abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 25 september 2006 @ 00:13:42 #1
58921 Day
You can fly!
pi_42102550
Gebruik dit topic svp alleen voor de streamverslagen!

Vervolg op Streamverslagen van zondag 24 september 2006
En wat uitleg over wat nu wel en niet een streamverslag is:

Ze slapen nog
Is een streamverslag. Beetje kort, maar soms is er niet meer te vertellen en
is het wel prettig om af en toe een update te lezen, bijvoorbeeld als er al
een hele tijd niet gestreamd is. Het is niet wenselijk dit vijf keer per
half uur te posten.

Goedemorgen. Het is rustig in het huis, wanneer doet Big Brother die haan
aan?

Dit is geen streamverslag. Het enige stukje dat voor de lezers interessant
is is dat het rustig is, de rest gaat over jou als poster.

Over objectivteit:
De ene poster doet het wel, de ander niet. Een beetje satirisch je mening
door laten schemeren is geen probleem. Maar de ene na de andere post iemand
bashen of afzeiken is niet leuk. Dus objectiviteit is geen vereiste maar
maak het niet te bont.

Over offtopic gaan:
Onderaan een post melden dat je wat anders gaat doen als je een hele tijd
gestreamd hebt is niet erg. Dit is wel weer handig voor een ander die het
leest en het streamen dan weer op kan pikken.
Tussen de posts door opmerken dat je de was aan het doen bent, je je
doodverveelt, de bewoners saai vindt e.d. is gewoon alleen maar vervelend
voor anderen om te lezen.

Smileygebruik:
Wel toegestaan, maar met mate, het leest niet prettig. Smileys als worden
verwijderd, want niet objectief.

Posten dat je *** een loser en *** een trut vindt in de streamverslagen is
totaal offtopic en wordt dan ook verwijderd.

De OP staat HIERO.

[ Bericht 1% gewijzigd door Day op 25-09-2006 02:40:27 ]
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
pi_42103615
00:47, Stream 1, gericht op de keuken.

Monique is aan het huilen, de reden is voor mij nogal onduidelijk.
Tijn staat erbij, en ziet onmiddelijk weer een reden om Monique maar eens flink vast te pakken en een zoen op haar wang te geven.
Monique is ondertussen bezig de keuken op te ruimen. Tijn wil graag dat ze ophoudt met dingen wegzetten als ze een serieus gesprek voert.

Semih komt al tandenpoetsend erbijstaan en maakt een of ander grapje wat niemand snapt.
Daarna lopen Tijn en Semih weg, en blijft het shot staan op de-opruimende-monique.

Monique loopt uit beeld.
Stream veranderd naar camera op de tafel.

Monique en Saabje zitten eraan, net als E10, Egbert, Marcia, Marlies en Tijn.
Het gesprek is niet te verstaan. Semih staat achter de tafel en probeert op zijn handen te staan. Daarna zegt hij welteruste.
Egbert tegen Semih: ''Sem, tot zo he. Tot zo jongen''
Marlies voelt zich al dronken na een paar wijntjes...E10 vertelt maar weer eens dat hij genoeg zaterdagavonden heeft meegemaakt dat hij wel 20 bier dronk. Reden genoeg om daarna maar weer eens over Saab der kont te aaien. Saab: ''Nouhh!''

Stream verandert naar gesprek tussen Rik en Milicia op bed. Het gaat over E10 en Saab.
Rik: ''E10 is nog niks veranderd, hij ligt nog steeds constant met haar. En ik moet zeggen, dat neem ik ook haar kwalijk.''
Rik: Ik zou nooit op jou stemmen, totdat het niet meer kan. En dat is niet om nu dat af te spreken, maar je weet wat je aan mij hebt. Als ons Tijn nou wegzou gaan, heb ik altijd jou nog.''
Milicia knikt af en toe, maar Tijn is constant aan het woord.
Rik: ''Janine, zij heeft focking die vla verneukt, en de pannen gemold, maar ze is wel eerlijk. Ik geloof oprecht dat zij niet zou liegen. Die zou gewoon alles eerlijk zeggen. Daar houd ik gewoon van. Af en toe staat ze op haar poten, dat snap ik , maar ze zou niet misselijk doen.''
Milicia: Weet je nog die avond van Mo en Tijn. Toen was Janine net als mijn moeder ook kritisch. Maar aan die tafel toen mijn moeder zo kritisch was, zat zij ook van euh hilde... Maar daarvoor zei ze dat ook. ''
Rik: ik ben daar niet bij geweest.
Rik: Ik heb niks met jeroen, hij is heel onduidelijk. Janine is heel duidelijk. Het is Bam, maar je weetwel wat je aan hebt.

Gesprek gaat door, maar ik ga slapuh.

pi_42103626
Dit hoort nog bij gisteravond, het afscheidsdiner:
Jeroen is dronken en komt met een lang verhaal dat erop neerkomt dat hij recht heeft op knuffels van Milicia. Milicia geeft op haar beurt meerdere malen aan dat dat ze dat niet wil, maar Jeroen blijft erop hameren. Ook Mo en Rik vinden dat hij Milicia moet respecteren, maar drank doet veel met mensen: hij blijft erbij dat zij hem minimaal 1 keer per dag moet knuffelen. Milicia laat weten dat ze het vervelend vindt dat hij elke avond tegen haar aan kruipt in bed, maar Jeroen vindt het heel normaal, want hij heeft behoefte aan die 'genegenheid'. Even later noemt hij zijn woonplaats 'hoerenrijk'. Kennelijk werkt het in Werkendam wel zo dat je recht hebt op bepaalde meisjes.
pi_42106425
Stream 1 op Tijn (voor de tuindeuren)
Stream 2 : Semih en Micheline
Stream 3 : Jeroen en Milica
Stream 4 : Prinsessenkamer

Alle bewoners slapen.

"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
pi_42106616
De tuin is gesloten.

De eerste kans van de bewoners om regen te voelen is mislukt.

Iedereen is nog in dromenland. De regisseur checkte de verschillende camerastandpunten en er werd kort ingezoomd op de regen die van de zonnewering afdroop.
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
pi_42109618
12.26 uur Iedereen slaapt, Janine rookt sigaretje. Wordt het niet eens tijd voor de haan
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
  maandag 25 september 2006 @ 12:53:25 #7
16701 scanman01
Today's a good day
pi_42110076
Een verslag wat er zo'n beetje gebeurd is afgelopen nacht. Geleend van de BB site:

Het is traditie aan het worden: na het exitdiner zijn de genomineerden altijd extra emotioneel. Ook wordt deze avond gebruikt om nog wat laatste confessies te doen. Milica biecht op dat ze Tijn heeft genomineerd.
Zichtbaar opgelaten neemt Milica Tijn apart. Ze draait even om haar woorden heen, maar floept er dan toch uit: "Ik heb jou vorige week genomineerd!" Tijn reageert rustig: "Dat mag toch?" Hij vindt het minder erg dan Milica, maar had het niet verwacht. Hij dacht dat Milica Monique had genomineerd.

Milica blijft excuses maken: "Ik vind het niet leuk om te vertellen. Ik heb het gedaan puur omdat ik wist dat Jeroen en Etiënne jou gingen nomineren." Tijn is blij dat Milica eerlijk is. Dat is erg belangrijk voor haar, want: "Ik hoop dat je het me niet kwalijk neemt." Milica heeft haar lesje geleerd: "Ik weet nu dat tactisch stemmen geen zin heeft, ik doe het nu op gevoel." Tijn is het met haar eens, maar vergeet niet dat Big Brother nu eenmaal wel een spel is. Hij denkt eerst wie hij qua gevoel wil nomineren en kijkt dat wie van zijn top drie tactisch gezien het beste genomineerd kan worden. Milica verzekert dat ze hem niet weer gaat nomineren komende keer. Tijn zegt dat hij Milica ook niet gaat nomineren.

Milica legt uit dat het door Monique komt dat ze het niet aan Tijn wilde vertellen: "Toen ik het aan Monique had verteld was ze heel afstandelijk, die week er na. Daarom wilde ik het niet vertellen. Ik wist niet of iemand weer afstandelijk tegen me zou doen." Het zit Milica duidelijk erg hoog, de woorden stromen uit haar mond. Helemaal nadat Tijn een keer had geroepen dat hij puur tactisch stemmen stom vond, werd Milica bang: "Toen durfde ik het helemal niet meer te vertellen."
Milica is opgelucht als alles er uit is. Gelukkig is Tijn niet boos.
Milica: "Etiënne zei: 'Vertel nou gewoon aan hem', maar Jeroen zei dat ik dat niet moest doen..."
Het lijkt alsof Tijn het niet eens opmerkt. Milica besluit: "Ik ben zo blij dat ik het verteld heb!" Tijn krijgt een dikke kus van Milica en zij krijgt een knuffel van Tijn.

Nu dit allemaal uit de wereld is, praten Tijn en Milica over Jeroen. Tijn snapt Jeroen wel, want Milica is toch een mooie meid? Milica neemt het serieus op: "Ik ben absoluut niet jou type. Klaar, punt uit. Dan kun je niet zeggen 'Logisch dat Jeroen jou leuk vindt', want jij zou helemaal niet op mij vallen." Dat doet Milica nog een opmerkelijke uitspraak: "Jeroen is vanaf dag één mijn maatje, maar sinds jullie dat over verliefdheid gezegd hebben ben ik zo kortaf tegen hem geweest." Ook hierom voelt Milica zich duidelijk schuldig. Ze lag er vannacht zelfs wakker van. Tijn krijgt nog een knuffel, maar tegelijkertijd denkt Milica wel aan Jeroen: "Als hij mij dit ziet doen, dan wordt hij echt boos. Dan heeft hij zoiets van 'Wil je niet met mij knuffelen?'.

(aanvulling: Korte tijd later merkt Tijn dat Monique ergens mee zit. Na lang aandringen wordt het duidelijk dat Tijn's gesprek met Milica haar niet lekker zat. Als Tijn vertelt dat Milica hem alleen verteld heeft wie ze genomineerd heeft en waarom, lijkt de lucht weer te klaren tussen de twee)

-------------------------

(aanvulling: Als Tijn later in de slaapkamer komt wordt duidelijk dat hij de zinvan Milica wel heeft gehoord. Hij is kwaad op Jeroen. Volgens hem heeft Jeroen het altijd over eerlijkheid enzo... en hij snapt niet dat hij dan Milica heeft aangeraden het niet te vertellen. Als Tijn even weg is beschuldigt Semih Milica van NSB achtige praktijken omdat ze Tijn heeft genomineerd.)

Intussen in de Badkamer neemt Marlies Marcia in vertrouwen.
Marlies kan Milica niet nomineren: "Ik zou het moeilijk vinden om het haar te vertellen. Toch zou ik Etiënne ook nog makkelijk kunnen nomineren." Dan zien ze dat Semih hen afluistert. "Zou Semih mij nomineren?", wil Marlies van Marcia weten als Semih weer is weggelopen. "Ik denk het niet", antwoordt Marcia. Micheline, gewaarschuwd door Semih, komt nu ook naar de Badkamer. "Waarom zitten jullie hier?" Marlies geeft een kleine steek onder water: "Jullie nodigen mij nooit uit op jullie Slaapkamer."

Dus even later zit Marlies op de Japanse Slaapkamer met Semih, Micheline en Marcia te praten over de Nominaties.

Semih biecht op dat hij haar gaat nomineren. Marlies neemt het rustig op, maar is ze van binnen niet boos? Ook Marcia en Micheline zijn verbaasd dat Semih dit zegt. Semih: "Ik ben wel benieuwd wie jij op de bank gaat zetten." Als Marlies genomineerd wordt, kan ze namelijk iemand anders in haar plaats nomineren door de Joker in te zetten. "Het is nog helemaal niet zeker dat ze op de bank komt", merkt Marcia op. Maar Semih is natuurlijk wel bij de gesprekken met Egbert, Tijn en Janine geweest. Gelukkig voor hen vertelt hij daar nu niet over. Marlies zegt dat ze eraan denkt om Milica of Etienne te nomineren (als Jeroen eruit moet).

Semih wil zijn nominatie wel goed uitleggen: "Ik vind je heel erg aardig. Het klinkt misschien heel hard wat ik nu ga zeggen, maar ik denk wel dat het waar is wat Etiënne zei. Monique zei net iets wat mij heeft gekwetst en ik wil jou niet hetzelfde gevoel geven. Ik vind je aardig, maar..." "Maar hoe echt is het?", vult Marlies zelf aan. "Ja. Laat je echt het achterste van je tong zien?", vraagt Semih zich af. Dat is hetzelfde wat ook Monique zich afvraagt deze avond, Tijn heeft zojuist ook aan Semih vertelt dat Jeroen niet wilde dat Milica hem vertelde dat ze hem genomineerd had. "En dan houdt hij net zo'n mooi praatje aan tafel. Nu begrijp ik Monique. Hoe oprecht is iemand? Dat is een boodschap voor mij aan jou." Maar dat is natuurlijk niet de enige reden dat Semih Marlies nomineert, hij geeft ook aan dat haar Joker een rol speelt.

Marlies reageert rustig op het nieuws, maar probeert zichzelf wel aan alle kanten te verdedigen. Ze zegt vooral regelmatig dat ze Semih en Micheline echt heel leuk vindt. Ze geeft aan het te waarderen dat Semih eerlijk is. "Ik weet niet wat het maakt dat mensen denken dat ik hier voor het spel ben, dat ik sluw ben." "Je bent mysterieus. Je kijkt naar me, en het lijkt of je naar iets op zoek bent", legt Semih uit. Marlies legt nog maar eens uit dat ze hier echt voor de uitdaging en voor de mensen is.

Rik komt tijdens het gesprek binnenlopen: "Zijn hier nog leuke gesprekken?" Semih legt uit dat hij Marlies net vertelt heeft dat hij haar gaat nomineren. "Nou dan ga ik jou nomineren!", grapt Rik. Maar iets serieuzer voegt hij toe: "Ik vind het wel tof van je dat je dat gewoon vertelt." Ook Marlies kan het waarderen. Maar dan komt de aap uit de mouw, want Semih antwoordt: "Dat had ik ook gehoopt, zodat je mij niet zou nomineren."

----------

Het opvallende vannacht was wel dat Semih nu al zijn komende nominatie aan Marlies heeft verteld en dat Marlies - die toch redelijke maatjes met Milica leek te zijn - er aan denkt om Milica te nomineren. Rik heeft een groot deel van de nacht met Milica gepraat. Volgens haar zei hij de hele tijd precies de juiste dingen.

[ Bericht 0% gewijzigd door scanman01 op 25-09-2006 13:29:10 ]
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_42123347
En terwijl Semih altijd ongeluk heeft met dit soort dingen “ïk heb altijd ongeluk met dit soort dingen!” hebben Tijn en Jeroen het nog even kort over Jeroen zijn terugkeer en Milica haar vertrek.

Janine had de telefoon bijna opgenomen, ze is er vol van.
Rik was er ook dicht bij, hë Rik.
Janine: elke week is het stressen (voor Semih bedoelde ze waarschijnlijk)
Janine dacht: fuck it, ik sta ervoor en neem hem op.

Rik is stil en baalt dat Milica weg is.

Egbert is van mening dat iedereen hem opgenomen had (de telefoon).
Genius may have its limitations, but stupidity is not thus handicapped
pi_42123497
Semih: “dit is corrupt ! Ik stap naar de media !“ Hij krijgt een paar bescheiden lachers mee terwijl de sterke rekenaars de situatie van Semih nog even benadrukken door te wijzen op het feit dat hij nu langer genomineerd zal staan dan dat ze nu al bezig zijn met nomineren.

Egbert: als je dit overleeft (vier weken genomineerd staan) dan overleef je alles.
Marcia: waar was jij pap, toen de telefoon ging.
Egbert: ik was vlak achter Semih.

Hij had hem ook zeker opgenomen.
pi_42124066
Janine en Monique zijn in de prinsessenslaapkamer. Monique is een beetje aangeslagen door de telefoonhappening. Vindt Semih erg oké. Herkent veel in hem en “is van haar a propootje”. Janine ook. Vindt dat ook. Is dat ook Voelt dat ook. Is het helemaal met Monique eens.

Als je een persoon nomineert en die blijft er in dan kun je die de volgende keer weer nomineren, dat vindt Janine wel een pluspunt. Janine haar nominatie is Marlies deze keer. Is ze helemaal klaar mee.

Tijn komt binnen.
Monique vindt haarzelf gewoon stom weet je.
Tijn vindt het gewoon sneu, Semih doet zo zijn best en dan dit.
Ja, vindt Janine ook.
pi_42124504
Tijn en Monique doen even de was opvouwen.
Er mag niet gewapperd worden in de kamer, aldus Monique.

Tijn: ik vindt het ook erg voor onze Rik. Die kon goed met Milica overweg.

Monique ligt op bed, somber: “Stom gedoe.”
Tijn lijkt op dat moment ook niet echt iets bij te kunnen dragen en vertrekt uiteindelijk maar. "ik zie je zo hë.”. Monique piekert nog eventjes in haar eentje door.
pi_42125659
Micheline en Marlies zitten samen op de bank. Marlies vist naar de volgende nominatie van Micheline.
"Ik denk dat ik het wel weet wat je doet?' zegt Marlies. J. toch??? Micheline bevestigd met J.
Hebben ze het beide over dezelfde J??? Jeroen / Janine???
pi_42128830
“Morgen moet je alles voor me doen.”
“Bukken kreng!”

E10 is bijna jarig en is in de keuken met Sabrina aan het rondhangen, stoeien, slap ouwehoeren en doen wat ze altijd doen als ze bij elkaar in de buurt komen. E10 heeft niet zoveel zin in zijn verjaardag.
pi_42129156
De nominatieronde is in volle gang en dat betekent kennelijk dat het hele beetje energie dat er nog in die gasten zat definitief volkomen verdwenen is.

Jeroen kijkt naar het derde draadje van deze drie daar en het was zijn idee dat er….mompel mompel….Jeroen is leeg, lijkt het Marlies vindt de lampen errug mooi. Monique komt op dat dooie moment net uit de dagboekkamer en Semih moet nog een keertje terugkomen. Marcia ligt op de bank. Tijn hangt een beetje tegen diezelfde bank aan en E10 meent dat zingen wel op zijn plaats is. Tijn doet gezellig met hem mee.

Semih komt terug. E10 moet op komen draven. En snel een beetje.

Big Brother is boos.

Er wordt getreuzeld.
  dinsdag 26 september 2006 @ 00:16:54 #15
6941 APK
Factual, I think.
pi_42129588
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')