Ik wist ook niet wat ik zag toen ik de streams aandeed. Is de haan vroeg afgegaan of zo?quote:Op zondag 24 september 2006 09:18 schreef teamlead het volgende:nog geen half 10 en er zijn al mensen wakker
Nee, ik meen hetquote:Op zondag 24 september 2006 09:08 schreef kleinzusje het volgende:
Peter:
"Marlies is mijn absolute BB6 favoriete: haar schijnbelangstelling voor nietszeggende smalltalk, haar oproepbare functionele huilbuien, haar intelligentie en haar diepgang."
is dit cynisch bedoeld ?( ik hoop het)
Ik was ook stomverbaasd toen ik de streams ingeschakelde.quote:Op zondag 24 september 2006 09:18 schreef teamlead het volgende:nog geen half 10 en er zijn al mensen wakker
Bedoel je In het huis of op het forum?quote:Op zondag 24 september 2006 09:30 schreef teamlead het volgende:alleen jammer dat de 2 vervelendste mensen wakker zijn
quote:Op zondag 24 september 2006 09:33 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Bedoel je In het huis of op het forum?
Is Hilde weer terug ???quote:Op zondag 24 september 2006 09:30 schreef teamlead het volgende:alleen jammer dat de 2 vervelendste mensen wakker zijn
quote:Op zondag 24 september 2006 09:36 schreef Peter6000 het volgende:
Het zal wel een leuk idee zijn als ze Egbert consequent alle brieven en opdrachten laten voorlezen, en hem constant het idee geven dat hij het fout doet, en hem daarom sanctioneren.
Een aantal weken lang
Kijken wat dat met hem doet.
nee, zo erg is het nog net nietquote:
goddank.. jij zag het ook..quote:Op zondag 24 september 2006 10:40 schreef wolferl het volgende:
Net in het washok.
Rik laat AJB je bilnaad niet zien, ten eerste is dat niet mannelijk (in hoevere jedat nog mag zijn).
En ten tweede het is vies om jou bruine naad te moeten aanschouwen.
Als ik Janine eten zie voorbereiden moet ik denken aan Rachel Green uit Friends.quote:Op zondag 24 september 2006 10:36 schreef schizolientje het volgende:
Diva Sjaan is iedereen aan het bewerken voor de nominatie. En straks zal het wel bonje worden als niet iedereen laaiend enthousiast is over haar geweeeeeeeeeeeldige broodjes of later wil eten. Zelf liep ze gisteren te foeteren dat anderen wilde bepalen wanneer zij moest eten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |