Count me in!!!quote:Op woensdag 20 september 2006 22:35 schreef versabommie het volgende:
Welkom op het FeedBack topic.
Lever hier je commentaar, vragen en klachten over het BB-Forum af, zodat de strenge doch rechtvaardige Moddiemods kunnen kijken of ze wat met je feedback kunnen.
Dit is geen slowchattopic, voor slowchat het SC-topic
same here...zo werk je een 2e slowchat dus in de hand!quote:Op woensdag 20 september 2006 22:45 schreef Jappie het volgende:
EEj...moddiemods...maak dat ding eens sticky....nu voel ik me verplicht hier steeds een post te doen om dat ding bovenaan te houden![]()
jaja...quote:Op woensdag 20 september 2006 22:45 schreef Jappie het volgende:
EEj...moddiemods...maak dat ding eens sticky....nu voel ik me verplicht hier steeds een post te doen om dat ding bovenaan te houden![]()
Overigens....zonder dat dit als verkapte banaanvraag is bedoeld....wanneer schat jij in dat Ice_rulez niet langer onder ons is ?quote:
quote:Op woensdag 20 september 2006 22:41 schreef Ice_rulez het volgende:<blaat>
quote:Op woensdag 20 september 2006 22:49 schreef Ice_rulez het volgende:
[..]
Moeilijker dan een slotje plaatsen?
Maar ondertussen ....quote:Op woensdag 20 september 2006 22:49 schreef Jappie het volgende:
[..]
Overigens....zonder dat dit als verkapte banaanvraag is bedoeld....wanneer schat jij in dat Ice_rulez niet langer onder ons is ?
het lijkt me verstandiger dat ik hier even geen antwoord op geefquote:Op woensdag 20 september 2006 22:49 schreef Jappie het volgende:
[..]
Overigens....zonder dat dit als verkapte banaanvraag is bedoeld....wanneer schat jij in dat Ice_rulez niet langer onder ons is ?
quote:
Doe even sc 24 naar sc 25 zetten ipv zo boos te kijken moppie!quote:
quote:Op woensdag 20 september 2006 22:55 schreef versabommie het volgende:
[..]
Doe even sc 24 naar sc 25 zetten ipv zo boos te kijken moppie!
Doe eens niet zo eng, Rik!quote:
Treurig, inderdaad.quote:Op woensdag 20 september 2006 23:35 schreef APK het volgende:
Zelfs het ooit zo hoogstaande FB-topic wordt kapot geluld door die moppentoppers.![]()
OK, OK het liep wat uit de klauwen.....quote:
quote:Op woensdag 20 september 2006 23:54 schreef versabommie het volgende:
[..]
OK, OK het liep wat uit de klauwen.....
De mods lezen niet terug in COS, jij blijkbaar wel.quote:Op donderdag 21 september 2006 02:55 schreef golfer het volgende:
Kan die HiDiHo even toegesproken worden om die zo flauwe en zich steeds herhalende stomme grapjes met die flauwe zogenaamde op plasmaschermen vertonende plaatjes van hem/haar in COS?
Is in meerdere topics (COS), maar hindert me totaal niet eigenlijk.quote:Op donderdag 21 september 2006 03:06 schreef APK het volgende:
[..]
De mods lezen niet terug in COS, jij blijkbaar wel.
Ik zie maar één plaatje in het huidige topic met 100 84 posts.
Ik gok op zondag a.s. in de late na-avondquote:Op donderdag 21 september 2006 10:07 schreef Manu82 het volgende:
[..]wanneer komt die eikel weer eens terug
quote:Op donderdag 21 september 2006 10:09 schreef PH52 het volgende:
[..]
Ik gok op zondag a.s. in de late na-avond![]()
Ah, ik zie dat de eerste werpdwerg zich meldt.quote:Op donderdag 21 september 2006 10:45 schreef flugeltje het volgende:
Ik zie hier SC![]()
Kap daar nou eens mee verdorie.
[ COS 299 ] Janine met haar gekonkel en gestookquote:Op donderdag 21 september 2006 12:28 schreef ijsbrekertje het volgende:
euh.. het is toch niet zo dat je een nieuwe COS moet open als je er net één vol gemaakt hebt?
Hellup! Ik weet niet hoe dat moet/of dat moet..
Maar hoort het eigenlijk wel? Of is het gewoon altijd afwachten, wie een nieuwe COS opent?quote:Op donderdag 21 september 2006 12:29 schreef teamlead het volgende:
[..]
[ COS 299 ] Janine met haar gekonkel en gestook
zichzelf oplossend probleem
is niet echt een vaststaand iets. Meestal is degene die het eerst merkt dat het topic vol is ook degene die een nieuw opentquote:Op donderdag 21 september 2006 12:30 schreef ijsbrekertje het volgende:
[..]
Maar hoort het eigenlijk wel? Of is het gewoon altijd afwachten, wie een nieuwe COS opent?
(als ik dit ergens kan nalezen, mag je me doorverwijzen hoor... maar ik ben het nog niet tegengekomen)
Huhh??quote:Op donderdag 21 september 2006 11:56 schreef flugeltje het volgende:
Jongens, ik begin er eerlijk gezegd een beetje tabak van te krijgen dat het o zo leuk is om jezelf af te zetten ten opzichte van de mods. We hebben dit jaar een wat rustigere houding aangenomen, maar als dat betekent dat alles maar met de voeten getreden moet worden houdt het op een bepaald moment op.
Ze mist LSquote:Op donderdag 21 september 2006 12:45 schreef PH52 het volgende:
[..]
Huhh??
rondkijkt : géén APK, géén Jappie, géén Versabommie, géén Sanne, ......
sorry flugel, was vergeten dat het gedogen pas na 21:00 's avonds begint![]()
Qua pr overigens niet zo sterk, beetje sjaggo-post, ongesteld ?
Doe eens niet zo jaloers heaumeaux. Zo te zien mis jij mij meer, want je kon het toch ff wéér niet laten mij te noemen.quote:
Het betrof de sfeer in het algemeen PH.quote:Op donderdag 21 september 2006 12:45 schreef PH52 het volgende:
[..]
Huhh??
rondkijkt : géén APK, géén Jappie, géén Versabommie, géén Sanne, ......
sorry flugel, was vergeten dat het gedogen pas na 21:00 's avonds begint![]()
Qua pr overigens niet zo sterk, beetje sjaggo-post, ongesteld ?
Ik geef alleen aan dat de grens inmiddels wel bereikt is. We hebben gevraagd, we hebben gemaild, we hebben gemopperd. Als men dan nog doorgaat met het kinderachtige gedrag ga ik ook maar op de kinderachtige tour.quote:ik post lekker toch offtopic![]()
Heb je mij al gemaild? Niet dat ik zit te wachten op een pissige flugie, maar ik weet niet of jullie mijn goede mailadres hebben ....quote:Op donderdag 21 september 2006 20:38 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Het betrof de sfeer in het algemeen PH.
Het kinderachtige gedrag van laten zien hoe stoer men wel niet is
[..]
Ik geef alleen aan dat de grens inmiddels wel bereikt is. We hebben gevraagd, we hebben gemaild, we hebben gemopperd. Als men dan nog doorgaat met het kinderachtige gedrag ga ik ook maar op de kinderachtige tour.
Ben erg jaloers idd, ik word nooit gemist en anders wordt er wel een block-scriptje geschrevenquote:Op donderdag 21 september 2006 16:09 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Doe eens niet zo jaloers heaumeaux. Zo te zien mis jij mij meer, want je kon het toch ff wéér niet laten mij te noemen.
mailen naar forum@fok.nlquote:Op vrijdag 22 september 2006 00:21 schreef versabommie het volgende:
Hey, hoe wor ik zo snel mogelijk forumadmin hier?
Heb ik al eens gedaan, kreeg ik bijna een ban wegens bedreigingquote:Op vrijdag 22 september 2006 00:24 schreef teamlead het volgende:
[..]
mailen naar forum@fok.nl
en een foto van je lul meesturen
edit: tenzij je een pikkie hebt zoals E10 natuurlijk![]()
quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:24 schreef teamlead het volgende:
[..]
mailen naar forum@fok.nl
en een foto van je lul meesturen
edit: tenzij je een pikkie hebt zoals E10 natuurlijk![]()
I rest my case.quote:Op donderdag 21 september 2006 22:36 schreef teamlead het volgende:
![]()
SC mag in het daarvoor bestemde topic
quote:
Dit is echt de laatste waarschuwing, ik tolereer hier geen SC meer. De volgende krijgt een dag vrij.quote:Op vrijdag 22 september 2006 08:46 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik geef antwoord op een door een user gestelde vraag
quote:Op vrijdag 22 september 2006 08:55 schreef PH52 het volgende:
[..]
Dit is echt de laatste waarschuwing, ik tolereer hier geen SC meer. De volgende krijgt een dag vrij.
Verkapte sollicitatiequote:Op vrijdag 22 september 2006 08:55 schreef PH52 het volgende:
[..]
Dit is echt de laatste waarschuwing, ik tolereer hier geen SC meer. De volgende krijgt een dag vrij.
't is niet van vannacht, tenminste, niet in de COS, daar is ie niet eens geweest ?quote:Op vrijdag 22 september 2006 14:23 schreef Nostalgist het volgende:
Huh ? Banmeldtopic - Wie ban je nu? deel XXVIII [oude stijl]
Jammer, ik zal wel wat gemist hebben, ik vond hem wel ok posten in COS
Dit is alleen om mijn verbazing uit te spreken.
Moest het even kwijt. Hoeft geen reply op te komen, ik weet dat er niet gediscussieerd over wordt.
toen was hij al wegquote:Op vrijdag 22 september 2006 15:31 schreef PH52 het volgende:
[..]
't is niet van vannacht, tenminste, niet in de COS, daar is ie niet eens geweest ?
quote:Raar. Mij was ook niets opgevallen, ze zijn zeker in de war met die Manu82, die hier alleen komt om in de FB te SC'en.
quote:Op vrijdag 22 september 2006 15:54 schreef Nostalgist het volgende:
Scanman geirriteerd weg.
Ik vind het niet jammer. Jullie kwamen er niet niet uit, het duurde alweer 2 pagina's, Mo en Marlies zaten alweer over hele andere dingen te praten.quote:Op vrijdag 22 september 2006 15:54 schreef Nostalgist het volgende:
@ Day. Jammer van je interventie net in de COS. Scanman geirriteerd weg.
Het ging over een nummer dat gezongen werd op de streams. Dan kun je toch proberen te achterhalen welk nummer het is ?? Er ging alleen een beetje miscommunicatie aan vooraf, over welk nummer we het hadden.
In deze begrijp ik zijn irritatie wel...quote:
Ik ervoer het ook als een inbreuk in een nuttige conversatie over welk nummer dat de dames zongen. Welke liederen mensen uit hun hoofd kennen, is een belangrijk aanknopingspunt over hun psyche.quote:Op vrijdag 22 september 2006 16:01 schreef Day het volgende:
[..]
Ik vind het niet jammer. Jullie kwamen er niet niet uit, het duurde alweer 2 pagina's, Mo en Marlies zaten alweer over hele andere dingen te praten.
En dat Scanman weer 'ns geïrriteerd weg loopt, daar kan ik dan ook niks aan doen. Jij loopt toch ook niet weg?
Ik vroeg het gewoon vriendelijk, als zijn reactie dan weglopen is, is dat zijn probleem, niet de mijne.
Persoonlijk vind ik dat scanman al te veel credit krijgt met zijn eeuwige off-topic.quote:Op vrijdag 22 september 2006 15:54 schreef Nostalgist het volgende:
@ Day. Jammer van je interventie net in de COS. Scanman geirriteerd weg.
Het ging over een nummer dat gezongen werd op de streams. Dan kun je toch proberen te achterhalen welk nummer het is ?? Er ging alleen een beetje miscommunicatie aan vooraf, over welk nummer we het hadden.
Right.quote:Op vrijdag 22 september 2006 16:09 schreef Nostalgist het volgende:
Ik ervoer het ook als een inbreuk in een nuttige conversatie over welk nummer dat de dames zongen. Welke liederen mensen uit hun hoofd kennen, is een belangrijk aanknopingspunt over hun psyche.
Heb er maar een apart topic voor geopend.quote:Op vrijdag 22 september 2006 16:09 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ik ervoer het ook als een inbreuk in een nuttige conversatie over welk nummer dat de dames zongen. Welke liederen mensen uit hun hoofd kennen, is een belangrijk aanknopingspunt over hun psyche.
Voor mij was het belangrijk te weten welk nummer gezongen werd. Voor Scan kennelijk ook.
Kom eens vaker in de COS, dan kom je ECHTE SC tegen, en ander Off Topic gelul.
En we kwamen er wél uit. Met hulp van anderen misschien sneller, ja.![]()
In mijn ogen was het on-topic. Commentaar op streams. Verduidelijkingen horen daar m.i. ook bij. Als ik dat fout heb, dan leg ik me daar bij neer.quote:Op vrijdag 22 september 2006 16:12 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik dat scanman al te veel credit krijgt met zijn eeuwige off-topic.
Dat hij ook veel on-topic is is zoals het zou moeten, maar geen mod of FA heeft de ballen er eindelijk eens genoeg van te hebben. (En zo zijn er nog wel een paar)
Ik zit elke dag in de COS, Nostalgist, dus die opmerking vind ik niet helemaal terecht nu. En wij vragen nu ook al weken vriendelijk of het off-topic gepost kan stoppen. Dat we het zo langzamerhand zat zijn en het dus sneller afkappen is het gevolg daarvan.quote:Op vrijdag 22 september 2006 16:09 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Voor mij was het belangrijk te weten welk nummer gezongen werd. Voor Scan kennelijk ook.
Kom eens vaker in de COS, dan kom je ECHTE SC tegen, en ander Off Topic gelul.
En we kwamen er wél uit. Met hulp van anderen misschien sneller, ja.![]()
Donequote:Op vrijdag 22 september 2006 17:10 schreef CartWOman het volgende:
Die downtime van morgen, kan die mededeling ook tijdelijk even sticky onder de andere?
Ik denk dat het de vaste BB-users anders niet opvalt, en zo staat 'ie vlak boven de COS dus lekker opvallend.
Mwoah, teruglezend in de COS moet ik zeggen dat ik het ook een beetje een overdreven reactie van je vind. Commentaren op streams zijn commentaren op streams. Dat is moeilijk offtopic te noemen. Dat Scanman er dan gelijk vandoor gaat is dan weer wat overtrokken misschien, maar ik kan me zijn irritatie in deze wel voorstellen.quote:Op vrijdag 22 september 2006 16:20 schreef Day het volgende:
[..]
En men, wat heb ik nou gedaan? Gevraagd of jullie op wilden houden, meer niet. Ik heb niemand weggejaagd, niemand beledigd. Gewoon gezegd; genoeg geweest en verder nu.
Jij laat ook echt geen kans onbenut om je Calimero complex uit te dragen he?quote:Op vrijdag 22 september 2006 16:12 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik dat scanman al te veel credit krijgt met zijn eeuwige off-topic.
Dat hij ook veel on-topic is is zoals het zou moeten, maar geen mod of FA heeft de ballen er eindelijk eens genoeg van te hebben. (En zo zijn er nog wel een paar)
Dank je , ik begon al te twijfelen aan mezelf.quote:Op vrijdag 22 september 2006 17:30 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Mwoah, teruglezend in de COS moet ik zeggen dat ik het ook een beetje een overdreven reactie van je vind. Commentaren op streams zijn commentaren op streams. Dat is moeilijk offtopic te noemen. Dat Scanman er dan gelijk vandoor gaat is dan weer wat overtrokken misschien, maar ik kan me zijn irritatie in deze wel voorstellen.
Zolang je dit soort dingen nog uit je strot krijgt lijkt mij dat twijfelen voor jou een gezonde bezigheid is...quote:Op vrijdag 22 september 2006 17:33 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Dank je , ik begon al te twijfelen aan mezelf.
quote:Ik ervoer het ook als een inbreuk in een nuttige conversatie over welk nummer dat de dames zongen. Welke liederen mensen uit hun hoofd kennen, is een belangrijk aanknopingspunt over hun psyche.
De ban was méér dan terecht en ja IK ben degene die hem aangevraagd heeft.quote:Op vrijdag 22 september 2006 14:23 schreef Nostalgist het volgende:
Huh ? Banmeldtopic - Wie ban je nu? deel XXVIII [oude stijl]
Jammer, ik zal wel wat gemist hebben, ik vond hem wel ok posten in COS
Dit is alleen om mijn verbazing uit te spreken.
Moest het even kwijt. Hoeft geen reply op te komen, ik weet dat er niet gediscussieerd over wordt.
En jij laat geen kans onbenut om mij weer eens persoonlijk aan te vallen he? Wat ben je een ziek mannetje. Probeer je je bij "het groepje" in te werken, door mij continue aan te vallen?quote:Op vrijdag 22 september 2006 17:32 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Jij laat ook echt geen kans onbenut om je Calimero complex uit te dragen he?
![]()
Als dat al banwaardig is, waar blijven dan de bans voor de off-topic gebruikers in [COS]????quote:Op vrijdag 22 september 2006 17:39 schreef flugeltje het volgende:
[..]
De ban was méér dan terecht en ja IK ben degene die hem aangevraagd heeft.
Dan gaan we nu weer gewoon verder tot de orde van de dag...
We hebben inmiddels alle invalshoeken al geprobeerd Mike. De vriendelijke, de aardige, we hebben mensen gemaild over dit soort zaken, we hebben gemoppert. Blijkbaar beklijven de zaken gewoon niet.quote:Op vrijdag 22 september 2006 17:30 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Mwoah, teruglezend in de COS moet ik zeggen dat ik het ook een beetje een overdreven reactie van je vind. Commentaren op streams zijn commentaren op streams. Dat is moeilijk offtopic te noemen. Dat Scanman er dan gelijk vandoor gaat is dan weer wat overtrokken misschien, maar ik kan me zijn irritatie in deze wel voorstellen.
Ok.quote:Op vrijdag 22 september 2006 17:39 schreef flugeltje het volgende:
[..]
De ban was méér dan terecht en ja IK ben degene die hem aangevraagd heeft.
Dan gaan we nu weer gewoon verder tot de orde van de dag...
Je weet niet eens waar de ban voor was LS. Die was namelijk een combi van offtopic gewauwel, geen gehoor geven aan verzoeken van de mods en een zuigend gedrag richting mede-users en mods als er eens ingegrepen werd. Simpel een kwestie van de grens bereiken en er dan tóch nog een stapje overheen zetten. Dit alles onder het mom van: "quote:Op vrijdag 22 september 2006 17:43 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Als dat al banwaardig is, waar blijven dan de bans voor de off-topic gebruikers in [COS]????
100000000000000x wordt er gevraagd om on-topic te blijven, maar er wat tegen te doen??? NO-WAY.....!!!!!
Ik probeerde "over the top" te gaan, maar kennelijk faalde ik daarin....quote:Op vrijdag 22 september 2006 17:37 schreef Jappie het volgende:
[..]
Zolang je dit soort dingen nog uit je strot krijgt lijkt mij dat twijfelen voor jou een gezonde bezigheid is...![]()
[..]
![]()
GELUL!!!!!!quote:Op vrijdag 22 september 2006 17:46 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Je weet niet eens waar de ban voor was LS. Die was namelijk een combi van offtopic gewauwel, geen gehoor geven aan verzoeken van de mods en een zuigend gedrag richting mede-users en mods als er eens ingegrepen werd. Simpel een kwestie van de grens bereiken en er dan tóch nog een stapje overheen zetten. Dit alles onder het mom van: ""
Dan worden wij ook kinderachtig
Zoals gezegd er zijn ook users gemaild hieroverquote:Op vrijdag 22 september 2006 17:52 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
GELUL!!!!!!
Het zijn al WEKEN dezelfden die off-topic mogen, waar NIETS tegen gedaan wordt. Ga jezelf nu niet schoonpraten om die ban.
Maar zoals al vaker gezegd, sommigen hebben gewoon een credit van hier tot Tokio.
Je zou maar een scanman of een "sgopper" een ban geven wegens herhaaldelijk off-topic gedrag, waar vaak genoeg een waarschuwing voor is geweest. Maar die ballen hebben de mods en FA's niet....
Nu krijg ik zeker weer een ban, zoals de vorige keer, wat Gert al aanhaalde... klassejustitie bij BB-forum.
Nee hoor, integendeel. Zoals je waarschijnlijk wel weet was ik één van de voorstanders van hele COS gebeuren en de regels daaromtrent. Het is ook allerminst mijn bedoeling om hier die eeuwige discussie daarover weer te gaan oprakelen. Ik word daar al doodziek van, laat staan wat jullie er van worden. Ik vond het in dit geval alleen discutabel of de discussie tussen Scan en Nostalgist nou offtopic was of niet. In mijn ogen niet dus en dat wilde ik alleen even zeggen. Voor de rest vind ik het prima dat er wat strenger gemodereerd wordt, komt de leesbaarheid alleen maar ten goede.quote:Op vrijdag 22 september 2006 17:43 schreef flugeltje het volgende:
[..]
We hebben inmiddels alle invalshoeken al geprobeerd Mike. De vriendelijke, de aardige, we hebben mensen gemaild over dit soort zaken, we hebben gemoppert. Blijkbaar beklijven de zaken gewoon niet.
Als men een liedje zingt en er worden en paar posts over gemaakt is dat geen enkel probleem. Als het echter de discussie gaat domineren en men verder afdwaalt is dát het moment om naar de SC te verkassen. We hebben de COS discussie nu al meer dan eens gevoerd, er zijn nog een aantal mensen die het blijkbaar nodig vinden uit recalcitrantie of kinderachtigheid de afspraken met voeten te blíjven treden. Is het dan gek dat op een bepaald moment grenzen bereikt worden en we weer eens flink aan de teugels gaan hangen?
quote:Op vrijdag 22 september 2006 17:55 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Nee hoor, integendeel. Zoals je waarschijnlijk wel weet was ik één van de voorstanders van hele COS gebeuren en de regels daaromtrent. Het is ook allerminst mijn bedoeling om hier die eeuwige discussie daarover weer te gaan oprakelen. Ik word daar al doodziek van, laat staan wat jullie er van worden. Ik vond het in dit geval alleen discutabel of de discussie tussen Scan en Nostalgist nou offtopic was of niet. In mijn ogen niet dus en dat wilde ik alleen even zeggen. Voor de rest vind ik het prima dat er wat strenger gemodereerd wordt, komt de leesbaarheid alleen maar ten goede.
Jij bent zo door de regering verneukt door de invoering van de Euro......jij hebt nu nooit meer de kans dat het kwartje gaat vallen...................nooit meer.quote:Op vrijdag 22 september 2006 17:52 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
GELUL!!!!!!
Het zijn al WEKEN dezelfden die off-topic mogen, waar NIETS tegen gedaan wordt. Ga jezelf nu niet schoonpraten om die ban.
Maar zoals al vaker gezegd, sommigen hebben gewoon een credit van hier tot Tokio.
Je zou maar een scanman of een "sgopper" een ban geven wegens herhaaldelijk off-topic gedrag, waar vaak genoeg een waarschuwing voor is geweest. Maar die ballen hebben de mods en FA's niet....
Nu krijg ik zeker weer een ban, zoals de vorige keer, wat Gert al aanhaalde... klassejustitie bij BB-forum.
Goh. Dat las ik ja. Ik kreeg meteen een ban, zonder mailtje. Dat bedoel ik dus met klassejustitie.quote:Op vrijdag 22 september 2006 17:54 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Zoals gezegd er zijn ook users gemaild hierover
Maar goed, je bent nog steeds niet in staat om de zaken te scheiden merk ik al wel. Deze betreffende discussie is niet aan jou besteed en ik ga 'm dus ook niet met jou voeren.
Heb nog kwartjes bewaard en die zijn al lang gevallen.quote:Op vrijdag 22 september 2006 18:09 schreef Jappie het volgende:
[..]
Jij bent zo door de regering verneukt door de invoering van de Euro......jij hebt nu nooit meer de kans dat het kwartje gaat vallen...................nooit meer.![]()
Waarschijnlijk met bergen tegelijk dan......doet je hoofd nog zeer?quote:Op vrijdag 22 september 2006 18:15 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Heb nog kwartjes bewaard en die zijn al lang gevallen.
quote:Op vrijdag 22 september 2006 18:14 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Maar dit is ook de laatste keer dat ik er zoveel woorden aan vuil maak.
Het moge wel duidelijk zijn dat jouw stumperige posts mij alleen maar aan het lachen maken he? Maar als jij er plezier aan hebt, ga vooral je gang. Misschien mag jij dan ook ooit nog met de "grote mensen" meepraten.quote:Op vrijdag 22 september 2006 18:27 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
![]()
en het is niet eerlijk, want zij zijn groot en ik is klein...en dat is niet eerlijk...oh nee.
Ja, het moge duidelijk zijn dat jij, met je immer positieve, superinhoudelijke en buitengewoon intelligente posts volle zalen trekt. En de grote jongens (wie dat dan ook in godsnaam mogen zijn) staan met zijn allen in de rij om met jou te mogen praten.quote:Op vrijdag 22 september 2006 18:42 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Het moge wel duidelijk zijn dat jouw stumperige posts mij alleen maar aan het lachen maken he? Maar als jij er plezier aan hebt, ga vooral je gang. Misschien mag jij dan ook ooit nog met de "grote mensen" meepraten.
Jouw ban ga ik niet bespreken op het forum, maar dat is vast geen nieuws voor jequote:Op vrijdag 22 september 2006 18:14 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Goh. Dat las ik ja. Ik kreeg meteen een ban, zonder mailtje. Dat bedoel ik dus met klassejustitie.
En dan nog gaan betreffende users door met off-topic en provoceren.
quote:En er mag zelfs gepost worden:"Oh doe maar niet, want dan krijg je ook een mailtje..."
Pure provocatie, waarbij de mods over zich heen laten lopen.
quote:En die discussie hadden we al gevoerd, weet je nog?
quote:Maar die zal ik maar niet herhalen, want dan moet ik weer afkoelen.
Sommigen mogen nu éénmaal provoceren, off-topic gaan en anderen krijgen op verzoek van flugeltje meteen een ban aangesmeerd.
Als je je na 2 bans aan de regels houdt, wordt dat alleen maar gewaardeerd. Ik weet niet welk 'groepje" je bedoeltquote:En als je je na 2 bans netjes aan de regels houdt en probeert anderen aan te sporen om je aan de regels te houden, dan nog krijg je commentaar van "het groepje".
Moderatie is per definitie subjectief, maar je suggestie dat jij harder wordt aangepakt dan anderen vind ik totale nonsens. Niet dat je het met mee eens zult zijn, maar ik wil het toch gezegd hebbenquote:Maar dit is ook de laatste keer dat ik er zoveel woorden aan vuil maak.
Want het zal toch wel zo door blijven gaan, dat de ene off-topic een [COS] mag verzieken en de andere meteen een ban krijgt.
Succes met jullie subjectieve moderatie.
quote:Op vrijdag 22 september 2006 20:40 schreef teamlead het volgende:
ow en voor ik het vergeet: kap eens met dat gehak op de persoon people
maar daarom niet minder gemeend nuquote:Op vrijdag 22 september 2006 20:43 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
![]()
Die opmerking is zooo BB5.....
Geen mail gehadquote:Op vrijdag 22 september 2006 17:43 schreef flugeltje het volgende:
[..]
We hebben inmiddels alle invalshoeken al geprobeerd Mike. De vriendelijke, de aardige, we hebben mensen gemaild over dit soort zaken, we hebben gemoppert. Blijkbaar beklijven de zaken gewoon niet.
En nu niet meer weglopen he ?quote:Op vrijdag 22 september 2006 21:11 schreef scanman01 het volgende:
edit
quote:Op vrijdag 22 september 2006 15:31 schreef PH52 het volgende:
[..]
Raar. Mij was ook niets opgevallen, ze zijn zeker in de war met die Manu82, die hier alleen komt om in de FB te SC'en.
Soms moet je gewoon even een uurtje of wat wat anders gaan doen. Is heel verhelderend.quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:42 schreef versabommie het volgende:
[..]
En nu niet meer weglopen he ?![]()
Geen probleem.quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:02 schreef scanman01 het volgende:
Soms moet je gewoon even een uurtje of wat wat anders gaan doen. Is heel verhelderend.
Zal nog wel vaker gebeuren, sorry.
Jij post regelmatig in COS.quote:Op zaterdag 23 september 2006 01:34 schreef golfer het volgende:
Waarom worden de streamverslagen niet meer bijgehouden?
Ik heb soms geen zin
Eigenlijk alleen maar een uurtje om deze tijd meestal. Lijkt mij niet voldoende om echt te streamen.quote:Op zaterdag 23 september 2006 01:41 schreef APK het volgende:
Jij post regelmatig in COS.
Waarom neem jij niet de moeite om een paar regeltjes in het streamverslagentopic te schrijven?
En waarom moeten de mods dat organiserenquote:Op zaterdag 23 september 2006 01:45 schreef golfer het volgende:
1 streamverslag per uur moet toch wel mogelijk zijn om te organisren?
Omdat de taak van mods niet alleen het sluiten van topics is, maar het ook begeleiden, sturen en intitiativen nemen is.quote:Op zaterdag 23 september 2006 01:50 schreef APK het volgende:
En waarom moeten de mods dat organiseren
Kijk eens aan, APK komt ook even voorbij wippen.quote:Op zaterdag 23 september 2006 01:38 schreef APK het volgende:
[..]
Geen probleem.
Ben je nu weer okay?![]()
![]()
![]()
OMFG.![]()
We hebben het geprobeerd, Golfer, maar je kunt mensen niet dwingen.quote:Op zaterdag 23 september 2006 01:52 schreef golfer het volgende:
[..]
Omdat de taak van mods niet alleen het sluiten van topics is, maar het ook begeleiden, sturen en intitiativen nemen is.
althans zo vond ik het in mijn modtijd
Vertel?quote:Op zaterdag 23 september 2006 01:55 schreef Day het volgende:
Zo zou APK de streamverslagen openen, maar ja......
![]()
Wil jij even een nieuwe streamverslagen-topic openen, schat?quote:
Fuck!quote:Op zaterdag 23 september 2006 02:00 schreef Day het volgende:
Wil jij even een nieuwe streamverslagen-topic openen, schat?![]()
Ik wou ook eens een verslag proberen..... was er geen topicquote:Op zaterdag 23 september 2006 01:55 schreef Day het volgende:
[..]
We hebben het geprobeerd, Golfer, maar je kunt mensen niet dwingen.
Zo zou APK de streamverslagen openen, maar ja......
![]()
Dat was dan vanavond voor het eerst!quote:Op zaterdag 23 september 2006 02:19 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik wou ook eens een verslag proberen..... was er geen topic
Je denkt toch niet dat ik dat allemaal onthouden heb hequote:Op zaterdag 23 september 2006 02:34 schreef Day het volgende:
[..]
Dat was dan vanavond voor het eerst!
Maar je mag alsnog een poging doen.
Hear hear en ook voor Stereoquote:Op zaterdag 23 september 2006 04:12 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
eigenlijk is het overal zo simpel he, als er iets te zien is op de streams dan ga je on topic, is er weer eens geen reet te doen, dank U wel Hummie, dan gaat het ook nergens over, moet iedereen dan verhuizen of moet het gewoon ff off topic kunnen tot er weer wat gebeurt?
Ik zeg gewoon on topic als het de moeite is en dat gebeurt ook, en off topic als er geen reet te doen is
Damn, jij hebt echt minder woorden nodig dan ikquote:Ik zeg gewoon on topic als het de moeite is en dat gebeurt ook, en off topic als er geen reet te doen is
Dizzy is dan ook van een hogere kastequote:Op zaterdag 23 september 2006 04:26 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Damn, jij hebt echt minder woorden nodig dan ik![]()
Ik vind het dikke bullshit dat de mod's achter users hun reet aan moeten zitten voor streamverslagen! Ze stimuleren vaak genoeg maar als niemand het wil doen so be it. Ikzelf doe alleen bijdrage aan de SV's als er echt iets interessants is en ik het niet druk heb met geilpijperij in de SC !quote:Op zaterdag 23 september 2006 01:52 schreef golfer het volgende:
[..]
Omdat de taak van mods niet alleen het sluiten van topics is, maar het ook begeleiden, sturen en intitiativen nemen is.
Nogmaals, de scheiding is enkel en alleen ontstaan op verzoek van de users. Dit na het zwaaigebeuren van vorig jaar en de twisten die daar steeds rondom ontstonden. Het was een initiatief van de users zelf. En dat het in de SC niet de bedoeling is om intensief de streams te gaan volgen met een groep is onstaan omdat je anders een tweetal streamtopics krijgt. Net zoals overal op FOK het geval is, is de SC bedoeld voor chitchat. Ik vind het typerend dat een aantal mensen steeds opnieuw de discussie aan wil gaan. Men vind het blijkbaar leuk om tegen de mods te blijven schoppen die het o zo verkeerd doen.quote:Op zaterdag 23 september 2006 03:59 schreef Stereotomy het volgende:
Dit gezeik allemaal het gevolg van een geen-streams policy in de SC
Als je zonodig een COS wil hebben zonder oftopic gezeur, laat mensen dan in de SC volle bak houden - offtopic en streams - en laat de mensen in COS lekker COSsen zonder offtopic gezeur. SC voor de community feeling, COS voor de echte COS'ers die een broertje dood hebben aan de levens van andere users van Fok.
>> ER IS GEEN REDEN OM DIT TE SCHEIDEN <<
Tenzij jullie bang zijn dat er niemand meer in COS overblijft, omdat iedereen toch liever SC heeft, maar geef dit dan ook toe!
Heropvoedenquote:In tegenstelling tot de Streamverslagen - die iedereen terugleest - hoeft er geen 1 uniek vastomlijnd topic te komen waar al het commentaar op de streams wordt geleverd. Er zijn geen goede argumenten hiervoor, behalve het janlul slappe hap 3 bier argument dat "het netter staat als alles in 1 topic gebeurt"
En de modjes worden steeds gefrustreerder omdat hun regels niet overeen komen met hoe de usergroep hier zich gedraagt. Lukt dat heropvoeden een beetje?
Zo zie ik het ook Golfer, maar ik geef het je te doen met deze meutequote:Op zaterdag 23 september 2006 01:52 schreef golfer het volgende:
[..]
Of je omschrijft ff in een paar zinnen waar ik een hele lap tekst voor nodig hebquote:Op zaterdag 23 september 2006 12:30 schreef CartWOman het volgende:
Ik heb juist het idee dat het goed loopt nu. Af en toe een vriendelijk verzoek tot stoppen van SC in de COS, totaal niet storend, alleen de reacties erop storen me, maar goed, die zou ik lekker deleten.![]()
Valt me wel op dat er voornamelijk wordt geklaagd door users die 's nachts behoefte hebben aan SC in de COS, als de bewoners liggen te slapen. Dan ga je toch wat anders doen, of naar de SC? En als het saai is geldt hetzelfde. Het gros van de COS-ers hoor je niet, die hebben het naar hun zin.![]()
quote:Op zaterdag 23 september 2006 12:30 schreef CartWOman het volgende:
Ik heb juist het idee dat het goed loopt nu. Af en toe een vriendelijk verzoek tot stoppen van SC in de COS, totaal niet storend, alleen de reacties erop storen me, maar goed, die zou ik lekker deleten.![]()
Valt me wel op dat er voornamelijk wordt geklaagd door users die 's nachts behoefte hebben aan SC in de COS, als de bewoners liggen te slapen. Dan ga je toch wat anders doen, of naar de SC? En als het saai is geldt hetzelfde. Het gros van de COS-ers hoor je niet, die hebben het naar hun zin.![]()
Zit je me nu uit te lachen?quote:
nee hoorquote:Op zaterdag 23 september 2006 13:10 schreef versabommie het volgende:
[..]
Zit je me nu uit te lachen?![]()
Ohw gelukkig, ik had even het gevoel dat ik niet serieus genomen zou worden in deze omdat een moddiemods niets menselijks vreemd is en jullie misschien wel mee zouden zijn gevoerd in de asociale werkelijkheid van de hedendaagse maatschappij. Hulde dat het aso-virus jullie niet gegrepen heeft!quote:Op zaterdag 23 september 2006 13:11 schreef teamlead het volgende:
[..]
nee hoorwe zijn achter de schermen druk in overleg over je zeer gemeende input
Groeten kun je in SCquote:Op zaterdag 23 september 2006 12:55 schreef versabommie het volgende:
Beste Moddiemods,
Het valt mij op dat er dit jaar bijzonder weinig gezwaaid wor in het COS. In mijn optiek is het een vorm van beleefdheid even gedag te zeggen danwel te zwaaien bij binnenkomst, zodat iedereen weet dat er weer iemand is gekomen. Het stuit mij tegen de borst dat heden tendage het schijnbaar normaal is om elke vorm van sociale omgang te negeren en vooral niet te groeten.
Sorry, maar ik weiger het FB topic te verzieken middels een onnodige discussie!quote:Op zaterdag 23 september 2006 13:16 schreef Rica het volgende:
[..]
Groeten kun je in SC
Ga daar maar sociaal doen.
Waar blijven de logsquote:Op zaterdag 23 september 2006 13:11 schreef teamlead het volgende:
[..]
nee hoorwe zijn achter de schermen druk in overleg over je zeer gemeende input
En jij moet jezelf nergens mee bemoeien nu. We zien je vrijwel nooit in BB alleen in dít topic en dan nog bij voorkeur om flink wat olie op het vuur te gooien. Blijf dan liever weg!quote:
Het Slow Chat topic.quote:Op zaterdag 23 september 2006 13:53 schreef versabommie het volgende:
[..]
Sorry, maar ik weiger het FB topic te verzieken middels een onnodige discussie!
En wtf is in godsnaam een SC?
Ben zo af en toe in het SC topic sporadisch en hier is het wel gezellig, voor de rest ben ik vnl op v-o-l aangezien ik BB nu toch alleen via de uitzendingen volg, maar je bent wel vrolijk vandaag hequote:Op zaterdag 23 september 2006 13:55 schreef flugeltje het volgende:
[..]
En jij moet jezelf nergens mee bemoeien nu. We zien je vrijwel nooit in BB alleen in dít topic en dan nog bij voorkeur om flink wat olie op het vuur te gooien. Blijf dan liever weg!
Wat mij betreft had je de rest van je tekst vrijwel achterwege kunnen laten want mijn vraag was dus: ben je bang dat als er twee streamtopics komen de COS niet gaat lopen en de SC wel - of misschien zelfs andersom?quote:-knip hele lap tekst + En dat het in de SC niet de bedoeling is om intensief de streams te gaan volgen met een groep is onstaan omdat je anders een tweetal streamtopics krijgt.
Zeg, hou die beste man erbuiten, die heeft hier niks mee te maken.quote:Ik stel dus voor dat eenieder de hand een keer in eigen boezem steekt en zichzelf afvraagt: "Wat kan ík doen om de boel weer op te leuken hier". (bijvoorbeeld door de SV's te vullen) Want waar iedereen druk bezig is met zeiken over hoe het voor zichzelf zo leuk mogelijk gemaakt kan worden is er niemand die zichzelf afvraagt hoe het voor een ander leuk kan zijn. Weet je hoe wijlen mijn vader dat soort mensen noemde? "Egoïsten" En ik kan het daarin alleen maar met hem eens zijn
Dus als ik het goed begrijp, kom je af en toe op de SC en vooral hier om "gezellig" het FB topic te verzieken, om vervolgens wel serieus op BB in te gaan op v-o-l, alwaar ik je wel normaal heb zien posten?quote:Op zaterdag 23 september 2006 13:58 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ben zo af en toe in het SC topic sporadisch en hier is het wel gezellig, voor de rest ben ik vnl op v-o-l aangezien ik BB nu toch alleen via de uitzendingen volg, maar je bent wel vrolijk vandaag he![]()
Zoals al eerder aangehaald zijn de meesten gewoon tevreden met de manier waarop het nu looptquote:Op zaterdag 23 september 2006 14:01 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wat mij betreft had je de rest van je tekst vrijwel achterwege kunnen laten want mijn vraag was dus: ben je bang dat als er twee streamtopics komen de COS niet gaat lopen en de SC wel - of misschien zelfs andersom?
Of vertel in je eigen woorden - en niet herhalen dat je dat 'gewoon niet wil' of dat 'users dat zo gewild hebben', want dat hebben we al veel vaker gehoord en ben ik niet van onder de indruk: waarom er in hemelsnaam geen losse tweedeling van streams mogen zijn. Ik heb in mijn betoog een aantal tegenargumenten gegeven, maar heb helaas alleen frustratie in je reply mogen lezen zonder hier inhoudelijk in te gaan. Da's jammer.
Zoals je weet wordt 75% van de posts gepost door 10% van de users, geenzins zeg ik hiermee dat die users belangrijker zijn dan wie dan ook, maar besef wel door die users te accomoderen, je aan de ene kant een veel nettere COS krijgt, en aan de andere kant een leuke SC waar alles kan, chitchatten - dus OOK over de streams. Het woord kliek is vergezocht. De SC die vorig jaar is ontstaan bij het uiterst saaie HBB meten
, daar kwam elke drie dagen eigenlijk wel iemand bij die is blijven hangen, pratend over offtopic dingen en af en toe scheldend naar kliko die over het scherm ging. Het was er gezellig en ondwingend, want jawel, je mocht er zelfs over de streams gaan praten. Zeker nu er ook een los COS topic rondzwerft is het makkelijk te zien dat als dat in ere hersteld wordt, dat de policy makers hier een stuk minder frustratie krijgen, en dat de bulk van de posts hier meer op de juiste plaats wordt gepost.
Kun jij weer fijn in COS posten zonder dat je erop aangesproken voelt.
Ook lekker vrolijk dusquote:Op zaterdag 23 september 2006 14:02 schreef versabommie het volgende:
[..]
Dus als ik het goed begrijp, kom je af en toe op de SC en vooral hier om "gezellig" het FB topic te verzieken, om vervolgens wel serieus op BB in te gaan op v-o-l, alwaar ik je wel normaal heb zien posten?
Flikker dan lekker op van hier, dit topic is er niet voor jouw gerief, eikel, en waar je vorig jaar wel normaal kan posten schijn je het nu leuk te vinden om de sfeer hier te verzieken......Het wor hoog tijd dat ze dit forum hufterproof maken en misselijkmakende figuren zoals jij hier de toegang ontzeggen, maar hé, ik ga niet om een ban lopen zeuren. Je gedrag is tranparant genoeg!![]()
![]()
Blijf dan ook in lurkstand!quote:Op zaterdag 23 september 2006 14:05 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ook lekker vrolijk dusNee op andere forum post ik ook bijna niks in BB. Ik ben in beide BB forums in lurkstand, maar ik heb aan het begin van het SC gezeik al m'n mening gezegd over het hele gebeuren
Zeg eens eerlijk, volgde jij BB5 of BBH destijds eigenlijk wel, of kwam je alleen maar kleppen?quote:Op zaterdag 23 september 2006 14:05 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ook lekker vrolijk dusNee op andere forum post ik ook bijna niks in BB. Ik ben in beide BB forums in lurkstand, maar ik heb aan het begin van het SC gezeik al m'n mening gezegd over het hele gebeuren
Mooi, zegje gedaan, nu lekker opzouten, of in lurkstand blijven!quote:Op zaterdag 23 september 2006 14:05 schreef Manu82 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 23 september 2006 14:08 schreef Rica het volgende:
[..]
Zeg eens eerlijk, volgde jij BB5 of BBH destijds eigenlijk wel, of kwam je alleen maar kleppen?
Okquote:Op zaterdag 23 september 2006 14:09 schreef Manu82 het volgende:
[..]beide gevolgd alleen bij HBB werd het minder aangezien ik toen een baan kreeg geloof ik rond die tijd
Zonder nu te willen rellen: een lurker mag toch ook een mening hebben? Het forum is er toch niet alleen voor posters? Ik lurk in COS en post af en toe in de SC, verder ben ik grotendeels op VOL te vinden. Mag ik dan geen bijdrage leveren aan de discussie?quote:
Geef eens een linkje ofzo. (en doe dat maar in een apart topic, dan stopt de SC in het FB topic)quote:Op zaterdag 23 september 2006 14:12 schreef ilona-scuderia het volgende:
Gaan er nou geruchten om de stekker uit BB te trekken omdat de kijkcijfers te laag zijn
Er is een verschil tussen mensen die wél in BB meeposten en vervolgens een mening hebben en mensen die alleen maar hier komen om in FB de boel op te stoken. Manu is van de laatste categorie en dan mag je wat mij betreft ook in dit topic in lurkstand blijvenquote:Op zaterdag 23 september 2006 14:12 schreef Talitha het volgende:
[..]
Zonder nu te willen rellen: een lurker mag toch ook een mening hebben? Het forum is er toch niet alleen voor posters? Ik lurk in COS en post af en toe in de SC, verder ben ik grotendeels op VOL te vinden. Mag ik dan geen bijdrage leverens aan de discussie?
Natuurlijk is dat uitlokken in FB irritant voor jullie als modjes. Maar Manu is niet de enige die hier 'gezellig' komt SC-en. Ook veelposters maken zich hier schuldig aan (ik noem geen namen). Spreek ze daar allemaal op aan, maar laat het wel of niet lurken verder buiten beschouwing. Dat is mijn mening tenminste.
Fidel zei ooit, een paar maanden na zijn coup:quote:Het is zoals het is en het blijft ook zo....
Moet zeggen dat ik niet een echt goede relatie heb met LS, maar begin zijn redenatie steeds beter te begrijpen......quote:Op zaterdag 23 september 2006 14:14 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen mensen die wél in BB meeposten en vervolgens een mening hebben en mensen die alleen maar hier komen om in FB de boel op te stoken. Manu is van de laatste categorie en dan mag je wat mij betreft ook in dit topic in lurkstand blijven
Heb je ook deze reactie gelezen?quote:Op zaterdag 23 september 2006 14:17 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Fidel zei ooit, een paar maanden na zijn coup:
"Verkiezingen? Waarom? Het volk heeft toch al gekozen?"
Een analogie.
Als jij denkt dat policy geen herzieningen nodig heeft, dat wat aan het begin besloten is en wat jij zegt "het volk hier wil", dat dat ook gewoon niet meer is te veranderen, dat alles wat BEARGUMENTEERD kritiek is 'stemmingmakerij' is, dan heb je het niveau Mitterand bereikt en moet je maar kunnen leven met je frustraties. Je eigen policy is daarvan de oorzaak, en niet een paar users die kritisch en beargumenteerd hetzelfde proberen te bereiken als jij: de beste status quo op fok.
Wij hebben de keuzes tenminste nog in overleg met de users gemaakt, jij pretendeert dat jouw waarheid de enige is.quote:Op zaterdag 23 september 2006 12:30 schreef CartWOman het volgende:
Zoals ik al zei: ik zie niet in waarom het wel of niet posten een verschil zou moeten maken. Iedereen moet hier een zinvolle bijdrage kunnen leveren, ongeacht zijn 'status'. En iedereen die komt stoken, mag wat mij betreft daarop aangesproken worden. Of iemand lurker of poster is hoeft verder niet vermeld te worden.quote:Op zaterdag 23 september 2006 14:14 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen mensen die wél in BB meeposten en vervolgens een mening hebben en mensen die alleen maar hier komen om in FB de boel op te stoken. Manu is van de laatste categorie en dan mag je wat mij betreft ook in dit topic in lurkstand blijven
Jij behoort helaas voor jou tot de absolute minderheid die EN in de cos EN in de SC wil slowchatten. Wat is het nou voor fucking moeite om voor je slappe geouwehoer in de SC te gaan zitten???? Je bent nu al tijden aan het doordrammen over hetzelfde onderwerp en daarnaast vind ik de link die nu getrokken wor tussen het maken van SV's en de cos en sc wel een belachelijke. Als jij nu al niet de moeite kan nemen om SC in het SC topic te gaan doen, waarom zou je dan HE_LE_MAAL die drie klikjes doen voor om SV's te maken?quote:Op zaterdag 23 september 2006 14:17 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Een analogie.
Als jij denkt dat policy geen herzieningen nodig heeft, dat wat aan het begin besloten is en wat jij zegt "het volk hier wil", dat dat ook gewoon niet meer is te veranderen, dat alles wat BEARGUMENTEERD kritiek is 'stemmingmakerij' is, dan heb je het niveau Mitterand bereikt en moet je maar kunnen leven met je frustraties. Je eigen policy is daarvan de oorzaak, en niet een paar users die kritisch en beargumenteerd hetzelfde proberen te bereiken als jij: de beste status quo op fok.
natuurlijk mogen ook lurkers hun mening kenbaar maken, maar zoals flugel al aangaf is er een verschil tussen het geven van input en het proberen te stoken in de hoop op een leuke relquote:Op zaterdag 23 september 2006 14:22 schreef Talitha het volgende:
[..]
Zoals ik al zei: ik zie niet in waarom het wel of niet posten een verschil zou moeten maken. Iedereen moet hier een zinvolle bijdrage kunnen leveren, ongeacht zijn 'status'. En iedereen die komt stoken, mag wat mij betreft daarop aangesproken worden. Of iemand lurker of poster is hoeft verder niet vermeld te worden.
Nogmaals, ik kom het je niet lastig maken. Daar zijn genoeg anderen voor aanwezig.![]()
Maar ik vond dit een belangrijk punt waarover ik mijn mening wilde geven.![]()
Op zich maakt het ook geen verschil. Het gaat er alleen om dat in dit geval Manu vanaf het begin van BB hier alleen maar TVP's komt plaatsen om mee te rellen en zuigen. Daar spreek ik hem op aan. Ik raad hem aan om in de lurkstand te blijven als hij hier alleen maar komt om te rellen. Als hij goede opbouwende kritiek heeft is het een ander verhaal. Als je hier alleen komt om te schoppen mag je echt wegblijven. Simple as that...quote:Op zaterdag 23 september 2006 14:22 schreef Talitha het volgende:
[..]
Zoals ik al zei: ik zie niet in waarom het wel of niet posten een verschil zou moeten maken. Iedereen moet hier een zinvolle bijdrage kunnen leveren, ongeacht zijn 'status'. En iedereen die komt stoken, mag wat mij betreft daarop aangesproken worden. Of iemand lurker of poster is hoeft verder niet vermeld te worden.
Nogmaals, ik kom het je niet lastig maken. Daar zijn genoeg anderen voor aanwezig.![]()
Maar ik vond dit een belangrijk punt waarover ik mijn mening wilde geven.![]()
En waarom denk jij dat jij nu de stem van de meerderheid vertegenwoordigd? De policy waar jij blijkbaar niet mee kunt leven, is voor een heel groot deel van de users helemaal prima.quote:Op zaterdag 23 september 2006 14:17 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Een analogie.
Nogmaals, ik kom hier echt niet alleen om te rellen ofzo, heb geprobeerd in het begin nog een beetje in het SC topic te posten, werd echter meteen afgekapt omdat het over BB ging en ja dan ga ik naar de lurkstand. Sorry.......quote:Op zaterdag 23 september 2006 14:24 schreef teamlead het volgende:
[..]
natuurlijk mogen ook lurkers hun mening kenbaar maken, maar zoals flugel al aangaf is er een verschil tussen het geven van input en het proberen te stoken in de hoop op een leuke rel
oke.. het komt iig wel zo over. Wellicht dat je daarmee dan iets kuntquote:Op zaterdag 23 september 2006 14:27 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Nogmaals, ik kom hier echt niet alleen om te rellen ofzo, heb geprobeerd in het begin nog een beetje in het SC topic te posten, werd echter meteen afgekapt omdat het over BB ging en ja dan ga ik naar de lurkstand. Sorry.......
Dan zijn we het eens.quote:Op zaterdag 23 september 2006 14:24 schreef teamlead het volgende:
[..]
natuurlijk mogen ook lurkers hun mening kenbaar maken, maar zoals flugel al aangaf is er een verschil tussen het geven van input en het proberen te stoken in de hoop op een leuke rel
Juist, en het rumoer dat bij jou frustraties opborrelt is uitsluitend de wil van enkele individueen die daarover niet met elkaar in overleg is gegaan en derhalve geen enkele binding met elkaar heeft.quote:Wij hebben de keuzes tenminste nog in overleg met de users gemaakt
De waarheid is dat jij gefrustreerd bent, en ik dat ook niet prettig vind om te zien. Als je dat niet gelooft dan moet je maar even de periode vergeten toen we nog wel door een deur konden. Ik stel aan de hand van waarnemingen en beargumentatie iets voor waarvan ik serieus denk dat het een verbetering zal opleveren, en wordt uitgemaakt voor egoist, reller, etc. met drogredenen als "de users hebben al besloten" (dus we kunnen onze policy niet meer herzien).quote:En voor de rest moet je het maar uitzoeken....
kan er best wat mee, maar vind het nogal onzinnig dat alle gezeik zich ineens op mij richt terwijl er genoeg andere malloten in de FB zijn die erger zijn dan ik..........quote:Op zaterdag 23 september 2006 14:28 schreef teamlead het volgende:
[..]
oke.. het komt iig wel zo over. Wellicht dat je daarmee dan iets kunt
Totale nonsens.quote:Op zaterdag 23 september 2006 14:30 schreef Stereotomy het volgende:
Tja.
Is het nou zo moeilijk om regels geen regels te laten zijn, maar een instrument om het iedereen op fok zo leuk mogelijk te laten hebben? Zowel de sfeer in COS als SC zal erop vooruitgaan, terwijl jij nooit een echte reden hebt genoemd waarom er maar 1 topic aan commentaren mag zijn, die toch niemand meer terugleest. En als iemand die zonder gezeik wil teruglezen, kan hij/zij naar COS zonder ook maar 5% kans op offtopic shit. Dat zal allemaal naar de SC verhuisd zijn.
Als jij zegt dat de 'users' besloten hebben dat de COS, zonder offtopic, een goed beginsel is, heb je ook geen angst dat de COS totaal doodvalt bij gebrek aan mensen die daadwerkelijk zo'n COS willen hebben, en dat - in jouw ogen - de 'rellers' slechts een paar individuen zijn die hun heil in SC vinden.
Zeg ik dat ergens?quote:Op zaterdag 23 september 2006 14:26 schreef teamlead het volgende:
[..]
En waarom denk jij dat jij nu de stem van de meerderheid vertegenwoordigd?
Ik snap wat je zegt Flugel. Het ging mij niet zozeer om Manu, maar meer dat het wel of niet posten erbij betrokken werd.quote:Op zaterdag 23 september 2006 14:25 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Op zich maakt het ook geen verschil. Het gaat er alleen om dat in dit geval Manu vanaf het begin van BB hier alleen maar TVP's komt plaatsen om mee te rellen en zuigen. Daar spreek ik hem op aan. Ik raad hem aan om in de lurkstand te blijven als hij hier alleen maar komt om te rellen. Als hij goede opbouwende kritiek heeft is het een ander verhaal. Als je hier alleen komt om te schoppen mag je echt wegblijven. Simple as that...
Namen graag! Kijken of het wel zo'n meerderheid is he?quote:Op zaterdag 23 september 2006 14:35 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Zeg ik dat ergens?
Ik zeg dat mijn voorstel - en niet alleen mijn voorstel - imho meer mensen tevreden maakt.
Ik heb geen linkje, ik hoorde het van iemand netquote:Op zaterdag 23 september 2006 14:13 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Geef eens een linkje ofzo. (en doe dat maar in een apart topic, dan stopt de SC in het FB topic)
We zijn het eens hoorquote:Op zaterdag 23 september 2006 14:35 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik snap wat je zegt Flugel. Het ging mij niet zozeer om Manu, maar meer dat het wel of niet posten erbij betrokken werd.
En voor wat het waard is: wel COS, geen COS, wel SC, geen SC. Ik vermaak me hier toch wel. En volgens mij geldt dat voor heel wat meer posters/lurkers die hier hun mening niet plaatsen.
Wil je er een topic over openen?quote:Op zaterdag 23 september 2006 14:37 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Ik heb geen linkje, ik hoorde het van iemand net
Ik gok dat het gerucht op de radio ging...
Doe ik straks misschien, het zou wel doodzonde zijn als ze het afkappenquote:Op zaterdag 23 september 2006 14:38 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Wil je er een topic over openen?
Ik denk namelijk dat het niet eens zo'n vergezocht gerucht zal zijn.
Ik zeg niet dat het een meerderheid is, maar wel een significant deel van de posts die deze mensen produceren. Mijn oplossing is niet om mij, of mijn 'bondgenoten'quote:Op zaterdag 23 september 2006 14:37 schreef versabommie het volgende:
[..]
Namen graag! Kijken of het wel zo'n meerderheid is he?
Ik begrijp gewoon heel het probleem niet. Tis 3 keer klikken en je bent in het sc ...wat is nou het fucking probleem???quote:Op zaterdag 23 september 2006 14:41 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het een meerderheid is, maar wel een significant deel van de posts die deze mensen produceren. Mijn oplossing is niet om mij, of mijn 'bondgenoten'om het even zo te noemen, een beter leven te geven, maar om te proberen het voor IEDEREEN beter te maken. Minder frustratie, meer lol op het forum.
Eigenlijk precies hetzelfde als waar Flugel en Team mee bezig zijn, maar die hebben er gewoon een andere visie op - een die in mijn ogen zwak beargumenteerd is ('ja, da's ooit zo besloten' - dus er is geen plek voor verbetering). Het kan altijd beter, maar daarvoor moet je wel beheerders hebben die dat ook in willen zien en niet tevreden zijn met een situatie die nog zoveel onderhuidse frustratie met zich meebrengt. Niemand hoeft erop achteruit te gaan.
Omdat je weer in lurkstand zou gaan!quote:Op zaterdag 23 september 2006 14:45 schreef Manu82 het volgende:
En Flugel geeft nog steeds geen antwoord op haar compleet misplaatste opmerking
Doe dit ff in een apart topic beeb, hoort hier niet in FB thuis.quote:Op zaterdag 23 september 2006 14:46 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ik kan me maar moeilijk voorstellen dat ze de stekker ook echt uit BB trekken maar je weet het nooit hè, NSE had ook gewoon een doorstart moeten krijgen...
Het 'fukking' probleem is dat nu erg onduidelijk is wat COS en wat SC is vaak, omdat je nu eenmaal soms wat dieper over een onderwerp op de streams in wil gaan. Leidt tot bakkeleien met de mods, en frustratie aan beide kanten. Ik wil minder frustie bij de mods, en minder frustie bij zoveel mogelijk users, zonder dat iemand erop achteruit gaat.quote:Op zaterdag 23 september 2006 14:42 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik begrijp gewoon heel het probleem niet. Tis 3 keer klikken en je bent in het sc ...wat is nou het fucking probleem???
Bang dat je rsi krijgt?
Onduidelijk?quote:Op zaterdag 23 september 2006 14:49 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Het 'fukking' probleem is dat nu erg onduidelijk is wat COS en wat SC is vaak, omdat je nu eenmaal soms wat dieper over een onderwerp op de streams in wil gaan. Leidt tot bakkeleien met de mods, en frustratie aan beide kanten. Ik wil minder frustie bij de mods, en minder frustie bij zoveel mogelijk users, zonder dat iemand erop achteruit gaat.
De 'fukking' oplossing is dat het veel simpeler kan: ook streams in SC, geen SC in COS.
Dit was ik dus ook allemaal aan het tikkenquote:Op zaterdag 23 september 2006 14:53 schreef versabommie het volgende:
[..]
Onduidelijk?
SLOWCHAT - COMMENTAREN OP DE STREAMS
Zit mi een redelijk verschil in.
Als een discussie verder gaat waar de beelden al wat anders tonen is het misschien tijd om er een topic aan te besteden. Net als afgelopen week de e10-sabbel discussie....gewoon een nieuw topic en er kan naar hartelust worden verder gelult. Niemand koste het 1 centje pijn en het werd nog een duidelijke goede discussie ook!
Daarnaast is het vrij storend in een intensieve discussie om al die commentaren op de streams ertussen te zien komen.
Wist je dat een forum uit meer dan 2 topics kan bestaan?
Slowchat heeft bij definitie een ongedwongen sfeer: praat over alles zonder erop aangevallen te worden. Hier in het BB forum heb je de beperkingquote:Onduidelijk?
SLOWCHAT - COMMENTAREN OP DE STREAMS
Wist je dat een discussie erg stroef kan lopen als je het over 3 topics of meer moet uitsmeren. We hebben toch geen FB - COS, FB - SC, FB - Etienne ?quote:Wist je dat een forum uit meer dan 2 topics kan bestaan?
Motivatie is overduidelijk, aangezien Flugel haar kop in de reet van bepaalde users steektquote:Op zaterdag 23 september 2006 14:58 schreef Stereotomy het volgende:
. De aanleiding ervoor is wel duidelijk: de mods willen de commentaren niet op twee plekken hebben, maar wat hun motivatie daarvoor is?
Nounou....quote:Op zaterdag 23 september 2006 15:00 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Motivatie is overduidelijk, aangezien Flugel haar kop in de reet van bepaalde users steekt
.... en dat er nog steeds geen reden is gegeven waarom er maar op 1 plek streams besproken mogen worden terwijl het - kijken naar andere fora - uitstekend in het takenpakket van een SC geplaatst kan worden. Dan ben je ook in een klap alle SC kwijt in COS, en voor zover ik weet zouden mods dat een verbetering vinden. Dus waarom niet? Het is mij een raadsel.quote:Op zaterdag 23 september 2006 14:41 schreef Stereotomy het volgende:
Ik vind het jammer dat wanneer er goedbedoelde, beargumenteerde suggesties worden gegeven, en dat de beheerders het er niet mee eens zijn, dat je al gauw bestempeld wordt als 'egoist', 'reller' en 'goh, jouw mening is zeker de rest van fok?'. Ik zie in dat Flugel en Team het beste over hebben met dit forum - tuurlijk, daar zijn ze mod voor geworden. Maar dat zij niet hetzelfde respect terug op kunnen brengen en niet in willen zien dat ik ook oplossing voorstel waarbij iedereen er op vooruit kan gaan, is nochtans zeer teleurstellend.
Men praat in de SC sowieso slechts sporadisch over de streams. Als jij over de streams wil praten in de SC moet je het vooral proberen....hoongelach zal je ten deel vallen!quote:Op zaterdag 23 september 2006 14:58 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Slowchat heeft bij definitie een ongedwongen sfeer: praat over alles zonder erop aangevallen te worden. Hier in het BB forum heb je de beperkingom niet over de BB streams
te mogen praten. De reden daarvoor is nog steeds onduidelijk. De aanleiding ervoor is wel duidelijk: de mods willen de commentaren niet op twee plekken hebben, maar wat hun motivatie daarvoor is?
Van de SV kan ik het me voorstellen, iedereen leest dat terug. Maar wtf over de streams?
En als jij perfect kunt scheiden wat COS is en wat SC in de COS, waarbij alle users het altijd met je eens is, dan zou ik maar eens gaan solliciteren voor een modbaantje hier in het forum. Maar ik geloof dat je hier al je draai hebt gevonden in FB als wannabee mod, ga zo door![]()
[..]
Wist je dat een discussie erg stroef kan lopen als je het over 3 topics of meer moet uitsmeren. We hebben toch geen FB - COS, FB - SC, FB - Etienne ?
Dat is het hem juist, bommie. Ik wil het best proberen, maar team en flugel willen dat nietquote:Op zaterdag 23 september 2006 15:05 schreef versabommie het volgende:
[..]
Men praat in de SC sowieso slechts sporadisch over de streams. Als jij over de streams wil praten in de SC moet je het vooral proberen....hoongelach zal je ten deel vallen!
Ik ken in ieder geval 1 forum waar een soortgelijke scheiding bestaat tussen COS en SC, en daar loopt het prima.quote:Op zaterdag 23 september 2006 15:04 schreef Stereotomy het volgende:
.... en dat er nog steeds geen reden is gegeven waarom er maar op 1 plek streams besproken mogen worden terwijl het - kijken naar andere fora - uitstekend in het takenpakket van een SC geplaatst kan worden. Dan ben je ook in een klap alle SC kwijt in COS, en voor zover ik weet zouden mods dat een verbetering vinden. Dus waarom niet? Het is mij een raadsel.
Hey Manu, je kan ook te ver gaan, hè?quote:Op zaterdag 23 september 2006 15:00 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Motivatie is overduidelijk, aangezien Flugel haar kop in de reet van bepaalde users steekt
quote:Op zaterdag 23 september 2006 15:08 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik ken in ieder geval 1 forum waar een soortgelijke scheiding bestaat tussen COS en SC, en daar loopt het prima.![]()
Ik zou het zeer storend vinden om streamcommentaren te vinden tussen mijn kwalitatief hoogwaardige postings ind e SCquote:Op zaterdag 23 september 2006 15:07 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dat is het hem juist, bommie. Ik wil het best proberen, maar team en flugel willen dat nietZe grijpen in wanneer er wel over de streams gepraat wordt in de SC en ik vraag me al tijden lang af waarom. Wat denk jij?
Ik denk dat het een oplossing voor heel veel gebakkelei is, en SC's daar hoor je traditioneel alles in te kunnen bespreken, en ik mag hopen zeker BB gerelateerde dingen zoals streams.
Misschien gaat het inderdaad te ver, maar ik irriteer me mateloos, sorry Flugelquote:Op zaterdag 23 september 2006 15:08 schreef Day het volgende:
[..]
Hey Manu, je kan ook te ver gaan, hè?
Deze beschuldiging slaat echt nergens op en doet je eerdere 'ik ben geen reller'-post wel een beetje teniet nu.
Klopt! En in dat subforum hebben we geen SC-topic en ook geen SC-gesprekken in het streamstopic.quote:Op zaterdag 23 september 2006 15:10 schreef Manu82 het volgende:
[..]maar dat is 1 forum, dit is een sub forum dat BB schijnt te heten, heb je daar geloof ik ook
het is misschien de oplossing om jou te laten ophouden hierover, maar meer nut dan dat zou het niet hebbenquote:Op zaterdag 23 september 2006 15:07 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dat is het hem juist, bommie. Ik wil het best proberen, maar team en flugel willen dat nietZe grijpen in wanneer er wel over de streams gepraat wordt in de SC en ik vraag me al tijden lang af waarom. Wat denk jij?
Ik denk dat het een oplossing voor heel veel gebakkelei is, en SC's daar hoor je traditioneel alles in te kunnen bespreken, en ik mag hopen zeker BB gerelateerde dingen zoals streams.
zeker lang niet meer op dat forum geweest? Het forum waar Thalita naar verwijst heeft ook gewoon een BB subforumquote:Op zaterdag 23 september 2006 15:10 schreef Manu82 het volgende:
[..]maar dat is 1 forum, dit is een sub forum dat BB schijnt te heten, heb je daar geloof ik ook
quote:Op zaterdag 23 september 2006 15:10 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik zou het zeer storend vinden om streamcommentaren te vinden tussen mijn kwalitatief hoogwaardige postings ind e SC![]()
I second that!quote:Op zaterdag 23 september 2006 15:12 schreef teamlead het volgende:
[..]
En heel eerlijk: ik ben deze discussie onderhand meer dan beu. This is it. Live with it
quote:Op zaterdag 23 september 2006 15:10 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik zou het zeer storend vinden om streamcommentaren te vinden tussen mijn kwalitatief hoogwaardige postings ind e SC![]()
En hieruit blijkt dus al dat niet iedereen hetzelfde wil en logischerwijze ook niet iedereen tevreden gesteld kan worden. Stel dat nu alles omgegooid gaat worden, dan zullen er gegarandeerd weer anderen commentaar hebben. Moet dan alles weer teruggedraaid worden?quote:Op zaterdag 23 september 2006 15:13 schreef Stereotomy het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik zou het een goede mix vinden. En geen SC meer in COS, hebben de mods ook wat ze willen, en de die-hard COSsers hoeven zich niet meer te ergeren aan offtopic geneuzel.
Ben daar hele dagenquote:Op zaterdag 23 september 2006 15:13 schreef teamlead het volgende:
[..]
zeker lang niet meer op dat forum geweest? Het forum waar Thalita naar verwijst heeft ook gewoon een BB subforum
HEAR HEAR!quote:Op zaterdag 23 september 2006 15:12 schreef teamlead het volgende:
[..]
het is misschien de oplossing om jou te laten ophouden hierover, maar meer nut dan dat zou het niet hebben
Ik raad je van harte aan om de voorgaande FB-topics nog eens na te lezen, alles wat je ooit wilde weten over COS of SC is daar terug te vinden
En heel eerlijk: ik ben deze discussie onderhand meer dan beu. This is it. Live with it
Jij heb ook écht niet opgelet hè?quote:Op zaterdag 23 september 2006 15:07 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Klopt. Vraag maar aan Pim en Theo - met wie ik beide niks hebquote:Op zaterdag 23 september 2006 15:12 schreef teamlead het volgende:
[..]
het is misschien de oplossing om jou te laten ophouden hierover, maar meer nut dan dat zou het niet hebben
Behalve een ding waar het allemaal om draait.quote:Ik raad je van harte aan om de voorgaande FB-topics nog eens na te lezen, alles wat je ooit wilde weten over COS of SC is daar terug te vinden
Als je het beu bent moet je geen mod meer zijn, dan heb je ook niet de verantwoordelijkheid om op suggesties uit de community in te gaan. Nu je dat wel bent mag je het best beu zijn, maar blijf altijd kritisch kijken naar suggesties, en verval niet in gemakkelijke patronen door users voor egoisten, rellers of van alwetendheid te betichten. Dat valt me zeer van je tegen, vooral omdat ik wél erken dat flugel en jij het beste met het forum overhebben, en dat we slechts in uitwerking verschillen.quote:En heel eerlijk: ik ben deze discussie onderhand meer dan beu. This is it. Live with it
quote:Op zaterdag 23 september 2006 15:19 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Klopt. Vraag maar aan Pim en Theo - met wie ik beide niks hebmaar met de manier waarop zij hun mond gesnoerd zijn nog veel minder.
*Feedback* is er niet om de policy van de mods door je strot gedouwd te krijgen, maar om samen naar verbeteringen te zoeken.
[..]
We kunnen deze discussie nog 3 eeuwen voeren, waarbij we gezellig om beurten elkaars standpunten blijven herhalen. Da's alleen redelijk zinloos.quote:Behalve een ding waar het allemaal om draait.
[..]
Als je het beu bent moet je geen mod meer zijn, dan heb je ook niet de verantwoordelijkheid om op suggesties uit de community in te gaan. Nu je dat wel bent mag je het best beu zijn, maar blijf altijd kritisch kijken naar suggesties, en verval niet in gemakkelijke patronen door users voor egoisten, rellers of van alwetendheid te betichten. Dat valt me zeer van je tegen, vooral omdat ik wél erken dat flugel en jij het beste met het forum overhebben, en dat we slechts in uitwerking verschillen.
![]()
Uit: [FB] Lekker begonnen, zowel BB6 als kotsen op modsquote:Op zondag 20 augustus 2006 03:26 schreef flugeltje het volgende:
Ik kon niet slapen
Nu snap ik ook waarom
Okay, nog eenmaal een, hoop ik, duidelijke uitleg.
We hebben COS. COS is niet meer en niet minder dan de titel al zegt. Commentaren op de Streams. Dit wil zeggen dat je in COS kunt babbelen over hetgeen je op de streams ziet. Je kunt er je psychologische hoogstandjes in kwijt, je analyses over een verdrietige bewoner en soms ook de vergelijking trekken met eerdere jaren als dat zo uitkomt. De hoofdmoot is echter het gebabbel over de streams,
Zwaaien, melden dat je gaat slapen, vertellen over de film die je net gezien hebt, uiteenzettingen over andere BB's, het menu wat je klaar gaat zetten voor je oma die op visite komt en al het andere offtopic geneuzel kun je dus NIET in COS kwijt. Zoek daar de SC of indien ontopic één van de andere topics voor op.
Er is gisteren ge-edit in de SC. Waarom dit is? Heel simpel. Als de SC óók gewoon een topic wordt waar men over de streams babbelt, screencaps plaatst en de streams volgt is er buiten de offtopic posts geen verschil meer met COS. Je kunt jezelf dan af gaan vragen waarom COS uberhaubt in het leven is geroepen. Natuurlijk mag je wel óver BB lullen in de SC, de SC staat immers in BB. Het is alleen niet de bedoeling dat het een tweelingtopic wordt van COS. Als je dus over eerdere BB's wilt lullen of vragen wilt stellen over BB in het algemeen kun je prima in de SC terecht. Zolang je er maar niet met een hele kliek de streams gaat zitten volgen en bespreken.
Het is eigenlijk zoals hier al eerder is aangegeven. We willen één sterk streamtopic. Geloof me, van mij persoonlijk mag die hele SC vandaag nog verdwijnen en gaan we verder met COS. Er is alleen behoefte aan een losser topic waar mensen die door het programma een band met elkaar krijgen ook eens over andere zaken kunnen babbelen dan alleen maar BB. Daarvoor is de SC. Dat je tussendoor af en toe eens iets plaatst over de streams en verder gewoon over BB in het algemeen kletst is geen enkel probleem.
DUS
Alles wat er NU gebeurd op de streams => COS
Offtopic en BB in algemeen => SC
Maakt het dit wat duidelijker?
Zullen we gewoon met deze discussie kappen, want immers tommy, jij bent ook niet van plan va je mening af te wijken en je bent nu continu jezelf aan het herhalen. Leg je neer bij hoe het nu gaat en als het niet bevalt is het misschien tijd om een alternatief te vinden. Schijnbaar is dit forum niet wat je zoekt...jammer maar je gedram is nu echt vervelend aan het worden.quote:Op zaterdag 23 september 2006 15:19 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Klopt. Vraag maar aan Pim en Theo - met wie ik beide niks hebmaar met de manier waarop zij hun mond gesnoerd zijn nog veel minder.
*Feedback* is er niet om de policy van de mods door je strot gedouwd te krijgen, maar om samen naar verbeteringen te zoeken.
[..]
Behalve een ding waar het allemaal om draait.
[..]
Als je het beu bent moet je geen mod meer zijn, dan heb je ook niet de verantwoordelijkheid om op suggesties uit de community in te gaan. Nu je dat wel bent mag je het best beu zijn, maar blijf altijd kritisch kijken naar suggesties, en verval niet in gemakkelijke patronen door users voor egoisten, rellers of van alwetendheid te betichten. Dat valt me zeer van je tegen, vooral omdat ik wél erken dat flugel en jij het beste met het forum overhebben, en dat we slechts in uitwerking verschillen.
![]()
Je hoeft niet te reageren als je wil? Ik scheld niemand uit, ik probeer mijn posts te beargumenteren en een discussie op te zetten, ik vertel ook niet dat jij uit Nederland moet emigreren naar een 4e wereldland zonder internetconnectie. Kunnen we iedereen in hun waarde laten, ook al zijn ze het niet met je eens? Dank u?quote:Zullen we gewoon met deze discussie kappen, want immers tommy, jij bent ook niet van plan va je mening af te wijken en je bent nu continu jezelf aan het herhalen. Leg je neer bij hoe het nu gaat en als het niet bevalt is het misschien tijd om een alternatief te vinden. Schijnbaar is dit forum niet wat je zoekt...jammer maar je gedram is nu echt vervelend aan het worden.
De geruchten over mijn aanwezigheid in [FB] zijn gruwelijk overschat.quote:Overigens wil ik never nooit moddiemod worden, want als je ziet wat voor azijnzeikerij alleen al jij hier week in week uit over hetzelfde onderwerp post....dat had ik niet getrokken zonder mijn kalmte te verliezen!
Ik was aan het schrijven maar heb het gedelete omdat ik op jouw post al 3x gereageerd had zonder van jouw kant een wederhoor te vinden. Je schrijft in de post precies hetzelfde als wat je zegt: "we willen geen tweede streamtopic omdat het eerste dan niks waard is" maar hier verschillen we in mening over, omdat ik vind dat dat een drogreden is, met de argumenten die ik eerder gegeven heb. Ik heb daar geen denigerende toon voor nodig om dat duidelijk te maken, ook niet voor de afwisseling omdat het blijkbaar anders eentonig wordt.quote:Op zaterdag 23 september 2006 15:35 schreef flugeltje het volgende:
Goh stereotomy, nu plaats ik een post met het antwoord op al je vragen reageer je niet meer. Betekent dit dat het eindelijk duidelijk is?
quote:vraahaaaaaagg niet om een terugkeer
laat het gaan, laat het vallen, laat het los
Het gaat er niet om dat je het niet met ons eens bent, het gaat er zuiver om dat een discussie die in het verleden al tíg keer gevoerd is nu wederom opgerakeld wordt. We hebben aangegeven dat we niet van plan zijn om er iets aan te veranderen omdat er ook een hoop mensen zijn die het wél prima vinden zoals het nu loopt. Je kunt jezelf daar niet bij neerleggen. Prima, maar er is een moment dat je erover op moet gaan houden. Anders veroorzaak je inderdaad irritatie en worden we kortaf.quote:Op zaterdag 23 september 2006 15:43 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik was aan het schrijven maar heb het gedelete omdat ik op jouw post al 3x gereageerd had zonder van jouw kant een wederhoor te vinden. Je schrijft in de post precies hetzelfde als wat je zegt: "we willen geen tweede streamtopic omdat het eerste dan niks waard is" maar hier verschillen we in mening over, omdat ik vind dat dat een drogreden is, met de argumenten die ik eerder gegeven heb. Ik heb daar geen denigerende toon voor nodig om dat duidelijk te maken, ook niet voor de afwisseling omdat het blijkbaar anders eentonig wordt.
Ik merk aan de toon van het bovenstaande bericht dat jij het wél nodig vindt om mij persoonlijk te gaan stoken of uit te dagen hier. Moest dat nou echt, flugel?
Zoals ik al eerder geschreven heb, vind ik het onfatsoenlijk - ook al meen je je geduld te verliezen - om users van egoisme te betichten wanneer ze omgekeerd *WEL* het respect naar jullie toe tonen dat jullie voor het belang van dit forum aan het werk zijn, en niet voor eigenbelang. Jullie kennen me al meer dan een jaar, en ik kan me niet voorstellen dat in dat jaar dat beeld opeens naar de hel is geholpen omdat we het toevallig hier in [FB] niet met elkaar eens zijn.
Jammer. Leven en laten leven.
Als ik jou los laat, val je twee meter naar de grond. Ik wil je geen pijn doenquote:
Ik ben de enige die af en toe nog moeite neemt om even in FB daarover te gaan klagen, da's wat anders. De rest slikt het min of meer, maar je merkt wel onderhuidse strubbelingen, ook in COS. Ik hou niet zo van onderhuidse strubbelingen dus ik leg de kaarten maar op tafel. Dat een onderwerp vaker aangesneden is hoeft nog niet te betekenen dat het nooit meer wordt aangesneden. Een forum is dynamisch en visies kunnen veranderen.quote:Het loopt nu goed en jij bent de enige die tégen is.
Dit is de derde en laatste keer dat ik het herhaal, en je kent me goed genoeg om te weten dat ik dit meen: zowel jij als ik zijn nu bezig dit forum beter te maken voor een zo groot mogelijke groep. Dat de algemene consensus weer een stukje beter wordt. Daarvoor hoef je geen andere groepen het slechter te laten krijgen. Nu beticht je me dus WEER van egoïsme en eigenbelang, terwijl ik heb beargumenteerd waarom iedereen een stukje vooruit zou kunnen gaan.quote:Daar kunnen we ook genoegen mee nemen i.p.v. alleen bezig te zijn met het doordrammen van de eigen zin...
Eén van dat gros wil zich wel even laten horen.quote:Op zaterdag 23 september 2006 12:34 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Of je omschrijft ff in een paar zinnen waar ik een hele lap tekst voor nodig heb
Maar goed, dat is dus inderdaad het hele eieren eten. Het gros hoor je niet, maar geloof maar dat die weer gaan piepen als we de zaken anders indelen...
Een COS zonder SCquote:Ik ben geinteresseerd in het wel en wee van de bewoners en niet in het wel of niet pakken van een pilsje of een peukje van de users.
2quote:Op zaterdag 23 september 2006 16:23 schreef mamapan het volgende:
Eén van dat gros wil zich wel even laten horen.
Jullie doen het goed, want ik heb nu meer plezier in COS dan verleden jaar in BB/BBH. Ik ben geinteresseerd in het wel en wee van de bewoners en niet in het wel of niet pakken van een pilsje of een peukje van de users.
Ik hoop dat jullie zo doorgaan, dan hebben jullie tenminste één tevreden user![]()
Ik maak me niet druk, maar er moeten geen onwaarheden over mij geschreven worden en het is overduidelijk dat die achterlijke mod zwaar chagrijnig is, maar dat hoeft ze niet op mij af te reageren!!!quote:Op zaterdag 23 september 2006 16:32 schreef Bluezz het volgende:
[..]
.
Oh, en maak je niet zo druk allemaal
Weetjewel.
Paar opmerkingen:quote:Op zaterdag 23 september 2006 16:38 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik maak me niet druk, maar er moeten geen onwaarheden over mij geschreven worden en het is overduidelijk dat die achterlijke mod zwaar chagrijnig is, maar dat hoeft ze niet op mij af te reageren!!!
Zou je het erg vinden om mij erbuiten te laten? Je kent mijn redenatie niet eens. En als ik ergens níet op zit te wachten is dat enige sympathie van jou.quote:Op zaterdag 23 september 2006 14:17 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Moet zeggen dat ik niet een echt goede relatie heb met LS, maar begin zijn redenatie steeds beter te begrijpen......
Zo ver ben ik volgens mij nog niet eens gegaan in mijn uitspraken.quote:Op zaterdag 23 september 2006 16:38 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik maak me niet druk, maar er moeten geen onwaarheden over mij geschreven worden en het is overduidelijk dat die achterlijke mod zwaar chagrijnig is, maar dat hoeft ze niet op mij af te reageren!!!
Nog een paar opmerkingen...quote:Op zaterdag 23 september 2006 16:38 schreef Manu82 het volgende:
[..]
zou je even kunnen aangeven waarom ik vanuit jouw oogpunt een stijve populistische lul ben?quote:Op zaterdag 23 september 2006 17:13 schreef Jappie het volgende:
[..]
Nog een paar opmerkingen...
Je was vanaf dag 1 een stijve populistische lul
Je hebt je een tijdje verborgen gehouden met een condoom om je starre kop
en wat nu weer tevoorschijn is gekomen is slechts een slap aftreksel.......
Totaal geen behoefte aan..........je gaat zelf maar ff voor straf op je kamertje zitten en nadenken over je zonden......quote:Op zaterdag 23 september 2006 17:18 schreef Manu82 het volgende:
[..]
zou je even kunnen aangeven waarom ik vanuit jouw oogpunt een stijve populistische lul ben?
Ik vond je vorig jaar een gezellige user die bijna altijd aanwezig was in de SC. Op dit moment kan ik je idd ook niet zo goed meer volgen...quote:Op zaterdag 23 september 2006 17:18 schreef Manu82 het volgende:
[..]
zou je even kunnen aangeven waarom ik vanuit jouw oogpunt een stijve populistische lul ben?
quote:Op zaterdag 23 september 2006 17:31 schreef Mike1964 het volgende:
Pfffff.... Gaan we weer.
Mods, (alledrie, dus ook de stagiere), mag ik even wat positiefs zeggen, met het risico dat ik voor slijmbal word uitgemaakt?
Jullie doen het goed!
amen.
Was vorig jaar helemaal niet gezellig, zat hele dagen Lieske af te zeiken, waren bepaalde users ook niet blij meequote:Op zaterdag 23 september 2006 17:35 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Ik vond je vorig jaar een gezellige user die bijna altijd aanwezig was in de SC. Op dit moment kan ik je idd ook niet zo goed meer volgen...
Nou ja, dat vond ík dan weer gezellig...quote:Op zaterdag 23 september 2006 17:38 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Was vorig jaar helemaal niet gezellig, zat hele dagen Lieske af te zeiken, waren bepaalde users ook niet blij mee![]()
Lieve Jappie, als je ook maar een woord van mijn betoog had gelezen, zag je dat mijn voorstellen juist voor een puurdere COS gaan, omdat ik ook zie dat er mensen die willen chatten en streamen, en mensen die alleen willen streamen. Maar wel op een manier die past bij een natuurlijke postgedrag van een community. Waarom je nu jammert over het na een zware dag thuiskomen, snap ik niet. Eerst lezen voordat je een oordeel velt.quote:En @ Stereotomy
quote:Als je echt zo begaan was met het forum dan had je vorig jaar aan het einde van HBB gewoon lekker je stem moeten laten horen...maar daarmaals heb ik meerdere de kreet horen roepen...pff...FB ...die discussie? Nee...daar ga ik echt mijn tijd niet aan verspillen....ze zullen het vanzelf wel merken als het niet zo gaat als wij willen.
Wanneer jij tot 10 keer toe dezelfde vraag stelt ...als ware het een op hol geslagen langspeelplaat..dan lijkt het mij nuttig om daar een antwoord op te geven denk je niet.quote:Op zaterdag 23 september 2006 17:40 schreef Stereotomy het volgende:
Echt, japmans, ik zie dat je frustraties hebt, maar probeer niet zo in het wilde weg om je heen te slaan, daar is niemand bij gebaat.
Als je alfabet maar tot A loopt en niet weet wanneer B ooit komt, laat dan de A volgende keer ook even weg?quote:De rest van je ontwijkend geleuter ga ik maar niet op in....
quote:Wanneer jij tot 10 keer toe dezelfde vraag stelt ...
Dat is mijn vraag helemaal niet. Je hebt er slechts 10x overheen gelezen.quote:Jij wilde zo graag weten waarom de opdeling is zoals ie nu is...
quote:Op zaterdag 23 september 2006 17:31 schreef Mike1964 het volgende:
Pfffff.... Gaan we weer.
Mods, (alledrie, dus ook de stagiere), mag ik even wat positiefs zeggen, met het risico dat ik voor slijmbal word uitgemaakt?
Jullie doen het goed!
amen.
En nu ga je zelf als een calimero gedragen.quote:Op vrijdag 22 september 2006 17:32 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Jij laat ook echt geen kans onbenut om je Calimero complex uit te dragen he?
![]()
Wanneer je uit mijn 1e post niet tegelijkertijd weet te begrijpen dat het totaal geen zin heeft om de SC open te stellen voor COS posts dan is idd jouw vraag niet beantwoord.quote:Op zaterdag 23 september 2006 17:55 schreef Stereotomy het volgende:
Dat is mijn vraag helemaal niet. Je hebt er slechts 10x overheen gelezen.
quote:Op zaterdag 23 september 2006 18:03 schreef Morwen het volgende:
Leef je nog, Stereo?![]()
Maar goed, ik ga de discussie niet meer aan omdat het blijft zoals het nu is. Prima hoor en dat meen ik. Ik vind dat de mods het goed doen, dat staat los van een andere mening. Nog steeds hoop ik op een lossere SC waar ook over de streams gepraat mag worden, maar dat gaat niet gebeuren. Punt.
Ik wou toch even laten merken dat Stereo niet de enige is die zo denkt in een poel van mensen () die het wel met de policy eens zijn. That's all. Ik hoef dus ook geen reactie hierop, ik weet dat het blijft zoals het nu is
![]()
Hopelijk zit ik dit niet voor Jan Lul te typen ivm downtime. Snel op invoeren drukken maar![]()
Oh zo. Ja, nu plaats je het ook veel beter in perspectief.quote:Op zaterdag 23 september 2006 18:03 schreef Jappie het volgende:
[..]
Wanneer je uit mijn 1e post niet tegelijkertijd weet te begrijpen dat het totaal geen zin heeft om de SC open te stellen voor COS posts dan is idd jouw vraag niet beantwoord.
Ik meende echter dat juist het verhalen van de voorgeschiedenis zelfs voor jou toch voldoende informatie zou bevatten om te kunnen inzien dat indien de mods gehoor zouden geven aan het toestaan van COS posts in de SC binnen de kortste keren hetzelfde groepje in de SC gaat hangen en er dus nog niets gedaan wordt om ook die mensen die niet de godganse dag de tijd hebben om de streams te volgen in hun behoefte te voorzien en zodoende in het algemeen een breder discussie platform te zijn.
Mmzzz... als je me nou gewoon voor slijmbal had uitgemaakt had het nog begrijpelijk geweest, met dit stukje tekst maak je jezelf als gewoonlijk weer eens belachelijk. Ik ben iig blij met je mededeling dat er weer eens een kwartje gevallen is bij je. Dat er nog maar velen mogen volgen. Wie weet ga je nog eens snappen hoe het leven écht in elkaar zit en dat de wereld groter is dan FOK en een schurftig hondje...quote:Op zaterdag 23 september 2006 17:58 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
[..]
En nu ga je zelf als een calimero gedragen.
Om on-topic te blijven. Ik heb de mods nooit aangevallen. Ik heb (in mijn ogen, en daar is een feedback voor) alleen maar opbouwende kritiek op ze geleverd.
Ik loop pas sinds 2000 mee op FOK! dus ik zal het vaak wel fout hebben. Ben maar een newbe.
Maar jij stelt je net zo zielig op als een paar anderen.... "Hey, ik ga LS afkraken, dan mag ik misschien meepraten met "hun"...
Alleen vergeet je één ding. Dat afkraken van "hun" is tussen de regels door onderbouwd. Iets wat jij nog moet leren.
Daar viel weer een kwartje
Deze zin snap ik mogelijk niet helemaal maar ik zal hem maar beantwoorden met hoe ik de samenhang tussen dingen als juist zie....quote:Op zaterdag 23 september 2006 18:07 schreef Stereotomy het volgende:
Maar eerlijk gezegd zie ik geen verband tussen ook streams in het SC topic en een gebrek aan streamverslagen?
Nah...vooruit.......ik krijg zo 2 tosti's...dan kan ik daar tenminste zo ook weer ten volle van genieten.quote:Okee Jap. Laten we niet meer ruzieën.
Ik snap niet dat patiënten toegang hebben op het internet.quote:Op zaterdag 23 september 2006 18:08 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Mmzzz... als je me nou gewoon voor slijmbal had uitgemaakt had het nog begrijpelijk geweest, met dit stukje tekst maak je jezelf als gewoonlijk weer eens belachelijk. Ik ben iig blij met je mededeling dat er weer eens een kwartje gevallen is bij je. Dat er nog maar velen mogen volgen. Wie weet ga je nog eens snappen hoe het leven écht in elkaar zit en dat de wereld groter is dan FOK en een schurftig hondje...
En bij deze beloof ik plechtig dat dit de laatste keer is dat ik op een post van LS reageer...ik zit op mijn werk al de hele dag met zwakbegaafden te communiceren, om dat nou in mijn vrije tijd ook nog eens te gaan zitten doen gaat me te ver.
Nu je tijd over hebt, maak nog een leuk filmpje op je site, ik vind ze altijd erg leuk om te bekijken.quote:
Reeksen he....reeksen!!quote:Op zaterdag 23 september 2006 18:46 schreef APK het volgende:
Tommy, het is zoooooo simpel.
Als mensen ook in de SC over streams gaan babbelen en caps gaan plaatsen moeten mensen die niet 24/7 online zijn 2 topics uitspitten om te weten te komen wat er gebeurd is in het huis.
Wat Jappie zei, maar dan korter.
Hèhè, eindeijk erkenning!quote:Op zaterdag 23 september 2006 17:31 schreef Mike1964 het volgende:
Pfffff.... Gaan we weer.
Jullie doen het goed!
amen.
Donequote:Op zaterdag 23 september 2006 18:55 schreef LekkerSimpel het volgende:
Kan er bij COS #311 "Dilemma" in de TT?
jeuh, die stereo ontneemt me gewoon de lust om te postenquote:
Inderdaad, maar het is wel typerend voor demanier waarop hij zich hier tegenwoordig manifesteert sinds Pinball met vakantie is, blijven zuigen. Die jongen weet gewoon niet wanneer die z'n mond dicht moet houden.quote:Op zaterdag 23 september 2006 15:08 schreef Day het volgende:
[..]
Hey Manu, je kan ook te ver gaan, hè?
Deze beschuldiging slaat echt nergens op en doet je eerdere 'ik ben geen reller'-post wel een beetje teniet nu.
Ik herken het gevoel.quote:Op zondag 24 september 2006 02:31 schreef versabommie het volgende:
[..]
jeuh, die stereo ontneemt me gewoon de lust om te posten
Heb ik ook last van.... kan nu cos en sc niet meer vindenquote:Op zondag 24 september 2006 15:21 schreef PC eend het volgende:
Elke keer als ik refresh zijn er een paar topics verdwenen![]()
![]()
Zodra je ergens in gepost hebt verdwijnt ie uit de BB index...quote:Op zondag 24 september 2006 15:24 schreef CartWOman het volgende:
Heb in FB hierover al een topic geopend: Topic(s) verdwenen![]()
Nee, af en toe heb ik de COS er weer staan. Geldt wel voor de Streamverslagen.quote:Op zondag 24 september 2006 15:28 schreef Jappie het volgende:
[..]
Zodra je ergens in gepost hebt verdwijnt ie uit de BB index...
Werkt die upgrade alleen bij de crew ofzoquote:Op zondag 24 september 2006 15:24 schreef flugeltje het volgende:
Er zijn wat problemen momenteel, maar we zijn positief. Het loopt wél lekker snel
Ik zie 'm opeens ook weer.quote:
dan alleen bij PR-crewquote:Op zondag 24 september 2006 15:37 schreef PC eend het volgende:
[..]
Werkt die upgrade alleen bij de crew ofzo![]()
quote:
Komkom, niet zeuren, waar praten we over? Een Mysql server is gewoon het beste gratis alternatief voor de wat prijzige doch onnavolgbaaar stabiele MS SQL server, 's werelds beste sql engine die er tot op heden te koop is. Ik vind het al knap dat die mysql server nog een dermate grote en drukke dbases kan hebbenquote:Op zondag 24 september 2006 18:44 schreef Nostalgist het volgende:
Warning
mysql_connect(): Lost connection to MySQL server during query in line 99 of file {config_root}/www.inc/global/classes/db.class.php
Index / System error
Gaat dit de hele dag nog duren ?
De grenzen zijn zo langzamerhand overschreden van die gratisquote:Op zondag 24 september 2006 19:03 schreef versabommie het volgende:
[..]
Komkom, niet zeuren, waar praten we over? Een Mysql server is gewoon het beste gratis alternatief voor de wat prijzige doch onnavolgbaaar stabiele MS SQL server, 's werelds beste sql engine die er tot op heden te koop is. Ik vind het al knap dat die mysql server nog een dermate grote en drukke dbases kan hebben![]()
Je moet een gegeven kat niet in de zak kijken hequote:Op zondag 24 september 2006 19:09 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
De grenzen zijn zo langzamerhand overschreden van die gratisdatabase....
Ook bij de bugmeldtopics wordt niets over een tijdsduur gezegd.... Vanachter de schermen iets bekend ?
Ik zou maar even een link geven, 85% van de mensen die hier post can MyAT niet eens vinden.quote:Op zondag 24 september 2006 19:16 schreef flugeltje het volgende:
Kan dit onderwerp gewoon in de topics besproken worden die er voor zijn. (in het subforum feedback?)
Dan houden we deze FB gewoon ontopic
Waarom is Fok! regelmatig traag?quote:Op zondag 24 september 2006 19:24 schreef APK het volgende:
[..]
Ik zou maar even een link geven, 85% van de mensen die hier post can MyAT niet eens vinden.
Of die mensen nemen even de moeite naar boven te scrollen.quote:Op zondag 24 september 2006 19:24 schreef APK het volgende:
[..]
Ik zou maar even een link geven, 85% van de mensen die hier post can MyAT niet eens vinden.
Ja, ik moest weer jouw werk doen, hè!quote:Op maandag 25 september 2006 01:28 schreef APK het volgende:
Streamverslagen van maandag 25 september 2006
De link in de OP verwijst naar de streamverslagen van Zaterdag 9 september.![]()
Deze motten jullie hebben: Streamverslagen van zondag 24 september 2006
Het is mij gelukt Day uit de COS te rukken.quote:
Ja, ik blijf F5-en hier en 9 van de 10 keer is het SC!quote:Op maandag 25 september 2006 02:43 schreef APK het volgende:
[..]
Het is mij gelukt Day uit de COS te rukken.![]()
Maar euh, Pinbaal is toch weer da man nu
Sanne heeft ook pijltjes.....quote:Op maandag 25 september 2006 02:45 schreef Day het volgende:
Eh...weet ik niet? Jij was zijn plaatsvervanger, misschien even afstemmen?
quote:
Zucht. Heb er maar een tupoc voor geopend Adoreer hier Gertquote:Op maandag 25 september 2006 12:51 schreef Day het volgende:
Gert, welkom terug!
Ben echt benieuwd naar je verhalen, misschien een keer in SC?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |