Kan het ook niet helpen dat FOK! traag was...quote:Op zondag 24 september 2006 17:23 schreef Nostalgist het volgende:
Te vroeg. Dicht
Is goedquote:Op zondag 24 september 2006 17:24 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Kan het ook niet helpen dat FOK! traag was...
Was netjes op tijd, bij post 297 van vorig topic.
Brood boeide der niet.... Als ze der wijntje maaar had.quote:Op zondag 24 september 2006 17:27 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wel jammer dat Hilde er niet meer is. Ik zou haar zeeeeer graaaaag in deze situatie willen zien.
Ze heeft het geprobeerd, maar Tijn was niet voor rede vatbaar.....quote:Op zondag 24 september 2006 17:26 schreef Kinga het volgende:
Marlies houdt weer haar bek dicht in die discussie...
Ik weet niet welke stream jij kijkt, maar ze zei wel degelijk iets. En waren toch wel duidelijke woorden. Die dusdanig aankwamen bij de rest van de bewoners, dat ze nu een beetje "bekoeld" zijn.quote:Op zondag 24 september 2006 17:26 schreef Kinga het volgende:
Marlies concludeert alleen hardop wat andere mensen denken.quote:Op zondag 24 september 2006 17:26 schreef Kinga het volgende:
Met Janine zou ik niet meer in discussie gaan, ik zou haar negeren.quote:Op zondag 24 september 2006 17:30 schreef arneaux het volgende:
Dat Tijn nog de moeite neemt om met Janine te praten, pff. Sorry maar als iemand wegloopt in een discussie heb ik al helemaal geen zin meer om diegene proberen te overtuigen.
Zal het weer om 18:00 uur, zoals vorige keer?quote:Op zondag 24 september 2006 17:29 schreef BorTheWolf het volgende:
gaat de phone nog vandaag ? ik heb wel een voorgevoel dat ie gaat.
Ik vond t behoorlijk zwak van haar. Een discussie met Jeroen ontlopen.quote:Op zondag 24 september 2006 17:30 schreef Nostalgist het volgende:
Marlies, het is goed Jeroen, ga maar lopen.
Négeren of negeren?quote:Op zondag 24 september 2006 17:31 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Met Janine zou ik niet meer in discussie gaan, ik zou haar negeren.
Kan hij eindelijk een keer boos worden.....quote:Op zondag 24 september 2006 17:32 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik vond t behoorlijk zwak van haar. Een discussie met Jeroen ontlopen..
Heb je je cursus om van het analfabetisme af te komen nog niet afgerond ?quote:
wat zei ze dan?quote:Op zondag 24 september 2006 17:28 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik weet niet welke stream jij kijkt, maar ze zei wel degelijk iets. En waren toch wel duidelijke woorden. Die dusdanig aankwamen bij de rest van de bewoners, dat ze nu een beetje "bekoeld" zijn.
Idd. Opgekalafeterd met die kleefdel.quote:Op zondag 24 september 2006 17:31 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Met Janine zou ik niet meer in discussie gaan, ik zou haar negeren.
Dat er genoeg brood is, dat brood dat eenmaal gebakken is , langer houdbaar is, dus eigenlijk; Tijn wat zeik je nou ?quote:
Dit...quote:
quote:Op zondag 24 september 2006 17:28 schreef arneaux het volgende:
[..]
Marlies concludeert alleen hardop wat andere mensen denken.
"Dus we gaan overleggen."
"Dus er moet meer brood gebakken worden.'
"Dus we eten voortaan samen"
Et cetera.
Gisteren al..... Vanmorgen lagen ze weer vrolijk te babbelen in bed...quote:Op zondag 24 september 2006 17:45 schreef arneaux het volgende:
De bewoners lijken behoorlijk geïrriteerd vandaag zeg. Is de ruzie tussen de zusjes al uitgepraat?
Gelukkig maar.quote:Op zondag 24 september 2006 17:48 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Gisteren al..... Vanmorgen lagen ze weer vrolijk te babbelen in bed...
of de redphone gaat zo.quote:Op zondag 24 september 2006 17:46 schreef Nostalgist het volgende:
Het eten gaat zo beginnen..... de batterijen moeten worden gewisseld....
Ik heb de stream idd op ook mute staan.quote:Op zondag 24 september 2006 17:50 schreef Nostalgist het volgende:
Zijn die messen nu zolangzamerhand scherp ?
Ga is voelenquote:Op zondag 24 september 2006 17:50 schreef Nostalgist het volgende:
Zijn die messen nu zolangzamerhand scherp ?
"De Menno" is nu officieel !!!!!quote:Op zondag 24 september 2006 17:48 schreef Peter6000 het volgende:
Semih: Hè Jeroen, ben je op zoek naar een discussie, ik zie je zo kijken.
![]()
keep dreaming, op de bb-site staat er niets over...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |