Ik pak alles wat beweegtquote:Op zaterdag 23 september 2006 03:25 schreef Arliator het volgende:
[..]
Zit Morwen achter oudere vrouwen aan?![]()
Hoi Henk, waar bleef je nou??quote:
En humanoide middelenquote:Op zaterdag 23 september 2006 03:27 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Hoi Henk, waar bleef je nou??![]()
Ik heb alle chemische en plantaardige middelen tot mij genomen om te kunnen slapen![]()
Eigenlijk moet ik nu weer vertrekken naar de uitzending van vandaag, daar zit ik nu pas naar te kijkenquote:Op zaterdag 23 september 2006 03:27 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Hoi Henk, waar bleef je nou??![]()
Ik heb alle chemische en plantaardige middelen tot mij genomen om te kunnen slapen![]()
Je gaat wel erg ver hoorquote:
Helpen doet het niet hoorquote:
Jij gaat nog ff stoken terwijl je al weg wasquote:Op zaterdag 23 september 2006 03:24 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
OOHH dit gaat ze niet leuk vinden![]()
Uhm, misschien moet ik even uitleggen wat een man doet na sex...........ow wachtquote:Op zaterdag 23 september 2006 03:31 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Helpen doet het niet hoor![]()
Lang wakker blijven totdat je erbij neervalt werkt beter![]()
Je vergat je PIquote:Op zaterdag 23 september 2006 03:33 schreef PC eend het volgende:
[..]
Jij gaat nog ff stoken terwijl je al weg was
Ga jij nog ff lekker mijn filmpje bekijken ofzo![]()
Ik ben bloedserieusquote:
Jij bent bang van Kribbet met zijn pausmobielquote:Op zaterdag 23 september 2006 03:45 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik ben bloedserieus![]()
Ik wordt een beetje bang van hem, ik snap nou een beetje hoe Tanja zich gevoeld moet hebben![]()
Dat vraag je niet aan een damequote:
Hij vraagt het dan ook niet aan een dame, maar aan jouquote:
En jij je antwoordquote:Op zaterdag 23 september 2006 03:42 schreef Wickedangel het volgende:
Henk, je hebt mail.
Ja ik krijg het idee dat hij me aan het stalken is, met die pausmobiel van hemquote:Op zaterdag 23 september 2006 03:55 schreef Morwen het volgende:
[..]
Jij bent bang van Kribbet met zijn pausmobielOMG, BB6 wordt steeds leuker
![]()
Zag ik nou een snelle aanpassingquote:Op zaterdag 23 september 2006 03:58 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Ik vroeg het dan ook aan jou.![]()
Ik werd net op tijd nuchterquote:Op zaterdag 23 september 2006 04:03 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Zag ik nou een snelle aanpassing![]()
Held![]()
quote:Op zaterdag 23 september 2006 04:04 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Ik werd net op tijd nuchter![]()
Heerlijk, stalkers, ben er net van 1 af, best spijt vanquote:Op zaterdag 23 september 2006 04:02 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ja ik krijg het idee dat hij me aan het stalken is, met die pausmobiel van hem
Die fetish deel ik niet.quote:Op zaterdag 23 september 2006 04:04 schreef Morwen het volgende:
Jaja, kop hem maar in met zijn allen![]()
Poppetjes tevoorschijn haalt en naalden gaat steken op intieme plaatsen![]()
![]()
Ja, so en wat heb ik met jou te maken danquote:
hap hapquote:Op zaterdag 23 september 2006 04:07 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ja, so en wat heb ik met jou te maken dan![]()
30 jaar geleden in dienst gezeten, kom met wat betersquote:Op zaterdag 23 september 2006 04:06 schreef Morwen het volgende:
[..]
Heerlijk, stalkers, ben er net van 1 af, best spijt van![]()
Kom maar op, stalkers, opstellen in rijen van 10![]()
Opstellen in 10 pelotonsquote:Op zaterdag 23 september 2006 04:10 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
30 jaar geleden in dienst gezeten, kom met wat beters![]()
Ik weet niet of ze een eskadron aan kanquote:
be carefull what you wish forquote:Op zaterdag 23 september 2006 04:06 schreef Morwen het volgende:
[..]
Heerlijk, stalkers, ben er net van 1 af, best spijt van![]()
Kom maar op, stalkers, opstellen in rijen van 10![]()
Jou tel ik niet mee, jij bent gewoon liefquote:Op zaterdag 23 september 2006 04:27 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
be carefull what you wish for![]()
quote:Op zaterdag 23 september 2006 04:28 schreef Morwen het volgende:
[..]
Jou tel ik niet mee, jij bent gewoon liefSorry
![]()
En ik ben getrouwdquote:Op zaterdag 23 september 2006 04:28 schreef Morwen het volgende:
[..]
Jou tel ik niet mee, jij bent gewoon liefSorry
![]()
Daar voel je niks vanquote:
n-n is nog maagdquote:Op zaterdag 23 september 2006 04:34 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Dat komt pas als je het gedaan hebt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |