Ik heb na een ctrl-p alles uitgezet, werkt nog steeds niet.quote:Op zaterdag 11 november 2006 03:22 schreef HiDiHo het volgende:
Ok, in Winamp druk op ctrl-p > General Preferences > File Types > zet WMV ASF ASX en WPL uit
quote:Op zaterdag 11 november 2006 03:30 schreef APK het volgende:
[..]
Ik heb na een ctrl-p alles uitgezet, werkt nog steeds niet.![]()
Mediaplayer kan het nog steeds niet vinden.
quote:Op zaterdag 11 november 2006 03:32 schreef HiDiHo het volgende:
![]()
En dit had je ook gedaan?
in Windows Media Speler naar Extra > Opties > Bestandtypen en zet asf aan
quote:Welke melding krijg je dan?
Ja.quote:Op zaterdag 11 november 2006 03:54 schreef HiDiHo het volgende:
Krijg je wel de lijst te zien? (in WMP > beeld > opties voor afspelen > Afspeellijst weergeven)
Ik weet niet wat je gedaan hebt, maar het is geen standaard windows installatie.quote:
Dat is een live stream van slapende mensen.quote:Op zaterdag 11 november 2006 04:11 schreef HiDiHo het volgende:
Ik weet niet wat je gedaan hebt, maar het is geen standaard windows installatie.
Probeer deze eens
Het is een complete lijst alle streams van bb en dgk en alle afleveringenquote:Op zaterdag 11 november 2006 04:17 schreef APK het volgende:
[..]
Dat is een live stream van slapende mensen.
Voor de volledigheid: Werkt het wel bij jou, Gert?quote:Op dinsdag 7 november 2006 10:50 schreef Gert het volgende:
p.s. best wel een handige site hoor, maar m.i. meer iets om als linkje in een FAQ op te nemen.
Niet als ik er op klik.quote:Op zaterdag 11 november 2006 04:19 schreef HiDiHo het volgende:
Het is een complete lijst alle streams van bb en dgk en alle afleveringen
Niks persoonlijks hoor.quote:
Alsof dat niet meer kan omdat ie niet meer sticky is. Boefuckinghoe.quote:Op zaterdag 11 november 2006 02:05 schreef APK het volgende:
ik vond dat sticky topic wel handig, dan had ik daar geholpen kunnen worden.
Er zit een slot op, lullo.quote:Op zaterdag 11 november 2006 17:04 schreef Gert het volgende:
Alsof dat niet meer kan omdat ie niet meer sticky is. Boefuckinghoe.
Menéér lullo.quote:
Neuh, dat 'ie niet plakkerig meer is boeit mij niet echt.quote:Op zaterdag 11 november 2006 17:21 schreef Gert het volgende:
Menéér lullo.![]()
Maar goed, dat heeft dus niets met het al dan niet sticky zijn te maken.
eens: donequote:Op zaterdag 11 november 2006 17:51 schreef scanman01 het volgende:
Kan de foto uit het Natasia topic worden weggehaald? Niet echt gepast vind ik zelf.
donequote:Op zaterdag 11 november 2006 21:25 schreef happyme28 het volgende:
Willen jullie de TT aanpassen. Ik ben COS vergeten tussen de hekjes
[DGK COS #35]Wat goochelt de goochelaar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |