Jeroen, Milica, Etienne, Monique en Rik hebben afscheidsdiner.
Rik en Monique breken het gesprek open door een brief van BB, waarin aangegeven wordt dat hun groepje langzaam aan het uiteenvallen is.
Milica vindt het geen leuke brief, en gaat ertegen in. Rik en Monique leggen aan haar uit, dat zij ervaren hebben, dat hun groepje zich afzonderde en dat ze het aan zichzelf te danken hebben dat ze nu hier zitten.
Jeroen zegt dat hij voordat Marcel eruit is gegaan, zich wel heeft opengesteld naar anderen toe.
Milica geeft aan : Ik vind dit echt helemaal niet leuk. Ik vind het ook jammer dat anderen niet naar mij zijn toegekomen om mij een kans te geven.
Het wordt langzamerhand een gesprek tussen Monique en Milica, omdat Milica zich kennelijk persoonlijk aangevallen voelt.
Etienne gaf eerder al aan, dat hij inderdaad inzag dat hij niet goed bezig was in het spel. Toen mensen hem genomineerd hadden, is hij tot inzicht gekomen. Hij geeft aan dat sommige mensen daar heel open in zijn geweest. Marcia bijvoorbeeld is heel open naar hem geweest.
Hilde en Marcel zijn volgens hem zo geweest van : Ik ben wie ik ben en prima zo. Maar je wordt natuurlijk niet voor niets genomineerd, en daar kun je wat mee doen.
Rik geeft het nomaals aan : Ik vind het jammer voor jullie, dat jullie je eigen glazen hebben ingegooid.
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est