quote:Op vrijdag 22 september 2006 22:42 schreef puntoortje het volgende:
((welkom in het 8e originele versabommies Isoleertopic slowchat dingetje, oftewel de BB slowchat))
jaargang 6
BB slowchat afl 28:...
...Waar Lederhosen nog kunnen!![]()
* aflevering 1 t/m 27 *
[BB SC 1] Én vast!
[BB SC 2] Als Bong het niet doet...
[BB SC 3] Moedig voorwaarts...
[BB SC 4] Ruzie! Ruzie!
[BB SC 5] Gaat er nog eens wat gebeuren?
[BB SC 6] Het aftellen is begonnen
[BB SC 7] Break and Enter.
[BB SC #8] Ja, wie is hier een VROUW dan?
[BB SC#9] De dag van het begin
[BB SC#10] De kop is eraf
[BB SC#11] Zwaaitopic
[BB SC #12] Hier uitsluitend offtopic posten!
[BB SC] # 13: Trekt koud op
[BB SC] #14 De wereld draait door
[BB SC #15] Als god het wil...
[BB SC #16] Met Onur Air proef je Allah van dichtbij
[BB SC # 17] Life is a bitch.........
[BB SC # 18] Versabommie's Isoleertopic!
[BB SC # 19] Versabommie's Isoleertopic 2
[BB SC # 20] Counterstrike........
[BB SC # 21]Another one bites the dust.....
[BB SC # 22] Versabommies isoleertopic 3
[BB SC # 23] Versabommies isoleertopic 4
[BB SC # 24] Kopjes koffie met puntoortjes.
[BB SC # 25] Versabommies Isoleertopic 6
[BB SC# 26] VersaBommies isoleertopic 7!
[BB SC # 27] puntjes place!!
...Die heeft zijn laatste Oorties versnoept....![]()
have fun!
ik begrijp die tvp's niet .....wat is da?quote:
Hoeveel van die Lederhosen draag je eigenlijk tegelijkertijd? En wordt dat niet broeierig op bepaalde plekken, zal ik maar zeggen?quote:Op zaterdag 23 september 2006 15:21 schreef versabommie het volgende:
[..]
Retegeil niet?
Ik ga snel mijn sig aanpassen!
"Wie laat alle meisjes blozen, Bommie in zijn lederhosen!"
Bewijs dat eens?quote:Op zaterdag 23 september 2006 15:16 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hoeft niet hoor, er is genoeg Bommie voor alle meisjes hier!
da's wat mensen doen als ze niks zinnigs te melden hebben, maar toch even iets willen posten om aan die innerlijke drang naar erkenning te voldoenquote:Op zaterdag 23 september 2006 15:31 schreef versabommie het volgende:
[..]
ik begrijp die tvp's niet .....wat is da?
Bewijs? Is mijn woord hier niet goed genoeg?quote:Op zaterdag 23 september 2006 15:32 schreef Talitha het volgende:
[..]
Bewijs dat eens?![]()
En waarom alwéééér die TT. Gebrek aan inspiratie?
??? je raakt me nu echt kwijt TL ....quote:Op zaterdag 23 september 2006 15:33 schreef teamlead het volgende:
[..]
da's wat mensen doen als ze niks zinnigs te melden hebben, maar toch even iets willen posten om aan die innerlijke drang naar erkenning te voldoen
ik gok een TijdVerspillendePost ofzoquote:Op zaterdag 23 september 2006 15:33 schreef teamlead het volgende:
[..]
da's wat mensen doen als ze niks zinnigs te melden hebben, maar toch even iets willen posten om aan die innerlijke drang naar erkenning te voldoen
nu al? ik had je wat intellislimmer ingeschatquote:Op zaterdag 23 september 2006 15:34 schreef versabommie het volgende:
[..]
??? je raakt me nu echt kwijt TL ....
ja man...ik heb niet zoveel met computers en chips enzo ...technische gedoen pfffffffffffquote:Op zaterdag 23 september 2006 15:35 schreef teamlead het volgende:
[..]
nu al? ik had je wat intellislimmer ingeschat![]()
quote:Op zaterdag 23 september 2006 15:39 schreef versabommie het volgende:
Hey komen er hier nog wel eens Moddiemods? (TL reken ik niet echt als een serieuze volwaardige mod dus....)
quote:Op zaterdag 23 september 2006 15:41 schreef flugeltje het volgende:
Hoi
O, heet dat parttime?quote:Op zaterdag 23 september 2006 15:41 schreef teamlead het volgende:
[..]
jij bent maar part-time mod hoor
Jij verwacht dat ik je op je woord geloof? Hier op FOK?quote:Op zaterdag 23 september 2006 15:33 schreef versabommie het volgende:
[..]
Bewijs? Is mijn woord hier niet goed genoeg?
Ennuh die TT...ik ben bezig met een serie![]()
Kolere....jullie lezen echt alles he?quote:Op zaterdag 23 september 2006 15:41 schreef flugeltje het volgende:
Hoi
Het komt me idd over dat je veel te weinig tijd hebt voor leuke dingenquote:Op zaterdag 23 september 2006 15:42 schreef flugeltje het volgende:
[..]
O, heet dat parttime?
Ik dacht dat ik dubbel fulltime was
FOK! is een leuk dingquote:Op zaterdag 23 september 2006 15:49 schreef versabommie het volgende:
[..]
Het komt me idd over dat je veel te weinig tijd hebt voor leuke dingen![]()
quote:Op zaterdag 23 september 2006 15:55 schreef flugeltje het volgende:
[..]
FOK! is een leuk ding
Behalve tijdens deze discussies natuurlijkmaar over het algemeen heb ik het prima naar m'n zin.
Het is een leuke hobbie en dat die dan zo'n 60 uur per week kost maakt me verder niet uit. Zolang als ik het naar m'n zin heb is het prima
quote:Op zaterdag 23 september 2006 15:55 schreef flugeltje het volgende:
[..]
FOK! is een leuk ding
Behalve tijdens deze discussies natuurlijkmaar over het algemeen heb ik het prima naar m'n zin.
Het is een leuke hobbie en dat die dan zo'n 60 uur per week kost maakt me verder niet uit. Zolang als ik het naar m'n zin heb is het prima
Door die stomme forummers heb je veel te weinig tijd voor mij, ik heb ook mijn behoeftes heur!quote:Op zaterdag 23 september 2006 15:55 schreef flugeltje het volgende:
[..]
FOK! is een leuk ding
Het klinkt erger dan het is hoor, de gemiddelde veelposter is veel meer online dan ik...quote:Op zaterdag 23 september 2006 15:57 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik ga dus nu stoppen met me schuldig voelen dat ik minder online ben dan jij....
hmz.. ff rekenen:quote:Op zaterdag 23 september 2006 16:02 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Het klinkt erger dan het is hoor, de gemiddelde veelposter is veel meer online dan ik...
Ik zit over het algemeen 's avonds van 17.30 tot 23.30 achter de PC. (6 uurtjes dus) Overdag lees ik bij en neem ik m'n mails door van de PR. En dan in de weekenden zo'n 12 uur per dag.... Maakt niet uit hoor, zolang als ik het leuk vind is het toch prima
Bovendien zit ik natuurlijk ook een gedeelte van die tijd nutteloos rond te posten, dus dat valt eigenlijk onder de noemer 'slap ouwehoeren'....
Tel voor de gein je eigen online uren eens bij elkaar op, kun je tot een verrassende uitkomst komen
Dan zit je dus niet zo ver van mij verwijderdquote:Op zaterdag 23 september 2006 16:09 schreef teamlead het volgende:
[..]
hmz.. ff rekenen:
op m'n werk ben ik eigenlijk altijd online, lurk wat mee en post af en toe. Effectief denk ik een uurtje of 3 per dag -> 15 uur
's avonds eigenlijk altijd wel een paar uur, vanaf 18.30 tot 22.30/23.00 gemiddeld -> 22.5
en dan de weekenden nog idduurtje of 8/9 per dag -> gemiddeld 17 uur
damn.. Ik moet ergens een leven kopen geloof ik
Als vliegen op stroop schat, als vliegen op stroop!quote:Op zaterdag 23 september 2006 16:13 schreef Talitha het volgende:
Bommie klaagt over de afwezigheid van modjes. En nu zijn er alleen nog maar modjes hier.![]()
Eerder als bloedhonden op een rel Bommiequote:Op zaterdag 23 september 2006 16:15 schreef versabommie het volgende:
[..]
Als vliegen op stroop schat, als vliegen op stroop!
![]()
Lieverd, ik zou niet eens wetten hoe te rellen al zou ik er middenin zitten. Je kent me toch nu wel een beetje?quote:Op zaterdag 23 september 2006 16:16 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Eerder als bloedhonden op een rel Bommie
Ik heb pas nét m'n pyama uitgedaan om boodschapjes te gaan doenquote:Op zaterdag 23 september 2006 16:17 schreef versabommie het volgende:
[..]
Lieverd, ik zou niet eens wetten hoe te rellen al zou ik er middenin zitten. Je kent me toch nu wel een beetje?![]()
En trek eens wat luchtigers aan!
stuur je mannetje ff.. heeft ie ook wat te doenquote:Op zaterdag 23 september 2006 16:16 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Eerder als bloedhonden op een rel Bommie
Ik mot trouwens ff wat te roken halen. Dus trekt maar weer een half uurtje van m'n online tijd van deze week af
meneer Flugel en shag voor me halenquote:Op zaterdag 23 september 2006 16:18 schreef teamlead het volgende:
[..]
stuur je mannetje ff.. heeft ie ook wat te doen
hihi je "klinkt" nu net als Mo, van die cute verkleinwoordjes...quote:Op zaterdag 23 september 2006 16:18 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik heb pas nét m'n pyama uitgedaan om boodschapjes te gaan doen
Tsssssssssssl! Voor jou zou ik nog een sigarenwinkel opkopen en naast de deur laten zetten!quote:Op zaterdag 23 september 2006 16:19 schreef flugeltje het volgende:
[..]
meneer Flugel en shag voor me halen
Never dus
jan smit - hoe kan ik van je dromenquote:Op zaterdag 23 september 2006 16:23 schreef versabommie het volgende:
Currently playing: "Barry White, Let the music play"
OMFG!quote:Op zaterdag 23 september 2006 16:25 schreef teamlead het volgende:
[..]
jan smit - hoe kan ik van je dromen
De man met de sexy stem.quote:Op zaterdag 23 september 2006 16:23 schreef versabommie het volgende:
streams?quote:Op zaterdag 23 september 2006 16:32 schreef Inodder het volgende:
zo ben weer terug van boodschappen doen en idd supermarkt brood.![]()
maar ehh doen de streams heb bij jullie?
duh, the first the last, my everythingquote:Op zaterdag 23 september 2006 16:29 schreef versabommie het volgende:
Nou vooruit, het is een makkie want ik gaf al aan waar ik naar luisterde...
welk nummer?
"You're like a first morning dew on a brand new day"
Gaat wat mij betreft over Talitha...
idd! Met Barry White kom je bij een bevroren flugel in siberie nog in d'r broekjequote:Op zaterdag 23 september 2006 16:37 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
duh, the first the last, my everything![]()
ohwja...nu mag jij!quote:Op zaterdag 23 september 2006 16:37 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
duh, the first the last, my everything![]()
hier mag alles iddquote:Op zaterdag 23 september 2006 16:39 schreef neferhone het volgende:
en dan moeten we hier dus verder d'r stond sc voor? ivb streams die het niet doen???????????
Michael Jacksonquote:Op zaterdag 23 september 2006 16:23 schreef versabommie het volgende:
quote:Op zaterdag 23 september 2006 16:40 schreef flugeltje het volgende:
Wat is dat toch met ons vrouwen?
Ga ik weg voor een pakkie shag en postzegels, geef ik nog voor 40 euro uit..
Maar ik heb nu wel nieuwe gel, nieuwe lipstick, een leuke klem voor in m'n haar en haarlak
ik ben eigenlijk beter in raden dan verzinnenquote:
nou daar heb echt geen last vanquote:Op zaterdag 23 september 2006 16:40 schreef flugeltje het volgende:
Maar ik heb nu wel nieuwe gel, nieuwe lipstick, een leuke klem voor in m'n haar en haarlak
quote:Op zaterdag 23 september 2006 16:29 schreef versabommie het volgende:
Nou vooruit, het is een makkie want ik gaf al aan waar ik naar luisterde...
welk nummer?
"You're like a first morning dew on a brand new day"
Gaat wat mij betreft over Talitha...
ok komtie: For I'm the type of boy who is always on the roamquote:Op zaterdag 23 september 2006 16:41 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
ik ben eigenlijk beter in raden dan verzinnen![]()
Ja maar jamaar jammaar... M'n salaris is binnen...quote:Op zaterdag 23 september 2006 16:42 schreef neferhone het volgende:
[..]
nou daar heb echt geen last vanje moet je ook aan het boodschappen lijstje houden
![]()
Robert Crayquote:Op zaterdag 23 september 2006 16:42 schreef Talitha het volgende:
[..]
![]()
Ik dacht eerder aan iets als "She was just another notch on my guitar".![]()
tja kweet niet, ik voel me altijd wat ongemakkelijk bij Robert Crayquote:Op zaterdag 23 september 2006 16:42 schreef Talitha het volgende:
[..]
![]()
Ik dacht eerder aan iets als "She was just another notch on my guitar".![]()
klem voor in je haar dan heb je lange haren neem ik aan wat moet je dan met gelquote:Op zaterdag 23 september 2006 16:40 schreef flugeltje het volgende:
wist ik Paul Youngquote:Op zaterdag 23 september 2006 16:42 schreef versabommie het volgende:
[..]
ok komtie: For I'm the type of boy who is always on the roam
Gel is om de krullen er goed in te knedenquote:Op zaterdag 23 september 2006 16:44 schreef Inodder het volgende:
[..]
klem voor in je haar dan heb je lange haren neem ik aan wat moet je dan met gel![]()
vrouwen![]()
ja ho maar, ik ben al omquote:Op zaterdag 23 september 2006 16:44 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Gel is om de krullen er goed in te kneden
Zodat er een waterval van krullen over m'n klem valt...
dan neem ik mn woorden terugquote:Op zaterdag 23 september 2006 16:44 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Gel is om de krullen er goed in te kneden
Zodat er een waterval van krullen over m'n klem valt...
Tis de herkenning zeker?quote:Op zaterdag 23 september 2006 16:44 schreef versabommie het volgende:
[..]
tja kweet niet, ik voel me altijd wat ongemakkelijk bij Robert Cray![]()
idd, best te doenquote:
quote:
die is lasig, maar ik gok meatloaf, iets van bat out hell, two out of three aint bad?quote:Op zaterdag 23 september 2006 16:49 schreef versabommie het volgende:
[..]
idd, best te doen![]()
nou deze dan :
And though I know I'll never get her out of my heart
She never loved me back, ooh-ooh I know
loaf...maargoed wel goedgekeurdquote:Op zaterdag 23 september 2006 16:50 schreef Inodder het volgende:
meat love
als ik ze hoor nix aan de hand, zolang ik ze maar nie ziequote:Op zaterdag 23 september 2006 16:52 schreef scanman01 het volgende:
Beetje Chi Coltrane aan het draaien hier... Go like Elijah en You were my friend.
"ze" ? Of bedoel jebeide nummers? Chi Coltrane is best leuk hoorquote:Op zaterdag 23 september 2006 16:53 schreef versabommie het volgende:
[..]
als ik ze hoor nix aan de hand, zolang ik ze maar nie zie![]()
ik was eerderquote:Op zaterdag 23 september 2006 16:52 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
die is lasig, maar ik gok meatloaf, iets van bat out hell, two out of three aint bad?
quote:Op zaterdag 23 september 2006 16:50 schreef Inodder het volgende:
meat love
daar heb me pa me mee doodgegooid, C.C.R.quote:Op zaterdag 23 september 2006 16:53 schreef versabommie het volgende:
[..]
loaf...maargoed wel goedgekeurd![]()
komtie:
ack my bag and let's get movin', 'cause I'm bound to drift a while.
die van mij was 100% compleet jochiequote:
quote:Op zaterdag 23 september 2006 16:40 schreef flugeltje het volgende:
ja, als ik ze hoor....met ze bedoel ik haar he...quote:Op zaterdag 23 september 2006 16:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
"ze" ? Of bedoel jebeide nummers? Chi Coltrane is best leuk hoor
godzijdank kennersquote:
Wees 'm maar dankbaarquote:Op zaterdag 23 september 2006 16:55 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
daar heb me pa me mee doodgegooid, C.C.R.![]()
wist nog niet geheel wat de bedoeling was maar ik had ook t complete antwoord welquote:Op zaterdag 23 september 2006 16:57 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
die van mij was 100% compleet jochie![]()
ze was pas nog in een herhaling van de muppetshow...zong ze als uitsmijter elijahquote:
Google is zooooooooooooo 1980 he!quote:Op zaterdag 23 september 2006 16:59 schreef Inodder het volgende:
[..]
wist nog niet geheel wat de bedoeling was maar ik had ook t complete antwoord wel
maar ik speelde wel vals dit soort spelletjes zijn makkelijk als je achter internet zit he
toen ik een jaar of tien was werd ik snachts een keer wakker van me pa, die lag een concert te kijken van hun, het enige wat me bijgebleven is is een kerel in een paars pak die echt allejezus goed gitaarspelen konquote:Op zaterdag 23 september 2006 16:59 schreef versabommie het volgende:
[..]
Wees 'm maar dankbaar![]()
Ben nu al mijn 4-jarige zoontje aan het leren dat ccr god is![]()
het spijt me echt, maar ik ken meatloaf echt wel van voor naar achter, toen maakten ze nog echte muziek namelijkquote:Op zaterdag 23 september 2006 16:59 schreef Inodder het volgende:
[..]
wist nog niet geheel wat de bedoeling was maar ik had ook t complete antwoord wel
maar ik speelde wel vals dit soort spelletjes zijn makkelijk als je achter internet zit he
quote:Op zaterdag 23 september 2006 17:01 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
toen ik een jaar of tien was werd ik snachts een keer wakker van me pa, die lag een concert te kijken van hun, het enige wat me bijgebleven is is een kerel in een paars pak die echt allejezus goed gitaarspelen kon![]()
Heb hier de dvd dat hij optreedt met de australian symphonic....waanzinnig...denk dat scan me hier wel secondquote:Op zaterdag 23 september 2006 17:02 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
het spijt me echt, maar ik ken meatloaf echt wel van voor naar achter, toen maakten ze nog echte muziek namelijk![]()
1980 moest ik nog geboren wordenquote:Op zaterdag 23 september 2006 17:00 schreef versabommie het volgende:
[..]
Google is zooooooooooooo 1980 he!
newbiequote:Op zaterdag 23 september 2006 17:03 schreef Inodder het volgende:
[..]
1980 moest ik nog geboren worden
ik wist niet dat ie zo heette, maar echt een ongelofelijke gitarist gewoonquote:Op zaterdag 23 september 2006 17:02 schreef versabommie het volgende:
[..]
John Foggerty
![]()
Ik heb 1 van die laatste solo-concerten van hem, waar die speelt op een uitgeholde honkbalknuppel....
Eric Clapton Eat your heart out![]()
The Outfieldquote:Op zaterdag 23 september 2006 17:00 schreef flugeltje het volgende:
Mogen het ook iets nieuwere nummers zijn? Dan heb ik namelijk wel een leuke uit mijn favo-collectie.
"There's so many things that I want to say
You know I like my girls a little bit older"
heb ook een live opname van hem dat hij "rocking all over the world" speelt...je wil daarna status quo niet meer horenquote:Op zaterdag 23 september 2006 17:05 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
ik wist niet dat ie zo heette, maar echt een ongelofelijke gitarist gewoon![]()
ja mij was ze even kwijt...was voor mij een pittigequote:Op zaterdag 23 september 2006 17:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
The OutfieldHeb ik ook nog op single (45 toeren)
status quo doet me vrij weinig eerlijk gezegd, maar die vent kan alles mooi laten klinken dat geloof ik meteenquote:Op zaterdag 23 september 2006 17:06 schreef versabommie het volgende:
[..]
heb ook een live opname van hem dat hij "rocking all over the world" speelt...je wil daarna status quo niet meer horen![]()
Queen natuurlijkquote:Op zaterdag 23 september 2006 17:07 schreef scanman01 het volgende:
Deze dan: My soul is painted like the wings of butterflies
Heel goed Scanquote:Op zaterdag 23 september 2006 17:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
The OutfieldHeb ik ook nog op single (45 toeren)
quote:
Is dat niet dat nummer van die serie met 4 oude dames?quote:Op zaterdag 23 september 2006 17:09 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Heel goed Scan![]()
Geweldig nummer
En wat dacht je van deze:
"you smile and say you where a friend of mine"
Bedoel je de "golden girls"?quote:Op zaterdag 23 september 2006 17:11 schreef Talitha het volgende:
[..]
Is dat niet dat nummer van die serie met 4 oude dames?
Old and Wise.. Alan Parson's ... Onwaarschijnlijk geweldig nummerquote:Op zaterdag 23 september 2006 17:09 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Heel goed Scan![]()
Geweldig nummer
En wat dacht je van deze:
"you smile and say you where a friend of mine"
Echt een kippenvelnummer inderdaad. En wéér goedquote:Op zaterdag 23 september 2006 17:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Old and Wise.. Alan Parson's ... Onwaarschijnlijk geweldig nummer
Die ja, uit de begintune dacht ik, maar blijkbaar niet dus.quote:Op zaterdag 23 september 2006 17:12 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Bedoel je de "golden girls"?
Maar het is bij mijn weten nooit in een serie gebruikt. Is wel een klassieker overigens..
edit: ow.. die zin stond boven die vraag van flugelquote:
you're in the army now.. ooooohoooohoooh you're in the army nowquote:Op zaterdag 23 september 2006 17:13 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Echt een kippenvelnummer inderdaad. En wéér goed
"a vacation in a foreign land, uncle sam does the best he can...."
zie editquote:Op zaterdag 23 september 2006 17:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Staat er toch
3e stuk, 1e regel
Whehehe, we hebben wel een beetje dezelfde smaak merk ik. Al vind ik de originele versie van Bolland en Bolland zelf beter klinken dan die van Status Quo, maar dat is smaak natuurlijk...quote:Op zaterdag 23 september 2006 17:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
you're in the army now.. ooooohoooohoooh you're in the army now
1e regel van het 3e couplet.quote:Op zaterdag 23 september 2006 17:14 schreef teamlead het volgende:
[..]
edit: ow.. die zin stond boven die vraag van flugel![]()
Geen flauw idee eerlijk gezegd.quote:Op zaterdag 23 september 2006 17:14 schreef scanman01 het volgende:
Wie weet deze:
ich war schwanger, mir gings zum Kotzen
Denk aan Sannequote:Op zaterdag 23 september 2006 17:16 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Geen flauw idee eerlijk gezegd.
Ik ben echt helemaal muziekgek. Duizenden singletjes hier uit jaren 70, 80 en 90....quote:Op zaterdag 23 september 2006 17:16 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Whehehe, we hebben wel een beetje dezelfde smaak merk ik. Al vind ik de originele versie van Bolland en Bolland zelf beter klinken dan die van Status Quo, maar dat is smaak natuurlijk...
Nee, ik weet het écht niet.quote:
Duran duran dacht ik. Er is echt weinig dat ik niet ken uit die tijd.quote:Op zaterdag 23 september 2006 17:19 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nee, ik weet het écht niet.
Heb wel een nieuwe voor jou. Een moeilijke dit keer.
"some people call it a one night stand but we can call it paradise"
quote:Op zaterdag 23 september 2006 17:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Duran duran dacht ik. Er is echt weinig dat ik niet ken uit die tijd.
Ik weet het écht niet...quote:Op zaterdag 23 september 2006 17:24 schreef scanman01 het volgende:
Weet niemand:
Ich war schwanger, mir gings zum kotzen?
not a cluequote:Op zaterdag 23 september 2006 17:24 schreef scanman01 het volgende:
Weet niemand:
Was Nina Hagen met Unbeschreiblich Weiblichquote:Op zaterdag 23 september 2006 17:24 schreef scanman01 het volgende:
Weet niemand:
Nina Hagenquote:Op zaterdag 23 september 2006 17:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Was Nina Hagen met Unbeschreiblich Weiblich
Tuurlijk klopt diequote:Op zaterdag 23 september 2006 17:29 schreef scanman01 het volgende:
Ik had die van jou al beantwoord trouwens, flugel
* swingend achter pc zitquote:Op zaterdag 23 september 2006 17:30 schreef scanman01 het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=8h2nhSAJ2ns
U is écht goedquote:
Shaffy, pastorale toch?quote:Op zaterdag 23 september 2006 17:33 schreef scanman01 het volgende:
Deze dan:
"Kometen, manen en planeten, alles draait om mij"
quote:
Heel goed!quote:Op zaterdag 23 september 2006 17:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En die van jou is Donker Blauw nogwat .... met Breakfast at Tiffany's
die weet ik dan weer Phil Collins Another Day In Paradisequote:Op zaterdag 23 september 2006 17:34 schreef flugeltje het volgende:
[..]
U is écht goed
"You say, we've got nothing in common"
Inclusief originele artiest svp
Ken ik ook in het nederlandsquote:Op zaterdag 23 september 2006 17:40 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Heel goed!
En nog een leuke, wel een beetje ander genre, maar okay..
"promise me son, not to do the things i've done, walk away from trubbles if you can"
En weer goedquote:Op zaterdag 23 september 2006 17:43 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ken ik ook in het nederlands... De lafaard van de stad
Kenny Rogers.
Hé TEACHER. Leave us kids alone...............quote:Op zaterdag 23 september 2006 17:47 schreef scanman01 het volgende:
Wie weet deze nog:
We don't need no thought control.
No dark sarcasm in the classroom.
Ik heb Old and Wise maar eens opgezet.quote:Op zaterdag 23 september 2006 17:45 schreef flugeltje het volgende:
[..]
En weer goed![]()
Ik ben ff uitgeput qua verzinnen.... Heb m'n collectie er weer eens bijgepakt en zit lekker te luisteren. Op dit moment Snowpatrol met 'chasing cars'... Ook zo'n lekker meeblèrnummer...
(zou overigens ontzettend gaaf zijn om een filmpje van Moon en Tijn te monteren met die muziek erachter, weet alleen niet hoe dat moet)
Helemaal top idd. Heb het ooit nog eens als mijn ultieme begrafenisnummer gepland. Daar vind ik het inmiddels niet meer goed genoeg voor. Maar blijft een wereldnummer.quote:Op zaterdag 23 september 2006 17:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb Old and Wise maar eens opgezet.
Dat nummer is echt de perfectie nabij
Het is zo perfect omdat de tekst zo ontzettend wáár is... Precies zoals ik later denk op het leven terug te kijken. Iedereen die voorbij gekomen is en je weer verloren bent. Maar waar je later met een glimlach aan terugdenkt, het was wél mooi je vriendquote:Op zaterdag 23 september 2006 17:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat heb ik een beetje met 'One moment more' van Mandy Smith. Het nummer zat in Smallville en sindsdien ben ik helemaal weg van dat nummer.quote:Op zaterdag 23 september 2006 17:51 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Helemaal top idd. Heb het ooit nog eens als mijn ultieme begrafenisnummer gepland. Daar vind ik het inmiddels niet meer goed genoeg voor. Maar blijft een wereldnummer.
Ik vind het een enorm triest nummer... en je voelt iedere zin die hij zingt.quote:Op zaterdag 23 september 2006 17:51 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Het is zo perfect omdat de tekst zo ontzettend wáár is... Precies zoals ik later denk op het leven terug te kijken. Iedereen die voorbij gekomen is en je weer verloren bent. Maar waar je later met een glimlach aan terugdenkt, het was wél mooi je vriend
Eigenlijk ook wel een begrafenisnummer, maar goed...
... stay on your island, don't let me in...quote:Op zaterdag 23 september 2006 17:54 schreef Mike1964 het volgende:
don't break the silence...
quote:Op zaterdag 23 september 2006 17:53 schreef flugeltje het volgende:
En wat te denken van 'don't answer me'?
don't let me winquote:Op zaterdag 23 september 2006 17:54 schreef Mike1964 het volgende:
don't break the silence...
Is ook wel zo, maar ik vind Chi Coltrane wat agressiever overkomen zeg maar... Allan Parson's is meer een mijmerliedje, Chi Coltrane is verontwaardigd...quote:Op zaterdag 23 september 2006 17:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik vind het een enorm triest nummer... en je voelt iedere zin die hij zingt.
Ik heb er juist een naar gevoel bij dat je alle vrienden bent verloren. Wat voor vrienden waren het dan.
Daarom spreekt You were my friend van Chi Coltrane me ook zo erg aan.
Klopt. Ik geef ook zeer zeker de voorkeur aan Old and Wise. Als ik 1000 zou worden, zou ik dat nummer op mijn 1000e nog steeds draaienquote:Op zaterdag 23 september 2006 17:57 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Is ook wel zo, maar ik vind Chi Coltrane wat agressiever overkomen zeg maar... Allan Parson's is meer een mijmerliedje, Chi Coltrane is verontwaardigd...
Zie mijn fotoboekquote:Op zaterdag 23 september 2006 17:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 23 september 2006 17:58 schreef Mike1964 het volgende:
Over begrafenisnummers gesproken, vanmorgen nog lekker zitten meekrijzen met "Get here" van Oletta Adams... Heeeeel mooi.
Hé, volgens mij is mijn man daar toen ook geweest....quote:Op zaterdag 23 september 2006 18:00 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Zie mijn fotoboek![]()
Ik heb Colin Blunstone Old and Wise live horen zingen in een cathedraal in Nijmegen, twee jaar geleden. En een handtekening op mijn Eye in the Sky LP hoes gekregen![]()
AP en zijn nieuwe band spelen dat nummer haast nooit meer, omdat de hele band er unaniem erover eens was dat dit het nummer was die hun het meest de strot uit kwam bij het avond in avond uit spelen.quote:Op zaterdag 23 september 2006 17:53 schreef flugeltje het volgende:
En wat te denken van 'don't answer me'?
True colours- Cindy Lauperquote:Op zaterdag 23 september 2006 18:01 schreef Inodder het volgende:
Deze dan
You with the sad eys dont be discouraged oh I realize Its hard to take courage
In a world ful of people you can lose sight of it all and the darkness, inside you can make you feel so smal
Dan hebben we toch meer gemeen dan we denkenquote:Op zaterdag 23 september 2006 18:01 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Hé, volgens mij is mijn man daar toen ook geweest....
Die is ook helemaal verslingerd aan die muziek.
Niet het beste ooit, maar heel mooi inderdaadquote:Op zaterdag 23 september 2006 17:56 schreef Mike1964 het volgende:
Beste Nederlandstalige nummer ooit: Stil in mij van Van dik hout....Kan ik ook dagen achter elkaar horen.
true coleurs idd maar ik had m van phil collins in mn hoofdquote:
Beste blijft altijd Pastorale van Ramses en Liesbeth. Echt niet te overtreffen..quote:Op zaterdag 23 september 2006 18:05 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Niet het beste ooit, maar heel mooi inderdaad
Avond van Boudewijn de groot vind ik ook erg mooi en van Dik Hout "de stilte valt zo hard" Dat laatste is écht kippenvel...
Acda en de Munnik toch? Weet alleen ff de titel niet.quote:Op zaterdag 23 september 2006 18:07 schreef scanman01 het volgende:
Wie weet deze nog:
"Als je nou eens geen masker droeg, zou je dat niet beter staan?"
"Zoek jezelf" van wie weet ik nietquote:Op zaterdag 23 september 2006 18:07 schreef scanman01 het volgende:
Wie weet deze nog:
"Als je nou eens geen masker droeg, zou je dat niet beter staan?"
quote:Op zaterdag 23 september 2006 18:09 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Acda en de Munnik toch? Weet alleen ff de titel niet.
quote:Op zaterdag 23 september 2006 18:09 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
"Zoek jezelf" van wie weet ik niet
Dan ben ik abuis.quote:
Die heeft hem ook gezongen.quote:Op zaterdag 23 september 2006 18:06 schreef Inodder het volgende:
[..]
true coleurs idd maar ik had m van phil collins in mn hoofd
Koot en Bie (simplistisch verbond) met 'Zoek jezelf'. Een geweldige tekst, vooral toepasselijk voor de mensen in het BB huis.quote:Op zaterdag 23 september 2006 18:12 schreef Inodder het volgende:
kees van kooten toevallig?
Kooten en De Bie? Of toch niet *zucht* ga maar eens even zoeken.quote:Op zaterdag 23 september 2006 18:10 schreef scanman01 het volgende:
[..].. Dat je dan niet weet van wie is wel weer heel jammer
wat dat betrefd heb ik 2 nummersquote:Op zaterdag 23 september 2006 18:13 schreef scanman01 het volgende:
Toen mij moeder overleed hebben we trouwens Andrea Bocelli gedraaid met Con Te Partiro .
Ook een onwaarschijnlijk kippenvel nummer
Was ik helemaal vergeten dat ze dat ook nog gedaan hebben. Het nummer ken ik wel overigens....quote:Op zaterdag 23 september 2006 18:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Koot en Bie (simplistisch verbond) met 'Zoek jezelf'. Een geweldige tekst, vooral toepasselijk voor de mensen in het BB huis.
Ik vind die van Meeuwis ook beter hoor...quote:Op zaterdag 23 september 2006 18:17 schreef Inodder het volgende:
meeste mensen zijn t niet met me eens maar ik vind die van meeuwis stukken beter dan van hazes
was op de radio toen ik voor t laatst na t ziekenhuis reed
En dan dring je weer binnen, telkens onverwacht,quote:Op zaterdag 23 september 2006 18:05 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Niet het beste ooit, maar heel mooi inderdaad
Avond van Boudewijn de groot vind ik ook erg mooi en van Dik Hout "de stilte valt zo hard" Dat laatste is écht kippenvel...
En wat dacht je van 'dagen dat ik je vergeet' van Eric Mesie?
Dat wist ik wel. Ben een hele grote Jekkers fan. Wist je dat hij ook een aantal boeken heeft geschreven?quote:Op zaterdag 23 september 2006 18:16 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Was ik helemaal vergeten dat ze dat ook nog gedaan hebben. Het nummer ken ik wel overigens....
Maar ja, hoeveel mensen weten bijvoorbeeld nog dat Harrie Klörkestein dezelfde is als Harrie Jekkers, die op zijn beurt weer de zanger was van 'het klein orkest'?
Dat laatste wist ik dus niet!quote:Op zaterdag 23 september 2006 18:16 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Was ik helemaal vergeten dat ze dat ook nog gedaan hebben. Het nummer ken ik wel overigens....
Maar ja, hoeveel mensen weten bijvoorbeeld nog dat Harrie Klörkestein dezelfde is als Harrie Jekkers, die op zijn beurt weer de zanger was van 'het klein orkest'?
Deze jongen wel... Koos Werkeloosquote:Op zaterdag 23 september 2006 18:16 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Echt het ultieme het is net uit en ik ben haske over je heen nummer.quote:Op zaterdag 23 september 2006 18:18 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
En dan dring je weer binnen, telkens onverwacht,
Hou je me altijd in mijn macht, raak ik je nooit kwijt...
Kijk, jij bent helemaal goed op de hoogte.quote:Op zaterdag 23 september 2006 18:20 schreef scanman01 het volgende:
Klorkestein is ook een anagram van klein orkest
Dat wist ik dan weer niet...quote:Op zaterdag 23 september 2006 18:25 schreef scanman01 het volgende:
Wist iemand dat Net als in de film van Toontje Lager is geschreven voor Linda van Dijk?
Wil terug naar de kust, geeft ook zo'n gevoel. (althans voor mij, ik woon aan de kust)quote:Op zaterdag 23 september 2006 18:20 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Echt het ultieme het is net uit en ik ben haske over je heen nummer.
Iedereen kent het wel, je leidt je leven alweer een hele tijd naar volle tevredenheid en inééns komt je eerste liefde weer eens naar boven zetten. Dat gevoel beschrijft hij perfect in dat nummer....
Al m'n vrienden die je nooit wou zien, ze zijn gebleven
Ik rook in bed en drink weer veel te veel, want dit is m'n leven Yeahe
Onze liefde was voorbij, ik red me best, ik voel me vrij....
En er zijn dagen dat ik je vergeet....
Weet je wel of Fok vannacht ook down is of is het alleen vanavond?quote:
tuurlijk, FOK gaat down en er gaat wat gebeuren, zal je net zien...quote:Op zaterdag 23 september 2006 18:25 schreef Stereotomy het volgende:
Er is een enveloppe!! Allemaal naar COS!!
Oh ja. En het nummer "heel even" van volgens mij Rita.... (nog wat)quote:Op zaterdag 23 september 2006 18:27 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Wil terug naar de kust, geeft ook zo'n gevoel. (althans voor mij, ik woon aan de kust)
Van wie was dat ook weer?
Zal ik vanavond down gaan op jou?quote:Op zaterdag 23 september 2006 18:28 schreef Morwen het volgende:
[..]
Weet je wel of Fok vannacht ook down is of is het alleen vanavond?
Als alles meezit zijn we rond twee a drie uur weer online...quote:Op zaterdag 23 september 2006 18:28 schreef Morwen het volgende:
[..]
Weet je wel of Fok vannacht ook down is of is het alleen vanavond?
Vertel, wat zit je dwars?quote:Op zaterdag 23 september 2006 18:21 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik snap niet dat patiënten toegang hebben op het internet.
Misschien moet jij je begeleider vragen hoe de wereld in elkaar zit. (Hij zal niet blij zijn dat je stiekem op internet zit)
Mag ik een brutale vraag stellen?
Waarvoor ben jij opgenomen? Of wil je daar niet over praten?
Dit is wel heel off-topic, maar ik was wel benieuwd. Verder in [SC]? Dan wil ik er wel met je over praten.
A, ok, thanx. Ik vroeg het me af omdat er staat een aantal uren vanaf 7 uur, dus had ik het optimistische idee dat dat dan 2 a 3 zou gaan durenquote:Op zaterdag 23 september 2006 18:32 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Als alles meezit zijn we rond twee a drie uur weer online...
Maar het is FOK! dus reken maar op morgenochtend..
Tuurlijk, dat mag jij altijdquote:Op zaterdag 23 september 2006 18:31 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Zal ik vanavond down gaan op jou?![]()
Dat is gewoon een heel mooi nummer, ik snap nooit zo waarom mensen tranentrekkers af gaan zitten kraken of sowieso Nederlands talige nummers. Zit best veel goeds tussenquote:Op zaterdag 23 september 2006 18:35 schreef scanman01 het volgende:
Zit net op verzoek van iedereen hier in de kamer 'Waarom nou jij' te draaien.
Je mag het eigenlijk niet mooi vinden, maar pffff....
joe jackson heefd meer erg goede nummers ken de titels alleen nietquote:Op zaterdag 23 september 2006 18:39 schreef scanman01 het volgende:
Old and wise heeft een fantastisch einde, maar Be my number two van Joe Jackson zomogelijk nog mooier. Ook maar even gedraaid net.
Real Men, Breaking us in two, A slow song", Is she really going out with him, Stepping out.... en zo zijn er nog veel meer.quote:Op zaterdag 23 september 2006 19:03 schreef Inodder het volgende:
[..]
joe jackson heefd meer erg goede nummers ken de titels alleen niet
claudia wil er op 3fm nog wel eens wat van draaien![]()
idd als ik t zo lees weet ik t wel weer stuk voor stuk goede nummersquote:Op zaterdag 23 september 2006 19:28 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Real Men, Breaking us in two, A slow song", Is she really going out with him, Stepping out.... en zo zijn er nog veel meer.
Welke films/muziek worden in BB besprokenquote:Op zaterdag 23 september 2006 19:28 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Real Men, Breaking us in two, A slow song", Is she really going out with him, Stepping out.... en zo zijn er nog veel meer.
Zeker als je nagaat dat hier de hele dag al over muziek wordt gekletst. Toch leuk dat je dan mij eruit piktquote:Op zaterdag 23 september 2006 19:36 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Welke films/muziek worden in BB besproken
Leuk he? Dat provoceren...
Hai Gladysquote:
zelfs in Stereo zijn natste dromen niet, mislukte duif!quote:
Je had beter 'monotomy' als username kunnen kiezen.quote:
quote:Op zondag 24 september 2006 03:07 schreef APK het volgende:
[..]
Je had beter 'monotomy' als username kunnen kiezen.
bemoei je er niet mee, kutnewbiequote:Op zondag 24 september 2006 03:11 schreef Monotomy het volgende:
[..]
Ga eens terug naar je FB hok, ksst.![]()
quote:Op zondag 24 september 2006 03:06 schreef versabommie het volgende:
[..]
zelfs in Stereo zijn natste dromen niet, mislukte duif!![]()
Lul dan niet zo slapquote:Op zondag 24 september 2006 02:31 schreef versabommie het volgende:
[..]
jeuh, die stereo ontneemt me gewoon de lust om te posten
heej morriequote:Op zondag 24 september 2006 03:06 schreef Morwen het volgende:
[..]
Hai Gladys![]()
Alles goed met de poezebeesten? Is ze weer knocked-up![]()
Had het over de fb, wiseguy!quote:
Kutnewbie-alert!quote:
At your servicequote:Op zondag 24 september 2006 03:17 schreef versabommie het volgende:
[..]
Had het over de fb, wiseguy!
er moet iemand stoken!![]()
heb visite gehad en zitten gourmetten, wipkip!quote:Op zondag 24 september 2006 03:24 schreef PC eend het volgende:
[..]
At your service![]()
Dus het was puur toeval dat je opeens ff vol zat![]()
zo zit ik gewoon de hele tijd in FB denkende dat ik hier zat en afvragende waarom gebeurt hier niks nada nientequote:
quote:Op zondag 24 september 2006 03:27 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
zo zit ik gewoon de hele tijd in FB denkende dat ik hier zat en afvragende waarom gebeurt hier niks nada niente![]()
jij was dr ook tochquote:
ssssstttquote:
Morwenquote:
He, lekker dingquote:
Ik ben overal, zelfs in je dromenquote:
Vergeet je aubergine nietquote:Op zondag 24 september 2006 04:21 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
Lieve dames, ik wens jullie allen een hele aangename nachtrust toe![]()
![]()
en jij je winterpeenquote:
Dankje, ik blijf nog even wakkerquote:Op zondag 24 september 2006 04:21 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
![]()
Dat wist ik nietquote:Het woord 'apoptose' is afkomstig uit het Grieks en betekent vrij vertaald 'het vallen van bladeren'.
Net zo romantisch als een hand in een reet, bedoel jequote:Op zondag 24 september 2006 04:30 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dat wist ik niet
Wat romantisch
Ja.quote:Op zondag 24 september 2006 04:33 schreef Morwen het volgende:
[..]
Net zo romantisch als een hand in een reet, bedoel je![]()
Is ie er alweer uit, trouwens? Heb de streams uit![]()
Naja, zal ik hier dan maar hoi komen zeggen in de hoop op een reactie?quote:Op zondag 24 september 2006 04:34 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja.
Hij is nu het plakspul aan het aflikken. Zo moeder, zo dochter.
hoi back at ya maar op mij zat je niet te wachten zekerquote:Op zondag 24 september 2006 04:35 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Naja, zal ik hier dan maar hoi komen zeggen in de hoop op een reactie?
* DeeCruise voelt zich genegeerd![]()
*pakt DC stevig beet en steekt een hand in zijn reetquote:Op zondag 24 september 2006 04:35 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
quote:Op zondag 24 september 2006 04:37 schreef Morwen het volgende:
[..]
*pakt DC stevig beet en steekt een hand in zijn reet![]()
![]()
truste met je indianensoepquote:Op zondag 24 september 2006 04:21 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
![]()
Leuk restaurant recensie van dat restaurant in Haarlemquote:Op zondag 24 september 2006 04:38 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb de strings ook uit.
Streams bedoel ik
Dat is mijn gave, dearquote:Op zondag 24 september 2006 04:38 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
![]()
Jij wordt naarmate de nacht vordert steeds subtieler he![]()
ik meende dat t een of andere imuunziekte was maar goed wie ben ikquote:Op zondag 24 september 2006 04:30 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dat wist ik niet
Wat romantisch
quote:Op zondag 24 september 2006 04:35 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
apoptose kan een symptoom zijn voor imuunziektes jaquote:Op zondag 24 september 2006 04:41 schreef Inodder het volgende:
[..]
ik meende dat t een of andere imuunziekte was maar goed wie ben ik
Tnxx, Ik was alleen het fototoestel vergetenquote:Op zondag 24 september 2006 04:40 schreef Stereotomy het volgende:
Leuk restaurant recensie van dat restaurant in Haarlem
waar zei je dan netjes hoiquote:Op zondag 24 september 2006 04:45 schreef Inodder het volgende:
nou ja zeg zeg je netjes hoi; en dan niets
nou voel ik me genegeerd
quote:Op zondag 24 september 2006 04:45 schreef Inodder het volgende:
nou ja zeg zeg je netjes hoi; en dan niets
nou voel ik me genegeerd
nou zorgt mijn aangeboren nieuwschierigheid er voor dat ik nog op die link ga klikken ook zoquote:Op zondag 24 september 2006 04:42 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
apoptose kan een symptoom zijn voor imuunziektes ja
quote:
quote:Op zondag 24 september 2006 04:37 schreef Inodder het volgende:
[..]
hoi back at ya maar op mij zat je niet te wachten zeker![]()
dat zei je tegen Deecruisequote:
idd het voelde zich genegeerd zeg je het wat krijg je niet eens n reactiequote:
Dus jij bent i-spyquote:Op zondag 24 september 2006 04:42 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Tnxx, Ik was alleen het fototoestel vergeten
ach ik ook niet hoorquote:Op zondag 24 september 2006 04:55 schreef Inodder het volgende:
[..]
idd het voelde zich genegeerd zeg je het wat krijg je niet eens n reactie![]()
jij ook voor straks hequote:
Zolang je dat maar hier wordtquote:Op zondag 24 september 2006 04:58 schreef DeeCruise het volgende:
Sorry peepz
Hey Inodder en Gladys!![]()
@ Morwen: Work![]()
Teveel nachtdiensten deze maand, wordt er bipolair van![]()
Doe ik er 1 met jou opquote:Op zondag 24 september 2006 05:05 schreef Inodder het volgende:
ik ga egberts voorbeeld volgen en n laatste sigaret doen![]()
kwam om 01.45 uur de discotheek binnen met 20 munten en ze zijn nog op gegaan ook dan weet je wel hoe ik er nu aan toe ben denk ik
quote:Op zondag 24 september 2006 04:55 schreef Stereotomy het volgende:
Dus jij bent i-spy![]()
Pas maar op, golfer heeft een hekel aan je![]()
Erg herkenbaar, ben manager (kleine vestiging) geweest en had elke dag wel een andere uitzendkracht. Te laat komen, niet luisteren, alles beter weten. *zucht. Leef met je mee dusquote:Op zondag 24 september 2006 05:06 schreef DeeCruise het volgende:
Technisch gezien wordt ik dat op het werk. Jullie zullen echter volledig op de hoogte blijven van mijn mentale status..
Momenteel wordt ik horendol van een newbie die ingewerkt dient te worden...heb het er HELEMAAL mee gehad..
eigenlijk was t gewoon bagger we waren te laat om naar n goeie tent te gaan dit wat eigenlijk de enige optie aangezien we geen taxi ofzo meer konden regelen hadden we de keuze tussen 2 tenten 1 redelijk goed maar gaat om 3 uur dicht dus was geen optie omdat we ook nog n 1/2 uur moeten fietsen.quote:Op zondag 24 september 2006 05:06 schreef Morwen het volgende:
[..]
Doe ik er 1 met jou op![]()
Was het leuk?
is kloten altijd steekt er zoveel tijd in dat je zelf niet aan je werk komt en dan komen ze met vragen waarvan je denkt heb ik je dat niet juist verteld en dan zijn ze n week later als ze net (n)iets kunnen weer weg en heb je dus +/- 20 uur verknoeid en hebben hun niets geproduceerd weggegooid geld plus n hoop ergernisquote:Op zondag 24 september 2006 05:06 schreef DeeCruise het volgende:
Technisch gezien wordt ik dat op het werk. Jullie zullen echter volledig op de hoogte blijven van mijn mentale status..
Momenteel wordt ik horendol van een newbie die ingewerkt dient te worden...heb het er HELEMAAL mee gehad..
Kut ja, idd, het is lastig om een goeie plek te vinden. Hier was het altijd heen en weer fietsen en meestal toch weer uitkomen op niksquote:Op zondag 24 september 2006 05:11 schreef Inodder het volgende:
[..]
eigenlijk was t gewoon bagger we waren te laat om naar n goeie tent te gaan dit wat eigenlijk de enige optie aangezien we geen taxi ofzo meer konden regelen hadden we de keuze tussen 2 tenten 1 redelijk goed maar gaat om 3 uur dicht dus was geen optie omdat we ook nog n 1/2 uur moeten fietsen.
zin nu naar DANSPALIJS geweest allemaal kinderen meridiaan 17 jaar![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |