Bedankt voor de update!quote:Op zaterdag 11 november 2006 10:50 schreef happyme28 het volgende:
Eveline heeft aangegeven zelf graag naar huis te willen maar mag mensen niet aansporen een stemming voor haar aan te vragen. Dat doet Stephan nu voor haar, maar hij doet alsof ze hem weg wil hebben omdat ze niet meer gemotiveerd is.
Dat zei ze alleen pas toen de uitslag bekend was. Dus toen ze eenmaal wist dat ze 7e stond. Sindsdien wil ze zo ongeveer het huis uit.quote:Op zaterdag 11 november 2006 11:24 schreef happyme28 het volgende:
Ik vermoed dat ze ECHT wegwil. Ze wil naar haar nieuw hervonden liefde en verveeld zich dood in het huis. Ze zegt het al sinds de populariteitspoll, toen hoopte ze al dat ze bij de onderste 2 stond. Ze werd, voor haar, helaas nummer 7.
Ik heb niks gezien dus even voor de zekerheid: hier gaat de suggestie van uit dat Nena en Natasia elkaar gevonden hebben?quote:Op zondag 12 november 2006 03:47 schreef APK het volgende:
Nena en Natasia hadden cocktails gedronken en kruipen samen bij Brian in bed.
Nena ligt naast Brian -Natasia streelt haar haar- en het dekbed beweegt.
Natasia gaat even weg en het dekbed beweegt sneller en er klinkt gekreun. Na een tijdje besluit Nena: "Ik ga".
Beneden staat Natasia en ze beginnen te zoenen en -waarschijnlijk- aan elkaar te zitten.![]()
Een hoop sopgeluiden en dan.....
Een streamlock.
Ach, in ieder geval tijdelijk.quote:Op zondag 12 november 2006 09:19 schreef sirrom het volgende:
Ik heb niks gezien dus even voor de zekerheid: hier gaat de suggestie van uit dat Nena en Natasia elkaar gevonden hebben?
---
Super handig dit Update topic!
quote:Op zondag 12 november 2006 10:05 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Samenvatting van het streamverslag van de nacht uit het COS 35
Plot: Brian, Nena en Natasia in bed na een conctailparty....
Het eerste bedrijf Brian en Nena ( Met Natasia er naast )
- Ik zag Brian wel een handje om nena haar middel schuiven ; -)
- De dekens bewegen wel behoorlijk
- Je hoort Nena nu heftig ademen
- En dat met Natasie ernaast, geweldig !!
- Nena wil niet blijven maar Natasia zegt dat ze moet blijven
- Hij lag Nena gewoon te vingeren ditkeer (vorige keer zei ze nog dat ze dat smerig vond ) Nena bedenkt zich en gaat weg.
- Natasia: "Wil jij niet dan? Doe je zender gewoon af. Ik kan niet. Ik heb ook nog met Wilgo"
Tweede bedrijf.. Natasia en Nena ( Nadat Nena niet wilde met Brian, begint nu Natasia een poging te wagen )
- Nena: "Dat kunnen we niet maken"
Natasia: "Hoezo kunnen we dat niet maken?"
- Nena: "Morgen ben je blij dat ik het niet gedaan heb"
- Fuck, ze staan idd te zoenen
- Nena: "Straks krijgen wij ook een filmpje"
- Natasia: "Dus je gaat niet bij mij slapen?"
Nena: "Morgen ben je blij."
Natasia: "Hoe kom je erbij dat ik morgen blij ben"
- Natasia: "Wij met z'n tweeen maakt niet uit, maar als ik nog eens met Brian in bed ga liggen... dan heb ik vette hoofdpijn.
Nena: "Ik zeg je, dit is geen goed idee"
Natasia: "Dat is het wel. Ga gewoon met mij in bed slapen. Ze maken je helemaal gek, maar maken het gewoon niet af. Dat is lelijk hoor!"
- Nena tegen Natasie: "Ik bescherm jou nu, het is geen goed idee dat ik bij jou in bed ga liggen"
- Natasia maakt Nena wijs dat er geen camera's op hun gericht staan.
Aangezien wij geen beeld hebben kan ze wel eens gelijk hebben.
- Weer gezoen en gehijg. Natasia en Nena zijn echt bezig
- Nena: "Dit kan niet... "
- Natasia: "Ik wil je."
Nena: "Dit kan niet joh. Dit kan niet!"
* Plots streamlock *
Derde bedrijf ( Na een stremlock een kort shot van natasia in ondergoed, Nena in badjas ) Geliijk weer censuur.
Vierde bediijf ( Nena op weg naar Brian ..)
- nena bezint zich nog even in haar bed zo lijkt het ! "huh, dit heb ik niet begrepen"
- Nena gaat naar Brian en begint te vertellen. Sttreamlock....
- Toen Brian vroeg "Wat was er dan beneden?" zei Nena "Ik werd gewoon aange...."
beeld en geluid weg
Dat was het ... "trek" je eigen conclusie... voordat je gaat "vinger"wijzen![]()
-
Omdat zij had begrepen dat een stemming niet mogelijk was. Nu blijkt dit een miscommunicatie te zijn geweest oid, maar dan gaat ze er vanuit dat ze over 2 weken weggestemd wordt en haar 10.000 euro behoudt.quote:Op zondag 12 november 2006 13:00 schreef scanman01 het volgende:
(gisteren kon nog niets en niemand haar nog overhalen)
quote:Op dinsdag 14 november 2006 17:02 schreef n1ek het volgende:
14-11
+de miljonairs krijgen een workshop American Football /cheerleading van een delegatie van de Amsterdam Admirals
+Brian heeft de grootste lol bij de stallen en in de paardenbak
+Lesley is er en er wordt heen en weer gepraat over de beslissing of Bart de villa moet/wil verlaten of niet. Lesley komt morgenavond ook langs terwijl ze er normaal op woensdag niet is.
+Stephan denkt echt niet dat Bart iets met de contactpunten te maken heeft en 'verdenkt' Nena en/of Brian
+Carlos is er om te trainen met Natasia, Brian, Bart en Sylvia
+Marc komt koken voor de italiaanse avond
Gisteravond kwam het vervolg hierop. Sylvia en Stephan zijn uiteindelijk naar het ziekenhuis geweest, en delen bij terugkomst mee dat Eveline bij een volgende bezoek graag zou willen dat Bart met Nena langskomt.quote:Op dinsdag 14 november 2006 17:02 schreef n1ek het volgende:
+Bart en Ilona hebben ruzie. Er mogen 2 mensen op ziekenbezoek bij Eveline en Ilona is er als de kippen bij om dit bezoek op te eisen. Dit schiet Bart in het verkeerde keelgat.
Twee dusquote:Op zondag 19 november 2006 11:13 schreef Gert het volgende:
Ik ben deze week wat minder in de gelegenheid om DGK te volgen: updates in dit topic zijn in ieder geval aan één lezer al zeer goed besteed.
3quote:
Karn! Wat heb je met je háár gedaan!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |