niet dat ik weetquote:Op donderdag 30 november 2006 20:10 schreef melonovy het volgende:
Is hier eigenlijk al een topic voor fakes?
Ik heb wel een paar plaatjes gezien in verschillende topics, maar er is nog geen aparte reeks.quote:Op donderdag 30 november 2006 20:10 schreef melonovy het volgende:
Is hier eigenlijk al een topic voor fakes?
Dan kunnen ze er hier ook bij: The Golden Gage Fakes!quote:Op donderdag 30 november 2006 21:03 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik heb wel een paar plaatjes gezien in verschillende topics, maar er is nog geen aparte reeks.
Goed topic.quote:Op vrijdag 1 december 2006 20:21 schreef melonovy het volgende:
[..]
Dan kunnen ze er hier ook bij: The Golden Cage Fakes!
Je wil wat van me en doet dat op zo'n toon?!quote:Op vrijdag 1 december 2006 01:55 schreef APK het volgende:
Ik wil even zeuren tegen Day.
Als ik in het COS-topic kijk lijk je bijna altijd aanwezig te zijn.
Zou je af en toe zo vriendelijk willen zijn een update te plaatsen in -jawel- het update topic?
Al is het maar een copy / paste van iemand anders.
En die semi-grappige afkortingen van namen vind ik eigenlijk ook heel vervelend teruglezen.
quote:Op vrijdag 1 december 2006 22:30 schreef Day het volgende:
Maar omdat je het zo vriendelijk vraag zal ik er vanaf nu op letten, ok?![]()
Braaaaaaaf.quote:Op zaterdag 2 december 2006 16:07 schreef Tamaartje het volgende:
Wil iemand hier [De bewoners] Nena #4 even dat telefoonnummer weghalen
Denk niet echt dat dat de bedoeling is..
Ja he..quote:
Ah daar ben je!quote:Op maandag 4 december 2006 19:31 schreef PC eend het volgende:
Ik heb al wat gevonden![]()
Waarom is er hier geen blog
En dan doel ik natuurlijk speciaal op de banner
Waar anders dan in FB zou ik moeten zijn?quote:Op maandag 4 december 2006 23:35 schreef Sanne het volgende:
[..]
Ah daar ben je!
Ik moet er nog even inkomen hier, en heb de uitzending gemist.
Maar ik heb er wel zin in!!!
Ik vind het belachelijk dat ze ons liever daar willen hebbenquote:Op maandag 4 december 2006 23:50 schreef Sanne het volgende:
Ik denk dat ze liever hebben dat we verhuizen naar het SC topic Eend.
[DGK SC #1] En nu komen we hier!!!!!
Tenzij je alwat te zeiken hebt?
Welk topicquote:Op maandag 4 december 2006 23:50 schreef Sanne het volgende:
Ik denk dat ze liever hebben dat we verhuizen naar het SC topic Eend.
[DGK SC #1] En nu komen we hier!!!!!
Tenzij je alwat te zeiken hebt?
shmoopy, Day.... Doe iets!quote:Op dinsdag 5 december 2006 02:03 schreef tipsch het volgende:
zeg, nathaneal en natasia fluisteren - moet daar niet iets van gezegd worden? (zoals dat gisteren ook gedaan werd bij evil en syl - deze waren overigens prima te verstaan - in dit geval niet)
Dan kunnen al die newbies er toch niet bij.quote:
dat topic blijf dichtquote:Op dinsdag 5 december 2006 08:11 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dan kunnen al die newbies er toch niet bij.![]()
Zal ik even een nieuw meet topic openen of ga je je fout zelf herstellen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |