Ikke ookquote:Op zondag 12 november 2006 21:00 schreef Day het volgende:
[..]
Ik heb het filmpje gezien en er is alleen te zien dat ze staan te zoenen, verder hoor je het ademen van de rest in de slaapkamer. Dat is wat ik eruit maak.
Dan heb je een verkeerd filmpje gezien ofzo. Iedereen die het live heeft gezien zal beamen dat er stevig werd gehijgd door Nena op dat moment. En dat was echt niet van een slapend iemandquote:Op zondag 12 november 2006 21:00 schreef Day het volgende:
[..]
Ik heb het filmpje gezien en er is alleen te zien dat ze staan te zoenen, verder hoor je het ademen van de rest in de slaapkamer. Dat is wat ik eruit maak.
http://rapidshare.com/fil(...)11-11-2006_kitek.asfquote:Op zondag 12 november 2006 21:15 schreef Gert het volgende:
Is er ergens een filmpje van het hijgen?
Het moet dúidelijk nog even goed geanalyseerd worden.![]()
Misschien een verkeerde interpretatie, waarom vind je Nena hierdoor toffer?quote:Op zondag 12 november 2006 20:53 schreef Gert het volgende:
Een beetje heibel in de tent is altijd prima.![]()
Maar met de wolven meehuilen dat Nena is aangerand door Natasia, heeft m.i dus weinig met "begaan zijn met Nena" te maken.![]()
Duidelijk Nena die aan het hijgen was. Volgens mij ging Natasia Nena's lichaam helemaal af.quote:Op zondag 12 november 2006 21:14 schreef avonne het volgende:
Het hijgen was nogal ritmisch. Niet haperend, zoals bij zoenen, en niet monotoon zoals bij slapen.
Melodia erotica
Juist scanman die vorige keer zo behouden was bij het bevestigen over een mogelijke seksuele handelingen die ter discussie stond.quote:Op zondag 12 november 2006 20:56 schreef happyme28 het volgende:
Scan zegt het te kunnen opmaken uit het gehijg van Nena en een aantal uitspraken van Nena en Natasia vanmorgen. Er is niets in beeld te zien geweest.
Die ik toen zelf niet gezien had ja. Ik kon me het gewoon niet voorstellen van Nena (die ook met bikini aan doucht... weet je wel). Inmiddels weet ik wel beter.quote:Op zondag 12 november 2006 21:21 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Juist scanman die vorige keer zo behouden was bij het bevestigen over een mogelijke seksuele handelingen die ter discussie stond.![]()
Het geeft een bepaalde vrijheid van denken en handelen aan die ik wel kan waarderen.quote:Op zondag 12 november 2006 21:18 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Misschien een verkeerde interpretatie, waarom vind je Nena hierdoor toffer?
en jij ben de expertquote:Op zondag 12 november 2006 21:15 schreef Gert het volgende:
Is er ergens een filmpje van het hijgen?
Het moet dúidelijk nog even goed geanalyseerd worden.![]()
Ik snap het, is inderdaad wat voor te zeggen. Ik had je dus verkeerd geinterpreteerd.quote:Op zondag 12 november 2006 21:36 schreef Gert het volgende: Het geeft een bepaalde vrijheid van denken en handelen aan die ik wel kan waarderen.
Wat ook Nena's eigen woorden waren vandaag. Ze 'zoent' wel vaker met vrouwen/meisjes.quote:Op zondag 12 november 2006 21:41 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Spank -> Natasia maakt misbruik van
Gert -> Nena plukt van alle vruchten des levends
Heren, bij deze ben ik niet meer in jullie teleurgesteld.quote:Op zondag 12 november 2006 21:47 schreef scanman01 het volgende:
Wat ook Nena's eigen woorden waren vandaag. Ze 'zoent' wel vaker met vrouwen/meisjes.
Van misbruik is wat mij betreft totaal geen sprake trouwens. Ik heb het filmpje nog een keer gezien, maar Nena is wat meer terughoudend idd. Maar als ze niet had gewild, was ze echt wel weggelopen. Nena waarschuwde Natasia wel een paar keer dat ze de volgende dag spijt zou hebben.... en zei een paar keer "dit kunnen we niet maken". Verder zie ik haar in het eindshot ook Natasia over haar hoofd strelen volgens mij.
Nog 1 ding, het is natuurlijk hartstikke mooi als ze haar bi seksuele gevoelens de vrije loop laat. Maar met Natasia, kom op zeg.quote:Op zondag 12 november 2006 21:36 schreef Gert het volgende:
Het geeft een bepaalde vrijheid van denken en handelen aan die ik wel kan waarderen.
Ja, Bart maakte ook al zo'n opmerking. Hij zei zoiets van 'dan moet je je wel héél erg verveeld hebben'.quote:Op zondag 12 november 2006 22:06 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Nog 1 ding, het is natuurlijk hartstikke mooi als ze haar bi seksuele gevoelens de vrije loop laat. Maar met Natasia, kom op zeg.Pak dan Sylvia ofzo.
![]()
quote:Op zondag 12 november 2006 23:02 schreef scanman01 het volgende:
Toch wel leuk dat zo ongeveer alle 'sensatie' komt van het meisje dat niets doet in het huis en niets boeiend vindt.
Of ze dat predikaat verdient weet ik niet... Ik wacht nog ff af wat de Telegraaf hier morgen over schrijftquote:Op zondag 12 november 2006 23:02 schreef scanman01 het volgende:
Toch wel leuk dat zo ongeveer alle 'sensatie' komt van het meisje dat niets doet in het huis en niets boeiend vindt.
Zeikerd!!!quote:Op zondag 12 november 2006 22:36 schreef Cynix ® het volgende:
Eigenlijk jammer dat het gedrag van de miljonairs in een paar dagen tijd 180 graden is gedraaid en van afstandelijk nu ineens de ranzige toer op gaat. Ik ben nergens vies van, en ze gaan hun gang maar, maar ik geloof dat ik het speculeren over mogelijke gebeurtenissen in de villa spannender vind dan het dagelijks van het scherm af zien druipen.
Het wordt zo BB-erig allemaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |