We hadden het hier gisteren nog over de mogelijkheid dat ze misschien wel superintelligent is. Die mensen hebben soms dat ze niets meer kan boeien en heel ongeinteresseerd overkomen. Maar goed, die mogelijkheid heb ik maar weer naast me neergelegdquote:Op zondag 22 oktober 2006 12:18 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Nena is zeker niet dom, ze is gewoon gemakzuchtig met haar 'weet niet'. Maar er zit echt wel meer inhoud onder die hersenpan, volg sommige gesprekken maar goed in het huis.
Tijd voor een iq test in het huis.quote:Op zondag 22 oktober 2006 12:20 schreef scanman01 het volgende:
We hadden het hier gisteren nog over de mogelijkheid dat ze misschien wel superintelligent is. Die mensen hebben soms dat ze niets meer kan boeien en heel ongeinteresseerd overkomen. Maar goed, die mogelijkheid heb ik maar weer naast me neergelegd
Nog een paar met het gele setje, de laatste is van Scanman..quote:Op zondag 22 oktober 2006 15:25 schreef scanman01 het volgende:
De mooiste FHM foto's tot nu toe:
Dat zou wel héél erg snel zijn. Ze zijn nota bene nog bezig met de shoot.quote:Op zondag 22 oktober 2006 17:38 schreef Cynix ® het volgende:
Zijn de definitieve foto's al ergens te 'bekijken'?
Het kan me niet snel genoeg gaan.quote:Op zondag 22 oktober 2006 17:52 schreef Gert het volgende:
Dat zou wel héél erg snel zijn. Ze zijn nota bene nog bezig met de shoot.
Wat is dit lekker zeg...............quote:Op zondag 22 oktober 2006 15:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Nog een paar met het gele setje, de laatste is van Scanman..
[afbeelding]
[afbeelding]
Video van de shoot en de foto'squote:Op zondag 22 oktober 2006 17:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat zou wel héél erg snel zijn. Ze zijn nota bene nog bezig met de shoot.
Het lijkt me ook héél stug dat ze niét in die branche verzeild raakt.quote:Op zondag 22 oktober 2006 19:26 schreef Gelderland het volgende:
zij kan zoveel verdienen als ze model wordtniet normaal, zooo lekker
Dat zal mevrouw 'ik weet niet' geen enkele moeite kosten.quote:Op zondag 22 oktober 2006 19:29 schreef Gert het volgende:
rustig gaan kijken wat je verder nog met je leventje wil.
Durft ie niet ofzo, verliezen van Nena.quote:Op zondag 22 oktober 2006 21:00 schreef scanman01 het volgende:
Maar dan bedenkt Bart zich. Hij heeft geen zin meer.
Ik denk echt dat Bart gelijk heeft. Nena speelt de rol, maar is alles behalve dom. Ze had net tijdens het schaken, terwijl ze half sliep, ook even een sterke zet voor Bart. Ik merk steeds vaker dat ze dingen zegt die getuigen van alles behalve domheid.quote:Op zondag 22 oktober 2006 21:18 schreef Blup75 het volgende:
Het is echt nog een kind he die Nena...geweldig wat een maniertjes....
Er is hier ook een theorie geopperd dat Nena misschien wel superintelligent is. Het schijnt dat superintelligente mensen soms het probleem hebben dat niets ze meer kan boeien. De normale wereld is ze veel te makkelijk en daarom weinig interessant. Ik twijfel daar heel erg over, maar als ik net even zag hoe Nena half slapend die schaakopmerking eruit gooide, begin ik toch even te twijfelen.quote:Op zondag 22 oktober 2006 21:22 schreef Blup75 het volgende:
Ze is niet dom, dat is zeker...heel geraffineerd zou ik bijna zeggen...en allesbehalve verlegen blijkt ineens !! maar wat zit er achter?
quote:Op zondag 22 oktober 2006 19:19 schreef rianna het volgende:
[..]
Video van de shoot en de foto's
http://www.dorpsgekken.nl(...)oot-voor-fhm-part-1/
http://www.dorpsgekken.nl(...)s-fhm-shooting-nena/
![]()
Het is me ook al een paar keer opgevallen, dat Nena veel weet van techniek. Laatst weer een voorbeeld, toen de Ferarri kwam. Meteen wist ze van alles te vertellen over Ferarri, de Formule 1, en allerlei andere merken sportauto's. En niet alleen wist ze van alles over de buitenkant van de auto's, ook over motoren en versnellingsbakken, enz.quote:Op zondag 22 oktober 2006 21:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Er is hier ook een theorie geopperd dat Nena misschien wel superintelligent is. Het schijnt dat superintelligente mensen soms het probleem hebben dat niets ze meer kan boeien. De normale wereld is ze veel te makkelijk en daarom weinig interessant. Ik twijfel daar heel erg over, maar als ik net even zag hoe Nena half slapend die schaakopmerking eruit gooide, begin ik toch even te twijfelen.
Wie je niet zo spammen. We hebben zelf alle foto's die je maar wil hebben vanmiddag in het topic geplaatst:quote:Op zondag 22 oktober 2006 21:34 schreef rianna het volgende:
Hier de foto's en 2 video's van de fotoshoot van Nena
Nee, ik geloof niet dat het een taktiek is.quote:Op zondag 22 oktober 2006 21:36 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Soms denk ik wel eens, dat die "Ik weet niet" houding een pose van haar is. Gewoon niet het achterste van haar tong laten zien om op een later, beslissend, tijdstip heel hard naar voren te komen.
Waar aan ontleen je die indruk?quote:Op maandag 23 oktober 2006 00:04 schreef kamper het volgende:
Terwijl ze - en dat is mijn indruk - verdraaid goed weet waar ze mee bezig is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |