talpa.tv:
Nathanael is binnen!
De poorten gaan open...een auto komt aanrijden. Het is de nieuwe Miljonair Nathanael.De Miljonairs wachten hem op en als hij uitstapt doet Eveline een stapje terug: “Oh, die ziet er eng uit! Ik ga even weg!” Maar er is geen ontsnappen meer aan. Nathanael staat sneller voor haar dan verwacht en dan begint het kennis maken.
“You must be Brian mate”, zegt hij tegen, jawel, Brian. Ook Bart schud hij een hand en er lijkt gelijk een soort sympathie tussen de twee. Bart had eerder op de dag bedacht hem te negeren, maar dat idee lijkt gelijk weggegooid. “Heb je honger?”, vraagt Bart zijn plaatsgenoot. Nathanael geeft inderdaad aan wel wat te lusten en loopt mee naar binnen. Daar komt hij Ilona nog tegen. “En jij bent?”, vraagt ze. Nathanael stelt zich nogmaals voor en Ilona vraagt of hij de nieuwe Miljonair is. “Jep.”
De entree is wat chaotisch, want het eten gaat gewoon door. Nathanael staat wat ongemakkelijk om zich heen te kijken en gaat maar aan tafel zitten. Click here to find out more! “Marc, heb jij nog een extra portie voor Nathanael?”, vraagt Bart.
Ondertussen hebben Stephan en Ilona zich even buiten teruggetrokken en moeten lachen om de hele situatie. Ilona vertelt over haar bijzondere kennismaking: “Ik wist niet dat ‘ie binnen kwam, dus in één keer stond hij heel popiejopie voor me. Hij stelde zich voor als Nathanaaaal ofzo.” De twee lachen zich een ongeluk. Ook Stephan had een aparte kennismaking: “Hij zei tegen me; wat ben je bruin. Hoe komt dat?” Maar de twee beseffen dat ze wel even hun best moeten doen en besluiten naar binnen te gaan.
Ondertussen is de sfeer binnen wat vijandig en met name Bart is in de sarcastische rol geschoten en laat Nathanael duidelijk weten dat hij het zwaar zal gaan krijgen: “Aanstaande donderdag is een ontslagronde en wie weet ben je hier dus niet langer dan twee dagen”, dreigt hij.
De Miljonairs willen weten of hij restricties heeft gekregen met wat hij wel of niet mag zeggen. “Nee, ik mag zeggen wat ik wil”, laat hij weten. “Je kan informatie bij me kopen.” Iedereen zakt hierdoor van zijn stoel, maar zien dan zijn glimlach op zijn gezicht. Ja jongens, dit is niet zomaar iemand.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."