al gedaanquote:Op dinsdag 7 november 2006 15:01 schreef Frosting het volgende:
Hoi Forumbaasjes,
Graag dit topictitel
[DGK COS #26] "Ik weet het niet" is #27
Dankje
Ikke, ikke!quote:
quote:Op vrijdag 10 november 2006 11:58 schreef scanman01 het volgende:
Heb je niet gekeken zeker.
Ik kijk ook nooit naar de streams. Ik heb overdag een (drukke) baan en 's avonds heb ik nogal eens andere verplichtingen. Die "COS-reeks" volg ik dus ook niet, die ís ook niet te volgen als je geen 24 uur per dag de tijd hebt.quote:Op vrijdag 10 november 2006 12:20 schreef scanman01 het volgende:
Nou, als je het vannacht had gevolgd, had je geweten dat...
Het is denk ik meer de formuléring van Scanman waar je over valt, dan het feit dat een bepaalde voorstelling van zaken gecorrigeerd wordt.quote:Op vrijdag 10 november 2006 13:15 schreef Cynix ® het volgende:
Het wordt er nu zo vaak ingepeperd dat "we" dan van alles mislopen en dat is jammer, maar maakt "ons" dat minder? Horen we er dan niet bij?
quote:Op dinsdag 7 november 2006 10:50 schreef Gert het volgende:
[..]
Hij zit gewoon z'n eigen site spammen dus.![]()
p.s. best wel een handige site hoor, maar m.i. meer iets om als linkje in een FAQ op te nemen.
quote:Op zaterdag 4 november 2006 13:17 schreef Gert het volgende:
Waarom is dit topic sticky? Tv-uitzending herkansing download topic
Een linkje in de FAQ is toch genoeg?
Mijn voorkeur heeft het om zo min mogelijk sticky topics bovenin te hebben staan, zeker als ze -zoals deze- eigenlijk overbodig zijn omdat er een prima alternatief is.
quote:
quote:Op dinsdag 7 november 2006 10:50 schreef Gert het volgende:
[..]
Hij zit gewoon z'n eigen site spammen dus.![]()
p.s. best wel een handige site hoor, maar m.i. meer iets om als linkje in een FAQ op te nemen.
het zat je echt dwars he gert ?quote:Op vrijdag 10 november 2006 14:07 schreef Gert het volgende:
Dat bedoel je toch?
Iets anders:
Mods, hebben jullie hierover al beslist?
[..]
Ik niet.quote:
En dit werkt dus niet bij mij.quote:Op vrijdag 10 november 2006 19:51 schreef shmoopy het volgende:
Alle afleveringen in een playlist: (opent in media speler)
afleveringen tot nu toe (dagelijks bijgewerkt)
opent ie in WinAmp of een andere speler ga dan in Windows Media Speler naar
Extra > Opties > Bestandtypen en zet asf aan of kopieer deze url en open hem in WMP !
even link kopieëren en Url openen in WMPquote:Op zaterdag 11 november 2006 02:05 schreef APK het volgende:
[..]
En dit werkt dus niet bij mij.![]()
Hij opent Winamp en download iets.
In mediaplayer staat .asf goed en die link van jou naar bb.roy.etc doet hetzelfde.
Kijk, nu zit je met technisch gelul in het FB topic.![]()
Ik ga maar even naar de Talpa site om te kijken of ik nog mijn wachtwoord weet, ik vond dat sticky topic wel handig, dan had ik daar geholpen kunnen worden.
Lukt niet: Komt 'ie shmoop: http://www.garnierstreamingmedia.com/asx/ondemandbb.asp?file=/talpa/file20061027075120C8EA8195C2B349FD9B23855BF53C0932.wmv?portalfileid=53773&uid=0&rnd=192472903quote:Op zaterdag 11 november 2006 02:12 schreef HiDiHo het volgende:
even link kopieëren en Url openen in WMP![]()
waarom werkt de link niet?quote:Op zaterdag 11 november 2006 02:15 schreef APK het volgende:
[..]
Lukt niet: Komt 'ie shmoop: http://www.garnierstreamingmedia.com/asx/ondemandbb.asp?file=/talpa/file20061027075120C8EA8195C2B349FD9B23855BF53C0932.wmv?portalfileid=53773&uid=0&rnd=192472903
Sorry voor de lay-out.![]()
I know.quote:
(heb je toevallig de nieuwe Nvidia drivers?? 30% beeld probleem had ik ook, tot ik weer terug ging naar mijn 'oude' drivers)quote:Op zaterdag 11 november 2006 02:25 schreef APK het volgende:
[..]
I know.
Ik kijk nu -met tv out- via de site van Talpa.
ongeveer 30% beeld en 70% zwarte balken.![]()
Vroeger was alles beter.![]()
Geen nieuwe drivers.quote:Op zaterdag 11 november 2006 02:28 schreef HiDiHo het volgende:
(heb je toevallig de nieuwe Nvidia drivers?? 30% beeld probleem had ik ook, tot ik weer terug ging naar mijn 'oude' drivers)
Je kunt ook op de w drukken in mijn pagina van dgk, eens kijken of dat wel lukt?
Die reclame maakt mij geen fuck uit, ik wil gewoon een direct link die in Mediaplayer opent.quote:Op zaterdag 11 november 2006 02:47 schreef HiDiHo het volgende:
Oh, en wil je die fucking Vodafone reclame niet meer, moet je even ad.uk.doubleclick.net & nl.sitestat.com toevoegen aan je adfilter (als je die hebt)
Die playlist is makkelijker voor me, anders moet ik twee bestanden aanpassen.quote:Op zaterdag 11 november 2006 03:06 schreef APK het volgende:
[..]
Die reclame maakt mij geen fuck uit, ik wil gewoon een direct link die in Mediaplayer opent.
Maar ik begrijp uit jouw post in het BB-subforum dat je alleen nog maar met die playlist werkt die in Winamp opent.
Daar is het uitzending gemist topic nog gewoon open overigens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |