Count me in!!!quote:Op woensdag 20 september 2006 22:35 schreef versabommie het volgende:
Welkom op het FeedBack topic.
Lever hier je commentaar, vragen en klachten over het BB-Forum af, zodat de strenge doch rechtvaardige Moddiemods kunnen kijken of ze wat met je feedback kunnen.
Dit is geen slowchattopic, voor slowchat het SC-topic
same here...zo werk je een 2e slowchat dus in de hand!quote:Op woensdag 20 september 2006 22:45 schreef Jappie het volgende:
EEj...moddiemods...maak dat ding eens sticky....nu voel ik me verplicht hier steeds een post te doen om dat ding bovenaan te houden![]()
jaja...quote:Op woensdag 20 september 2006 22:45 schreef Jappie het volgende:
EEj...moddiemods...maak dat ding eens sticky....nu voel ik me verplicht hier steeds een post te doen om dat ding bovenaan te houden![]()
Overigens....zonder dat dit als verkapte banaanvraag is bedoeld....wanneer schat jij in dat Ice_rulez niet langer onder ons is ?quote:
quote:Op woensdag 20 september 2006 22:41 schreef Ice_rulez het volgende:<blaat>
quote:Op woensdag 20 september 2006 22:49 schreef Ice_rulez het volgende:
[..]
Moeilijker dan een slotje plaatsen?
Maar ondertussen ....quote:Op woensdag 20 september 2006 22:49 schreef Jappie het volgende:
[..]
Overigens....zonder dat dit als verkapte banaanvraag is bedoeld....wanneer schat jij in dat Ice_rulez niet langer onder ons is ?
het lijkt me verstandiger dat ik hier even geen antwoord op geefquote:Op woensdag 20 september 2006 22:49 schreef Jappie het volgende:
[..]
Overigens....zonder dat dit als verkapte banaanvraag is bedoeld....wanneer schat jij in dat Ice_rulez niet langer onder ons is ?
quote:
Doe even sc 24 naar sc 25 zetten ipv zo boos te kijken moppie!quote:
quote:Op woensdag 20 september 2006 22:55 schreef versabommie het volgende:
[..]
Doe even sc 24 naar sc 25 zetten ipv zo boos te kijken moppie!
Doe eens niet zo eng, Rik!quote:
Treurig, inderdaad.quote:Op woensdag 20 september 2006 23:35 schreef APK het volgende:
Zelfs het ooit zo hoogstaande FB-topic wordt kapot geluld door die moppentoppers.![]()
OK, OK het liep wat uit de klauwen.....quote:
quote:Op woensdag 20 september 2006 23:54 schreef versabommie het volgende:
[..]
OK, OK het liep wat uit de klauwen.....
De mods lezen niet terug in COS, jij blijkbaar wel.quote:Op donderdag 21 september 2006 02:55 schreef golfer het volgende:
Kan die HiDiHo even toegesproken worden om die zo flauwe en zich steeds herhalende stomme grapjes met die flauwe zogenaamde op plasmaschermen vertonende plaatjes van hem/haar in COS?
Is in meerdere topics (COS), maar hindert me totaal niet eigenlijk.quote:Op donderdag 21 september 2006 03:06 schreef APK het volgende:
[..]
De mods lezen niet terug in COS, jij blijkbaar wel.
Ik zie maar één plaatje in het huidige topic met 100 84 posts.
Ik gok op zondag a.s. in de late na-avondquote:Op donderdag 21 september 2006 10:07 schreef Manu82 het volgende:
[..]wanneer komt die eikel weer eens terug
quote:Op donderdag 21 september 2006 10:09 schreef PH52 het volgende:
[..]
Ik gok op zondag a.s. in de late na-avond![]()
Ah, ik zie dat de eerste werpdwerg zich meldt.quote:Op donderdag 21 september 2006 10:45 schreef flugeltje het volgende:
Ik zie hier SC![]()
Kap daar nou eens mee verdorie.
[ COS 299 ] Janine met haar gekonkel en gestookquote:Op donderdag 21 september 2006 12:28 schreef ijsbrekertje het volgende:
euh.. het is toch niet zo dat je een nieuwe COS moet open als je er net één vol gemaakt hebt?
Hellup! Ik weet niet hoe dat moet/of dat moet..
Maar hoort het eigenlijk wel? Of is het gewoon altijd afwachten, wie een nieuwe COS opent?quote:Op donderdag 21 september 2006 12:29 schreef teamlead het volgende:
[..]
[ COS 299 ] Janine met haar gekonkel en gestook
zichzelf oplossend probleem
is niet echt een vaststaand iets. Meestal is degene die het eerst merkt dat het topic vol is ook degene die een nieuw opentquote:Op donderdag 21 september 2006 12:30 schreef ijsbrekertje het volgende:
[..]
Maar hoort het eigenlijk wel? Of is het gewoon altijd afwachten, wie een nieuwe COS opent?
(als ik dit ergens kan nalezen, mag je me doorverwijzen hoor... maar ik ben het nog niet tegengekomen)
Huhh??quote:Op donderdag 21 september 2006 11:56 schreef flugeltje het volgende:
Jongens, ik begin er eerlijk gezegd een beetje tabak van te krijgen dat het o zo leuk is om jezelf af te zetten ten opzichte van de mods. We hebben dit jaar een wat rustigere houding aangenomen, maar als dat betekent dat alles maar met de voeten getreden moet worden houdt het op een bepaald moment op.
Ze mist LSquote:Op donderdag 21 september 2006 12:45 schreef PH52 het volgende:
[..]
Huhh??
rondkijkt : géén APK, géén Jappie, géén Versabommie, géén Sanne, ......
sorry flugel, was vergeten dat het gedogen pas na 21:00 's avonds begint![]()
Qua pr overigens niet zo sterk, beetje sjaggo-post, ongesteld ?
Doe eens niet zo jaloers heaumeaux. Zo te zien mis jij mij meer, want je kon het toch ff wéér niet laten mij te noemen.quote:
Het betrof de sfeer in het algemeen PH.quote:Op donderdag 21 september 2006 12:45 schreef PH52 het volgende:
[..]
Huhh??
rondkijkt : géén APK, géén Jappie, géén Versabommie, géén Sanne, ......
sorry flugel, was vergeten dat het gedogen pas na 21:00 's avonds begint![]()
Qua pr overigens niet zo sterk, beetje sjaggo-post, ongesteld ?
Ik geef alleen aan dat de grens inmiddels wel bereikt is. We hebben gevraagd, we hebben gemaild, we hebben gemopperd. Als men dan nog doorgaat met het kinderachtige gedrag ga ik ook maar op de kinderachtige tour.quote:ik post lekker toch offtopic![]()
Heb je mij al gemaild? Niet dat ik zit te wachten op een pissige flugie, maar ik weet niet of jullie mijn goede mailadres hebben ....quote:Op donderdag 21 september 2006 20:38 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Het betrof de sfeer in het algemeen PH.
Het kinderachtige gedrag van laten zien hoe stoer men wel niet is
[..]
Ik geef alleen aan dat de grens inmiddels wel bereikt is. We hebben gevraagd, we hebben gemaild, we hebben gemopperd. Als men dan nog doorgaat met het kinderachtige gedrag ga ik ook maar op de kinderachtige tour.
Ben erg jaloers idd, ik word nooit gemist en anders wordt er wel een block-scriptje geschrevenquote:Op donderdag 21 september 2006 16:09 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Doe eens niet zo jaloers heaumeaux. Zo te zien mis jij mij meer, want je kon het toch ff wéér niet laten mij te noemen.
mailen naar forum@fok.nlquote:Op vrijdag 22 september 2006 00:21 schreef versabommie het volgende:
Hey, hoe wor ik zo snel mogelijk forumadmin hier?
Heb ik al eens gedaan, kreeg ik bijna een ban wegens bedreigingquote:Op vrijdag 22 september 2006 00:24 schreef teamlead het volgende:
[..]
mailen naar forum@fok.nl
en een foto van je lul meesturen
edit: tenzij je een pikkie hebt zoals E10 natuurlijk![]()
quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:24 schreef teamlead het volgende:
[..]
mailen naar forum@fok.nl
en een foto van je lul meesturen
edit: tenzij je een pikkie hebt zoals E10 natuurlijk![]()
I rest my case.quote:Op donderdag 21 september 2006 22:36 schreef teamlead het volgende:
![]()
SC mag in het daarvoor bestemde topic
quote:
Dit is echt de laatste waarschuwing, ik tolereer hier geen SC meer. De volgende krijgt een dag vrij.quote:Op vrijdag 22 september 2006 08:46 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik geef antwoord op een door een user gestelde vraag
quote:Op vrijdag 22 september 2006 08:55 schreef PH52 het volgende:
[..]
Dit is echt de laatste waarschuwing, ik tolereer hier geen SC meer. De volgende krijgt een dag vrij.
Verkapte sollicitatiequote:Op vrijdag 22 september 2006 08:55 schreef PH52 het volgende:
[..]
Dit is echt de laatste waarschuwing, ik tolereer hier geen SC meer. De volgende krijgt een dag vrij.
't is niet van vannacht, tenminste, niet in de COS, daar is ie niet eens geweest ?quote:Op vrijdag 22 september 2006 14:23 schreef Nostalgist het volgende:
Huh ? Banmeldtopic - Wie ban je nu? deel XXVIII [oude stijl]
Jammer, ik zal wel wat gemist hebben, ik vond hem wel ok posten in COS
Dit is alleen om mijn verbazing uit te spreken.
Moest het even kwijt. Hoeft geen reply op te komen, ik weet dat er niet gediscussieerd over wordt.
toen was hij al wegquote:Op vrijdag 22 september 2006 15:31 schreef PH52 het volgende:
[..]
't is niet van vannacht, tenminste, niet in de COS, daar is ie niet eens geweest ?
quote:Raar. Mij was ook niets opgevallen, ze zijn zeker in de war met die Manu82, die hier alleen komt om in de FB te SC'en.
quote:Op vrijdag 22 september 2006 15:54 schreef Nostalgist het volgende:
Scanman geirriteerd weg.
Ik vind het niet jammer. Jullie kwamen er niet niet uit, het duurde alweer 2 pagina's, Mo en Marlies zaten alweer over hele andere dingen te praten.quote:Op vrijdag 22 september 2006 15:54 schreef Nostalgist het volgende:
@ Day. Jammer van je interventie net in de COS. Scanman geirriteerd weg.
Het ging over een nummer dat gezongen werd op de streams. Dan kun je toch proberen te achterhalen welk nummer het is ?? Er ging alleen een beetje miscommunicatie aan vooraf, over welk nummer we het hadden.
In deze begrijp ik zijn irritatie wel...quote:
Ik ervoer het ook als een inbreuk in een nuttige conversatie over welk nummer dat de dames zongen. Welke liederen mensen uit hun hoofd kennen, is een belangrijk aanknopingspunt over hun psyche.quote:Op vrijdag 22 september 2006 16:01 schreef Day het volgende:
[..]
Ik vind het niet jammer. Jullie kwamen er niet niet uit, het duurde alweer 2 pagina's, Mo en Marlies zaten alweer over hele andere dingen te praten.
En dat Scanman weer 'ns geïrriteerd weg loopt, daar kan ik dan ook niks aan doen. Jij loopt toch ook niet weg?
Ik vroeg het gewoon vriendelijk, als zijn reactie dan weglopen is, is dat zijn probleem, niet de mijne.
Persoonlijk vind ik dat scanman al te veel credit krijgt met zijn eeuwige off-topic.quote:Op vrijdag 22 september 2006 15:54 schreef Nostalgist het volgende:
@ Day. Jammer van je interventie net in de COS. Scanman geirriteerd weg.
Het ging over een nummer dat gezongen werd op de streams. Dan kun je toch proberen te achterhalen welk nummer het is ?? Er ging alleen een beetje miscommunicatie aan vooraf, over welk nummer we het hadden.
Right.quote:Op vrijdag 22 september 2006 16:09 schreef Nostalgist het volgende:
Ik ervoer het ook als een inbreuk in een nuttige conversatie over welk nummer dat de dames zongen. Welke liederen mensen uit hun hoofd kennen, is een belangrijk aanknopingspunt over hun psyche.
Heb er maar een apart topic voor geopend.quote:Op vrijdag 22 september 2006 16:09 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ik ervoer het ook als een inbreuk in een nuttige conversatie over welk nummer dat de dames zongen. Welke liederen mensen uit hun hoofd kennen, is een belangrijk aanknopingspunt over hun psyche.
Voor mij was het belangrijk te weten welk nummer gezongen werd. Voor Scan kennelijk ook.
Kom eens vaker in de COS, dan kom je ECHTE SC tegen, en ander Off Topic gelul.
En we kwamen er wél uit. Met hulp van anderen misschien sneller, ja.![]()
In mijn ogen was het on-topic. Commentaar op streams. Verduidelijkingen horen daar m.i. ook bij. Als ik dat fout heb, dan leg ik me daar bij neer.quote:Op vrijdag 22 september 2006 16:12 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik dat scanman al te veel credit krijgt met zijn eeuwige off-topic.
Dat hij ook veel on-topic is is zoals het zou moeten, maar geen mod of FA heeft de ballen er eindelijk eens genoeg van te hebben. (En zo zijn er nog wel een paar)
Ik zit elke dag in de COS, Nostalgist, dus die opmerking vind ik niet helemaal terecht nu. En wij vragen nu ook al weken vriendelijk of het off-topic gepost kan stoppen. Dat we het zo langzamerhand zat zijn en het dus sneller afkappen is het gevolg daarvan.quote:Op vrijdag 22 september 2006 16:09 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Voor mij was het belangrijk te weten welk nummer gezongen werd. Voor Scan kennelijk ook.
Kom eens vaker in de COS, dan kom je ECHTE SC tegen, en ander Off Topic gelul.
En we kwamen er wél uit. Met hulp van anderen misschien sneller, ja.![]()
Donequote:Op vrijdag 22 september 2006 17:10 schreef CartWOman het volgende:
Die downtime van morgen, kan die mededeling ook tijdelijk even sticky onder de andere?
Ik denk dat het de vaste BB-users anders niet opvalt, en zo staat 'ie vlak boven de COS dus lekker opvallend.
Mwoah, teruglezend in de COS moet ik zeggen dat ik het ook een beetje een overdreven reactie van je vind. Commentaren op streams zijn commentaren op streams. Dat is moeilijk offtopic te noemen. Dat Scanman er dan gelijk vandoor gaat is dan weer wat overtrokken misschien, maar ik kan me zijn irritatie in deze wel voorstellen.quote:Op vrijdag 22 september 2006 16:20 schreef Day het volgende:
[..]
En men, wat heb ik nou gedaan? Gevraagd of jullie op wilden houden, meer niet. Ik heb niemand weggejaagd, niemand beledigd. Gewoon gezegd; genoeg geweest en verder nu.
Jij laat ook echt geen kans onbenut om je Calimero complex uit te dragen he?quote:Op vrijdag 22 september 2006 16:12 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik dat scanman al te veel credit krijgt met zijn eeuwige off-topic.
Dat hij ook veel on-topic is is zoals het zou moeten, maar geen mod of FA heeft de ballen er eindelijk eens genoeg van te hebben. (En zo zijn er nog wel een paar)
Dank je , ik begon al te twijfelen aan mezelf.quote:Op vrijdag 22 september 2006 17:30 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Mwoah, teruglezend in de COS moet ik zeggen dat ik het ook een beetje een overdreven reactie van je vind. Commentaren op streams zijn commentaren op streams. Dat is moeilijk offtopic te noemen. Dat Scanman er dan gelijk vandoor gaat is dan weer wat overtrokken misschien, maar ik kan me zijn irritatie in deze wel voorstellen.
Zolang je dit soort dingen nog uit je strot krijgt lijkt mij dat twijfelen voor jou een gezonde bezigheid is...quote:Op vrijdag 22 september 2006 17:33 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Dank je , ik begon al te twijfelen aan mezelf.
quote:Ik ervoer het ook als een inbreuk in een nuttige conversatie over welk nummer dat de dames zongen. Welke liederen mensen uit hun hoofd kennen, is een belangrijk aanknopingspunt over hun psyche.
De ban was méér dan terecht en ja IK ben degene die hem aangevraagd heeft.quote:Op vrijdag 22 september 2006 14:23 schreef Nostalgist het volgende:
Huh ? Banmeldtopic - Wie ban je nu? deel XXVIII [oude stijl]
Jammer, ik zal wel wat gemist hebben, ik vond hem wel ok posten in COS
Dit is alleen om mijn verbazing uit te spreken.
Moest het even kwijt. Hoeft geen reply op te komen, ik weet dat er niet gediscussieerd over wordt.
En jij laat geen kans onbenut om mij weer eens persoonlijk aan te vallen he? Wat ben je een ziek mannetje. Probeer je je bij "het groepje" in te werken, door mij continue aan te vallen?quote:Op vrijdag 22 september 2006 17:32 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Jij laat ook echt geen kans onbenut om je Calimero complex uit te dragen he?
![]()
Als dat al banwaardig is, waar blijven dan de bans voor de off-topic gebruikers in [COS]????quote:Op vrijdag 22 september 2006 17:39 schreef flugeltje het volgende:
[..]
De ban was méér dan terecht en ja IK ben degene die hem aangevraagd heeft.
Dan gaan we nu weer gewoon verder tot de orde van de dag...
We hebben inmiddels alle invalshoeken al geprobeerd Mike. De vriendelijke, de aardige, we hebben mensen gemaild over dit soort zaken, we hebben gemoppert. Blijkbaar beklijven de zaken gewoon niet.quote:Op vrijdag 22 september 2006 17:30 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Mwoah, teruglezend in de COS moet ik zeggen dat ik het ook een beetje een overdreven reactie van je vind. Commentaren op streams zijn commentaren op streams. Dat is moeilijk offtopic te noemen. Dat Scanman er dan gelijk vandoor gaat is dan weer wat overtrokken misschien, maar ik kan me zijn irritatie in deze wel voorstellen.
Ok.quote:Op vrijdag 22 september 2006 17:39 schreef flugeltje het volgende:
[..]
De ban was méér dan terecht en ja IK ben degene die hem aangevraagd heeft.
Dan gaan we nu weer gewoon verder tot de orde van de dag...
Je weet niet eens waar de ban voor was LS. Die was namelijk een combi van offtopic gewauwel, geen gehoor geven aan verzoeken van de mods en een zuigend gedrag richting mede-users en mods als er eens ingegrepen werd. Simpel een kwestie van de grens bereiken en er dan tóch nog een stapje overheen zetten. Dit alles onder het mom van: "quote:Op vrijdag 22 september 2006 17:43 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Als dat al banwaardig is, waar blijven dan de bans voor de off-topic gebruikers in [COS]????
100000000000000x wordt er gevraagd om on-topic te blijven, maar er wat tegen te doen??? NO-WAY.....!!!!!
Ik probeerde "over the top" te gaan, maar kennelijk faalde ik daarin....quote:Op vrijdag 22 september 2006 17:37 schreef Jappie het volgende:
[..]
Zolang je dit soort dingen nog uit je strot krijgt lijkt mij dat twijfelen voor jou een gezonde bezigheid is...![]()
[..]
![]()
GELUL!!!!!!quote:Op vrijdag 22 september 2006 17:46 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Je weet niet eens waar de ban voor was LS. Die was namelijk een combi van offtopic gewauwel, geen gehoor geven aan verzoeken van de mods en een zuigend gedrag richting mede-users en mods als er eens ingegrepen werd. Simpel een kwestie van de grens bereiken en er dan tóch nog een stapje overheen zetten. Dit alles onder het mom van: ""
Dan worden wij ook kinderachtig
Zoals gezegd er zijn ook users gemaild hieroverquote:Op vrijdag 22 september 2006 17:52 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
GELUL!!!!!!
Het zijn al WEKEN dezelfden die off-topic mogen, waar NIETS tegen gedaan wordt. Ga jezelf nu niet schoonpraten om die ban.
Maar zoals al vaker gezegd, sommigen hebben gewoon een credit van hier tot Tokio.
Je zou maar een scanman of een "sgopper" een ban geven wegens herhaaldelijk off-topic gedrag, waar vaak genoeg een waarschuwing voor is geweest. Maar die ballen hebben de mods en FA's niet....
Nu krijg ik zeker weer een ban, zoals de vorige keer, wat Gert al aanhaalde... klassejustitie bij BB-forum.
Nee hoor, integendeel. Zoals je waarschijnlijk wel weet was ik één van de voorstanders van hele COS gebeuren en de regels daaromtrent. Het is ook allerminst mijn bedoeling om hier die eeuwige discussie daarover weer te gaan oprakelen. Ik word daar al doodziek van, laat staan wat jullie er van worden. Ik vond het in dit geval alleen discutabel of de discussie tussen Scan en Nostalgist nou offtopic was of niet. In mijn ogen niet dus en dat wilde ik alleen even zeggen. Voor de rest vind ik het prima dat er wat strenger gemodereerd wordt, komt de leesbaarheid alleen maar ten goede.quote:Op vrijdag 22 september 2006 17:43 schreef flugeltje het volgende:
[..]
We hebben inmiddels alle invalshoeken al geprobeerd Mike. De vriendelijke, de aardige, we hebben mensen gemaild over dit soort zaken, we hebben gemoppert. Blijkbaar beklijven de zaken gewoon niet.
Als men een liedje zingt en er worden en paar posts over gemaakt is dat geen enkel probleem. Als het echter de discussie gaat domineren en men verder afdwaalt is dát het moment om naar de SC te verkassen. We hebben de COS discussie nu al meer dan eens gevoerd, er zijn nog een aantal mensen die het blijkbaar nodig vinden uit recalcitrantie of kinderachtigheid de afspraken met voeten te blíjven treden. Is het dan gek dat op een bepaald moment grenzen bereikt worden en we weer eens flink aan de teugels gaan hangen?
quote:Op vrijdag 22 september 2006 17:55 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Nee hoor, integendeel. Zoals je waarschijnlijk wel weet was ik één van de voorstanders van hele COS gebeuren en de regels daaromtrent. Het is ook allerminst mijn bedoeling om hier die eeuwige discussie daarover weer te gaan oprakelen. Ik word daar al doodziek van, laat staan wat jullie er van worden. Ik vond het in dit geval alleen discutabel of de discussie tussen Scan en Nostalgist nou offtopic was of niet. In mijn ogen niet dus en dat wilde ik alleen even zeggen. Voor de rest vind ik het prima dat er wat strenger gemodereerd wordt, komt de leesbaarheid alleen maar ten goede.
Jij bent zo door de regering verneukt door de invoering van de Euro......jij hebt nu nooit meer de kans dat het kwartje gaat vallen...................nooit meer.quote:Op vrijdag 22 september 2006 17:52 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
GELUL!!!!!!
Het zijn al WEKEN dezelfden die off-topic mogen, waar NIETS tegen gedaan wordt. Ga jezelf nu niet schoonpraten om die ban.
Maar zoals al vaker gezegd, sommigen hebben gewoon een credit van hier tot Tokio.
Je zou maar een scanman of een "sgopper" een ban geven wegens herhaaldelijk off-topic gedrag, waar vaak genoeg een waarschuwing voor is geweest. Maar die ballen hebben de mods en FA's niet....
Nu krijg ik zeker weer een ban, zoals de vorige keer, wat Gert al aanhaalde... klassejustitie bij BB-forum.
Goh. Dat las ik ja. Ik kreeg meteen een ban, zonder mailtje. Dat bedoel ik dus met klassejustitie.quote:Op vrijdag 22 september 2006 17:54 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Zoals gezegd er zijn ook users gemaild hierover
Maar goed, je bent nog steeds niet in staat om de zaken te scheiden merk ik al wel. Deze betreffende discussie is niet aan jou besteed en ik ga 'm dus ook niet met jou voeren.
Heb nog kwartjes bewaard en die zijn al lang gevallen.quote:Op vrijdag 22 september 2006 18:09 schreef Jappie het volgende:
[..]
Jij bent zo door de regering verneukt door de invoering van de Euro......jij hebt nu nooit meer de kans dat het kwartje gaat vallen...................nooit meer.![]()
Waarschijnlijk met bergen tegelijk dan......doet je hoofd nog zeer?quote:Op vrijdag 22 september 2006 18:15 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Heb nog kwartjes bewaard en die zijn al lang gevallen.
quote:Op vrijdag 22 september 2006 18:14 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Maar dit is ook de laatste keer dat ik er zoveel woorden aan vuil maak.
Het moge wel duidelijk zijn dat jouw stumperige posts mij alleen maar aan het lachen maken he? Maar als jij er plezier aan hebt, ga vooral je gang. Misschien mag jij dan ook ooit nog met de "grote mensen" meepraten.quote:Op vrijdag 22 september 2006 18:27 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
![]()
en het is niet eerlijk, want zij zijn groot en ik is klein...en dat is niet eerlijk...oh nee.
Ja, het moge duidelijk zijn dat jij, met je immer positieve, superinhoudelijke en buitengewoon intelligente posts volle zalen trekt. En de grote jongens (wie dat dan ook in godsnaam mogen zijn) staan met zijn allen in de rij om met jou te mogen praten.quote:Op vrijdag 22 september 2006 18:42 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Het moge wel duidelijk zijn dat jouw stumperige posts mij alleen maar aan het lachen maken he? Maar als jij er plezier aan hebt, ga vooral je gang. Misschien mag jij dan ook ooit nog met de "grote mensen" meepraten.
Jouw ban ga ik niet bespreken op het forum, maar dat is vast geen nieuws voor jequote:Op vrijdag 22 september 2006 18:14 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Goh. Dat las ik ja. Ik kreeg meteen een ban, zonder mailtje. Dat bedoel ik dus met klassejustitie.
En dan nog gaan betreffende users door met off-topic en provoceren.
quote:En er mag zelfs gepost worden:"Oh doe maar niet, want dan krijg je ook een mailtje..."
Pure provocatie, waarbij de mods over zich heen laten lopen.
quote:En die discussie hadden we al gevoerd, weet je nog?
quote:Maar die zal ik maar niet herhalen, want dan moet ik weer afkoelen.
Sommigen mogen nu éénmaal provoceren, off-topic gaan en anderen krijgen op verzoek van flugeltje meteen een ban aangesmeerd.
Als je je na 2 bans aan de regels houdt, wordt dat alleen maar gewaardeerd. Ik weet niet welk 'groepje" je bedoeltquote:En als je je na 2 bans netjes aan de regels houdt en probeert anderen aan te sporen om je aan de regels te houden, dan nog krijg je commentaar van "het groepje".
Moderatie is per definitie subjectief, maar je suggestie dat jij harder wordt aangepakt dan anderen vind ik totale nonsens. Niet dat je het met mee eens zult zijn, maar ik wil het toch gezegd hebbenquote:Maar dit is ook de laatste keer dat ik er zoveel woorden aan vuil maak.
Want het zal toch wel zo door blijven gaan, dat de ene off-topic een [COS] mag verzieken en de andere meteen een ban krijgt.
Succes met jullie subjectieve moderatie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |