Ja ik laat het maar gewoon even in COSquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 00:08 schreef Gert het volgende:
Anders schrijf je af en toe wat in COS? Die loopt toch nog niet zo hard.
Maar streamverslagen zijn uiteraard ook prima.
Ja van mijn kant ook deze vraag.quote:Op maandag 9 oktober 2006 16:47 schreef Gert het volgende:
Kan de de titel van de huidige COS aangepast worden?
Ik denk de hele tijd dat het 't bewonerstopic is.
Bovendien is "Natasia" nou niet het toppunt van creativiteit.
Het loopt inderdaad niet echt, mensen kijken wel, maar dat zijn voornamelijk de BB-users dus die posten daar.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 17:21 schreef Gert het volgende:
Hopelijk gaat dit forum na 21 november (finale BB) harder lopen, want dit is bedroevend.
Of krijgt het die tijd niet eens?![]()
Ik denk dat BB de kick start van DGK moet zijn.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 17:23 schreef flugeltje het volgende:
Ik vermoed dat het na 21 november hier ook wel wat beter zal gaan lopen. Er zijn in ieder geval onderwerpen genoeg om over te babbelen. Ik blijf het een vreemde zet vinden van Talpa om de programma's gelijktijdig uit te zenden, maar goed...
Ik denk dan ook dat het hier op het forum wél drukker zal worden, maar dat op TV veel BB kijkers nu ook al DGK kijken. Zou me verbazen als er na de BB-finale een flinke toename van DGK-kijkers is.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 17:23 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Het loopt inderdaad niet echt, mensen kijken wel, maar dat zijn voornamelijk de BB-users dus die posten daar.
Ik vermoed dat het na 21 november hier ook wel wat beter zal gaan lopen. Er zijn in ieder geval onderwerpen genoeg om over te babbelen. Ik blijf het een vreemde zet vinden van Talpa om de programma's gelijktijdig uit te zenden, maar goed...
Dracula heeft een week de tijd om over een antwoord na te denken.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 03:07 schreef APK het volgende:
Even offtopic.
Dracula, ben jij een zware blower?
Offtopic: Ik heb ook een schelder in mijn fotoboek.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 11:21 schreef Gert het volgende:
Dracula heeft een week de tijd om over een antwoord na te denken.
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 12:14 schreef APK het volgende:
[..]
Offtopic: Ik heb ook een schelder in mijn fotoboek.![]()
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:18 schreef Gert het volgende:
Misschien ff mergen of sluiten 'met verwijzing naar'?
Nena Pics (Non-Nude)
Als je nou inderdaad "enthousiast was gaan schrijven", had je misschien een punt. Maar jij plaatst foto's van Nena, en laat dat nou zo'n beetje het enige zijn waar géén gebrek aan is op dit subforum.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:14 schreef sirrom het volgende:
Het DGK subforum loopt bepaalt niet over van de enthousiaste schrijvers dus dit topic had er best bij gekund. Jammer!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |