quote:
Op dinsdag 5 december 2006 10:41 schreef Peter6000 het volgende:[..]
Je wilt het pioniersgevoel van BB1 behouden he?
Dat er een klein exclusief verheven groepje is dat in het DGK topic post, want de COS van DGK is verheven en de COS in BB6 was ondermaats.
En al die verheven discussietopics zoals "Valt het concept van DGK mee of tegen", schandalig dat die er niet waren in BB6.
Of mis ik weer eens een ironische ondertoon?
Nee hoor, het is niet alleen maar ironisch bedoeld, hoewel het ook weer niet bloedserieus is allemaal. Zegmaar de bekende stijlvorm van overdrijving die een kern van waarheid bevat.
Maar ik zal er even geen doekjes om winden. Het hoeft van mij zeker niet "exclusief", sterker: het was echt wat te rustig op het DGK-forum. En wat je allemaal roept over "verheven" dit en dat, dat is ook wel wat overdreven. Maar het klopt wel dat ik me de laatste maanden niet meer zo thuis voelde bij de m.i. vaak lamlendige lolbroekerij op het BB6-forum, en er daarom vrij weinig meer kwam. Zonder mezelf overigens ergens vrij van te willen pleiten.
Toen DGK begon, met een forum waarin de focus wat meer op het programma lag en er mensen postten die daar ook regelmatig naar kéken, bleek dat heel prettig.
Aangezien gisteren het BB6-forum naar de archieven werd verplaatst, lijkt me dit het moment voor de mods om de teugels even strak in handen te houden.
Overigens heb ik geen bezwaar tegen een SC-topicreeks, als thuishaven voor mensen die willen chatten maar waar blijkbaar geen logischer plek elders op het forum voor is. Als dit echter betekent dat binnen de kortste keren ook FB en COS weer door dezelfde mensen, die verder totaal niet in het onderwerp van dit subforum geinteresseerd zijn, geconfisceerd worden, zou ik dat jammer vinden.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."