Andere stream.
E10 en Egbert.
E10 zegt dat ie de dingen die hij mist in de relatie met zijn vriendin, wel met Sa heeft.
Niet dat ie vlinders heeft of verliefd is, maar zo zit het wel.
Eg : als ik een gesprek met je heb en Sa komt erbij, dan loop je te springen man. Je moet dan eigenlijk tegen haar zeggen, hou daar eens mee op. Ik denk dat mensen je daarop af gaan rekenen.
De keuze die je maakt, is dat je bij Sa in de buurt wil zijn.
Maar aan de andere kant is het zo dat je je wel af moet vragen hoe het over komt of het wel leuk is voor de rest van de mensen in de groep.
Ooit gaan mensen zich irriteren eraan.
Net als met Tijn en Mo.
E10 knikt instemmend en zegt dat ie zich dat nooit gerealiseerd heeft. (
![]()
)
Hij gaat dat langzamerhand beseffen.. ook omdat anderen dat al gezegd hebben.
Mijn relatie met mijn vriendin is best goed, maar door Sa ga ik daaraan twijfelen.
Ik sluit mijn gevoel uit bij Sa. Ik wil dat kleiner hebben die aantrekkingskracht.
Eg adviseert hem om daar anders mee om te gaan.
Als je alleen maar het over 1 iemand in de groep hebt, krijg je de anderen tegen je, dat is heel normaal. 100%.
E10 zegt dat ie het alleen maar anders kan gaan doen.
Sa komt ff binnen en geeft een kus aan Eg en E10.
Ze zegt dat Tijn in hun kamer is... Eg : oh is die dooie weer bezig? Hang dan een bordje op, verboden toegang.
Je moet er wel de lol van hebben zegt Eg. Je zit maar eens in je leven in het BB huis.
Aan de andere kant kan je zeggen, het heeft 2 kanten dit.
Heel NL kan het ook heel leuk vinden.
E 10 : Voor mezelf heb ik sowieso besloten, en daarom zat ik in zak en as de laatste paar dagen, en ik moet kiezen dat ik een stapje terug moet doen met Sa.