Inderdaad, maar het is wel typerend voor demanier waarop hij zich hier tegenwoordig manifesteert sinds Pinball met vakantie is, blijven zuigen. Die jongen weet gewoon niet wanneer die z'n mond dicht moet houden.quote:Op zaterdag 23 september 2006 15:08 schreef Day het volgende:
[..]
Hey Manu, je kan ook te ver gaan, hè?
Deze beschuldiging slaat echt nergens op en doet je eerdere 'ik ben geen reller'-post wel een beetje teniet nu.
Ik herken het gevoel.quote:Op zondag 24 september 2006 02:31 schreef versabommie het volgende:
[..]
jeuh, die stereo ontneemt me gewoon de lust om te posten
Heb ik ook last van.... kan nu cos en sc niet meer vindenquote:Op zondag 24 september 2006 15:21 schreef PC eend het volgende:
Elke keer als ik refresh zijn er een paar topics verdwenen![]()
![]()
Zodra je ergens in gepost hebt verdwijnt ie uit de BB index...quote:Op zondag 24 september 2006 15:24 schreef CartWOman het volgende:
Heb in FB hierover al een topic geopend: Topic(s) verdwenen![]()
Nee, af en toe heb ik de COS er weer staan. Geldt wel voor de Streamverslagen.quote:Op zondag 24 september 2006 15:28 schreef Jappie het volgende:
[..]
Zodra je ergens in gepost hebt verdwijnt ie uit de BB index...
Werkt die upgrade alleen bij de crew ofzoquote:Op zondag 24 september 2006 15:24 schreef flugeltje het volgende:
Er zijn wat problemen momenteel, maar we zijn positief. Het loopt wél lekker snel
Ik zie 'm opeens ook weer.quote:
dan alleen bij PR-crewquote:Op zondag 24 september 2006 15:37 schreef PC eend het volgende:
[..]
Werkt die upgrade alleen bij de crew ofzo![]()
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |