar ze zeker niet achter staat.Al zou nena op meisjes vallen,wat ik niet denk.Dan toch niet op natacia.Natacia heeft dit allang gepland,ze zei een tijd geleden al tegen dat meissie kijk maar uit ik ben nog veel gevaarlijker dan brian,en toen zei ze iets over schuren.Dat wijf maakt mij zo misselijk.Ik hoop dat Talpa laat zien hoe ze nena gemanipuleert heeft.
<!-- div -->Met dank aan voor de <a href="submit.fok">submit</a>.
Damn, die Natasia is echt eng.quote:Ik hoor nena nog tegenspreken,vervolgens wordt natacia boos en zegt tegen nena dat ze het niet kan maken om natacia helemaal op te geilen en dan te stoppen. Vervolgens hoor ik weer gehig ,gesop, en zie ik snelle bewegingen door dat donkere raam.Ik hoor natacia zeggen IK WIL JE NENA,heel dwingend.
goed gezien Liewella!quote:Op zondag 12 november 2006 13:40 schreef Llewella het volgende:
Vanochtend zei ze iets van: ik ben rijp voor de psychiater.
Net in gesprek met Natasia over het gebeuren wat er mogenlijke wel of niet uitgezonden wordt.
Weer zegt ze iets over psychiater en begint een beetje een pruillipje te krijgen.
Natasia kan weldegelijk waarnemen want ze zegt: wat zit je dan dwars; want je bent kennelijk een beetje verdrietig. Nena leek echt een beetje vedrietig te worden.
Nu een minuut later lacht ze weer; tegenover bart en silvia.
Lachen is het grootste masker wat er bestaat; ik kan niet zeker weten wat er in d'r hoofd gaande is, ik kan alleen waarnemen en interpreteren vanuit eigen levenservaring (wat ook een gekleurd/subjectief beeld kan opleveren).
Toch lijkt het erop dat ze toch niet gelukkig is met de situaties, ik neem aan dat iedereen dat wel kan zien; wat voor verklaring er ook achter mag liggen.
Eng is wel het juiste woord ja, die zou je niet in een donker steegje of park tegen willen komen als ze mega geil is.quote:
Ik vind 'r d'r alleen nog maar toffer op geworden.quote:Op zondag 12 november 2006 14:33 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Als ik Nena was ging ik direct het huis uit, ze maakt zichzelf compleet belachelijk in het huis. Of ze kan zichzelf niet voldoende beschermen.
Het is maar wat je tof vind.quote:Op zondag 12 november 2006 16:59 schreef Gert het volgende:
Ik vind 'r d'r alleen nog maar toffer op geworden.
Ik denk, en hoop, dat ze nu toch wel het dal van zelfwalging bereikt heeft. Als Brian en Natasia nou 's avonds gewoon uit haar buurt blijven en haar de ruimte geeft om aan zichzelf te werken. Echt gaan beginnen met haar HAVO en evt. begeleiding door een psycholoog. Dan komt ze sterker het huis uit.quote:Op zondag 12 november 2006 14:33 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Gert, we zijn het weer eensquote:Op zondag 12 november 2006 16:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vind 'r d'r alleen nog maar toffer op geworden.
dus na de hypnotiserende Brian, aanrandende Natasia, hebben we nu een mishandelende SpankTheMonkey...quote:Op zondag 12 november 2006 17:12 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Het is maar wat je tof vind.
Voor de kijkcijfers en spraakmakende gebeurtenissen is het heerlijk wanneer ze blijft natuurlijk. Maar als ik een goede vriend van d'r was geweest had ik haar persoonlijk aan de blonde haren direct het huis uit gesleurd.
Ik dacht eerst overigens dat jij oprecht begaan met Nena was, maar bij deze heb ik dat idee bijgeschaafd.![]()
Er wordt m.i. door sommigen hier een véél te groot drama gemaakt van de gebeurtenissen van afgelopen nacht. Ik denk ook niet dat je "begaan" bent met Nena, als je de zaken voorstelt alsof de arme zielige blondine aangerand is door een hitsige zwarte feeks.quote:Op zondag 12 november 2006 17:12 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Ik dacht eerst overigens dat jij oprecht begaan met Nena was, maar bij deze heb ik dat idee bijgeschaafd.![]()
Niks mooiers dan al die ophef en speculaties rond een intieme gebeurtenis.quote:Op zondag 12 november 2006 20:12 schreef Gert het volgende:
Er wordt m.i. door sommigen hier een véél te groot drama gemaakt van de gebeurtenissen van afgelopen nacht.
Ik snap het niet, je bent altijd de grootste fan van Nena. Kun je het me uitleggen, ben ik wel benieuwd naar. Waarom vind je Nena ineens toffer?quote:
Een beetje heibel in de tent is altijd prima.quote:Op zondag 12 november 2006 20:35 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Niks mooiers dan al die ophef en speculaties rond een intieme gebeurtenis.
Scan zegt het te kunnen opmaken uit het gehijg van Nena en een aantal uitspraken van Nena en Natasia vanmorgen. Er is niets in beeld te zien geweest.quote:Op zondag 12 november 2006 20:54 schreef Day het volgende:
Volgens mij wordt het verhaal ook ranziger gemaakt. Nena heeft eerder op de avond vertelt wat er gebeurd is ern heeft het alleen over zoenen. Waar komt het vinger-verhaal vandaan? Uit de fantasieën van de heren hier?
Ik heb het filmpje gezien en er is alleen te zien dat ze staan te zoenen, verder hoor je het ademen van de rest in de slaapkamer. Dat is wat ik eruit maak.quote:Op zondag 12 november 2006 20:56 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Scan zegt het te kunnen opmaken uit het gehijg van Nena en een aantal uitspraken van Nena en Natasia vanmorgen. Er is niets in beeld te zien geweest.
Ikke ookquote:Op zondag 12 november 2006 21:00 schreef Day het volgende:
[..]
Ik heb het filmpje gezien en er is alleen te zien dat ze staan te zoenen, verder hoor je het ademen van de rest in de slaapkamer. Dat is wat ik eruit maak.
Dan heb je een verkeerd filmpje gezien ofzo. Iedereen die het live heeft gezien zal beamen dat er stevig werd gehijgd door Nena op dat moment. En dat was echt niet van een slapend iemandquote:Op zondag 12 november 2006 21:00 schreef Day het volgende:
[..]
Ik heb het filmpje gezien en er is alleen te zien dat ze staan te zoenen, verder hoor je het ademen van de rest in de slaapkamer. Dat is wat ik eruit maak.
http://rapidshare.com/fil(...)11-11-2006_kitek.asfquote:Op zondag 12 november 2006 21:15 schreef Gert het volgende:
Is er ergens een filmpje van het hijgen?
Het moet dúidelijk nog even goed geanalyseerd worden.![]()
Misschien een verkeerde interpretatie, waarom vind je Nena hierdoor toffer?quote:Op zondag 12 november 2006 20:53 schreef Gert het volgende:
Een beetje heibel in de tent is altijd prima.![]()
Maar met de wolven meehuilen dat Nena is aangerand door Natasia, heeft m.i dus weinig met "begaan zijn met Nena" te maken.![]()
Duidelijk Nena die aan het hijgen was. Volgens mij ging Natasia Nena's lichaam helemaal af.quote:Op zondag 12 november 2006 21:14 schreef avonne het volgende:
Het hijgen was nogal ritmisch. Niet haperend, zoals bij zoenen, en niet monotoon zoals bij slapen.
Melodia erotica
Juist scanman die vorige keer zo behouden was bij het bevestigen over een mogelijke seksuele handelingen die ter discussie stond.quote:Op zondag 12 november 2006 20:56 schreef happyme28 het volgende:
Scan zegt het te kunnen opmaken uit het gehijg van Nena en een aantal uitspraken van Nena en Natasia vanmorgen. Er is niets in beeld te zien geweest.
Die ik toen zelf niet gezien had ja. Ik kon me het gewoon niet voorstellen van Nena (die ook met bikini aan doucht... weet je wel). Inmiddels weet ik wel beter.quote:Op zondag 12 november 2006 21:21 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Juist scanman die vorige keer zo behouden was bij het bevestigen over een mogelijke seksuele handelingen die ter discussie stond.![]()
Het geeft een bepaalde vrijheid van denken en handelen aan die ik wel kan waarderen.quote:Op zondag 12 november 2006 21:18 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Misschien een verkeerde interpretatie, waarom vind je Nena hierdoor toffer?
en jij ben de expertquote:Op zondag 12 november 2006 21:15 schreef Gert het volgende:
Is er ergens een filmpje van het hijgen?
Het moet dúidelijk nog even goed geanalyseerd worden.![]()
Ik snap het, is inderdaad wat voor te zeggen. Ik had je dus verkeerd geinterpreteerd.quote:Op zondag 12 november 2006 21:36 schreef Gert het volgende: Het geeft een bepaalde vrijheid van denken en handelen aan die ik wel kan waarderen.
Wat ook Nena's eigen woorden waren vandaag. Ze 'zoent' wel vaker met vrouwen/meisjes.quote:Op zondag 12 november 2006 21:41 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Spank -> Natasia maakt misbruik van
Gert -> Nena plukt van alle vruchten des levends
Heren, bij deze ben ik niet meer in jullie teleurgesteld.quote:Op zondag 12 november 2006 21:47 schreef scanman01 het volgende:
Wat ook Nena's eigen woorden waren vandaag. Ze 'zoent' wel vaker met vrouwen/meisjes.
Van misbruik is wat mij betreft totaal geen sprake trouwens. Ik heb het filmpje nog een keer gezien, maar Nena is wat meer terughoudend idd. Maar als ze niet had gewild, was ze echt wel weggelopen. Nena waarschuwde Natasia wel een paar keer dat ze de volgende dag spijt zou hebben.... en zei een paar keer "dit kunnen we niet maken". Verder zie ik haar in het eindshot ook Natasia over haar hoofd strelen volgens mij.
Nog 1 ding, het is natuurlijk hartstikke mooi als ze haar bi seksuele gevoelens de vrije loop laat. Maar met Natasia, kom op zeg.quote:Op zondag 12 november 2006 21:36 schreef Gert het volgende:
Het geeft een bepaalde vrijheid van denken en handelen aan die ik wel kan waarderen.
Ja, Bart maakte ook al zo'n opmerking. Hij zei zoiets van 'dan moet je je wel héél erg verveeld hebben'.quote:Op zondag 12 november 2006 22:06 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Nog 1 ding, het is natuurlijk hartstikke mooi als ze haar bi seksuele gevoelens de vrije loop laat. Maar met Natasia, kom op zeg.Pak dan Sylvia ofzo.
![]()
quote:Op zondag 12 november 2006 23:02 schreef scanman01 het volgende:
Toch wel leuk dat zo ongeveer alle 'sensatie' komt van het meisje dat niets doet in het huis en niets boeiend vindt.
Of ze dat predikaat verdient weet ik niet... Ik wacht nog ff af wat de Telegraaf hier morgen over schrijftquote:Op zondag 12 november 2006 23:02 schreef scanman01 het volgende:
Toch wel leuk dat zo ongeveer alle 'sensatie' komt van het meisje dat niets doet in het huis en niets boeiend vindt.
Zeikerd!!!quote:Op zondag 12 november 2006 22:36 schreef Cynix ® het volgende:
Eigenlijk jammer dat het gedrag van de miljonairs in een paar dagen tijd 180 graden is gedraaid en van afstandelijk nu ineens de ranzige toer op gaat. Ik ben nergens vies van, en ze gaan hun gang maar, maar ik geloof dat ik het speculeren over mogelijke gebeurtenissen in de villa spannender vind dan het dagelijks van het scherm af zien druipen.
Het wordt zo BB-erig allemaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |