quote:Op donderdag 2 november 2006 02:24 schreef HiDiHo het volgende:
Is het ook mogelijk om dit topic Tv-uitzending herkansing download topic sticky te maken, ergens bovenaan?
Ik vraag wel een merge aan.quote:Op donderdag 2 november 2006 11:51 schreef Gert het volgende:
Nicolaas has left the building! Plus poll ! en GVD Nicolaas is het huis uit gestuurd. gaan over precies hetzelfde. De eerste was een stuk eerder open. Mag het tweede topic dicht met verwijzing naar het eerste? Dit is niet handig.
OK.quote:
Komt goed.quote:
quote:
Voor jou altijdquote:Op donderdag 2 november 2006 19:30 schreef tong80 het volgende:
Kan iemand er donderdag van maken ?
De uitzending van donderdag 2 november.
quote:Op vrijdag 3 november 2006 12:32 schreef luciano het volgende:
Belangrijke mededeling :
Dit weekend hebben we toestemming van Snaptnix + Lovebear , om de nieuwe mod , genaamd MORWEN te testen op stressvaardigheid ......
Men wil weten of ze een pelotonnetje relschoppers vrienden met veel ervaring op het gebied van ....... jeweetwel ........ een weekend lang overleeft , dus ........ doe de buurtjes een plezier , en werk hier aan mee , ik heb jullie medewerking al toegezegd namelijk![]()
quote:Op zaterdag 4 november 2006 13:17 schreef Gert het volgende:
Waarom is dit topic sticky? Tv-uitzending herkansing download topic
Een linkje in de FAQ is toch genoeg?
Mijn voorkeur heeft het om zo min mogelijk sticky topics bovenin te hebben staan, zeker als ze -zoals deze- eigenlijk overbodig zijn omdat er een prima alternatief is.
Ik gooi het ff achter de schermen neer Gert, weet niet hoe die sticky daar komt eigenlijkquote:
enquote:Op donderdag 2 november 2006 02:24 schreef HiDiHo het volgende:
Is het ook mogelijk om dit topic Tv-uitzending herkansing download topic sticky te maken, ergens bovenaan?
quote:
Hij zit gewoon z'n eigen site spammen dus.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |