niet dat ik weetquote:Op donderdag 30 november 2006 20:10 schreef melonovy het volgende:
Is hier eigenlijk al een topic voor fakes?
Ik heb wel een paar plaatjes gezien in verschillende topics, maar er is nog geen aparte reeks.quote:Op donderdag 30 november 2006 20:10 schreef melonovy het volgende:
Is hier eigenlijk al een topic voor fakes?
Dan kunnen ze er hier ook bij: The Golden Gage Fakes!quote:Op donderdag 30 november 2006 21:03 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik heb wel een paar plaatjes gezien in verschillende topics, maar er is nog geen aparte reeks.
Goed topic.quote:Op vrijdag 1 december 2006 20:21 schreef melonovy het volgende:
[..]
Dan kunnen ze er hier ook bij: The Golden Cage Fakes!
Je wil wat van me en doet dat op zo'n toon?!quote:Op vrijdag 1 december 2006 01:55 schreef APK het volgende:
Ik wil even zeuren tegen Day.
Als ik in het COS-topic kijk lijk je bijna altijd aanwezig te zijn.
Zou je af en toe zo vriendelijk willen zijn een update te plaatsen in -jawel- het update topic?
Al is het maar een copy / paste van iemand anders.
En die semi-grappige afkortingen van namen vind ik eigenlijk ook heel vervelend teruglezen.
quote:Op vrijdag 1 december 2006 22:30 schreef Day het volgende:
Maar omdat je het zo vriendelijk vraag zal ik er vanaf nu op letten, ok?![]()
Braaaaaaaf.quote:Op zaterdag 2 december 2006 16:07 schreef Tamaartje het volgende:
Wil iemand hier [De bewoners] Nena #4 even dat telefoonnummer weghalen
Denk niet echt dat dat de bedoeling is..
Ja he..quote:
Ah daar ben je!quote:Op maandag 4 december 2006 19:31 schreef PC eend het volgende:
Ik heb al wat gevonden![]()
Waarom is er hier geen blog
En dan doel ik natuurlijk speciaal op de banner
Waar anders dan in FB zou ik moeten zijn?quote:Op maandag 4 december 2006 23:35 schreef Sanne het volgende:
[..]
Ah daar ben je!
Ik moet er nog even inkomen hier, en heb de uitzending gemist.
Maar ik heb er wel zin in!!!
Ik vind het belachelijk dat ze ons liever daar willen hebbenquote:Op maandag 4 december 2006 23:50 schreef Sanne het volgende:
Ik denk dat ze liever hebben dat we verhuizen naar het SC topic Eend.
[DGK SC #1] En nu komen we hier!!!!!
Tenzij je alwat te zeiken hebt?
Welk topicquote:Op maandag 4 december 2006 23:50 schreef Sanne het volgende:
Ik denk dat ze liever hebben dat we verhuizen naar het SC topic Eend.
[DGK SC #1] En nu komen we hier!!!!!
Tenzij je alwat te zeiken hebt?
shmoopy, Day.... Doe iets!quote:Op dinsdag 5 december 2006 02:03 schreef tipsch het volgende:
zeg, nathaneal en natasia fluisteren - moet daar niet iets van gezegd worden? (zoals dat gisteren ook gedaan werd bij evil en syl - deze waren overigens prima te verstaan - in dit geval niet)
Dan kunnen al die newbies er toch niet bij.quote:
dat topic blijf dichtquote:Op dinsdag 5 december 2006 08:11 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dan kunnen al die newbies er toch niet bij.![]()
Zal ik even een nieuw meet topic openen of ga je je fout zelf herstellen?
Famous last words......quote:Op dinsdag 5 december 2006 08:38 schreef Nostalgist het volgende:
Kan een mod me vertellen waar het "Famous last words" topic uit BB-6 is gebleven ? Alvast bedankt
Danku. Jammer.quote:
Wat ben je toch een kneusje, het is bijna schattig.quote:
check dat ff in FBquote:Op dinsdag 5 december 2006 08:51 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Danku. Jammer.
Als TS, had ik het topic liever in het BB-6 archief willen zien staan. Het topic is geen FB naar alléén het forum, maar ook zeker als afsluiting van het BB-6 seizoen bedoelt.
Mag het (bv over een week) bijgezet worden in de crypte van BB-6 ?![]()
Hulde!quote:
Gedaan.quote:
Je wilt het pioniersgevoel van BB1 behouden he?quote:Op dinsdag 5 december 2006 10:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Hulde!![]()
Opzouten met dat opdringerige rapalje dat ineens dit forum overspoelt zonder ooit naar DGK te kijken.![]()
Nee hoor, het is niet alleen maar ironisch bedoeld, hoewel het ook weer niet bloedserieus is allemaal. Zegmaar de bekende stijlvorm van overdrijving die een kern van waarheid bevat.quote:Op dinsdag 5 december 2006 10:41 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Je wilt het pioniersgevoel van BB1 behouden he?
Dat er een klein exclusief verheven groepje is dat in het DGK topic post, want de COS van DGK is verheven en de COS in BB6 was ondermaats.
En al die verheven discussietopics zoals "Valt het concept van DGK mee of tegen", schandalig dat die er niet waren in BB6.
Of mis ik weer eens een ironische ondertoon?
De SC is inderdaad volgens mij voor de mensen die weinig hebben bij te dragen in de COS aangezien ze de streams niet volgen. De uitzendingen echter wel. Dus er is wel degelijk een binding met het programma. Volgens mij heeft het weinig nut om met jou te discussieren in COS als ik de streams niet volg. En laten we de FB voorlopig maar gewoon voor FB houden en anders gaan de mods maar met bans strooienquote:Op dinsdag 5 december 2006 11:19 schreef Gert het volgende:
[..]
Overigens heb ik geen bezwaar tegen een SC-topicreeks, als thuishaven voor mensen die willen chatten maar waar blijkbaar geen logischer plek elders op het forum voor is. Als dit echter betekent dat binnen de kortste keren ook FB en COS weer door dezelfde mensen, die verder totaal niet in het onderwerp van dit subforum geinteresseerd zijn, geconfisceerd worden, zou ik dat jammer vinden.
quote:Op dinsdag 5 december 2006 14:15 schreef Manu82 het volgende:
[DGK SC #1] En nu zijn we hier!!!!!
Kan in deze TT komen veranderd worden in zijn
quote:Op dinsdag 5 december 2006 13:09 schreef demins het volgende:
FEESTELIJK OPENINGSTOPIC DGK/SC !!!
Slotje graag! Dank u!
quote:
Big Brother 6quote:
toegevoegd aan FAQ, Policy, Streams en Bewonersquote:Op woensdag 6 december 2006 10:12 schreef diegozer het volgende:
Misschien wat overbodig, maar toch een handig 4-in-1 streams overzicht van de Gouden Kooi met chat! http://www.gillesdesmit.com/goudenkooi
Volgens mij commentaar op die tuinfluitketel die offtopic ging.quote:Op vrijdag 8 december 2006 11:11 schreef Gert het volgende:
Day, wat stond hier dan, dat je het nodig vond om in mijn post te gaan wroeten?
En die is helemáál verwijderd zie ik.quote:Op vrijdag 8 december 2006 19:19 schreef APK het volgende:
[..]
Volgens mij commentaar op die tuinfluitketel die offtopic ging.![]()
Lekker clean update-topic, toch?quote:Op vrijdag 8 december 2006 21:01 schreef Gert het volgende:
En die is helemáál verwijderd zie ik.
Nah vooruit dan maar.![]()
Ja, die heb ik verwijderd. Dus leek het mij logisch om het in jouw post ook te verwijderen. anders had ik het voor niks gedaan, hè?quote:Op vrijdag 8 december 2006 21:01 schreef Gert het volgende:
[..]
En die is helemáál verwijderd zie ik.
Nah vooruit dan maar.![]()
quote:Op vrijdag 8 december 2006 23:18 schreef petraa het volgende:
[..]
d/r is ook voor ons niks aan, maarre waar is natasia ??? Ik mis haar![]()
quote:Op vrijdag 8 december 2006 23:21 schreef Sonique het volgende:
[..]
Die ligt met haar hoofd in de oven...
(tis een elektrische trouwens)
@ Day: Je "leest" de postings nou wel heel verkrampt!quote:
"Zo slecht"? Was een redelijk ingehouden reactie toch? Dit had teamlead eens moeten doen.quote:Op vrijdag 8 december 2006 23:20 schreef Day het volgende:
Niet gelijk zo slecht over me denken, hoor!![]()
De SC is over andere dingen tussen mensen die wel geinteresseerd zijn in DGK, COS gaat over de streams en niet over andere rotzooi. Volgens mij dan?quote:Op zondag 10 december 2006 12:16 schreef sirrom het volgende:
Lopen er tegenwoordig 2 onderwerpen die allebei commentaar op de streams geven?
Zoniet, wat is het verschil tussen COS en SC dan?
In COS worden de streams becommentarieerd.quote:Op zondag 10 december 2006 12:16 schreef sirrom het volgende:
Lopen er tegenwoordig 2 onderwerpen die allebei commentaar op de streams geven?
Zoniet, wat is het verschil tussen COS en SC dan?
Volgens mij heeft het er meer mee te maken of je de streams al dan niet volgt. Ik volg ze niet, maar kijk wel alle afleveringen en ben meestal in de SC dus volgens mij volg ik DGK wel, maar kan moeilijk in COS gaan zeiken over iets wat 5 dagen geleden gebeurd is.quote:Op zondag 10 december 2006 12:37 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
In COS worden de streams becommentarieerd.
In CS SC wordt nergens commentaar op gegeven. Dat is gewoon een baggerreeks waar soms ook gepost wordt door iemand die DGK een keer gezien heeft.
Slow Chatquote:Op zondag 10 december 2006 13:19 schreef sirrom het volgende:
ik denk dat ik het begin te snappen. Ehh... dat hoop ik dan.
Waar staat de afkorting SC voor? Dat kan dan niet Stream Comments zijn, lijkt me, gezien de antwoorden hierboven.
Dat "wel geinteresseerd zijn in DGK" is flauwekul.quote:Op zondag 10 december 2006 12:28 schreef Manu82 het volgende:
[..]
De SC is over andere dingen tussen mensen die wel geinteresseerd zijn in DGK, COS gaat over de streams en niet over andere rotzooi. Volgens mij dan?
Hoezo broeder Gert?quote:Op maandag 11 december 2006 22:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat "wel geinteresseerd zijn in DGK" is flauwekul.
Verklaar je nader?quote:Op maandag 11 december 2006 22:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat "wel geinteresseerd zijn in DGK" is flauwekul.
Hoezo broeder Cynixquote:Op zondag 10 december 2006 12:37 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
In COS worden de streams becommentarieerd.
In CS wordt nergens commentaar op gegeven. Dat is gewoon een baggerreeks waar soms ook gepost wordt door iemand die DGK een keer gezien heeft.
Ja sorry Jappie, van mij mogen jullie een eigen reeksje hebben in het DGK-forum, maar als je nou heel eerlijk bent: voegen eindeloze oneliner-gesprekjes tussen een handjevol mensen over wat je die dag gedaan hebt, wat je gaat eten en hoe laat je gaat slapen nou écht iets toe aan je leven?quote:Op dinsdag 12 december 2006 08:05 schreef Jappie het volgende:
Hoezo broeder Cynix
Verklaar je nader.
Aha.....dus dat bedoel je...quote:Op dinsdag 12 december 2006 08:22 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ja sorry Jappie, van mij mogen jullie een eigen reeksje hebben in het DGK-forum, maar als je nou heel eerlijk bent: voegen eindeloze oneliner-gesprekjes tussen een handjevol mensen over wat je die dag gedaan hebt, wat je gaat eten en hoe laat je gaat slapen nou écht iets toe aan je leven?
Zo ja, veel plezier, ik heb in ieder geval niks met dat soort reeksen.
Ik wil ook niet beweren dat er geen SC'ers zijn die DGK volgen. Manu probeerde echter, niet voor de eerste keer, om de SC te presenteren als een groep slowchattende mensen met als gemene deler het programma De Gouden Kooi. En dat vermeende fundament onder het bestaansrecht van de SC in dit subforum, wil ik bij deze graag even onder jullie wegtrappen want het is lariekoek.quote:Op dinsdag 12 december 2006 08:46 schreef Jappie het volgende:
....maar door het gemeenplaatsen wat jij en Gert doen doe je bijvoorbeeld gebruikers als Demins en PC eend toch echt te kort...
Altijd al geweten dat je een sporthart hebt.quote:Op dinsdag 12 december 2006 09:53 schreef Gert het volgende:
Ik doe dit puur voor de sport overigens: van de SC heb ik totaal geen last.
Mensen die [DGK] Updates. vervuilen met oneliner bedankjes... dat vind ik, op mijn beurt, dan weer niet echt iets 'toevoegen aan mijn leven'quote:Op dinsdag 12 december 2006 08:22 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ja sorry Jappie, van mij mogen jullie een eigen reeksje hebben in het DGK-forum, maar als je nou heel eerlijk bent: voegen eindeloze oneliner-gesprekjes tussen een handjevol mensen over wat je die dag gedaan hebt, wat je gaat eten en hoe laat je gaat slapen nou écht iets toe aan je leven?
Zo ja, veel plezier, ik heb in ieder geval niks met dat soort reeksen.
quote:Op woensdag 13 december 2006 07:25 schreef Cynix ® het volgende:
Om het goed te maken kom ik een keer bij jullie baggeren, ok?
Daag hem nou niet uit.quote:Op woensdag 13 december 2006 07:47 schreef Jappie het volgende:
Dat staat; maar het zal je nog moeilijker vallen dan je waarschijnlijk al dacht.![]()
![]()
Dat is alleen voor mensen die wel geïnteresseerd zijn in DGK, dus daar mag ik niet komen.quote:Op woensdag 13 december 2006 10:12 schreef Day het volgende:
Pssst heren ===> [DGK SC #3] En we gaan maar door..
Alvast bedankt!
Raadseltje (vraag evt hulp van Jappie):quote:Op woensdag 13 december 2006 02:37 schreef PC eend het volgende:
[..]
Mensen die [DGK] Updates. vervuilen met oneliner bedankjes... dat vind ik, op mijn beurt, dan weer niet echt iets 'toevoegen aan mijn leven'![]()
Ga ik nu mee aan de slagquote:Op woensdag 20 december 2006 17:50 schreef CartWOman het volgende:
FAQ, Policy, Streams en Bewoners
Kruisjes bij de foto's en er zijn bewoners vertrokken en bijgekomen. Update is wel fijn voor mensen die het ook willen gaan volgen.![]()
En aanpassing in de tekstquote:Op donderdag 21 december 2006 23:45 schreef avonne het volgende:
Kan de Cos Vrede op Aarde even nummer 96 krijgen?
please?
Er stondquote:Op donderdag 21 december 2006 23:51 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
En aanpassing in de tekst
vr de op rde?
Ga ik regelenquote:Op vrijdag 22 december 2006 16:48 schreef Peter6000 het volgende:
Ik heb helaas moeten constateren dat er een dubbel captopic loopt.
Praat hier over het beste capture- programma
Screenshots maken (hoe doen jullie dat)
Ondanks dat de invalshoeken van beide topics anders zijn, geloof ik zeker dat met 1 goede overzichtelijke OP, eea geïntegreerd kan worden.
Met vriendelijke groet,
Peter6000
Shmoopquote:Op vrijdag 22 december 2006 16:59 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Het was eigenlijk bedoeld om die Schmoopie aan het werk te zetten.![]()
Doe's niet zo wannabe incrowd-klef.quote:
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 22 december 2006 23:29 schreef Gert het volgende:
[..]
De juiste reactie TL. Je hebt echt bijgeleerd he.
Het is nog 16 minuten Global Orgasm Day , dus have fun!quote:Op vrijdag 22 december 2006 23:36 schreef shmoopy het volgende:
je moest eens weten hoe klef TL en ik achter de schermen zijn.![]()
waarom denk je dat ze er vandaag zo weinig isquote:Op vrijdag 22 december 2006 23:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is nog 16 minuten Global Orgasm Day , dus have fun!![]()
Done!quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:26 schreef LekkerSimpel het volgende:
Kan in COS 111 niet in niets worden veranderd.... AUB
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |