abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42094532
Semih en Tijn bespreken de nominaties: Tussen Janine en Marlies twijfelt Semih

Tijn: en als Jeroen eruitgaat ? Dezelfde. want ik denk dat er genoeg zijn die op Milica stemmen.
Als Marlies op de bank komt, dan zal er iemand anders op de bank komt, die ik ook op de bank wil zien. Janine? Ja.

Volgens mij weet Janine het ook al zeker geeft Tijn aan.
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
pi_42094591
Tijn : ik nomineer Marlies omdat hij wil weten hoe zij er echt uitziet.
Ik zou het ook erg vinden als zij de joker niet inzet en eruit gaat.

Semih zou het ook heel erg vinden als Marlies eruit gaat.

Semih: "Kom op, joh, gaan we douchen?"
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
pi_42097162
Domme kletspraat over de wintertijd. Die gaat pas eind oktober in, maar Egbert zegt dat het vandaag al zo is. Hoewel Egbert de afgelopen weken al veel domme dingen gezegd heeft, neemt iedereen deze onzin van hem aan. Nóg dommer: Egbert en Tijn denken dat de zomer- en wintertijd er pas 15 jaar is. Sabrina zegt zowaar iets slims: "als kind was het al zo, dus het moet langer geleden zijn." Vanzelfsprekend weet Egbert het beter.
pi_42098552
Jeroen, Milica, Etienne, Monique en Rik hebben afscheidsdiner.

Rik en Monique breken het gesprek open door een brief van BB, waarin aangegeven wordt dat hun groepje langzaam aan het uiteenvallen is.

Milica vindt het geen leuke brief, en gaat ertegen in. Rik en Monique leggen aan haar uit, dat zij ervaren hebben, dat hun groepje zich afzonderde en dat ze het aan zichzelf te danken hebben dat ze nu hier zitten.
Jeroen zegt dat hij voordat Marcel eruit is gegaan, zich wel heeft opengesteld naar anderen toe.

Milica geeft aan : Ik vind dit echt helemaal niet leuk. Ik vind het ook jammer dat anderen niet naar mij zijn toegekomen om mij een kans te geven.

Het wordt langzamerhand een gesprek tussen Monique en Milica, omdat Milica zich kennelijk persoonlijk aangevallen voelt.

Etienne gaf eerder al aan, dat hij inderdaad inzag dat hij niet goed bezig was in het spel. Toen mensen hem genomineerd hadden, is hij tot inzicht gekomen. Hij geeft aan dat sommige mensen daar heel open in zijn geweest. Marcia bijvoorbeeld is heel open naar hem geweest.

Hilde en Marcel zijn volgens hem zo geweest van : Ik ben wie ik ben en prima zo. Maar je wordt natuurlijk niet voor niets genomineerd, en daar kun je wat mee doen.

Rik geeft het nomaals aan : Ik vind het jammer voor jullie, dat jullie je eigen glazen hebben ingegooid.
pi_42098727
Milica's stem breekt. Thuis is ze helemaal niet zo dat ze in groepen denkt. Ze vindt het echt niet leuk, dit van BB te horen. Milica huilt.

Etienne geeft aan dat je de thuis situatie niet kunt vergelijken met hier. Etienne geeft aan dat hij van de ene kant blij is dat zijn vader weg is. Hij voelt zich nu vrijer.

Monique geeft aan dat zij geen goed contact heeft gehad met Jeroen.

Jeroen geeft aan dat hij inderdaad niet met haar in bed heeft gelegen, of bij de serre.

Monique :"Ik weet niet zo goed wat ik daar van moet denken"

Jeroen: "Nou ja, dat gaat natuurlijk niet over Tijn of zo", maar ik kan dat toch op mijn eigen manier doen.

Rik verwijt Jeroen, dat hij niet heeft gezegd op wie hij gestemd heeft bij de laatste nominatieronde.

[ Bericht 41% gewijzigd door Nostalgist op 24-09-2006 21:04:39 ]
pi_42099029
Nu Rik en Monique er niet zijn, geeft Milica aan dat ze haar "voormalige"groepje niet wil afvallen. Zij hebben ons ook laten vallen, geeft ze aan. Jeroen: "Kijk daar komen ze weer".

De nieuwe ronde komt binnen
  maandag 25 september 2006 @ 00:14:12 #57
58921 Day
You can fly!
pi_42102563
Allemaal bedankt!
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: