Werkt ook altijdquote:
Trusten hoorquote:
Zo te zien welquote:
Ben geen entertainerquote:Op zaterdag 23 september 2006 05:16 schreef Morwen het volgende:
[..]
Zo te zien wel![]()
Kan GVD totaal niet slapen en het is te vroeg om mannetje wakker te maken. Entertain me![]()
Ik hoor hele hordes aan komen rennen... i am gonna clear the floorquote:Op zaterdag 23 september 2006 05:16 schreef Morwen het volgende:
[..]
Kan GVD totaal niet slapen en het is te vroeg om mannetje wakker te maken. Entertain me![]()
Iedereen gaat dood, soquote:Op zaterdag 23 september 2006 05:29 schreef Morwen het volgende:
Nou, daar zit ik dan.............Me helemaal dood te vervellen en nee dat is geen typfout
Ik ben echt aan het vervellen..........Ben echt een slang, mijn handpalmen laten gewoon los. Ik ga dood, nou jullie zin
![]()
Maar ik VERVEL eerst nog eensquote:
quote:Op zaterdag 23 september 2006 05:43 schreef Morwen het volgende:
[..]
Maar ik VERVEL eerst nog eensIk wist dat ik een glibberige slang was maar dat hoeft zich niet te manifesteren toch
![]()
De vellen hangen erbij [/rikmodus off]![]()
Uhm, ik vervel dan wel even helemaal privequote:Op zaterdag 23 september 2006 05:50 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Bizar.
Schijn dat Rik er wel goede medicijnen voor heeft inmiddels, maar daarvoor moet je je wel even afgesloten van de wereld, met een stel andere randdebielen op laten sluiten. Geen paniek hoor, elke beweginbg in het huis zal zorgvuldig worden bekeken en geanalyseerd.![]()
Daarom zeg ik net al, blijf maar gewoon lekker hier. Vond het al niet zo'n goed idee als jij daarheen gingquote:Op zaterdag 23 september 2006 05:57 schreef Morwen het volgende:
[..]
Uhm, ik vervel dan wel even helemaal priveNo offence, iedereen mag meegenieten maar de pics doe ik wel even uploaden voor intimi
![]()
Jah, uit de blender, net als al dat andere eten dat ze konden bestellen voor het exit diner, en waar ze het zoals gewoonlijk niet over eens konden worden.quote:Op zaterdag 23 september 2006 01:50 schreef Myriam1978 het volgende:
Niks mis mee met bruine bonen..
morgen krijgen ze een dineetje iets Mexicaans: bruine bonen!
quote:Op zaterdag 23 september 2006 09:16 schreef Mike1964 het volgende:
Eindelijk weer eens wat gezellige SC om terug te lezen...
Moet ik nu op 2 plekken naar je gaan zwaaien?quote:
quote:Op zaterdag 23 september 2006 13:08 schreef versabommie het volgende:
IK HEB ECHT EEN KEIGROTE LUL IN DEZE BROEK!
picsquote:Op zaterdag 23 september 2006 13:08 schreef versabommie het volgende:
quote:Op zaterdag 23 september 2006 13:08 schreef versabommie het volgende:
Pics? Ik zit nog steeds te wachten op een enorme "sanctie" van jou...ik ben een hele erge stoute jongenquote:
Zou je je niet eerst even voorstellen, kutnewbiequote:
Heb ik je toch aan het schelden gekregen.quote:Op zaterdag 23 september 2006 13:16 schreef versabommie het volgende:
[..]
Zou je je niet eerst even voorstellen, kutnewbie![]()
Aandachttrekkerquote:Op zaterdag 23 september 2006 13:16 schreef versabommie het volgende:
[..]
Zou je je niet eerst even voorstellen, kutnewbie![]()
Nee dat is moeilijkquote:Op zaterdag 23 september 2006 13:26 schreef Talitha het volgende:
[..]
Heb ik je toch aan het schelden gekregen.![]()
![]()
Hoi ik ben Versabommie!quote:Hoi, ik ben Talitha.![]()
Dankje Lieverd.quote:
Was ik net zo trots op mezelf.quote:
Weet ik, ik kan lezen.quote:Hoi ik ben Versabommie!![]()
Neuh, maar ik kan anders wel een gaatje voor je maken heur!quote:
leuke sokkenquote:Op zaterdag 23 september 2006 14:48 schreef versabommie het volgende:
Ik stapte uit
m'n netkousen en zag dat ik een lichte erectie had en voelde zelfs een
beetje voorvocht op m'n eikel.
JALOERS?????quote:
uiteraard, maar niet op je sokkenquote:
Doe geen moeite. Ik bewonder je wel van een afstand.quote:Op zaterdag 23 september 2006 15:02 schreef versabommie het volgende:
[..]
Neuh, maar ik kan anders wel een gaatje voor je maken heur!![]()
Staat gewoon hartstikke stoer onder m'n lederhosen, gekkehuis!quote:Op zaterdag 23 september 2006 15:12 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
uiteraard, maar niet op je sokken![]()
Hoeft niet hoor, er is genoeg Bommie voor alle meisjes hier!quote:Op zaterdag 23 september 2006 15:13 schreef Talitha het volgende:
[..]
Doe geen moeite. Ik bewonder je wel van een afstand.![]()
bent U ditquote:Op zaterdag 23 september 2006 15:15 schreef versabommie het volgende:
[..]
Staat gewoon hartstikke stoer onder m'n lederhosen, gekkehuis!
Retegeil niet?quote:Op zaterdag 23 september 2006 15:17 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
bent U dit
[afbeelding]
![]()
ik zat trouwens nog ff naar die foto te kijken, maar mist ie nou zn rechterarmquote:Op zaterdag 23 september 2006 15:21 schreef versabommie het volgende:
[..]
Retegeil niet?
Ik ga snel mijn sig aanpassen!
"Wie laat alle meisjes blozen, Bommie in zijn lederhosen!"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |